Ale to je přeci úplný nesmysl :) Já nechci, aby to nebylo na očích. V časopisech je taky slušností (nebo povinností?) psát ke všem reklamám alespoň malým písmem inzerce, aby to nepůsobilo jako odborný článek. Proto bych považoval za slušnost nevydávat (alespoň opticky) články jiných serverů za články MM.
Tím, že jiné články "schováte" mezi ostatní docílíte jen toho, že se na to někdo občas uklikne, ale stejně to ihned zavře. Pravděpodobnost, že někoho zaujme článek na který kliknout nechtěl je opravdu mizivá. Stejně, jako pravděpodobnost že čtenář, kterého např. vůbec nezajímají momentálně daně (třeba mne jako studenta), tak klikne na diskutovaný článek. Naopak protože mne IT zajímá komplexně, rád si na MM přečtu všechny titulky z ZIVE. Ale takhle čtenáři nedáváte na výběr. Reklama si stejně vždy najde jen toho, kdo má o produkt aspoň potenciální zájem.
Tzn, kde rád čte Vaše ostatní servery, jistě si rád přečte ostatní titulky o 3cm pod titulky z MM.
Reklamy na zvláštní webové stránce by asi málokdo otevřel, to je pravda. Ale myslím že upoutávka na jiné články je daleko hodnotnější. Určitě jí všichni nepřestanou číst jen proto, že bude o 3cm jinde. Proto je težko srovnatelné.
Chápu že vás živí vydavatel :) ale vydavatele živí čtenáři :)
Samozřejmě že asi nikdo nepřestane číst MM kvůli namíchaným bleskovkám, ale čtenářovi by se mělo snažit vyhovět ne? :)
Ještě tak naokraj chci říct, že chápu Váš lehký despekt vůči diskuzím. Internet bourá jakoukoliv kulturu diskuze. A dává prostor i (jednoduše řečeno) totálním idiotům, kteří tu zabírají místo nesmyslnými diskuzemi (nokia 4ever, nokia sucks - Siemens 4ever, atp) a nekonstruktivní kritikou nebo i ubohým urážením redakce.
S pozitivní kritikou se nikdo neobtěžuje. Ale té negativní se vždycky najde dost.
Já osobně Vaše články oceňuji, jak jsem to tu už mnohokrát napsal.