3GSM: nové komunikátory Fujitsu Siemens Loox série T800

Diskuze čtenářů k článku

Tramvaják  |  14. 02. 2006 20:28

Tohle neni Benq, ale produkt dceřiné společnosti koncernu SIEMENS fujitsu-siemens. Vy snad neznáte počítače fujitsu-siemens? Takže je hezký, že alespoň něco si siemens z mobilů ponechal (spíš začal nanovo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  14. 02. 2006 20:42

A já bych řekl, že to na 80% není ani výrobek firmy Fujitsu-Siemens ale spíš firmy HTC (jako ostatně asi tak těch 80% Windows Mobile PDA na světě)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  14. 02. 2006 20:14

Vytknul bych jen 2 veci: maly display - rozliseni 240x240 je u smartika (resp. komunikatoru) na dnesni dobu velmi spatne; USB 1.1 - proc, proc, proc???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NovoCZ  |  14. 02. 2006 21:10

No mně tam ještě chybí GPS ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  15. 02. 2006 00:25

to tam je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jano  |  15. 02. 2006 07:30

Na takmer dokonaly pristroj by som asi tipoval XDA Atom.
Mne na tych smartoch velmi chyba radio.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  14. 02. 2006 17:38

Ehm, nejni to Siemens (Benq) P50?? A esli ne, tak je tohle lepší nebo horší?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BastarRRd  |  14. 02. 2006 17:42

mno to máš pravdu benqu je to hodně podobné akorát benq měl jednu výhodu  a to displej 320x240

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.i.l.a.n  |  14. 02. 2006 16:41

Me se nelibi ten CTVERCOVEJ display :( ale jinak to PDA vypada pekne a male

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BastarRRd  |  14. 02. 2006 12:27

musím říct že jste opravdu rychlící, to se jen tak nevidí už se o nem ví nějakou tu dobu. a ted z toho děláte bleskovku. vy byste se vůbec měli vykašlat na psaní o Wm mašinkách akorát to przníte a odrazujete tím ostatní uživatele. už jen vámi vychvalovaná nokie n70 měl jsem jí týden a 5 krát sem s ní málem švihnul o zed   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Sedlak  |  14. 02. 2006 12:39

Samozřejmě, ví se o nich již déle (a také jsme o nich už psali), oficiální specifikace ze strany Fujitsu Siemens ale nese včerejší datum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BastarRRd  |  14. 02. 2006 12:49

děkuji za rychlou odpověd ale jak jsem řekl bud začněte psát recenze o smartphonech a ppc phone edition pořádně. Čte vás hodně lidí a taky si zaslouží pořádnou recenzi. jde o to pokud testujete zařízení s tím že na něj nemáte čas tak je to k pláči. přístup k temto zařízením jako k mobilům doporučil bych navštívit stránky www.ce4you.cz. a to nejen pro redakci ale pro všechny kteří uvažujete o koupi zařízení s tímto systémem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 14. 02. 2006 13:29

Ce4you musím také doporučit, je to výborný server, jen trochu nevím, jakou to má souvislost s touto zprávou o nově uvedeném komunikátoru.
 
Tohle navíc není žádná recenze. Společnost Fujitsu Siemens popisovaný produkt oficiálně představila před dvěma hodinami v Barceloně, na recenzi je potřeba trochu víc času. Až se ale kolega na 3GSM dostane k nějakému internetovému připojení, budeme mít i živé fotky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BastarRRd  |  14. 02. 2006 13:41

Vím že to není recenze ale už mi z toho tekly nervy, nechtel jsem se vás nijaka dotknout ale nebylo by opravdu na pováženou se nad tím jak píšete recenze zamyslet???nejde o tuto bleskovku ale ováš celkový přístup k WM pořád tlačíte dopředu Symbian ale přitom je t ohračka pro děti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mousefromhouse  |  14. 02. 2006 14:05

Musim souhlasit, nechci tu nikoho obvinovat, z nadrzovani nejakemu OS, ale mrzi me, Mobilmania docela dost celkove zanedbava oblast kapesnich pocitacu, napriklad bych ocekaval recenzi na nove PDA od Aceru (n300) je to prvni kapesni pocitac s VGA rozlisenim a cenou pod deset tisic korun... Zde by si redakce MM mohla brat opravddu priklad z ce4you...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 14. 02. 2006 14:26

