Blíží se volby: už vám volal Václav Klaus?

Diskuze čtenářů k článku

pavliicek  |  17. 06. 2002 13:28

Na linku ftp://sklad.kompost.cz se nachazi remix Profesorova volani. Vrele doporucuji ke stazeni.... prijemne se pobavite... obzvlaste Ti, co jej slyseli..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  17. 06. 2002 13:27

Na linku ftp://sklad.kompost.cz se nachazi remix Profesorova volani. Vrele doporucuji ke stazeni.... prijemne se pobavite... obzvlaste Ti, co jej slyseli..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  17. 06. 2002 13:26

Na linku ftp://sklad.kompost.cz se nachazi remix Profesorova volani. Vrele doporucuji ke stazeni.... prijemne se pobavite... obzvlaste Ti, co jej slyseli..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čenda  |  16. 06. 2002 22:30

TAKHLE JSTE SI TO PŘÁLI ?

TAK TO MÁTE !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TONDA  |  15. 06. 2002 10:02

Od té doby co mi volal Klaus se mi přestalo stavět pero mám ho žalovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  15. 06. 2002 16:46

No to máš blbý  .

Co se všechno v týhle republice nesvede na Klause..., vlastně on za všechno může, sem zvědav, zda za deset let taky budete nadávat na Zemana, co nás tak zadlužil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kiwi  |  16. 06. 2002 00:59

Jeste ze Klaus dostal napad otravovat vsechny lidi majici pevny telefon. Tim si to tak pekne posral, a nastesti volby projel, jak mohl. Klaus je v pr...., at zije Klaus !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TONDA  |  15. 06. 2002 09:54

Volte Klause a prodají vám i střechu nad hlavou pak si budete prohlížet mobilmánii pod mostem a příspěvky pak posílat z budky TECOMU .

ČAU!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2002 08:52

Hm, tak nevim, volil jsem Klause a nikdo mi strechu nad hlavou nikdy neprodal, co delam spatne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Endy  |  14. 06. 2002 13:22

Me Klaus taky volal a v prvni chvili jsem mu s tim chtel majznout. Nastesti mi vcas doslo, ze kdyz ho necham v klidu 'mobilisovat', vyjde ho to draz

Nic nemam proti lidem vyznavajicim pravicove mysleni a mrzi me, ze u nas neni solidni pravicova strana. ODS bohuzel neni, jak pravil pan Patocka - "ani obcanska (v praxi je vzdycky proti obcanskym hnutim), ani demokraticka (jen pan profesor ma vzdycky pravdu), ani strana (nybrz fanklub pana predsedy)" a v jejim cele dokud bude moct, bude stat clovek, ktery klidne zapozuje u dyne a do ksichtu vam pri tom bude tvrdit, ze dela reklamu na mrkev!

Nejucinejsim strasakem letosni kampane ODS bylo 'zadluzovani statu rozhazovacnou vladou' a na to hodne lidi slysi. Uz tady nekdo vysvetloval, ze kdyz jsem v (Klausovym vedenim zpusobenem) srabu, musim si pujcit, abych mohl neco rozjet (nikoliv zasanovat jako drive!). Samozrejme souhlasim, ze je potreba to rozumne odhadnout, ale v zajmu objektivity si vzpomenme, kolik se toho rozdalo za Klause (ovsem jen nekterym, ze pane Kozeny?) a kam "zmizely" vynosy z male privatizace (udajne asi 400 mld. Kc). Politici napric spektrem se tez muzou pretrhnout, kdyz slysi, ze vlada chce koupit stihacky (aby nam nemuseli delat "protektorat" nad hlavou nasi zapadni sousede) a predhaneji se v navrzich, jak oni by to dali do skolstvi a zdravotnictvi. Kecy. Kazdy ucitel vam rekne, ze nejtvrdsi zasah do skolstvi provedl I.Pilip (opet za Klausovy vlady) a jak se stridali kvuli pruserum ministri ve zdravotnictvi, to uz snad neni treba pripominat vubec; o genialnim napadu se zdravotnimi pojistovnami nemluve.

Ale telespamovani-netelespamovani, volit by se nemelo podle par libivych hesel nebo kvality piva na mitinku! Ja letos budu volit socdem, protoze cisla ukazuji, ze ekonomika se rozjizdi (priliv investic, ktery Klausovi vadi), HDP roste a hlavne je videt snaha neco pro tuhle zemi udelat! Bohuzel volit nekterou z mensich stran nemuzu (snad priste), protoze nechci dat 15% sveho hlasu komunistum a 20% ODS.

Ostatne 5% hranice pro vstup strany do parlamentu je pekne vypecena pojistka proti demokracii (mocipanovsky plan ODS+CSSD zmenit ustavu a rozdelit si naveky koryta napul nastesti nevysel).

Preju nam stastnou volbu a aby se politici umeli konecne rozumne dohodnout!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaryk  |  13. 06. 2002 21:19

Vida ho,co to je ale Venda za pacholka !!!! Místo aby chodil kanálama po těch jeho balíčcích a zkrachovanej ekonomice, bude nám toto vše vnucovat znova ??? Místo toho si mládenec s pálkou nechá vyšpulit víčka, hodí si lyže přes ramena a pak s jeho komunistickou ODS nám nakonec bude volat domů???   TO SNAD NENÍ PRAVDA   !!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  13. 06. 2002 21:38

No ja si nepripadam, ze ziju (nebo bych nekdy za vlady p. Kaluse zil) v zemi se zkrachovalou ekonomikou, to se zkuste prestehovat nekam vychodne od nas, pokud vas to laka, nacelniku...

Mimochodem mam nekdy na internetovych diskusich pocit, ze IQ autoru prispevku je neprimo umerne poctu vykricniku a UpperCase textu, ktere generuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kocour  |  14. 06. 2002 11:25

Mas naprostou pravdu Hans. Opravdu jsem vysledoval nizke IQ u nekterych osob v tomto foru. A clovek, ktery to dotahl nejniz se jmenuje Hans. Na vychod od nas lezi treba Estonsko, ktere je na tom velice podobne jak my. Nebo jeste dal na vychod treba Japonsko . Tam bych klidne sel, je to taky na vychode a neziji si tam spatne. Podle tebe: zapad - bozsky raj a stastne roky s pravici - vychod - peklo, bida a komunisti. A jak delis sever a jih? Dle tve dokonale informovanosti asi na eskymaky a cernochy ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  14. 06. 2002 12:12

Ale ja jsem vubec nerekl, ze vsechno na vychod je spatny a vsechno na zapad dobry, zkus si to jeste parkrat precist... Jen jsem reagoval na cloveka, ktery nasi ekonomiku povazuje za zkrachovalou. No ale jsem rad, ze jsem ti dal prilezitost me urazet, jestli ti to v necem pomaha, tak to jeste zkus, musi to byt naprosto super, ne?  A misto nejakeho "podle tebe" zkus radsi mluvit za sebe, o bozskem raji nebo pekle, eskymacich ani cernosich tu rec nebyla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kocour  |  14. 06. 2002 19:47

Neco se te Hans dotklo? Ale, ale, clovek s takovou inteligenci se dokaze necim nastvat? Mas pravdu to co psal ten clovek je docela blbost, ale ty jsi neco zacal psat o inteligneci clenu ve foru. Takze kdyz urazis druhe, tak pocitej s tim, ze se to muze vratit jako bumerang. Snad na kazdem prispevku se da neco najit. Jenom jsem ti ukazal jak je to snadne. Ja v podstate s tim co jsi napsal souhlasim, ale lepe napsat jen svuj nazor a ne urazet inteligenci, at si o ni myslis cokoliv, protoze i ty sam si poznal, ze to zrovna dobre neni. Takze sorry za trochu adrenalinu, ale sem tam se hodi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  14. 06. 2002 21:01

No dobre, no.  Tak jsem holt toho pana urazil, i kdyz... jen jsem se ohradil proti tomu, ze nekdo se snazi sve nazory zviditelnit pomoci velkych pismen a sedmi vykricniku za vetou, coz mi opravdu prilis inteligentni nepripada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  13. 06. 2002 16:48

Tak uz mi taky volal,kluk jeden usata-i kdyz pri kvalite nasich telecom linek mu bylo dost blbe rozumet,tak jsem to nahral na svuj mobil do zaznamniku jako uvitaci hlaseni a ted se uz muzu jen rezat smichy reakcema lidi,kteri budou mit tu smulu,ze se mi dovolaji ve chvili,kdy bude schranka aktivni..... Ale nebylo to zas tak dlouhy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dobřenámtak  |  13. 06. 2002 14:45

Pozor, nejde o "hlas"! Jde o 100,-Kč za každou dušičku. A z toho pohledu ja každá trapnost dobrá. Program stran o kterém žádná strana nemluví je také jednoduchý: Jeden vyhraje a ostatní mu jeho snahu budou všemožně kazit, ničit a komplikovat.

