Alcatel se sloučil s Lucent Technologies

Diskuze čtenářů k článku

Martiner  |  02. 04. 2006 21:55

Jen reaguji na Bleskovku "Věříte, že se s rovnou daní budeme mít lépe?", protože "tam" je diskuse úplně jiná...

Kolikpak jste za to na MM dostali? Copak tohle souvisí s mobily a jim podobným zařízením?
Nebo jte už tak zblblí, že i sem musíte montovat politiku?

No nevím, spíš mě, jakožto čtenáře vysoce specializovaného serveru, tím otravujete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martiner  |  02. 04. 2006 21:55

Jen reaguji na Bleskovku "Věříte, že se s rovnou daní budeme mít lépe?", protože "tam" je diskuse úplně jiná...

Kolikpak jste za to na MM dostali? Copak tohle souvisí s mobily a jim podobným zařízením?
Nebo jte už tak zblblí, že i sem musíte montovat politiku?

No nevím, spíš mě, jakožto čtenáře vysoce specializovaného serveru, tím otravujete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 02. 04. 2006 22:00

Je to odkaz na článek serveru FinExpert.cz. Podobně jsme se včera odkázali na Abecedu Zahrady, jindy to je na AutoRevue, Živě a další naše weby. Nic si za to neplatíme, příště se třeba zase odkáže MobilMania z jiného serveru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  02. 04. 2006 22:21

Uprimne receno me to take dost otravuje. Kdyz by to byla klasicka reklama s tradicnim umistenim nereknu ani slovo, ale davat to do bleskovek a tim i do RSS je opravdu dost nepekna reklamni praktika.

Navrhuju udelat anketu (a upozornit na ni bleskovkou na vsech Vasich serverech) o tom, zda si tyto bleskovky z jinych serveru ctenari preji. Uprimne o tom dost pochybuju, ale pokud si ctenari odhlasuji, ze ano, nereknu uz ani slovo (resp. nenapisu uz ani ň).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 02. 04. 2006 22:37

Nezlobte se, ale s odkazy na jiné naše weby se nechystáme nic dělat, budou tady a na jiných našich serverech i v budoucnu. Většina lidí by v anketě sice asi hlasovala proti, ale to by hlasovala i v anketě, jestli má být na webu bannerová reklama. V zájmu vydavatele je mít na webu jak bannerovou reklamu, tak odkazy na jiné weby, takže tady je už rozhodnuto a anketa na tom nic nezmění.

U odkazovaných článků se ale snažíme volit zcela jednoznačné titulky, aby se každý mohl rozhodnout, jestli jej téma zajímá nebo ne. Pokud téma nezaujme, výsledkem je jen pár bajtů navíc na titulní straně nebo v RSS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Prochy  |  03. 04. 2006 00:54



Snaha o jednoznačné titulky je sice kladná, nicmnéně mne by mnohem více potešilo mít odkazdy na jiné servery v jiném "chlívečku". Jinak samopzřejmě chápu, že je potřeba spřáteleným projektům dělat reklamu. Nicméně myslím že by měla plně stejnou funkci  v té formě, jako je na gadgets. V bleskovách, kde odjakživa byly jen zprávy o mobilmánii to opravdu NEMÁ co dělat!
That's my point of view.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 04. 2006 10:17

Věřím, že by vás to potěšilo. Řada lidí by určitě měla radost třeba i z toho, kdyby všechny bannery na MobilManii byly najednou na samostatné stránce, na kterou by nikdo nemusel. Ale jak jsem psal, jsou zde i zájmy vydavatele a s odkazy na jiné servery se proto nechystáme nic měnit. Děkuji za pochopení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Prochy  |  03. 04. 2006 12:40



