511 Kč za 2 MB dat blokaci navzdory. Zákaznice O2 hnala stížnost až na ČTÚ...

Názory k článku

? Ocean8  |  25. 11. 2017 09:03
SoxXe  |  25. 11. 2017 09:24

Tohle je u O2 běžné. Kolegyně z práce podobný problém řeší co čtvrt roku. Internet nepoužívá, má ho zablokovaný přímo u operátora a stejně se občas stane, že ve vyúčtování má něco podobného...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Who_Say_NI  |  25. 11. 2017 09:32

"technická chyba v systému O2" ...ano, ta chyba je, že si zákaznice zkontrolovala vyúčtování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka1or  |  25. 11. 2017 09:38

511 Kč za 2 MB dat blokaci navzdory. Zákaznice O2 hnala stížnost až na ČTÚ...
.....................................................................................................................Paušály - NEBRAT, NEBRAT, NEBRAT !!!
Jinak se z toho ZBLÁZNÍŠ !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 11. 2017 09:40

Stalo se mi totez s T-Mobilem. Jel jsem do zahranici, chtel jsem m mit jistotu ze mam data vypnuta, tak jsem pro jistotu volal na infolinku. Ospala operatorka me ubezpecila ze zadne data jsem v zahr. necerpal a /mel jsem za to, ze../ mi datovy roaming na mou zadost vypnula. Svete div se, nauctovano to bylo 200Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
kolik6  |  25. 11. 2017 10:04

"511 Kč za 2 MB dat blokaci navzdory."
Coze co? 😄

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  25. 11. 2017 10:05

a tak vsecko zle je snad k necemu dobre, mohla nasrata chtit odejit a dostala by slevicku ze zustane. Jinak tyhle praktiky jsou bezne... sem tam se neco jakoby polame a uvidime esi se ovce ozve nebo ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš Zemen  |  25. 11. 2017 10:20

u o2 musite zaplatit, pak resi reklamaci kterou automaticky zamitnou. kdyz nezaplatite, i kdyz jste v pravu, daji vas na seznam neplaticu a odpoji sluzby. sanci mate jako v tomto pripade pres media, s urady si operatori vytiraji zadky nebo je zamotivuji. ja resil 12 tis a nechal jsem to bezet protoze je snazsi ty penize vydelat nez marnit cas nad smejdama. omluva operatora v clanku je trapny nerealny plk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Baller8  |  25. 11. 2017 10:33

"Agresivní obchodní praktika: pokud prodávající požaduje na spotřebiteli okamžitou nebo odloženou platbu za výrobky nebo služby, které mu dodal, ačkoliv si je spotřebitel neobjednal."to je vlastně definice koncesionářských poplatků :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
JayBee  |  25. 11. 2017 11:17

Položka na vyúčtování s názvem - "pujdeto?" se po opravě změnila na "nejdeto"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  25. 11. 2017 11:51

Každého boj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2017 13:03

vyjádření o2: „došlo k technické chybě v našem systému, kvůli které byla omylem tato částka za neposkytnutou službu naúčtována. Tato situace nás mrzí, v žádném případě se však nejednalo o úmysl a o nekalou obchodní praktiku, jak nesmyslně vyhodnotil ČTÚ"A to jako asi zákaznice nevolala na zákaznickou linku aby to vyřešila. To si mám jako myslet, že šla jako rovnou na ČTÚ?
Kdyby dostala peníze bez řečí a s nějakou pozorností jako omluvou, asi by to neřešila přes ČTÚ. A nemuselo by to o2 pak "mrzet"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2017 13:20

A to jako chybu vyúčtování způsobenou technickým problémem systému měl jediný zákazník?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
alien.cz  |  25. 11. 2017 15:40

Tenhle národ má v hlavě jen nenávist, zášť a závist.Já v této kauze například vidím běžné komplikace všedního života a pak úžasného člověka, který zodpovědnost sama za sebe do puntíku praktikuje.To si pochopitelně nikdo z vás nevšiml a mě to nijak nepřekvapuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Cliffcz  |  25. 11. 2017 15:50

No nevím jak někteří zdejší diskutéři řeší reklamaci, že dopředu ví, že jím ji automaticky zamítnou. řešil jsem reklamace jak u O2 tak u Vodafone a vždy mi vyšli vstříc. Pokud to nebyla samozřejmě má chyba. Takže buď nechcete přiznat, že to byla vaše chyba a jen plkate, nebo neumíte řešit reklamace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
gorole  |  25. 11. 2017 17:06

Pravidlo č.1 neuzavírat smlouvu
Již několik let jsem spokojeným předplacenkářem a to volám/píšu levněji než mé okolí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
xls  |  25. 11. 2017 17:12

Protože jezdím mimo Evropu poměrně často, osvědčilo se mi vždycky ještě na letišti přesměrovat hovory na manželku, simku vytáhnout, zastrčit do té nejhloupější Nokie a tam ji na pár týdnů/měsíců nechat. Český operátor ze mě nemá ani floka, koupit si v zahraničí simku s prakticky neomezenými daty stojí pár šupů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  25. 11. 2017 19:08