Kdyby fotbalový družstvo hrálo tak, že všichni vlastnímu kapitánovi budou brát míč a střílet na vlastní branku, tak by se nedostalo vzápětí ani do šatny. To by platící diváci udělali pořádek raz dva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojtisek  |  13. 06. 2002 14:40

Kdo rika ze Klaus byl lepsi a argumentuje zadluzenim za vlady socdem, tak veri tem recem co se snazi politici rozptylovat jen tak nenapadne mezi lidi a co se dobre pamatujou ( a jsou fakt ultra zjednoduseny-blbuvzdorny).

 To je totiz sporny tema,  u nas se uz dost dlouho jelo dluh (a to i pred 89) jenomze Klaus to vyhodne zamaskoval privatizaci, ktera vykazala prijmy (ty jsou sice vazane, ale zapocitavane do bilance. Takze zadluzovani zaclo za Socdem proto ze na prodej zustaly jen sporne velke obchody kde by cachry spratelenych financniku ODS byly moc videt. A to jsem malem zapomnel na penize ktery sli za socdem z rozpoctu na opravu toho co se podelalo za Klause.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hidden.Dangerous  |  13. 06. 2002 13:37

Já chci Klause na hrad ............................... ale jenom jako vlajku!!!!  

f.u.c.k.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JOŽO  |  13. 06. 2002 13:32

Je to ukázka jeho arogance, drzosti a touhy po moci. On diskutovat nechce, chce být jen poslouchán. Proč nezavolá osobně? Měl na to, od roku 1989, dost času !! Nyní mu teče do bot. Nechme ho, ať mu tam nateče co nevíce !! Jako řadový poslanec, bude mít dost času, tuto vodu z botou vylévat.

JOŽO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RECOR  |  13. 06. 2002 11:31

ODS má zelenou linku 0800-200202, je v provozu od 12 do 18 hod. Tak jim zavolám a budu důrazně varovat před nebezpečím dalšího rozkradení v případě volebního vítězství Modré Straky ODS. Také mají čísla sekretariátu: 02-3333 4800, 02-3333 4809. Tam to ale buď nikdo nebere nebo mají obsazené.
v podstatě jsem ale rád, že tu stupídní telefonickou kampaň dělají, pár mých stejně postižených známých se aspoň definitivně rozhodlo koho nevolit.

Ctěný pan profesor Václav Klaus je ekonomický packal a mohutné nabubřelé ego. Pokud by jsme měli v čele státu jeho tenisovou raketu, bylo by užitečnější


jsem strašně zvědav co si počnou jeho Hurvínci až jednou pan Veliký Vůdce natahne brka. Již vidím na Strahově obrovské Mausoleum a řady starých příznívců ODS se slzou v oku budou vzpomínat na ty krásné časy kdy si vzali milionové úvěry které nikdy nemuseli splatit. Mladí a ambiciozní členové ODS mezitím prosublimují do strany jiného charismatického Vůdce budoucnosti.
Bohužel, při zdravém způsobu života pana Profesora to bude trvat velmi dlouho a i tak pro obyčejnou ovci v davu nebude mít valný význam. Neboť bude stále jen součásti tupého stáda s krátkou pamětí, které vždy půjde ze novým velikým a moudrým Vůdcem.

Je veliká škoda pro nás všechny, že kdysi pan VK nebyl příliš úspěšný ve špičkovém sportu, možná by jeho ego bylo upokojeno a neměl tak velkou potřebu být stále na očích veřejnosti


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  13. 06. 2002 14:26

"Není co dodat", fakt super příspěvek, moc jsem se zasmál neboď tato slova jsou ze skutečného života.

Díky

JD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RECOR  |  16. 06. 2002 12:07

snad konečně zmizí tragikomická figura VK na smetišti dějin....

Neděkujeme, odejděte!!!

děkuji ovšem za ten telefonát, dokázal mne tak naštvat, že jsem odlákal ODS pár voličů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ BOBR  |  12. 06. 2002 21:42

Jeden malý příspěvek on-topic:
Volal mi Vašek  a já mu třísknul s telefonem . Jenže pak jsem potřeboval na internet a modem zvednul linku a ON TAM FURT KECAL  !!

Takže jsem mejly vybíral přes mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonisko  |  13. 06. 2002 01:04

Pošli mu účet na to co jsi provolal více. Způsobil ti škodu, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  12. 06. 2002 19:32

ač se to zdá debilní nápad, možná to nakonec skončí úspěchem. Problém všech stran kromě komunistů je nízká voličská účast. A tohle by mohlo ODS docela pomoci

1. když se dovolá někomu, kdo ho stejně nebude volit, tak si nepohorší (možná si polepší, když někoho zaujme, možná je znechutí jít volit úplně, což je taky dobrý)

2. když se dovolá někomu, kdo ho stejně bude volit, tak ten názor nezměni a možná si vyslechne program a rozhodně bude mít větší motivaci jít volit

3. Když zavolá nerozhodnutým, dost možná je přesvědčí (jestli nejsou levicově zaměčení), protože i když se jedná o záznamník, stále to lidi berou jako "konečně se mi někdo ozval a nebere mě jen jako jednoho z milionu voličů"

Navíc díky tomu se o nich mluví v době, kdy už je zakázáno dělat reklamu, což je dobrá reklama.

Nevýhodou je, že musí cca zavolat 50 000 lidem, aby mohli ovlivnit 1% voličské základny. Nevím jak rychle mohou obvolávat, ale kdyby se jim v době od 7:00 do 20:00 podařilo obvolat (tak aby to zvedli) milionu domácností, tak utratí cca. 4 miliony korun, ovlivní cca. 25% základny, což je docela dobře investovaná částka, za to by pořídili pár minut reklamy v televizi, která nikoho nezaujme.

Nechejme se překvapit, ale nic bych nedal za to, kdyby ODS měla nakonec o tak 2-3% více, než se předpokládalo. To by jim dávalo slušnou vyjednávací pozici pro koalice a mohli by utvořit vládu s čssd (i když to čssd nyní ústy špidly zamítá) nebo i koalicí (i když to nyní odmítá svoboda), a zároveň zablokovat jakoukoliv jinou dvoukoalici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cervik  |  13. 06. 2002 22:06

Jeee nekdo konecne pochopil o cem to je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pařez  |  12. 06. 2002 18:59

Před chvíli mi Václav taky volal, že by jsme mu poslali pár textovek na mobil? Neznáte číslo? Určitě by ho to taky potěšilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
datta  |  12. 06. 2002 18:59

já se divim co pořád nadáváte na nějaké flákače a vyžírky...jasně že existujou a exitovat budou, ale pořád tvoří jen zlomek!


Nebo snad za ony "příživníky" na "chudáčcích živnostnících" (který si "zanákladujou i posranej hajzlpapír považujete taky doktory, učitele atd.?


Prostě některej sektor se neřídí jen krédem "vochcat co můžeš, daně neplatit žádný-já přece děsně makám, takže co já bych přispíval na nějaký socky!"


jo a nikdo z "mýho okolí" není ani učitel ani doktor ani "vyžírka" a řádově "toto okolí" platí měsíčně daně v řádu desetitisíců - takže bych přece ty vyžírky, co mne tak děsně okrádaj taky neměl podporovat,co?

... jenže on člověk někdy potřebuje doktora, naše děti asi někdo bude učit, člověk se taky ne svou vinou může ocitnout bez práce, důchodce střílet nebudem - taky tam jednou musíme...

...takže jde o to nemít před očima jen to svoje korýtko a nevrčet hned jako čokl, když mi z něj snad někdo trochu veme a dá ho někomu, kdo to potřebuje...

(záměrně tu nerozebírám fungování státu-neefektivnost, lži Klause, Špidly atp. ... to by bylo na moc dlouho ... zde jsou jen nezkreslená data o ekonomickém vývoji ČR - podle roku snadno poznáte, kdo byl zrovna u koryta : KLIKNI ZDE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juri  |  16. 06. 2002 22:42

Omlouvám se všem za tento poměrně dlouhý přízpěvek. Je již staršího data, ale platí pořád. Zároveň se omlouvám panu Machovi, že jsem ho zde zveřejnil.

Daně v České republice - nejsou nízké, jenom nejsou vidět.

Naproti přes ulici bydlí pan Pokorný. Pan Pokorný fandí ministrovi
Špidlovi, který mu dává přídavky na děti. Fandí také ministrovi
Grégrovi, který chce podporovat rozvoj továrny, kde pan Pokorný
pracuje. Pan Pokorný má hrubou mzdu 12 000 korun. Jeho čistá výplata je 9989 korun, protože se mu strhává 960 korun na sociální zabezpečení,
540 korun na zdravotní pojištení a 511 korun dan z příjmu. (Pan Pokorný uplatňuje odečitatelné položky na sebe a na dvě děti.) Firma, kde pan Pokorný pracuje, odvádí navíc státu za pana Pokorného dalších 3 120 korun na sociální zabezpečení a 1 080 korun na zdravotní pojištění, celkem 4 200 korun. (To pan Pokorný ale neví.) Práce pana Pokorného tak stojí firmu dohromady 16.200 korun. To je skutečná hodnota jeho mesíční práce. Když pan Pokorný vydělané peníze utrácí, v cenách zboží a služeb platí dan z přidané hodnoty a další spotřební daně. Např. polovina ceny benzínu jsou daně, pětina ceny bot nebo elektřiny jsou daně, dvě třetiny ceny cigaret jsou daně. Pan Pokorný mesíčně zaplatí státu ze své čisté mzdy necelých deseti tisíc na spotřebních daních dalších 1 888 korun(zhruba tolik v průměru odvede mesíčně na spotřebních daních poplatník s čistou mzdou 9 989 korun). Stát tak celkově z pana Pokorného s hrubou mzdou dvanáct tisíc ždíme každý mesíc 8000 korun. Práce pana Pokorného stála jeho zaměstnavatele 16.200 korun a stát z nich dostal 8100 korun. Z toho plyne, že stát bere panu Pokornému polovinu - tedy 50% - výdělku. Ministr práce a sociálních vecí Špidla prohlásil, že u nás máme příliš nízké daně. Nový ministr financí jej v tom podpořil, daně prý bude nutné zvýšit. Zatím tomu prý brání Opoziční smlouva, ale do budoucna se tomu údajně nelze vyhnout. Pánům ministrům Špidlovi, Grégrovi a dalším leží náš osud na srdci.
Chtějí zvyšovat podporu občanům i firmám. Bohužel ale nemají k dispozici jiné peníze než ty naše. A jejich přerozdělování není zadarmo.
Jenom na mzdy vydají ministerstva sociálních věcí, průmyslu a financí
letos přes 10 miliard korun. Mám pro pány Špidlu, Grégra a jejich výběrčí jednu radu: Nemusíte daně zvyšovat. Stačí, když lidem popravdě řeknete, jak velké daně opravdu platí. Předložte zákony, podle kterých občané uvidí na své výplatní pásce všechny daně, které opravdu platí. Občané pak třeba zvolí politiky, kteří se spokojí s daleko menšími výdaji a vystačí s nižšími daněmi. Kdyby na výplatní pásce byla vidět skutečná cena za odvedenou práci a skutečně zaplacené daně, pan Pokorný by viděl, že skutečná odměna, která mu náleží, není 12 000, ale 16 200 korun. Uvědomil by si, že to, co se nazývá hrubá mzda, je vlastně jen jakási polohrubá mzda. Pan Pokorný by také viděl, že přímé daně, které platí, nejsou 960 + 540 + 511 korun, ale 960 + 540+ 511 + 3120 + 1080 korun.
Samotné přiznání pravdy může problém "príliš nízkých" daní vyřešit.
Ukázalo by se totiž, že daně jsou ve skutečnosti príliš vysoké. Občané
by si uvědomili, že to, co od státu získávají, za ty daně nestojí. Pak
by zvolili strany, které prosazují méně šílených podpor a projektů a
vystačí s nižšími daněmi.
PETR MACH, analytik Centra pro ekonomiku a politiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.Kučera  |  12. 06. 2002 13:41

To byl slogan v minulých volbách ODS.

Nejste příbuzný Špidli - protože takové bláboly tvrdí akorát on a potom jenom party v hospodě po 6 ti pivech. Jinak to snad nemůže normální člověk vůbec myslet vážně. Hlavním cílem ODS v opoziční smlouvě bylo, že se daně nesmí zvýšit. Socialisté to chtěli hned po volbách. Když chcete rozdávat chudákům, kteří nechtějí pracovat neboť marodit a flákat se doma za podpory melouchů je výhodnější tak musíte ty živnostníky pěkně škrtit. Krátkozraké, ale krátkodobě účinné. 

                    Nevěřte laciným řešení - 1+1=2

P.S. První pracovat a potom užívat

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PepaZdepa  |  12. 06. 2002 11:33

Kdyby vam volal vas oblibeny politik tak je to v poradku(tak je to OPRAVDU VYBORNY NAPAD),ale jakmile vola Klaus tak je to spatne.Tady asi neni Klausova volebni zakladna to chapu ale budte trochu soudni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ReD  |  12. 06. 2002 11:07

Kalíš vodu předsedo, kalíš vodu... . Já mu taky nevolám tak ať dá pokoj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Němec  |  12. 06. 2002 10:07

Proč to všem tak vadí - ODS je v poho, ale uznávam, že kdyby mi volal nějakej kripl jako grebeníček, ransdorf, cyril nebo jiný pako asi by mě to nasralo. Mějte se fine a jděte volit ODS!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Levinson K.  |  12. 06. 2002 09:25

Klaus akorát ukazuje,že je to tragéd - starej chlápek,co si dokazuje, že když už mu nestojí péro a jeho život se po všech stránkách v podstatě uzavírá, dokáže aspoň oblbovat lidi přihřátýma telefonátama !! Já bych to viděl na šíření poplašný zprávy,ale bohužel kolem mě je spousta lidí z tý zkurvený generace bez názoru a ty ho budou volit.... Hlavně ženský !! Vlastně celá kampaň ODS je political sexual harassment kolem FALUS-KLAUSE.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  12. 06. 2002 10:46

on je buvice, jen se to snaží skrývat a z toho u něj vzniká obrovské vnitřní trauma které jej žene stále kupředu

ostatně historie zná podobných případů spoustu

Senátor  Fišer to přiznal a nikomu to v podstatě nevadilo, tedy jen kromě pana Klause

problém je v tom, že velmi často vadí lidem na ostatních jejich vlastní chyby a nedostatky

a pan Klaus se na rozdil od mnoha jiných nedokázal se svou orientaci nikdy vnitřně smířit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  12. 06. 2002 10:46

on je buvice, jen se to snaží skrývat a z toho u něj vzniká obrovské vnitřní trauma které jej žene stále kupředu

ostatně historie zná podobných případů spoustu

Senátor  Fišer to přiznal a nikomu to v podstatě nevadilo, tedy jen kromě pana Klause

problém je v tom, že velmi často vadí lidem na ostatních jejich vlastní chyby a nedostatky

a pan Klaus se na rozdil od mnoha jiných nedokázal se svou orientaci nikdy vnitřně smířit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alšík  |  12. 06. 2002 20:45

Takovýhle hodnotný příspěvky může doopravdy napsat buď 16 letej degoš nebo nějakej haluzák. Lidi neblbněte, nemám rád Klause, ba ho nesnášim, ale tohle ?????????????     Alsiik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza H.  |  12. 06. 2002 08:34

Jsem v depresi, koho volit, pečlivě jsem pročítal jména na vlebních lístcích, za ODS a ČSSD je tam samej starej bejvalej komanč, prostě hnus. Ostatní strany jsou na tom podobně. Komanči patřej za mříže a ne na volební lístky, nechápu, jsme asi stát magorů, to bych raději volil Hitlerjugen, než je. A kdo zbyl? Obyčejní hraboši, ach jo .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  12. 06. 2002 08:38

Byl jsem na tom stejně, ale už mám jasno:

HOLBA - to je moje volba!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajas  |  12. 06. 2002 08:34

Za Klause jsme sli dolu raketovym tempem a uz by jsme se davno utopili ve srackach. Demokratum se ten propad podarilo ZASTAVIT a mirne se to ZVEDA k lepsimu. Ze jsme se zadluzili? Jiste! To neni dobre. Ale to je jasne! Kdyz zacinam podnikat tak do toho nejdriv musim vrazit nejaky penize a teprve po case se mi to vrati a v budoucnu na tom videlam! A v ekonomice je to stejny! Je nekolik veci za ktery bych CSSD nakopal do ... Ale presto je BUDU VOLIT jako nejmensi zlo. Za vlady CSSD pujdem nahoru sice pomalu ale nebude to tak bolet. Pravicovy strany to mozna vemou zvostra ale radovy obcan se z dani a uvolnenych cen podela a skonci na ulici jako chudak. Takze volte cestu nejmensiho zla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  12. 06. 2002 12:04

Tohle mne fakt pobavilo Spidla by z Tebe mel radost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kolargol  |  12. 06. 2002 13:05

Kristova noho!

"Pravicovy strany to mozna vemou zvostra ale radovy obcan se z dani a uvolnenych cen podela a skonci na ulici jako chudak" - pravice je o snižování daní, o vlastní zodpovědnosti za budoucnost, ne o podivnejch fondech (důchody, zdravotnictví), do kterejch si celej život přispívám, do kterejch nevidí vůbec nikdo a ze kterejch mi v důchodě možná milostivě dají pár šupů!

A že je Špidla dogmatickej bolševik (Sedmička: "Zdravotnictví je bezplatné, pane předsedo") snad nemůže popřít vůbec nikdo. Problém je jenom v tom, že spoustě lidí to prostě nevadí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 06. 2002 16:27

No nevím, nevidím tak hluboko do státní ekonomiky ale v každém případě pro mě je to naprosto jasné.