Ale to je přeci úplný nesmysl :) Já nechci, aby to nebylo na očích. V časopisech je taky slušností (nebo povinností?) psát ke všem reklamám alespoň malým písmem inzerce, aby to nepůsobilo jako odborný článek. Proto bych považoval za slušnost nevydávat (alespoň opticky) články jiných serverů za články MM.
Tím, že jiné články "schováte" mezi ostatní docílíte jen toho, že se na to někdo občas uklikne, ale stejně to ihned zavře. Pravděpodobnost, že někoho zaujme článek na který kliknout nechtěl je opravdu mizivá. Stejně, jako pravděpodobnost že čtenář, kterého např. vůbec nezajímají momentálně daně (třeba mne jako studenta), tak klikne na diskutovaný článek. Naopak protože mne IT zajímá komplexně, rád si na MM přečtu všechny titulky z ZIVE. Ale takhle čtenáři nedáváte na výběr.  Reklama si stejně vždy najde jen toho, kdo má o produkt aspoň potenciální zájem.
Tzn, kde rád čte Vaše ostatní servery, jistě si rád přečte ostatní titulky o 3cm pod titulky z MM.
Reklamy na zvláštní webové stránce by asi málokdo otevřel, to je pravda. Ale myslím že upoutávka na jiné články je daleko hodnotnější. Určitě jí všichni nepřestanou číst jen proto, že bude o 3cm jinde. Proto je težko srovnatelné.
Chápu že vás živí vydavatel :) ale vydavatele živí čtenáři :)
Samozřejmě že asi nikdo nepřestane číst MM kvůli namíchaným bleskovkám, ale čtenářovi by se mělo snažit vyhovět ne? :)
Ještě tak naokraj chci říct, že chápu Váš lehký despekt vůči diskuzím. Internet bourá jakoukoliv kulturu diskuze. A dává prostor i (jednoduše řečeno) totálním idiotům, kteří tu zabírají místo nesmyslnými diskuzemi (nokia 4ever, nokia sucks - Siemens 4ever, atp) a nekonstruktivní kritikou nebo i ubohým urážením redakce.
S pozitivní kritikou se nikdo neobtěžuje. Ale té negativní se vždycky najde dost.
Já osobně Vaše články oceňuji, jak jsem to tu už mnohokrát napsal.
 


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martiner  |  02. 04. 2006 23:28

Nojo, jenže tohle je dost zavádějící... tohle "smrdí" jen jednou politickou stranou... Kdyby to byl odkaz na všeobecnou problematiku voleb, dobrá, ale "rovnou daň" preferuje jen... hádejte kdo...?
Je mi jedno, jaká je to strana, sám jsem nestraník a do voleb ještě budu přemýšlet... jen se mi zdá, že je tady někdo víc než nakloněn...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  03. 04. 2006 02:40

No, pane Lutonsky, krapet mlzite. Kdyz je odkaz na jiny web, tak jako autor je uveden onen web. Ted jsem na to koukal, pro jistotu. Ale clanek, reklama ci co to je (nevim, co tam je, neb jsem odkaz neotevrel) ma jako autora "redakci". A obcas byva nebo byval, abych nekecal, clanek na MM podepsan redakce. Otazka je nasnade, proc neni clanek podepsan finweb.cz? Nikdo by se tu pak nerozciloval. Vsem preji klidne jitro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  03. 04. 2006 02:42

No, pane Lutonsky, krapet mlzite. Kdyz je odkaz na jiny web, tak jako autor je uveden onen web. Ted jsem na to koukal, pro jistotu. Ale clanek, reklama ci co to je (nevim, co tam je, neb jsem odkaz neotevrel) ma jako autora "redakci". A obcas byva nebo byval, abych nekecal, clanek na MM podepsan redakce. Otazka je nasnade, proc neni clanek podepsan finexpert.cz (oprava, pardon, vsechny se mi pletou)? Nikdo by se tu pak nerozciloval. Vsem preji klidne jitro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 04. 2006 10:15

Tohle byla chyba, už je to opraveno. Ale vzhledem k tomu, že autor u bleskovek je vidět jen v textové verzi, tj. u pár promile lidí, snad se zase tolik nestalo. Každopádně věřím, že tohle byl základ problému - nyní a do budoucna je už všechno vyřešeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stanley  |  02. 04. 2006 22:50

Svět nekončí mobilními telefony a není nic na tom, že si MM propaguje spřízněné weby. Nikdo vás nenutí na to klikat a je z toho jasně vidět, kam to vede. Pokud vás to přesto rozčiluje, tak si jsem jistý, že vám redakce ráda vrátí předplatné na návštěvy tohoto serveru za posledních pět let ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenyk  |  02. 04. 2006 23:38

Dokonce nás nikdo ani nenutí chodit na mobilmánii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  03. 04. 2006 11:40

Jo? A kde je videt, kam to vede? Ja vidim odkaz http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=112254.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor