Applu se nepodařilo zaregistrovat označení „Multi-Touch“

Diskuze čtenářů k článku

Tomáš Palát  |  01. 10. 2011 16:53

Těmto sporům se pouze směji :D :D :D :D :D ¨

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 10. 2011 10:44

Myslím, že App Store je univerzální označení pro internetový obchod s aplikacemi. A ten od Applu by se měl jmenovat Apple App Store, a měly by být i další, jako Nokia App Store, Microsoft App Store, ... Multi-Touch je myslím taky naprosto obecný název pro vícedotykové ovládání, takže u toho není co řešit a tento termín by měli používat všichni, co vícedotykové ovládání podporují

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 10. 2011 18:35

Není to žádné univerzální označení... Apple prostě přišel s "App Store" jako první, to vám dělá takový problém pochopit? Spoustu z těchto věcí dostal mezi lidi právě Apple, bez něj bychom stále klikali stylusem na mikro ikonky u Windows Mobile.
Ano, nemám Apple rád kvůli jeho buzeraci, omezení a kvůli iOvcím, ale upírat mu jasné zásluhy mi nepřijde fér.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zťzťčr  |  04. 10. 2011 05:07

v prvom rade by mal platit APPLE .. apple je bezne slovo a znamena jablko.. ako moze niekto dostat na taky nazov TMko? mal by platit vsetkym co pestuju jablka ze zneuziva ich vysledky prace k svojmu obohacovaniu....a ze je nakusnute? prvy tu bol adam a eva a my vsetci sme ich potomkovia.. apple ukradlo nam vsetkym nieco co bolo odjakziva vsetkych... este si zapatentuju aj fikusovy list ked uz aj papierove krabicky vraj objavili oni...o oblych rohoch a stvorcoch ani nehovoriac....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radiaw  |  30. 09. 2011 20:04

Mě by spíš zajímalo, proč se to nejmenuje double-touch, víc jak dvěma prsty nic nezmůžu, až to bude na 10 prstů a budu moct hrát na piáno na tabletu věrohodně, at se tomu říká multi-touch, tohle je klamání!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  01. 10. 2011 07:17

IOS používá gesta s více než dvěma prsty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 10. 2011 09:13

Kdyby si mel nekdy iPad v ruce tak bys vedel, ze jeho displej rozpozna az 10 prstu a spousta app s tim pracuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radiaw  |  01. 10. 2011 09:30

Tak to jsem netušil... ale třeba spousta mobilu zvládne 2 prsty a říká se funkci multi-touch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Palát  |  01. 10. 2011 16:56

nejenom iPad zvládne víc než dva prsty najednou :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 10. 2011 18:31

To ano, ale snažil jsem se navázat na zmíněný "tablet ala piano"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Vokurka  |  30. 09. 2011 10:59

To je strašný, vždycky si přečtu nějaký článek na živě.cz a za 2-3 dny se to teprve objeví tady, takový starý zprávy... :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honx  |  30. 09. 2011 16:40

Protože tady nejsme živě :) nevím, proč tady chodíš, když všechno víš... MobilMania je super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  30. 09. 2011 20:50

Tak já neřikám, na mobily je to tu dobrý, na živě taky nemaj všechno o mobilech a naopak žejo, ale já mám na seznamu nastavený RSS feedy na živě, mobilmania atd, a jen nechápu, proč se tady objevujou ty zprávy s takovým zpožděním, a ještě prakticky uplně stejný. Přitom se mi nezdá, že by mobilmania chrlila tolik článků, aby takovouhle bleskovku nemohli napsat dřív.
Poslední dobou mi přijde, že mobilmania trochu upadá, a to se týče i kvality článků a i častokrát diskutovaných bulvárních nadpisů. Dřív jsem mobilmanii četl docela rád, ale už to nějak přestává být ono. A neříkej mi at sem nechodím, když si stěžuju. Tohle je jen takovej postřeh, nikoho tím nechci napadat nebo urážet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 09. 2011 10:47

tak je to jasné, pokud jde o zásadní věci jako např. app store a další na čem chce firma stavět, ať tyto technologie zapatentuje pod jménem ve kterém je obsažený např. název firmy. kdyby to byl apple store či podobně, tak jim to projde. google vymyslel a patentoval android a má android market, vše jasné a přehledné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  30. 09. 2011 09:53

Dulezite je, ze Multi-touch GESTA ma Apple dal patentovana (kdo je chce uzivat poctive - plati Applu, kdo ne, hrozi mu zaloba). Znacky Multi-touch™ je ale skoda. Apple by mel vse "pod strechou"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
landscape  |  30. 09. 2011 10:42

s pravdou tady hochu neuspejes... tvoje minusy jsou toho dukazem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prophet  |  01. 10. 2011 10:54

Pravda je ta, ze apple multi gesta(techniku) vymyslel....ale rozhodne nevymyslel TECHNOLOGII...viz vyse CERN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fry  |  30. 09. 2011 08:51

konečne nejaký ich neúspech. to len potvrdzuáje môj názor, že im nemal byť zaregistrovaný ten displej s rámčekom. ten je tiež tak všeobecný a rozšírený, že apple nemá na to nárok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 10. 2011 19:46

"ten je tiež tak všeobecný a rozšírený, že apple nemá na to nárok."
Jo? Kdyz prisel ipad, ani jeden takovy tablet neexistoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  30. 09. 2011 08:30

Multi-touch apple nevymyslel a používalo se to už před rokem 2007. Tak co zase se ten pošahaný Apple zkouší za levárny ?! Mám pocit že Apple bude brzo nejnenáviděnější firmou světa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Multak  |  30. 09. 2011 08:54