Jsem drobný živnostník který nikoho ani nezaměstnává, od r.1990 až do r.1998 jsem měl každý rok naprosto vyrovnané tržby. Pak ale nevím co se stalo, nástupen CSSD k moci v létě 98 jako když utne, tržby klesly průměrně o 30% a nyní mám tak 50% tržeb které jsem měl za Klause. Za vlády CSSD (kromě mnoha dalších vlivů samozřejmě)zacaly rázem růst doslova na každém roku supermarkety jako houby po dešti takže to už pak bylo úplně vymalováno.

To co bylo před r.89 samozřejmě nechci takže KSČ(M) určitě volit nebudu. Na druhou stranu když jsem měl tenkrát rok zlomenou nohu tak mě to bylo vcelku jedno protože prachy jsem měl stejný. Dneska pokud nemá člověk něco ušetřeno tak v takovémto případě mě jako živnostníkovi na nájem bytu (natož provozovny), různé pojistky a k tomu jídlo nikdo nic nedá, a to ani Klaus ale ani Špidla! 

 Sice mluvíte o tom že "když začínám podnikat..... "  takže by si člověk myslel že o tom podnikání něco víte, ale podle mne vláda pana Špidly na drobné podnikatele zvysoka kašle a naopak se snaží to podnikání co nejvíce znepříjemnit. Stačí se podívat na jejich letošní výtvor daňového přiznání ve kterém se nevyznali ani daňový poradci a  dokonce ani zaměstnanci finančních úřadů, jak se v něm má potom vyznat "normální" člověk ? Další navrhované zpříjemnění socdemáků jsou registrační pokladny, abych nebyl špatně pochopen - nejde mě tu vůbec o to že bych chtěl mermomocí něco tajit, ovšem při dnešních tržbách už na nákup té pokladny ani nemám. A tak by se dalo pokračovat. A zdravotnictví zadarmo ? to snad pan Špidla ani nemůže myslet vážně, to si přeci každý z nás všech draho platí, jsou to pouze líbivá hesla a nic jiného. Podle mne jak tak koukám kolem sebe, tak životní úroven se za jeho vlády spíše snížila a kecy o nějakých průměrných platech 16 tisíc či kolik to nyní je jsou akorát výsměch, z lidí které znám a jsou v zaměstnaneckém poměru tak to jsou asi dva kteří se tomu průměru blíží. Spíš by mě zajímalo kdyby ten náš slavný Statistický úřad vydal zprávu, jaký je vlastně průměrný plat v dělnických profesích,případně u učitelů a ve zdravotnictví, to by jsme se teprve divili. 

Takže závěrem: taky mě nebylo jedno když jsem sledoval nehorázné privatizační podvody a podobně, minule jsem volil ČSSD jenom proto, aby se pan Klaus se svou ODS už tolik nenaparoval. No ale to jsem si tedy dal, vládu s ministry jako pan Grégr a podobní už tedy rozhodně nechci. Z mnoha důvodů je tedy volba jasná, ODS! I když z toho taky zas tak nadšený nejsem ale z mého pohledu je to nejmenší zlo ze všech nabízených.

PS: omlouvám se že jsem se tak rozepsal, ale když se to tu ztrhlo v předvolební diskusi ... Co se týká tématu, myslím že zvolený způsob telefonování p. Klause (ještě navíc pouze automat a nikoliv živý rozhovor) není zrovna štastnou volbou a je kontraproduktivní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cervik  |  13. 06. 2002 21:52

kontraproduktivni....... To je zalezitost uhlu pohledu. Napadlo Vas, ze uz jenom tim jak se o tom mluvi to splnilo jeden z cilu teto telefeni akce - vyvolat diskusi a probudit lidi z letargie?
Myslim, ze panove z Klausova tymu dobre zvazili vsechna ryzika (i pravni)....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojtisek  |  13. 06. 2002 14:35

No s tim zadluzenim je to sporny, spis bych rek ze se u nas uz dost dlouho jelo dluh (a to i pred 89) jenomze Klaus to vyhodne zamaskoval privatizaci, ktera vykazala prijmy (ty jsou sice vazane, ale zapocitavane do bilance. Takze zadluzovani zaclo za Socdem proto ze na prodej zustaly jen sporne velke obchody kde by cachry spratelenych financniku ODS byly moc videt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  13. 06. 2002 19:34

Ze CSSD zastavila propad ekonomiky? Hm, zkuste si o te ekonomice nejprve neco nastudovat.

To je jako kdybyste k ranu zvolil nejakou vladu a pak povidal, ze diky teto vlade vyslo Slunce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.Kučera  |  13. 06. 2002 20:39

 Hlavu vzhůru !!

To byl slogan v minulých volbách ODS.

Nejste příbuzný Špidli - protože takové bláboly tvrdí akorát on a potom jenom party v hospodě po 6 ti pivech. Jinak to snad nemůže normální člověk vůbec myslet vážně. Hlavním cílem ODS v opoziční smlouvě bylo, že se daně nesmí zvýšit. Socialisté to chtěli hned po volbách. Když chcete rozdávat chudákům, kteří nechtějí pracovat neboť marodit a flákat se doma za podpory melouchů je výhodnější tak musíte ty živnostníky pěkně škrtit. Krátkozraké, ale krátkodobě účinné. 

                    Nevěřte laciným řešení - 1+1=2

P.S. První pracovat a potom užívat


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bredy  |  12. 06. 2002 01:08

VOLTE ODA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
datta  |  11. 06. 2002 21:40

udělejte si sami nezávislý úsudek o skutečném ekonomickém vývoji ČR

sami pak poznáte, kdy Vám některý politik lže ...

přehled vývoje základních ekonomických veličin ČR

a pokus o jejich analýzu - trendy - jen okrajově

KLIKNI ZDE

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Guest  |  11. 06. 2002 21:40

Tak už mi taky volal .....  ale je to pěknej maras  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Albertus  |  11. 06. 2002 21:37

Fuj to je hnusná diskuse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra.007  |  11. 06. 2002 19:29

DRZóóóóóóŚT!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PepaZdepa  |  11. 06. 2002 17:31

Já vás nechápu,kdyz vám nekdo hází do shránky letáky(tesco,globus,delvita,žil mejnl,asko,europamébl,baumaxhauz a jiné)nebo kdyz vám nějaká marketingová spol sro posílá na vasi adresu zarucene vyhry jen kdyz si objednate za pouhych...kc ci nejaka cestovka se vam snazi po telefonu vnutit zajezd za super podminek ale s vlastni dopravou(ktera do uvedene destinace kterou mate "za dara"stoji 25 tisic),nebo kdyz v emailove schrance na Seznamu najednou najdete polozku Oskar a jeho dementni reklamu to vam nevadi a zadne trestni oznameni nepodavate.

   Jen ale zavola nejakej Klaus(nebo Špidlin,Cyril nebo Grebenda) kteryho znate ze zprav a z bigbordu stejne jako Frantu Vomacku ktery vyhral v Milijonarovi par korun(a ten kdyby zavolal tak vam to jiste nevadi) tak hned krizujete celou pravici(v pripade tech ostatnich jejich smery).To je fakt divny.

 

Chvilku se posluchejte(ctete)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonisko  |  11. 06. 2002 20:52

Milý Pepo (z Hongkongu?) , do mé schránky už nikdo nic nehází. Dal jsem si na schránku cedulku, že si nic takového nepřeji a po necelých dvou letech, kdy jsem se musel aktivně bránit (stačí poslat leták s dostatečně ostrým dopisem příslušné firmě), se již tak neděje (mimochodem stálo to místo pár roznašečů letáků, ale to je jejich problém).

Když mi někdo reklamně telefonuje, mohu mu říct, že nemám zájem a praštit telefonem. Server seznam.cz je free a počítám s tím, že se jeho služby musí zaplatit reklamou (navíc na ten odkaz nemusím klikat, ev. si můžu najít jiný freemail).

Nekritizuji celou pravici, kritizuji jen vlezlé spamování. To už mi je sympatičtější telemarketing socanů, kde člověk hovořil s živým operátorem a mohl ho hned poslat kamkoliv.

Pro lidi, které to naštvalo jako mě, připomínám, že ODS má greenline 0800200202. Jakmile mi ten automat zavolá, odvděčím se jim několika dlouhými předlouhými hovory na tuto linku. Za každou minutu zaplatí ODS 4 kačky. 25 minut jí bude stát kilo, což je přesně ta částka, kterou by dostala za můj eventuelní volební hlas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PepaZdepa  |  12. 06. 2002 11:24

Mile Slonisko to si opravdu tak nablble ze te to dokaze vytocit natolik ze budes jeste utracet za dalsi reakci a cerpat energii na neco co absolutne nema vysku.Ja se ti divim.Klaus ti zavola jen jednou ale ty pripady,ktere jsem uvedl v minulem prispevku se budou opakovat.To se pokazde budes tak cilit a budes posilat dopisy do tesek,globusu atd?¨Nebo budes volat do cestovek a rikat jim aby ti nevolali a nic nenabzeli ci kazdou marketing spolecnost neuspesne zalovat ze ti neposlali vyhru kterou ti nekdo slibil?

 

Je mi te lito nicit si zdravi kvuli takovejm malichernostem.Cau Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sam  |  12. 06. 2002 14:44

Když seš tak natvrdlej, že nechápeš, pokusím se ti to vysvětlit:

Obdržení reklamních letáků či emailového spamu po tobě nevyžaduje žádnou či velice malou aktivitu navíc - letáky vyyvedneš s ostatní poštou, email spam si prohlídneš (nebo taky ne) při vyzvedávání ostatní pošty, a poté smažeš. Takže jenom ty rozhoduješ kdy na tuto reklamu narazíš a kolik ti zabere času. Na druhou stranu telefon je o třídu závažnější zásah do soukromí. Pokud se to děje často, tak to i za současné legislativy policie bere jako obtěžování. Musíš vstát, dojít k telefonu, musíš přerušit práci, či sledování televize, v nejhorším případě hrátky s přítelkyní, jelikož nechceš zmeškat důležitý hovor, a jaké překvapení, volá.... Klaus. Tebe to nenasere?

Jak je možné, že na jednu stranu parlament schválil zákony o zamezení poštovního spamu který je podstatně "nevinnější", uvažuje se o zákoně proti mailovému spamu, a na druhou stranu parlamentní strana volí telefonní spam jako součást své předvolební kampaně? Kam se poděly jakékoli zásady slušnosti, a aspoň snaha předstírat, že politikům jde o blaho nás všech a ne o peníze?

A pokud někdo chce namítat, že jde jen o krátké zdržení, a že se spíše zasmál, tak jsem zvědav, co bude říkat, až si v příštích volbách vemou z ODS příklad i ostatní strany, komunální politici atd. a posléze se přidají i komerční firmy nabízející své výrobky a služby. Jestli se bude ještě usmívat, až bude mít denně 30 reklamních telefonátů včetně na mobil.

Protože přesně tohle je cesta, kterou nás prof. Václav Klaus chce vést.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk - už zase :-)  |  12. 06. 2002 23:18

... no a vůbec nejhorší  na tom všem je, že ho stejně (i přes tyto "výstřelky" ) zvolím !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonisko  |  13. 06. 2002 01:00

Milý Pepo,

nepřipadám si úplně nablblý, když se snažím prosadit si svá práva. Jedním z nich je právo nebýt obtěžován nevyžádanou reklamou. Můj postup je zcela jednoduchý - nevyžádaný leták ze své schránky pošlu zpět propagované firmě s tím, že přeji, aby bylo respektováno moje právo nedostávat reklamy. Firma obvykle postoupí můj dopis příslušné reklamní agentuře, která se k mému požadavku postaví zpravidla čelem - pošle mi omluvu a kontakt na zodpovědného pracovníka, se kterým mohu případné problémy řešit. Funguje to - od Globusu mám úplný pokoj od Hypernovy také, Baumaxy a Bauhausy rovněž neznám. Tesco je trochu problém, stejně tak někteří místní zadavatelé reklam. Pokud nepomůže zdvořilé jednání, jednám velmi nezdvořile - cca. 5 roznašečů, kteří kvlůli mě přišli o místo budiž toho důkazem. Výsledkem je redukce nevyžádaných reklam na cca. 25% původního objemu (ve srovnání se sousedy). Stojí to trochu úsilí (a pár korun), ale vyplatí se to, když vezmu v úvahu, že se mi před dvěma lety mezi reklamními letáky "ztratilo" hodně důležité oznámení o uložení doporučeného dopisu ....

Jinými slovy - jde jen o to, co si člověk nechá líbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juri  |  16. 06. 2002 22:11

To ti musí chodit tuny té reklamy, že ztrácíš čas. Já do toho balím šlupky od brambor. Navíc, když ti někdo jednou zavolá a ještě se ti omluví a nechce po tobě žádné sexuální služby, tak to nelze považovat za obtěžování ani narušování práv. Já se zase bráním, když mi někdo chce zvyšovat daně, zavádět majetková přiznání a pod. To považuju za zásah do soukromí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  11. 06. 2002 16:17

... a podle toho taky vypada uroven diskuze    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Linhart  |  11. 06. 2002 16:32

Anonyme, kdo není s Klausem, je podle Tebe komanč? Zpamatuj se chlapče! L.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 06. 2002 19:40

Anonyme,vy jste dokonalý prototyp člověka,který pochopil,
že stokrát opakovaná lež se stává pravdou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonisko  |  11. 06. 2002 20:41

Nevím jestli sem píšou samí komouši - přijde mi to spíše že do této diskuse píší lidé, které podobné akce obtěžují. Nic více, nic méně. Mimochodem, poslední dobou každý kdo má nějakou výhradu vůči neomylnému profesorovi, je automaticky buď našeptávačem, zakukleným komunistou nebo něčím ještě horším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milada D.  |  11. 06. 2002 15:34

Pro Klause:

Pane Klausi,
tu idiotskou habaďuru, co jste předvedl v telefonátu, který narušil naše soukromí, je klasická ukázka "šíření poplašné zprávy".
Pevně doufám, že už nebudete otravovat s výmysly a nebudete strašit mé děti.
Už mi nikdy nevolejte! Děkuji Dosoudilová

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joe81  |  11. 06. 2002 20:51

Bububububu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  13. 06. 2002 07:38

Jsem si tak vzpomněl na jeden vtip (pořád se tu vedou politický řeči, tak něco z jiného sudu):

Jede holčička s babičkou tramvají a holčička pořád zlobí a nechce přestat. Babička tedy přemýšlí, jak jí uklidnit. Všimne si skinheada jak sedí kousek opodál a zeptá se ho: "Prosím vás pane, nemohl byjste postrašit vnučku? Pořád zlobí a nechce přestat!?" Holá hlava:"Jo s radostí". Přijde k holčičce a povidá: "Bu bu bu, ty malá píčo!"

Trochu brutální. Pokuď je někdo extrémně přecitlivělej, tak se omlouvám .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  11. 06. 2002 13:58

To je hruza co si ten starej KGBak  dovoluje. Kdy uz tady v tom ceskym chlivu zavladne trochu normalni kultura?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Č.  |  11. 06. 2002 13:39

Proti křiklounům škoda slov.Klaus je jednička.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  11. 06. 2002 11:32

Co mu takhle všichni poslat mailbombrem maila, že o jeho telefonáty nemáme zájem?

A případně od někoho zjistit jeho číslo zavolat mu jménem Špidly?

Jinak když mě jedna děvenka 2 dny prozváněla, operátor (Oskar) mi poradil, že s tím nic dělat nemůže, ani její operátor na VIP lince (T-mobile) nic, a že se prý mám obrátit na policii, protože je to obtěžování.

Takže každý si vyberte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  11. 06. 2002 12:48

ODS má zelenou linku 0800-200202

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JF  |  11. 06. 2002 13:25

Hm.... Klaus bydli o ulici dam, tak mu asi zacnu do schranku rvat kila reklam a hazet mu noviny do okna aby si taky trochu okusil nejakej spam...... a jeste mu dam vychcat svyho psa na dvere :) *ale to uz stejne delam*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 06. 2002 16:25

Na prozváněče platí buď automatický příjem hovoru, nebo být dostatěčně rychlý abys to zved. Protrénuješ si reflex a zrujnuješ jejich kredit nebo účet  Je to docela sranda...

S pozdravem a přáním rychlého reflexu se loučím

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pečlivý čtenář  |  11. 06. 2002 10:11

No, docela mi chybí v článku zmínka o legalitě. To jestli to ODS opravdu dělá nebo to je snad kachna nehodlám polemizovat. Ale že by to bylo legální? Vždyť když vám někdo zavolá, tak dokud on nezavěsí, nemáte šanci přijmout hovor(snad jen vytáhnout všechny telefony ze zástrček) a to se Vám může prodražit například v případě že máte pohotovost. Taktéž je vám znemožněno volat. Já osobně si myslím, že to trestné je stejně, jako když vás někdo telefonicky neustále obtěžuje. Taky s ním udělají rychlé tóčo! Myslím, že to je na soudní žalobu a když to neuspěje tady, tak v u mezinárodního na 100%.

Snad se najde nějaký šikovný právník, který posbírá poškozené a dá hromadnou žalobu. Výsledkem by mohlo být přinejhorším poškození ODS, přinejlepším zákaz takovéhoto obtěžovaní firmami, které se určitě vyrojí, pokud to ODS projde!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  11. 06. 2002 09:51

Teď mi volal! Ještě po ránu jsem nebyl příliš myšlenkově nastartovaný, tak jsem ho i pozdravil

Ale pak mi došlo, o co tady jde a třísknul jsem si.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  14. 06. 2002 09:19

Hm, zdá se, že z téhle akce budou mít kšefty výrobci telefonních přístrojů... Nenávist ke Klausovi je veliká, třísknutí sluchátkem může mít velkou razanci...

..

škoda že nevolá na mobily - stál bych pod okny a chytal je...

