Alcatel odstartoval novou reklamní kampaň

Alcatel odstartoval novou reklamní kampaň

Dnes se začaly v řadě českých měst objevovat nové velké billboardy Alcatelu. Jedná se o součást nové kampaně propagující Alcatel One Touch 756, který se v českých obchodech objeví 26. srpna za cenu pod sedm tisíc korun.

Námět, který Alcatel ve svých propagačních materiálech používá, je lehce provokativní. Na displeji telefonu jsou dvě líbající se dívky doplněné sloganem "Síla? Natoč a pošli!" poukazujícím na schopnost telefonu natáčet krátké videoklipy. Výrobce chce tímto telefonem oslovit především lidi, kteří se chtějí odlišovat od průměru.

Klepněte pro větší obrázek

Soutěžte a vyhrajte

I když se mobil bude prodávat za příjemnou cenu necelých sedm tisíc korun, můžete ho získat i mnohem levněji. Alcatel totiž připravil na září soutěž, ve které je hlavní cenou právě několik telefonů Alcatel One Touch 756. Soutěžit můžete s fotkami, videoklipy a hudebními soubory MP3 vytvořenými jakýmkoli mobilním telefonem.

Podrobnější informace a pravidla najdete na těchto stránkách Alcatelu.

Témata článku: Alcatel, Kampaň, Alcatel One Touch 756

34 komentářů

Nejnovější komentáře

  • DuckDaffy 16. 8. 2004 9:46:22

    Ano, máte pravdu, omlouvám se, zapomněl jsem zohlednit cenovou hladinu...

  • Alcatel 15. 8. 2004 23:00:21
    Ale jo, kupují to úplní blbci, občas nějaký internetový obchod napíše,...
  • Alcatel 15. 8. 2004 22:47:28

    A pokud se Vám zdá displej Sagemu myX-6 nebo myX-7 "luxusní", tak bych...

Určitě si přečtěte


komerční sdělení

Komerční sdělení