Apple míří na luxus. Hodinky nabídne v Paříži, Londýně a Tokiu

Apple překročí hranice svých prodejen Apple Store. Chytré hodinky Watch bude totiž nabízet také v obchodních domech v Londýně, Paříži a Tokiu. Cílem je oslovit příznivce luxusu a módy.
Apple míří na luxus. Hodinky nabídne v Paříži, Londýně a Tokiu

Apple si pro své smartwach vybral londýnský Selfridge, tokijský Isetan Shinjuku a pařížskou Galerii Lafayette. Všechna tři místa jsou známá nabídkou luxusního zboží. Apple tak míří mezi značky typu Gucci, Tiffany´s, Cartier, Saint Laurent nebo Celine.

Podle appleinsider.com budou v obchodech vyškolení zaměstnanci Applu nabízet všechny dostupné modely Watch. Zájemci budou mít možnost si zařízení vyzkoušet - patnáct minut v případě levnější modelů, půl hodiny v případě nejdražší verze za 10 tisíc dolarů.

Všechny tři obchody otevřou v pátek 10. dubna v půl jedenácté místního času. O dva týdny později budou hodinky k dispozici zákazníkům také v USA, Velké Británii, Austrálii, Kanadě, Číně, Francii, Německu, Hong Kongu a Japonsku.

Nejen technologie, hlavně módní záležitost

Oznámená netradiční místa prodeje odpovídají strategii kalifornské firmy prezentovat Apple Watch především jako stylový módní doplněk, nikoliv jako pouhé nové zařízení pro fanoušky technologií. To je mimo jiné důvod, proč se Watch objevily v březnových číslech prestižních módních magazínů Vogue a Elle Australia.

Podobný koncept netradičních prodejů není pro Apple úplnou novinkou. Už v minulosti měla firma své oddělení v rámci obchodní sítě Best Buy. Vlastní oddělení s produkty Applu nedávno v New Yorku otevřel také prodejce elektroniky B&H Photo Video.

Témata článku: Apple, Příslušenství, Nositelnosti, Hodinky, Luxus, Londýn, Paříž

11 komentářů

Nejnovější komentáře

  • _John_ 3. 4. 2015 13:19:05
    ten clanek psal aliencz ne? :D v diskuzi uz se cca dvakrat chlubil, ze...
  • runner42 3. 4. 2015 11:29:30
    Čím víc keců, tím víc bude bolet neúspěch.
  • Dr.No64 3. 4. 2015 2:12:40
    V RUSKU BUDE APPLE PRODAVAT MASO
Určitě si přečtěte

E-ink displej na zádech mobilu je skvělá věc. Proč se neprosadil?

E-ink displej na zádech mobilu je skvělá věc. Proč se neprosadil?

** Yota3 má AMOLED a E-ink. Bohužel také vysokou cenu ** Jaké výhody má integrovaný e-ink a proč radši zvolit příslušenství? ** Mobil pohltil řadu zařízení. Proč se to se nedaří se čtečkou knih?

24.  9.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 11

Huawei Watch 2 Sport: telefonují a umí LTE, ale zcela samostatné nejsou [recenze]

Huawei Watch 2 Sport: telefonují a umí LTE, ale zcela samostatné nejsou [recenze]

** Druhá generace hodinek od Huawei přináší edice Classic a Sport ** Sportovnější model obsahuje LTE konektivitu ** Hodinky by tak teoreticky mohly být naprosto nezávislé na smartphonu

21.  9.  2017 | Láska Jan | 5

B&O BeoPlay P2: Minimalistické řešení na cesty [test]

B&O BeoPlay P2: Minimalistické řešení na cesty [test]

** Bang & Olufsen vyrábí designová zařízení se špičkovým zvukem. ** Může to platit i o malém a levném Bluetooth reproduktoru? ** Proč má BeoPlay P2 jen jedno tlačítko pro zapnutí?

18.  9.  2017 | Březina Petr | 4


komerční sdělení

Komerční sdělení