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pmf  |  11. 06. 2002 08:50

...se nám to tu zvhlo v čistokrevnou politickou debatu

Mně by ale fakt zajímalo spíš to právní hledisko: copak tohle je vážně legální? Není to spam? Kdyby ten člověk volal osobně, tak to ještě dokážu pochopit, ale s tím automatem už se mi to zdá dost na hraně. Když dám dost peněz, můžu docela legálně obsadit třeba celou telefonní síť nějakejma blábolama?

Nevyzná se někdo v těchhle věcech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  11. 06. 2002 09:00

No pamatuju, že v Sipsonech byl takový díl, kdy Homer získal takový stroj na automatické vytáčení lidí a volal jim " Tady je štastný frajer, chceš být taky šťastný ? Tak mi pošli 5 USD "  A policajti mu tu mašinu zabavili a ještě ho šoupli do lochu, takže tenhle telemarketing úplně legál nebude. Škoda že Klaus nechtě 5 Kč, v klidu bych mu je poslal když zmizí he he he

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  11. 06. 2002 09:30

Simpson = Klaus?? Člověče, neurážejte Simpsna!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  11. 06. 2002 16:08

    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sunrace  |  11. 06. 2002 08:31

Lidi já vůbec nevim koho mám volit, je mně z nich všech úplně na blití, rozhodně nebudu volit ODS, Sociály, Komouše, 3koalici. Koho teda? Vůbec nevím... Je tady v tomhle státě nějaká normální politická strana, kde by se člověkovi neudělo špatně po první větě co pronese nějaký její představitel???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  11. 06. 2002 09:42

 Přiznám se koho budu volit já........ČSSD. Jako vděk za to, že nám vybrali Oskara jako třetí mobilní síť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  11. 06. 2002 10:01

Dneska staci kdyz si prectu tuhle diskusi, a hned mam vysmatou naladu. Jen tak dal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  11. 06. 2002 12:59

No tos to teda vyhrál. Radej budu volat za 10kč/min než aby ještě moje vnoučata spalceli dluhy Grégrů, Špidlů a jinejch takovejch socanů.
Doufám, že si to nemyslel vážně a byla to jen ironie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  11. 06. 2002 13:18

No Mobiho prispevku uz jsem tu cetl docela dost a bojim se, ze to je clovek, ktery tohle vazne myslet muze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  11. 06. 2002 13:42

Pokud budu mít životní podmínky jako asi Vy, nebo až budu mít alespoň takový vysoký plat, jako Vy, (cca 30.000), pak budu klidně taky volat i za cenu 10kč/za minutu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juri  |  16. 06. 2002 21:57

Tak to říkáš skvěle. Asi nemáš vysoký plat, tak si zvol socdem a oni ti zvednou daně a budeš mít ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  11. 06. 2002 11:47

Já budu volit Sociály i když jsou mi podstatou velmi protivní.  Socialisticky se ovšem chovaly všechny předchozí vlády a každé další nové politické garnitůře jde v podstatě o to, aby se napakovala.  Tato částěčně napakovaná již je a stejně jako dříve za bolševika, je každá větší změna jen k horšímu. Nakonec i se svázanými rukami oposmlouvou, neměli zase tak nejhorší výsledky a k největšímu rozkradení došlo za vlády pana Klause. Já sám jsem dělal kdysi ve fabrice, kterou dostali za pana Klause italové za bednu bezcenné technické dokumentace a totálně ji vytunelovali. Dnes po nich jsou jen dluhy.

Velká část  státního dluhu na který pan Klaus stále poukazuje je zapříčiněna sanaci vytunelovaných bank a dalších firem a institucí. A za čí vlady se to stalo???

Volit  Sociály je sice mizerná možnost, z těch všech špatných mi ale stále připadá jako špatná nejméně.

ODS měla také zelenou volební linku, v metru jsem někde viděl její číslo 0800-200202 myslim, že by co nejvíce občanů jím po Klausově telefonu mohlo pěkně poděkovat

ještě bych podotknul, že zelená linka, stupidní bilboardy  i opruzovácí hovory jsou za peníze nás všech, daňových poplatníků

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  11. 06. 2002 08:20

Nevíte někdo , jestli po zavěšení nedokončeného "hovoru" jde okamžitě volat ? Vím , že např. ústředna Tlecomu v Hradci Králové uvolní linku až když zavěsí volající . V případě nutnosti tísňového volání by to mohlo být dost zajímavé .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ExtraCop  |  11. 06. 2002 08:41

Jestli se nepletu, tohle fungovalo u analogovych ustreden, u digitalu se spojeni prerusi, i kdyz zavesi volany...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  11. 06. 2002 09:28

Ústředna v HK ( 049 ) určitě nezavěsí . ( zkušenost se služebními mobily - hovory vytočené z kapsy nebo kabelky , které trvají , dokud nedojde baterka )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.S.  |  12. 06. 2002 08:37

I u analogovych ustreden( s vyjimkou skutecne predpotopnich ustreden I. generace ) by se volany mel uvolnit za nejaky cas po zaveseni( cca 1. az 2. minuty ) bez ohledu na volajiciho. Pokud to tak neni, pak je to prasarna Telkoumesu ( ono se tim uvolnenim taky prestane tarifovat hovor, takze ztrata pro Telemonopol).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  12. 06. 2002 06:03

Zajimava myslenka - zda se, ze s tisnovym volanim asi jaksi nikdo z autoru teto teleakce nepocital. Blahove jsem si take myslel, ze kdyz prasnku s telefonem a za okamzik budu chtit volat treba 150, 158 apod., tak nebude problem, ale asi je to trochu jinak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cervik  |  13. 06. 2002 21:20

Co se tyce nezaveseni linky po zaveseni telefonu volaneho je to myslim tak, ze bud:

je to 'vlastnost' nekterych analogovych ustreden

a nebo sluzba Telekomu pro podvojne linky => moznost vyzvednuti druhe pobocky po zaveseni prvni

V obou pripadech jde o casovy interval 30 sec.

Pokud nekdo bude chtit volat policii nebo rychlou zdravotni pomoc, pak si myslim, ze dnes ma spousta lidi mobilni telefon nebo tel. budku nekde pobliz, souseda nebo tak nejak....

Ale hlavne,

NEPROPADEJTE PANICE :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wolfstein  |  11. 06. 2002 07:17

Jak je videt, v tehle zemi zachvili bude pekne dusno. Z vasich (vsech) prispevku je videt, ze prozivate vsichni pekny chaos a zmatek. Taky u nekterych pozoruju alibismus. Ani bych se nedivil, kdyby se tu v budoucnu objevil novodoby Hitler nebo Heidrich. Protoze jedine takovy clovek by tu mel uspech ve volbach nad narodem jako jsou svejkovsti Cesi. Urcite by k tomu nepouzil zbrane konvencni, ale ekonomicke, socialni.... atd. No jedina "nadeje" pro takova svejkovska hovada je bohuzel jen Evropska unie. Takze jsem zvedav, koho budete v budoucnu volit do Evropskeho parlamentu, tam totiz pujde o neco vice nez jen o bandu vypecenych a nenazranych politiku z Cech, ktery si plni kapsy a tuneluji narodni jmeni.

PS: Tim nechci rict, ze Evropska unie je .... nebo je podobna nejake nacisticke vlade. Aby si to nekdo spatne nevykladal, jde spis o........ jak bych to ............ no "maly dvorek a velky bic."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ExtraCop  |  11. 06. 2002 08:43

No ona ta EU a nacismus maji hodne spolecneho... Treba uz to, ze v pozadi obou stoji RKC...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TONDA  |  11. 06. 2002 05:56

No jestli to pako vyhraje volby tak určitě Telecom bude ya odměnu nadobro nesmrtelný. Je mi z toho na blití.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  14. 06. 2002 00:33

No jo, tak si davej pozor at se ti tady neco neprihodi, jasnovidce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joe81  |  11. 06. 2002 00:03

Uf byl jsem prekvapeny kdyz mi volal ... Do ted - nez jsem si sedl k netu a precetl clanek na mobilmanii - jsem si myslel, ze tim chce nekdo Klause poskodit (volanim lidem domu). Ale ted? No abych pravdu priznal - jsem opet prekvapeny - nyni zjistenim, ze to byl vazne Klaus.

Nemyslim si, ze je to moc stastny tah od ODS - myslim, ze to lidi spise odradi    Pochybuji, ze u nas to bude mit nejaky uspech - preci jenom nejsme USA

 

Joe81

P.S.: budu volit ODS

 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  12. 06. 2002 05:58

Jakkoliv jsem priznivec ODS a asi je budu opet volit,protoze k vyberu toho zas tak moc neni, tak si myslim, ze tyto telefonaty na posledni chvili pred volbami nejsou zrovna stastnym napadem. S mentalitou lidi v USA jsem se setkal osobne a je tu prece jen trochu rozdil. No nevim, ale muze se stat, ze to nektere potencionalni volice ODS skutecne krute nas***.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T_99  |  10. 06. 2002 22:52

No me taky zavolal a spis nez abych byl nasranej, tak me to pobavilo.. holt kdo neni mrzout tak se tomu jen zasmeje

akorat kdyby nerek ze to je klaus tak bych ho asi ani nepoznal

a at zvolite kohokoliv z tech prednich stran (krome komousu), tak to tady bude vypadat stejne... ikdyz faktem je, ze za vlady cssd se ekonomika(halvne mezinarodni) hnula kupredu... hadat se tady ale budou, at bude vladnout jakakoliv strana.. a zmatky a podvody budou taky furt.. fsude sou naky kur*y

hlavne at moc kresel neziskaj komousi... vsechny ty blbce co je volej bych poslal na gulagy

ja bych asi volil cssd kdyby me nebylo 18 az za 2 tydny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 06. 2002 06:49

Snad z toho do příštích voleb vyrosteš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juri  |  16. 06. 2002 21:51

Tak termín "mezinárodní ekonomika" jsem viděl dnes poprvé. A pokud jsi myslel světovou ekonomiku, tak s tou Špidla nebo kdokoliv jiný v ČR těžko něco udělá. Navíc, česká eka je závislá na pohybu jiných ekonomik, převážně evropských a ovlivnit ji je taky nesnadný úkol. Ovlivňuje ji navíc nejen vláda, ale i ČNB. Pokud hodnotíš růst ekonomiky podle růstu HDP, pak věz, že značně se na tom podílí výdaje vlády a ty socdem měli nemalé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novyk  |  10. 06. 2002 22:35

Mne take Vasek zavolal a vubec mi to nevadilo, naopak mne to potesilo, ze mi zavolal a prednesl mi svuj volebni program.

Je mi to rozhodne milejsi, nez jedna 20 leta husa, ktera si mysli, ze kdyz mne bude denne tak cca 20 krat prozvanet, tak ze ji pak budu mit rad ci co ...

Ta husa ma mobil akorat tak pro srandu, ja ho mam predevsim pro pracovni veci a neskutecne mne vytaci, kdyz mne nekdo prozvani ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juri  |  10. 06. 2002 22:34

Hezky jsem se pobavil.

Nechápu ty lidi, co se nemůžou rozhodnout. Všichni politici jsou mimo, ale já nečekám, že pro nás něco udělají. Já chci, ať má stát=úředník co nejmenší moc a co nejméně mi kecá do života a tahá mi co nejméně peněz z kapes. A to co tady socialisti předvedli za posl. 4 roky, tak to budeme MY VŠICHNI splácet ještě hodně dlouho. Množství peněz v ekonomice je pořád jen jedno, jen jde o to, jestli se ty kačky nechají občanům nebo to proteče přes rozpočet a kapsy úředníků, takže se nakonec k "občanovi" dostane sotva polovina. Doufám, že je zřejmé, jaká je má pol. orientace a podle toho budu volit to nejmenší zlo.

(pokud se mě někdo chystá poslat někam, tak ať so to odpustí a napíše raději svůj názor, díky)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grepy  |  10. 06. 2002 22:57

No po tom co ODS predvedla po poslednich volbach (ten pakt se socanama) se dost odcizili. V pdstate za vladu socanu muzou oni :))

Ja nechci zit na dluh a nebudu volit populisticke socany.

Komunisty - to snad nemusim komentovat.

Koalice - ti nejdou schopni se domluvit sami mezi sebou, nehlede na to, ze KDU-CSL a jejich nazory jsou nekdy.... viz zakaz potratu.

Takze zustala ODS s Klausem. Langer to je sice typek za vsechny prachy, ale zkusim jim verit.

Puvodne jsem jeste uvazoval o Pravem Bloku, jeste si o nich musim ale dost veci nastudovat, at se neukvapim. Dost myslenek maji dobrych, jeste se podivam na ten zbytek.

Ze budu nekdy psat prispevek o volbach do fora o mobilech, bych opravdu necekal :))

A za to vsechno muze Gorbacov :)) Diky Majkle :))

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maler  |  11. 06. 2002 04:24

Obavam se volbou malych stran svuj hlas zahodite. Proste neprojdou.

Leve strany - no cooment.
Prave strany - Z CEHO VYBRAT???? vsichni jsou zdiskreditovani, proste NENI z ceho vybirat. Klase nikdy.. (ten telefonat sem slysel az do konce a busil sem smichy pestickou... jsme v ohrozeni, volte me, blablablabla). Klaus muze za to ze se tady tehdy, kdyz to slo, provedly reformy polovicate. ustupoval lobystickym tlakum, "klientsky system". Proste oni NEDELAJI pravicovou politiku. "Opo smlouva" - no tim to dorazili. To byla defacto koalice, zadna opozice. NIKDY jim uz nemuzu verit ani slovo. Bohuzel, Koala je fraska. dam jim hlas, preferencni lidem z US (Praha), ale prosteoni se odrovnaj sami. je mi z toho smutno. Mimochodem, jak muze fungovat KOALICE, kde maji na zakladni veci odlisny nazor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  11. 06. 2002 11:57

Leve strany. Proc ne? Kdyz nekdo voli ODS tak prece taky voli levici. Oni se tak nedeklaruji ale rozhodne tak jednaji. Klaus ma problem. Jeho levici veri min lidi nez CSSD. A Koalice se fakt hodne snazi odehnad volice co to jde. Lidovci jsou jedovaty a nevyzpytatelny jako cip, a unionisti se zdaji na politiku v cechach moc naivni.

Necekam zazrak a nejdu volit s nadsenim. Muj zebricek: 1. KOALICE, 2. CSSD, 3. ODS.

Malejch stran bych se tak nebal. Stavajici system bude potrebovat provetrat nekym novym, odjinud. Zabehnuty strany na to evidentne nemaji. Hlavne aby to nebyl Sladek, Haider nebo podobnej typek. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zafod Biblbroxl  |  11. 06. 2002 13:54

A co treba Zeleni? Venku jsou dost popularni a jsou i ve vladach. Myslis ze nema cenu je volit?

Jinak muj zebricek je 1.Koalice a to mi staci CSSD ani ulhany ODS nechcu. Akorat budu jeste premyslet o tech zelenych - ty jsem si dal bokem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  11. 06. 2002 14:20

Omlouvám se. Asi jsem byl špatně pochopen, nebo lépe řečeno jsem se špatně vyjádřil.

Samozřejmě, že jsem myslel že volení malých stran bych se tolik nebál, i když jsme denně těmi velkými i médii přesvědčováni o tom, že malé strany jsou bezvýznamné, a že vyhodíme hlas. Možná i já dám už příště hlas někomu "malému". Jinak z malého toho velkého neuděláme.

Zelení, to je kapitola. Idea je jasná (ekologie, trvale udržitelný rozvoj, solidarita, život je víc než být úspěšný a konzum), ale co další věci. Na spousta věcí ekologický pohled není univerzální. Až dnes jsem slyšel na ČRo1 jejich spot. Nezněl špatně, ale přece jenom nevim, jestli se jedná o cetristy, tak jako je tomu dneska v Německu nebo Rakousku. A extremisty nebo chaotiky volit nechci. Jsem sice proti skútrúm, ale hlavně proti byrokratům, co by potřebovali dávat na všechno povolení a nejlépe za úplatek.

Když bych si měl tipnout, jaká politická úchylka je po komunismu naším největším nebezpečím, tak bych věřil na ekology. Bude nám všem rovným zima, jen ti rovnější budou mít ve vilách pořád čím topit. Něco takovýho tu bylo ale pouze se to jinak odůvodňovalo. Nacionalisti asi už v takovej síle nepřijdou, to už tak nějak v Evropě známe a proti tomu se asi už umíme sebezáchovně ubránit.

R.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zafod Biblbroxl  |  12. 06. 2002 08:22

No, s tím nacionalismem bych si nebyl tak jistej - podívej se, co má ODS za preference a poslechni si jejich agitaci to jak mluví o sudetech, o Evropské unii, o vietnamcích, o ostatních cizincích, když je budeš chvíli poslouchat, tak si budeš myslet že posloucháš volební spot Národní aliance (nebo jak se ti Kopalovi nácková jmenujou) a budeš mít chuť skandovat "Čechy čechům" (BTW - dokonce se kvůli tomu v parlamentu spojili i s komunisty).

ODS hraje na nacionalistickou notu tak nechutně, že je to až na zvracení - a přitom lžou - ta Klauzova agitace o dekretech je blábol - je totiž nemožný měnit poválečné uspořádání hranic a majetkové poměry to je totiž věc, která nezávisí na pár sudeťácích a na rakousku nebo německu (to by se totiž musely tyhle věci měnit cakumpinkl v celý evropě poválečné změny se totiž týkaly skoro všech státú v evropě). Četl jsem teď na to téma rozbory v Týdnu, Respektu a Hospodářských novinách. Takže to co V.K. dělá je jenom obyčejná předvolební (vylhaná) agitace na nacionalistickou nótu - mobilizaci proti ČSSD mu už nikdo nesežere, minule mobilizoval, a povolbách s nima v pohodičce kooperoval (jde přece v prvé řadě o korýtka a moc občan, tupá masa voličů, je až na posledním místě) - takže teď potřebuje nový náboje pro agitaci a sudety se mu zrovna hodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  12. 06. 2002 09:23

No, já si myslim že ohledně Sudeťáků a dekretů jsme zbytečně podrážděný. Němci očividně tahají za kratší stranu provazu, a my na to hloupě křičíme, jako kdyby jsme snad byli vini tim co se tehdá stalo. Válka a to co se stalo bezprostředně po ní se nedá rozdělovat. To je jednoduchá a zásadní zásada po diskuzi a není třeba při tom podrážděně křičet a urážet ostatní. Takhle diskutovat můžem až do mrtva.

