Agresivní kampaň útočí na iPhone a slibuje Android 2.0

Americký operátor Verizon Wireless je na (té americké) veřejnosti známý svými ostrými reklamami. Jsou útočné, srovnávací …a vtipné. Nedávno například zaútočil na pokrytí signálem 3G operátora AT&T – viz obrázek a odkaz níže. Novým verizonským hitem je kampaň „Droid does“, která se vysmívá nedostatkům Apple iPhonu (klávesnice, multitasking, fotoaparát, baterie a další). Ve zkratce: všechno, co iPhone nedělá, Droid umí. Ale co je „Droid“ se ve videu nedozvíte. Je tam pouze výraz „listopad“ a odkaz na stránky DroidDoes.com. Tam už se dočteme několik indicií (nejzajímavější je „Android 2.0“), ovšem opět nic konkrétního.

Klepněte pro větší obrázek 
Kdo má lepší pokrytí signálem 3G? Video najdete na YouTube

Co tedy bude tím verizonským iPhone-killerem? Internetové drbny mají jasno, tou záhadnou novinkou s největší pravděpodobností bude přístroj dosud známý jako Motorola Sholes, nově tedy Motorola Droid. A teď už to slíbené video. Oprašte angličtinu a jdeme na věc…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dosud jí říkali Motorola Sholes, prodávat se bude jako Motorola Droid (obr: motofan.ru)

Témata článku: iPhone, Android, Smartphony, Kampaň, Apple iPhone 4GB, Apple iPhone 7, Slib

Určitě si přečtěte