Kapesní počítače nejsou naše priorita, to říkám na rovinu. Nejdůležitější jsou mobily, smartphony a komunikátory. Acer půjčíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kodl  |  14. 02. 2006 18:49

Souhlasím a děkuji! Všímejte si dál hlavně mobilů, smartphoneů a komunikátorů! Ať nedopadnete jako kdysi (dle mého názoru) nejlepší časopis o mobilech - MOBIL. začali psát o všem a v konečném důsledku o ničem... Změnili se na Mobile & wireless a dnes už ani nevychází...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 14. 02. 2006 14:24

Víte, když někdo píše o tom, že Symbian, Windows Mobile, Palm (doplňte cokoli dalšího) je hračka pro děti, velmi zpozorním. Naprosto totiž nenávidím binární hodnocení  style m, kdy se dva zcela srovnatelné přístroje posuzují, jako by jeden byl na samotné špici a druhý to nejhorší, co může být. A je mi jedno, o jaké dvě platformy nebo konkrétní produkty zrovna jde. Pokud k problematice skutečně přistupujete  style m, že Symbian je hračka pro děti, nemá myslím smysl, abychom se bavili dál. Neshodneme se. 
 
Ale nic si z toho nedělejte, podobně se neshodnu s řadou lidí, kteří totéž tvrdí o Windows Mobile, Palmech, o komunikátorech, UIQ, S60 a dalších systémech. Do boje zastánců a odpůrců jednotlivých platforem se ze zásady nenechám zatáhnout. Tohle si řešte mezi sebou, mě vynechte. V redakci se snažíme být neutrální. Já jsem v recenzi Qtek 8310 označil za nejlepší mobil a řadě lidí se to hrozně nelíbilo - viz diskuze. Kolegovi Polesnému Qtek zase příliš nevyhovovat - nelíbil se to zase někomu dalšímu. Ale to není náš problém, při testech se nebudeme ohlížet na to, jestli větší část našich čtenářů zrovna miluje to anebo ono.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BastarRRd  |  14. 02. 2006 15:03

není to o  style  m hodnocení symbian, telefonů jsem měl mnoho. Nebyla to nějaká urážka mobilmánie ale když už říkáte že se zajímáte o sm, telefony a komunikátory(které jsou primárně určené pro práci) proč je v recenzi nebo kdekoliv jinde nedokážete využít na plno jako je tomu u ostatních platforem??? A že kolegovi neseděl QTEK. Je sice hezké ale ani mu vyhovovat nemohl podle toho co napsal naněj neměl ani čas, otestovat co umí to jsou nějaké uživatelské zkušenosti??? ani kartu nepoužil...teeeda.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 14. 02. 2006 16:20

Jestli máte nějaké konkrétní připomínky k mé recenzi Qteku, sem s ní. Co jsem v ní nevyužil, co v ní chybělo?
 
Kolega ale psal zkušenosti - a to je právě článek, který vychází z praxe. On popsal své zkušenosti, přesně definoval, jak zařízení používal, co od něj čekal a co mu nabídlo. Pokud jste člověk, který se smartphone chystá používat stejným způsobem, závěry článku by vám měly něco říct. Jestli ale vidíte, že telefon využíváte jinak, jiné budou zřejmě i vaše závěry. Smiřte se s tím, že existují různé skupiny uživatelů. Někdo svůj telefon miluje, zkoumá ho a ocení možnost tuningu a zásahu do registrů, někdo jiný (v tomto případě si dovolím odhadnout, že většina) na to nemá čas ani chuť, smartphone používá jako normální mobil a právem se ptá, co mu nabídne.
 
Příště můžeme připravit zkušenosti se smartphonem třeba z pohledu ženy. A opět to bude jiný typ článku, opět s jinými závěry.
 
Pokud vy nebo někdo jiný má zájem popsat své zkušenosti s nějakým zařízením, většinou se s námi dá snadno domluvit. Pokud článek bude mít hlavu a patu, vydáme ho a autor za něj dostane honorář.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BastarRRd  |  14. 02. 2006 16:56

Děkuji za odpověd. až budu mít něco sesmoleného dám vědět. Přeji hezký den(nechci abyste si myslel že jsem rejpal to ne) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BSoD (novy)  |  14. 02. 2006 17:57

Co je to WM?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 14. 02. 2006 18:20

Windows Mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BSoD (novy)  |  14. 02. 2006 22:49

Co je to Windows Mobile?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor