Apple se dostal do nejvíce filmů, vládne product placementu

Apple se dostal do nejvíce filmů, vládne product placementu

Každý rok před vyhlášením amerických Oskarů zveřejní web Brand Channel netradiční žebříček Brandcameo. Nehodnotí nejlepší herce, herečky a filmy, ale nejčastější americký product placement – reklamu na produkty a firmy, které s vlastním filmem vlastně nemají co do činění.

Na prvním místě se za loňský rok umístil Apple, jehož produkty se objevily v nejvíce prémiových snímků, které vévodily tamní návštěvnosti kin. Za zmínku stojí třeba Lego Movie a Captain America, ve kterém se objevila scéna z Apple Storu.

Apple zároveň patří k těm společnostem, které za podobný výskyt ve filmech nemusí platit. Filmaři jej sami chtějí a jablečná firma jim často vychází vstříc a zapůjčuje různé rekvizity.

Témata článku: Apple, Kuriozita, Lego, Plac

Určitě si přečtěte

Leatherman Tread: Tak trochu jiná nositelnost

Leatherman Tread: Tak trochu jiná nositelnost

** Ocelový náramek skrývá 29 nástrojů, které máte stále při sobě. ** Tread je masivní, těžký a drahý, ale stejně se vám bude líbit. ** Leatherman má také Tread Tempo s hodinkami, chystá se do ČR.

Včera | Kůžel Filip | 16

Jak Apple iPhone za 10 let změnil svět

Jak Apple iPhone za 10 let změnil svět

** 9. ledna 2007 Steve Jobs představil první iPhone. Přesně před 10 lety ** Vyvolal pozdvižení. To ještě nikdo nevěděl, že tenhle mobil změní svět ** Provedeme vás dekádou evoluce a inovacemi jednotlivých modelů

12.  9.  2017 | Kůžel Filip, Miksa Martin | 161