Takovou přednost rychle pozbudete, jakmile ji nasadí někdo další. A to nemluvím o tom, co je skutečná přednost a co jenom reklamní humbuk, který rychle vyšumí a klienty to nijak neláká.Sony očekávalo, jak se budou vodotěsné telefony prodávat, jako housky na krámě, jiní ale dávno věděli, že kvůli tomuhle se nikdo 2x nepřetrhne.S foťáky je to podobné, fotomobily jsou pro pár bláznivých geeků, normálnímu uživateli stačí kvalitní klasika a nebo raději pořádný fotoaparát.A td a td.Všem chybí víceméně to stejné, nabídnout svůj vlastní, zajímavý, uživatelský svět, odlišný od toho ostatního.To se zatím podařilo jenom Apple a není divu, že na tom tak skvěle vydělává.Kupodivu na stejné cestě, jako Apple, v tuto chvíli stojí jen Microsoft, může to tedy dokázat také i když je úplně na začátku.Ve světě Androidu nic takového není a nebude. A je úplně irelevantní, jestli je dnes Android "všude", jestli je lepší, než iOS, nebo WP.