Apple se dostal do nejvíce filmů, vládne product placementu

Apple se dostal do nejvíce filmů, vládne product placementu

Každý rok před vyhlášením amerických Oskarů zveřejní web Brand Channel netradiční žebříček Brandcameo. Nehodnotí nejlepší herce, herečky a filmy, ale nejčastější americký product placement – reklamu na produkty a firmy, které s vlastním filmem vlastně nemají co do činění.

Na prvním místě se za loňský rok umístil Apple, jehož produkty se objevily v nejvíce prémiových snímků, které vévodily tamní návštěvnosti kin. Za zmínku stojí třeba Lego Movie a Captain America, ve kterém se objevila scéna z Apple Storu.

Apple zároveň patří k těm společnostem, které za podobný výskyt ve filmech nemusí platit. Filmaři jej sami chtějí a jablečná firma jim často vychází vstříc a zapůjčuje různé rekvizity.

Témata článku: Apple, Kuriozita, Apple

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Dr.No64 15. 3. 2015 20:58:47
    doufam ze to ma kazdej vojak v tech americkejch tancich co sem uz jedou do...
  • JaroBJB 15. 3. 2015 1:24:02
    dúfam, že vám to video ukáže ...neskutočné video o najnovšom výrobku ejpl...
  • MrViki 14. 3. 2015 15:07:25
    Výrobky Apple jsou hlavně hezké a fotogenické, zkrátka to tam sedí. Podle...
Určitě si přečtěte