Lituji každého u O2,.... A jakákoliv obrana typu sem u O2 a nic se nestalo je nesmysl.... Stane.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
bosto2  |  25. 11. 2017 22:39

A proto mám předplacenku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
honzatrx  |  26. 11. 2017 03:19

Že by operátor sám přišel na chybu a peníze jí vrátil, jsou jen prachsprosté lži. I když si naučtují něco špatně, pokud to do stanovené doby nereklamujete, berou to jako zákonný tichý souhlas s vyúčtováním a nedostanete zpět ani vindru. Je naprosto nezbytné každé vyúčtování pečlivě kontrolovat a v případě nesrovnalosti okamžitě reklamovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fantomasss  |  26. 11. 2017 11:31

to je sranda jak si necháte výše diskuzní ovce vše líbit :D toto se stát v USA tak se platí tučné odškodné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PavelKx  |  26. 11. 2017 12:04

Tisková mluvčí slepě papouškuje to co jí pověděli právníci v O2? Alespoň teda předpokládám. Pokud teda řekne veřejně toto: „U dotyčné zákaznice došlo k technické chybě v našem systému, kvůli které jí byla omylem tato částka za neposkytnutou službu naúčtována. Tato situace nás mrzí, v žádném případě se však nejednalo o úmysl a o nekalou obchodní praktiku, jak nesmyslně vyhodnotil ČTÚ.", tak neví nic o zákoně o ochraně spotřebitele, a o to smutnější, že ani ten právník, co ji to poradil. Objektivně přiznávají, že omylem částku za neposkytnutou službu naúčtovali, avšak ne úmyslně, a toto je podle nich důkaz o tom, že nešlo o agresivní obchodní praktiku a útočí na ČTÚ, že rozhodlo nesmyslně. Tak to si dovolím odkázat na rozsudek Nejvyššího správního soudu sp. zn. 7 As 110/2014 - 52, kde soudci uvedli: "Podle Nejvyššího správního soudu je v ust. § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele upravena objektivní odpovědnost výrobce, dovozce, vývozce, dodavatele, prodávajícího nebo jiného podnikatele, který se dopustí správního deliktu tím, že poruší zákaz používání nekalých obchodních praktik." Už z tohoto vyplývá, že výklad O2 je chybný a nesmyslný, když argumentují úmyslem. Objektivně vystavili vyúčtování za neobjednou službu, tak proč se cítí O2 tak dotčené? Viz k tomu i rozsudek Soudního dvora Evropské unie, kde ve věci C‑388/13 soud uvedl: "Z toho vyplývá, že členským státům přísluší zavést vůči obchodníkům provádějícím nekalé obchodní praktiky vhodný režim sankcí a dohlédnout na to, aby tyto sankce odpovídaly zejména zásadě proporcionality. Právě v této souvislosti je nutno důkladně zvážit takové faktory, jako je frekvence výskytu vytýkané praktiky, její úmyslná či neúmyslná povaha a rozsah újmy, kterou způsobila spotřebiteli."
Právníci z O2 jsou asi kvalitka, když jim z těch dvou rozsudků není zřejmé, že je bezpředmětný argumentovat tím, že nedošlo k úmyslu, tak se ničeho nedopustili... Si tímto akorát O2 dělá ostudu. Kdy se v ČR dočkáme toho, jako například ve Velké Británii, kde tamní Vodafone uznal pochybení a omluvil se, aniž by utočil na dohledový orgán?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (60)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2017 12:54

Stalo se mi něco podobného - písemné oznámení s předstihem jednoho měsíce, že si nepřeji znovu obnovovat tarif (který měl končit 6.7.), následná telefonická domluva s operátorem, jestli mám opravdu ukončení obnovování a že u nich prostě končím (několika minutová přednáška, proč jsou lepší a že mi udělají individuální nabídku).
U druhého operátora raději s předstihem tarif (začínající 1.7.).
Znovu pro jistotu volám na O2, zda-li mi vše vypnuli, ukončili smlouvu, vše zrušili, ...
Týden jsem spokojeně u nového operátora a v tom mi přijde e-mail o tom, že o2 mi změnilo tarif za tarif jiný a účtuje si i za přesměrování hovorů na jiné číslo (předchozí nastavení, nikoliv moje nynější číslo).
Paní na infolince byla velmi milá, zdělila mi, že tento tarif může kdykoliv vypnout, ale že mi to nechá teď doběhnout a můžu se těšit na pěknou fakturu na 900Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2017 17:15

A to málokdo ví, co se děje v nejvyšších patrech O2. Generální ředitel je normální chudák. Absolutní mazec co s ním provádějí. Pak se to samozřejmě nese ve struktuře dále dolů a potažmo i na přístup k zákazníkům. Kapitalismus a orientace na zisk v tom nejtvrdším ražení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Nechic  |  27. 11. 2017 09:27

Tuhle "chybu" mají všichni operátoři a mají ji i v zahraničí. Kolikrát se mi u španělského vodafonu stalo, že místo čerpání 100MB za dobití mi to začalo tahat kredit s cenou asi euro za mega, prostě jen tak najednou si to přepínalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor