Alcatel v tichosti uvedl One Touch 735i

Diskuze čtenářů k článku

Zwick  |  01. 02. 2004 18:24

To by mě hooodně naštvalo, kdyby to nakonec nešlo přehrát(ten FW)To je jako SonyEricsson P800 a P900, jsou stejný, jenom jinej Firmware!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ace from Space  |  31. 01. 2004 09:38

Mozna by nebylo od veci zacit podporovat InFusio i v ceskych sitich. Kde je problem? Imho ma hodne lidi A*35 a vzhledem k tomu ze -i verze ho bude podporovat taky tak by to bylo schoen, kdyby to aspon jeden z ceskych operatoru zacal podporovat. Nemluve o T-Mobilu, ktery pusobi na vice svetovych trzich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jixx  |  31. 01. 2004 12:08

Opravdu budou -icka podporovat Javu a In-fusio zaroven? Nikde jsem takovou informaci nenasel a i z technickyho hlediska bych to spis videl jen na Javu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paja  |  31. 01. 2004 21:52

IN-FUSIO = Java + univerzální rychlá grafika + komplikovaný distribuční model
Pokud výrobce umožní stažení programu mimo IN-FUSIO distribuci, Java poběží, ale nebude používat optimalizovanou grafiku. Neboli povolit klasickou javu je snadnější než vyštípat všechno co se k vzta huje k IN-FUSIO. http://developer.in-fusio.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
člověk  |  30. 01. 2004 23:04

Zatím ještě nemáme informaci, kdy se telefon objeví na českém trhu, později doplním článek.

Tak to vypadá, že pan Lutonský čeká na vyjádření českého Alcatelu, TAKŽE SE DOZVÍME VELKÉ KULOVÉ

Jak to bude s pamětí Alcatelu 735i ??? Jaká paměť bude vyhrazena pro JAVU?

V Alcatelu 735 je uživatelská paměť asi 1,84 MB a v telefonu jsou tři hry (jedna přehravatelná) a nejsou započítany do uživatelské paměti. V té tiskové zprávě jsem četl něco o dvou JAVA hrách od Gameloftu. Aby to zas nebylo tak, že ty dvě jsou vestavěné a tu třetí si můžete stáhnout...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carl von Brno  |  30. 01. 2004 18:48

dohajzlu! mám 3 dny OT735, to s tím nemohli přijít hned????!!!!

Doufám že pude přehrát FW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  30. 01. 2004 19:36

dohajzlu! mám 3 dny OT735, to s tím nemohli přijít hned????!!!

Ale vždyť jo! V Paříži byl představen před čtyřmi dny,  a i tak se o něm mluví už dloho - nečteš nevíš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carl von Brno  |  31. 01. 2004 11:47

Jo o tom vím, ale viděls ho snad něgde prodávat??????

PS: 735i byl na stránce alkáče (pro jížní afriku nebo pro podobnou řiť) už aspoň před měsícem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tony  |  31. 01. 2004 12:45

Ehm, dlazdic von Brno?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  31. 01. 2004 18:15

Carl von Brno: Si dělám srandu, ne? (mám tam 6 smajliku-heč)

No a v polovině prosince byla na  mobil.sk soutěž o 735i, ale nějak jako nenápadně to po týdnu stáhli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hmm  |  30. 01. 2004 20:24

Ty jsi sprosty jak Tykev!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal735  |  30. 01. 2004 15:55

ZÁKLADNÍ OTÁZKA... Půjde stahovat hry a aplikace z PC přes kabel nebo Infra??? (čili zdarma)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No  |  30. 01. 2004 21:01

Samo od sebe to nepůjde, musí být k tomu speciální program. Pokud vím tak v balení Alcatelu 735 je i CD PC Software Suite (bez Intellisync), tak k Alcatelu 735i snad bude na CD i program pro nahrávání  JAVY z PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  30. 01. 2004 12:49

na moj dusu neviem co je lepsie....

ale mam subjektivny pocit ze to skonci ako suboj Video2000 vs VHS...  holt marketing vladne a nie kvalita...

 som ja ale naivka ked v 18tich ma takato vec prekvapi a nasere...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stimpy  |  30. 01. 2004 12:53

Pokud mluvíš o hrách máš pravdu ale v infusiu nejsou programy (budík po-pá...) a jiný vychytávky. Javu nehcu jen kvůli hrám ! Kdy bude 535i jestli bude? nevíte někdo?

by Stimpy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  30. 01. 2004 14:08

O 535i jsem nikde oficiálně ani neoficiálně neviděl nic. České zastoupení Alcatelu říká, že 535i nebude. I když v ČR o tom vědí akorát tak hov.. Pokud zkusíš ve vyhledávačích "535i" tak ti vyjede fakt jen to BMW.

Mám OT 735 a podle Alcatelu bych ho měl asi prodat a koupit si nový OT 735i, že? Tak to asi těžko. V březnu budou představeny nové mobily Alcatelu - to mě bude zajímat víc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Louskacek  |  30. 01. 2004 11:27

Krome Javy by meli pridat i odpocet znaku u SMS a dat navzdy sbohem debilnimu Zi a radeji prejit na T9.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  30. 01. 2004 13:58

Je mi jedno jestli T9 nebo Zi, záleží na slovní zásobě, kdyby Alcatel podporoval T9 a nahrál do ní stejný český slovník jako do Zi, byla by jeho českáT9 stejně debilní jako jeho českáZi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alcatel  |  30. 01. 2004 14:31

Přesně tak, Zi za to nemůže - měli by spíš pořádně udělat český slovník. Odpočet znaků mi tak důležitý nepřipadá, pokud do zprávy vložíte obrázek, melodii atd. hned je počet znaků zbytečný a stejně odpočítat znaky od 1500 (nebo ještě trochu víc) je takové divné. Snad kdyby každá zpráva se odečítala od 160 znaků, ale jde o EMS a části zprávy nejsou stejně dlouhé (první část: 160 znaků, druhá 144, a zbytek 152 znaků) navíc u každého výrobce telefonu s EMS to je trochu jinak. Ale když si to tak všichni přejí, tak by to tam mohli dát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal735  |  30. 01. 2004 15:32

Samozřejmě, takže nejlepší by bylo kdyby prrvní část odečítal od 160, sruhou od 144 a další od 152. Vždyť ten telefon ve skutečnosti ví, kolik znaků zbývá do konce části zprávy. Tak proč to nezobrazuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  30. 01. 2004 16:33

No, to by urcite slo, ale musel by jim to tam nekdo prijit rict, sami na to asi neprijdou.

A nevim proc kdyz ma SMSka 160 znaku, proc ma druha jen 144? Radsi poslu dve, kdyz bude mit zprava tech 16 znaku navic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  30. 01. 2004 19:23

Je to tak u všech telefonů, které podporují EMS. Druhá část zprávy je vždy nejkračí, protože vyrovnává délku první zprávy, aby byla  s ní dohromady stejně dlouhá jako je např "třetí+čtvrtá" atd.

 Druhá až desátá část zprávy je kračí než 160 znaků, protože v sobě nese informace o tom, jak se mají části zprávy spojit na mobilu příjemce. 

U každého typu mobilu s EMS je průměrná délka jedné části trochu jiná: Alcatel735- 152znaků, Alcatel715- 153 znaků, spousta dalších mobilů má daleko kratší části zprávy, např. Alcatel 511-512, vždy si ale můžete být jisti, že první část má 160 znaků.

Někdy je opravdu výhodnější poslat 2 SMS zprávy zvlášť, než SMS-EMS zprávu složenou ze dvou části.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  30. 01. 2004 19:36

Sam mam mobil kde muzu napsat 760 znaku. Takze diky, ze jste mi to vysvetlil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  30. 01. 2004 19:42

Délka SMS-EMS zprávy může být u Alcatelu 535-735 až 1520 znaků a rozděluje se na 10 částí.

Pokud mobil zvládne napsat "jen" 760 znaků, tak se zprávy rozdělují nejčastěji na 5 částí.  (Pokud se nejedná o perličku v případě Alcatelu 511 a podobných, kde se 760 znaků rozděluje do 10-ti části - v takovém případě je nesmysl používat dlouhé zprávy)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  30. 01. 2004 19:46

To jo, Alcatel to s tim mobilem nedal. Nastesti ho nemam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  30. 01. 2004 19:48

Jo, jeste jsem se chtel zeptat. Jak jde fotbal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  30. 01. 2004 19:54

Ale, znáš to, chtěl bych se vrátit do Manchesteru, ale náčelník (sir alex) mě nechce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  30. 01. 2004 20:05

No, tak to mas blby, ale do balonu se vsude kope stejne, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  30. 01. 2004 21:40

Kdepak, England je England, no a jinak jsem se teď díval, že na těchto ruských stránkách píšou, že OT 735i má Email klient.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  30. 01. 2004 21:53

Ruske stranky nemam moc v oblibe, necitim se moc dobre pri jejich prohlizeni a navic ty jejich patvary, jeste ze tam maji English version.

Ja E-mail moc nepouzivam a tak bych to ani moc nevyuzil, jsem nenarocny uzivatel. Posilam hodne SMSek, trochu volam a to jen do Oskara a obcas si stahnu z wapu nejake melodie ve formatu MIDI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AiR  |  30. 01. 2004 10:43

a co 535i ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jixx  |  30. 01. 2004 11:20

Leda BMW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aheloj  |  30. 01. 2004 11:22

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AiR  |  30. 01. 2004 11:45

no to uz prave mam, ted by se mi do nej hodil Alcatel 535i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stimpy  |  30. 01. 2004 08:57

Neoficiálně to půjde?

by Stimpy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pickard  |  30. 01. 2004 09:49

urcite ano....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ace  |  30. 01. 2004 10:07

pochybuji... kdy jsi naposledy nekde videl ke stahnuti firmware pro alcatel? mam 715, nejakou novou verzi fw by potreboval jak pes drbani, ale kde nic neni... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  30. 01. 2004 14:12

To, že nikde nevidíš firmware ke stáhnutí přece neznamená, že ho v servisech nemají...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trotom  |  31. 01. 2004 10:40

Já mám taky OT715. Psal jsem na infolinku Alcatelu v ČR. Nový firmware není a ani nebude. Docela ne moc potěšitelná odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  31. 01. 2004 18:07

Na Infolinku Alcatelu nepiš, jsou to blázni. Taky uvádějí, že na Alcatel 535-735 existuje pořád jen jedna verze fw. České zastoupení dělá značce Alcatel jen ostudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
COOLIO_comes  |  31. 01. 2004 06:50

Všechno jde, když se chce.....a umí.

COOLIO_comes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor