Agresivní billboardy posílají přes Bluetooth reklamu do mobilů

Jistá francouzská reklamní agentura sáhla po bláznivém řešení. Nainstalovala do několika svých billboardů rozmístěných po Paříži malé vysílače, které zachytí kolemjdoucího s mobilním telefonem s aktivním Bluetooth a automaticky mu zašlou textovou nebo obrázkovou nabídku produktů či služeb.

Řešení nabídla společnost JCDecaux poté, co odkoupila exkluzivní licenci od původních vývojářů z tamního Institutu pro počítačovou vědu a výzkum. Stejný tým vědců už pracuje na nových typech reklamních ploch; ty budou měnit svůj displej v závislosti na osobách v blízkosti billboardů – nenápadné přijímače načtou v mobilních telefonech uložená demografická data kolemjdoucích.

Diskuze (33) Další článek: Aktuální ceník: letošní máj, cenový ráj

Témata článku: Bluetooth, BLU, Typ reklam, Mobil, Reklamní agentura, A/B


Určitě si přečtěte

RECENZE: Nokia 8 Sirocco — luxusně nepraktická

RECENZE: Nokia 8 Sirocco — luxusně nepraktická

** Vzhled na prvním místě, vše ostatní se musí podrobit ** Nejedná se však pouze o převlečenou Nokii 8, nabídne víc ** Za nevšední design platí samozřejmě jistou daň, a ne jednu **

Milan Měchura | 10

Amazfit BIP: Vyzkoušeli jsme nejlevnější chytré hodinky od Xiaomi

Amazfit BIP: Vyzkoušeli jsme nejlevnější chytré hodinky od Xiaomi

Odlehčená verze prvních hodinek Xiaomi Huami Amazfit Xiaomi Huami Amazfit Bip míří do ČR za cenu 2 500 Kč Mají vestavěnou GPS a slibují výdrž až 45 dní

Petr Březina | 136