Přesně tak, Apple vícedotyhové ovládání nevymyslel, jen ho možná rozšířil do mobilních telefonů. A zaregistrovat si označení "Multi-touch" je snad kravina ne? To bych si mohl zksuit zaregistrovat i "Tepla-kava" nebo nejakou podobnou kravinu, která vychází ze spojení normálně používaných slov. Jinak pro Ovce.. vícedotyhové ovládání poprvé vzniklo cca 1971-1972 v CERNU. A pokud se nepletu i ve Start Treku se používal tzv. multi-touch .. takze i to je důkaz že s tím Apple jako první rozhodně nepřisel..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Multak  |  30. 09. 2011 08:56

Jeste si opravim datum :
1972 - orvní kapacitní display
1982 - vícedotyhový kapacitní display

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  30. 09. 2011 09:06

JJ, StarT Trek
Značka cigaret Start zase mohla žalovat MS za klamání spotřebitele, že uživatel pod tlačítkem start nenajde své oblíbené kuřivo ale jenom nějaký ikonky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Multak  |  30. 09. 2011 09:20

No jo, koukam na to, omylem T navíc, omlouvám se tímto všem přiznivcům Star Treku
Jinak to je opravdu zajímavá myšlenka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honx  |  30. 09. 2011 16:36

:D :D :D :D tak to mě pobavilo jak cyp:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R1S0  |  30. 09. 2011 08:04

"Z druhého pohledu to lze ale využít ke klamání uživatele. Běžný uživatel tedy například všude viděl kolik je na „App Store“ aplikací, i přesně jaké a jejich reklamy. Při koupi nového zařízení od jiného výrobce, který má také „App Store“ však může být zklamán absencí určité aplikace či nedostatečné nabídky, protože netušil, že není App Store jako App Store."
wauw,takze mozem ist zalovat vw,ze dsg ponuka ako "automaticke prevodovky",pricom ako zakaznik mozem byt sklamany,ze nie je "autmaticka prevodovka" ako "automaticka prevodovka" a napriklad som ocakaval,ze bude mat 8 stupnov rovnako ako ZF?
prosim apple,alebo redakciu,nakolko neviem,koho je ten argument v clanku,aby nerobila z ludi uplnych blbcov.a ak sa nejaky taky vyskytne,je to len jeho chyba,ze sa dostatocne neinformoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
multi touch !!  |  30. 09. 2011 06:47

Haj-zlíci z Apple potřebují pořádně na-kopat. Jinak nadělají z lidí ovčany, a budou ty svoje lichvářsky předražené stroje nabízet všem, když se jim uměle a lživě podaří odstranit konkurenci.
Krach firmě ovcí Apple ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  30. 09. 2011 07:23

Chudáčku. Řekni, co ještě, kromě té hrozné firmy, tě dokáže ráno ve třičtvrtě na sedm takhle vytočit ? Studené kakao ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  30. 09. 2011 08:28

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rezhr  |  04. 10. 2011 05:03

apple ma tolko spolocneho s rozmyslanim zida ze mam pocit ze je to izraelska firma....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marvin The Prophet  |  30. 09. 2011 03:40

Je to jedine dobre, Apple tohle spojeni nevymyslel a ani neuvedl jako prvni, ale chapu ten pokus, takhle aspon vsichni vedi, ze ze spojeni multitouch zadny chechtaky nebudou a usetril tak ostatnim penize a praci, dobrej to epl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MirdaP  |  30. 09. 2011 01:24

Vůbec nejlepší by bylo kdyby si tahle nablblá firma nechala patentovat celý slovník. Lidé by se pak museli dorozumívat posuňkovou řečí nebo tučně platit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toper  |  30. 09. 2011 10:13

Děcka, nejde o patentování ale registraci!
Registrace znamená, že vám k názvu přibyde ono známé ®

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SDS  |  30. 09. 2011 00:04

Tak to lze komntovat jednim slovem, proste "Apple"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jjjj  |  30. 09. 2011 00:13

Chtel bych take zaregistrovat znacku "PineApple" snad to pujde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  30. 09. 2011 00:25

Naprostý nesmysl je patentování těchto slovních spojení.
Co se týče zákazníka, má si zjistit co je kde (app store a app store) a nemůže se mu stát, že si koupí něco co nechce. Nebojme se, zákazníci zase takoví pitomci nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jjjj  |  30. 09. 2011 02:44

Sam si na to odpovedel Ale potreboval si mou napovedu
"Naprostý nesmysl je patentování těchto slovních spojení"..... "Multi-Touch"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jjjj  |  30. 09. 2011 02:50

A ke kauze ochranne znamce "app store" a "app store":
To Apple take neproslo... A to ani pri uduvodneni, ze se jedni o "APP"le Store a ne o "APP"lications Store.
Proste klasika od Apple, kdo zna Apple z let minuly stoleti uz to nemuze ani prekvapit....
" Nebojme se, zákazníci zase takoví pitomci nejsou." ja bych nesumarizoval dav, protoze je to osemetne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AmarLite  |  30. 09. 2011 15:26

A co potom ale hloupí američánci, kteří bez taháku nenajdou ani Evropu? Jak ti to mají poznat? Nemůžeš všechno posuzovat podle toho, co si myslíš že je normální a co bylo zaběhlým standartem v Evropě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  30. 09. 2011 16:23

osobně jsem byl u toho když "hloupý američánek" poprosil "chytrého čecháčka" ať mu vyjmenuje 50 států USA...
a pak 27 států EU
jinak dobré otázky do společnosti po pátém pivu :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Attog  |  30. 09. 2011 18:41

Mor: dobře ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor