Apple vypustil nové reklamy. Všechny se zaměřují na výhody technologie Face ID

Mysleli jste si, že fenomén Apple se nezadržitelně valí silou setrvačnosti a reklamu nepotřebuje? Omyl. Minulý týden jsme psali o melancholické reklamě natočené v (uměle) zasněžené Praze a dnes pro vás máme rovnou pět nových šotů. Poběží v televizi (hlavně v těch severoamerických), na internetu i na sociálních sítích.

Všechny klipy se zaměřují na Face ID. Ve zkratce: Apple nám vysvětluje, jak je tahle novinka dokonalá. Pozná, když se vaše tvář změní, funguje i ve tmě a v neposlední řadě – zvládá Animoji.

Vaše tvář. Heslo, které nezapomenete:

Nedostatek světla? Žádný problém pro Face ID:

Face ID funguje, i když razantně změníte make-up:

...ano, i když si necháte narůst opravdu mohutný plnovous:

Animoji, fenomén sociálních sítí. Face ID není jen na zabezpečení, je s ním i legrace:

Témata článku: Apple, Technologie, Reklama, Face ID, Animoji, Apple iPhone X, Apple iPhone X 256GB, Tvář, Šot, Fenomén, Neposlední řada, Nová reklama, Minulý týden, Sociální síť, Výhoda, Praha

Určitě si přečtěte