Agresivní billboardy posílají přes Bluetooth reklamu do mobilů

Agresivní billboardy posílají přes Bluetooth reklamu do mobilů
Jistá francouzská reklamní agentura sáhla po bláznivém řešení. Nainstalovala do několika svých billboardů rozmístěných po Paříži malé vysílače, které zachytí kolemjdoucího s mobilním telefonem s aktivním Bluetooth a automaticky mu zašlou textovou nebo obrázkovou nabídku produktů či služeb.

Řešení nabídla společnost JCDecaux poté, co odkoupila exkluzivní licenci od původních vývojářů z tamního Institutu pro počítačovou vědu a výzkum. Stejný tým vědců už pracuje na nových typech reklamních ploch; ty budou měnit svůj displej v závislosti na osobách v blízkosti billboardů – nenápadné přijímače načtou v mobilních telefonech uložená demografická data kolemjdoucích.

Témata článku: Bluetooth

33 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Karel Kosicek 27. 1. 2015 14:56:08
    Dobrý den, my jsme měli podobnou reklamu od Acceptu a fungovalo to skvěle...
  • blueto.cz 16. 3. 2009 22:28:11
    Službu využití Bluetooth pro účely reklamy a marketingu nabízí v ČR...
  • Karlik 15. 6. 2008 16:46:52
    Tutyo sluzbu jiz v soucasne dobe nabizi spolecnost blue2info.cz,...
Určitě si přečtěte

Na co si dát pozor při výběru Bluetooth sluchátek a reproduktorů

Na co si dát pozor při výběru Bluetooth sluchátek a reproduktorů

** Sluchátka s AAC hledáte, když máte v kapse Apple iPhone ** AptX chcete, když máte Android s čipsetem od Qualcommu ** Obejdete se i bez těchto zaklínadel moderní doby?

29.  4.  2017 | Kůžel Filip, Puk Jaromír | 39


komerční sdělení

Komerční sdělení