Jinak si myslim, že politici nás k tomu podrážděnýmu jednání strhávají, protože se jim to hodí do volebního krámu. Místo přimazávání mašiny a chytání lumpů, tak my tu řešíme starý problémy, kterým už nemůžeme rozumět tak jako pamětníci a který ohrožujou řešení něčeho za oni umírali. Trapný.

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zafod Biblbroxl  |  12. 06. 2002 13:06

No jo, když oni ale vedou diskuzi takový jelita s prasečí hubou jako Miloš Zeman. Ten chlap ztratil veškerou soudnost, ty jeho vulgární, usllintaný, hospodský tlachy může vyřvávat v nějáké zaplivané čtyřce nad štamprdlí bechera, ale ne tak jak to dělá on veřejně z pozice premiéra.

Toho nevychovanýho mastodonta bych do konce volebního období zavřel do chlívku a nebo třeba do sklepa, ale určitě bych ho nenechal nikam jezdit a hlavně bych nenechal MLUVIT.

Pak se může člověk divit že sou všichni nasraný jak v Rakousku, tak v Německu, tak na Slovensku a dokonce už i v Palestině.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charley  |  11. 06. 2002 14:18

Vy všichni pořád s tím zadlužením  To je častý argument opozice, protože na to lidi hodně dobře slyší, ale - ČR má procentuelně jeden z nejmenších státních dluhů na západ od nás - včetně a hlavně USA. Většina zemí na západ od nás se zadlužila právě proto, že potřebovala nastartovat svojí ekonomiku. USA se například nejvíce zadlužila v 60 letech.

Možná žeˇčeská ekonomika neletí nahoru tak šíleným způsobem, "jak by jistě bylo s Klausem" , ale alespoň už se neřítí pouze směrem dolu jako to bylo prakticky za celé jeho vlády. Cožpak už jste všichni zapomněli jaké to bylo, když byla inflace přes 20%?

Volte si každý koho chcete, ale rozhodujte se podle pravdivých argumentů!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  11. 06. 2002 14:32

Ano, přesně tak!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marinidis  |  12. 06. 2002 21:16

ja mam prave obavu ze u nas to zadluzeni nejde ve forme investic do ekonomiky, ale jako transfery obyvatelum a tudiz to ekonomiku nenastartuje :((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ramstein  |  12. 06. 2002 23:21

Ty asi rád platíš daně co ? Když už tady chceš operovat s procentama, tak přidám taky jedno číslo : za vlády ČSSD vzrostl státní dluh na DVOJNÁSOBEK !!!  Z cca 200 mld. na 400 mld.  Pokud jde o Zemanovu samochválu o růstu HDP, tak v případě, že porovnáš absolutní hodnoty zadlužení a růstu HDP se jedná o v lepším případě o rovnici. Tedy že za oněch 200 mld. dostaneš právě současný vzrůst HDP  .

Ale souhlasím, že Klaus je namyšlený, autoritativní a arogantní hovado, kterej  prováděním svých debilních teorií zadělal na sračky v kterých se teď brodíme. Hlavně, že bude slavnej inovátor-ekonom.  

A tvými slovy :"Cožpak už jste všichni zapomněli jaké to bylo..." po minulých volbách. Dva "nesmiřitelní"  prognostikové se velice rychle shodli při vidině obsazení koryt ve státní správě, ve FNM, v dozorčích radách atd.  A v tomhle banánovým státě je evidentně dost telat na to, aby v tom mohli nerušeně pokračovat bez jakékoliv opoziční kontroly na věčné časy, neboť už teď je jisté, že to jeden z těch ignorantů vyhraje.... Zřejmě už je zde většina lidí, kterým nevadí když strany kradou, tunelují (viz. financování ODS - mrtvej maďar, ind, Šrejbr, Pepa z Hongkongu atd. , nebo za ČSSD komunistický špílmachr Šlouf, ministr pro "osobní" rozvoj Lachnit - mediální výuka za půl milionu, Fencl - ministr zemědělství, výhodně skupující zemědělskou půdu na Moravě, bývalý náměstek Srba budující honosné nemovitosti z peněz "nalezených v krabici pod postelí" , ministr dopravy Šling neschopný udělat jím obhajované testy pro autoškoly ...atd. atd. atd...)

Kdo chce volit Klause, klidně ať volí Zemana (Špidluůůů)- vyjde to totiž nastejno.

Bohužel v každý straně je dost vlčáků, dychtících po teplém křesle, ale to snad není důvod, abychom nechali 4 roky kradoucí vejžírky krást další 4 roky !!!

Takže : VOLTE KOHOKOLIV JINÝHO, NEŽ ODS NEBO ČSSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A nakonec něco ze snáře :..".Klause v telefonu slyšeti, mnoho bezesných nocí pak míti."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 06. 2002 16:07

Jéžišmarjá, zase to "dvojnásobný zvyšení dluhu"   Ten dluh byl stejnej akorát že Klaus ho hezky zamaskoval, uklidil pod koberec!!! A socani ho vytáhli na světlo a hned "Voni to zdvojnásobili..." a podobný kecy. Ted aspon víme jak vysokej ten dluh je.

A kromě toho myslím, že Špidla už s ODS nepůjde. Jestli jo, tak mě hrooozně hroooozně zklame. Ale počkejme si...

S pozdravem se loučím

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charley  |  17. 06. 2002 03:16

Uff, to by bylo na dlouho  no, aspoň něco.

1) Rád daně neplatím ale bez nich to bohužel nejde. Budu ale rozhodně radši platit daně a žít v solidním podnikatelskym prostředí, než platit o něco méně, ale taky si h..... vydělat a bejt tak akorát tak levná pracovní síla. Ohledně toho slavnýho zadlužení - viz odpověď tomu "Jožkovi", nebo jak se jmenuje o kousek níž.

2) Klaus je dinosaurus, kterej už měl dávno zkaměnět.

3) K tomu asi jen to - Jednak to zdaleka nebylo rychle, bylo to až když se nic jinýho nedalo dělat, jednak mám pocít že asi moc koukáš na zprávy na Nově a čteš asi něco jako MF DNES nebo podobny bulvary. Kup si radsi něco víc na úrovni. Třeba Hospodařské noviny - ty tak nenafukujou každou kravinu. Kdoví, jak to s tím vším vždycky vůbec je. Neříkám, že se nekrade atp., ale nezveličoval bych to tak a hlavně - TO JE VŠUDE - jen tam kde je to dobře vidět - POLITIKA - se všechno obvzvlášť dobře nafukuje do obludnejch rozměrů. Myslíš, že kdyby to vyhrál někdo jinej, že by to bylo lepší?

4) Ať si každej volí co chce - třeba panenku Marii

Atd....

Se snářem prakticky souhlasím. Usínalo by se mně ale podstatně hůř - kdyby Klaus vyhrál.

Sorry za chyby - už na to ani nevydím a chce se mně spááááát. Zdar a sílu najdeš v syru. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juri  |  16. 06. 2002 21:43

Nezlob se na mou negativní poznámku, ale tvé makroekonomické vzdělání má značné mezery. Zadlužení skutečně vzrostlo dvojnásobně, nejde o žádné účetní finty, prostě je to tak. Je třeba to nějak změnit. Jsou 2 cesty, jedna je snížit výdaje a druhá zvýšit daně. Jsem zastánce té první varianty. Obávám se ale, podle výsledků voleb, že nás čeká jak zvyšování výdajů, tak daní. A seriózně zvažují změnu občanství. Nechci žít znova v komunismu, i když s lidkou tváří (jestli tak jde mluvit o Špidlovi a Grebeníčkovi), ale chci svobodu nejen pohybu, ale i rozhodování o svém výdělku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charley  |  17. 06. 2002 02:49

Prosím tě, ty zrovna někomu vyprávěj o nějakých mezerách. Píšeš, že uvažuješ o změně občanství. Mě ale vůbec připadá, že svůj život trávíš někde na Kamčatce. Je úplně jedno, kolikrát se zvedlo zadlužení. Pořád je to ještě procentuelně daleko méně než u mnoha jiných západoevropských zemí. A hlavně - ekonomika jede nahoru a to i přesto, že v okolních státech jako jsou Rakousko, Německo, Francie padá. Padá taky samozřejmě v USA.

Ty si dávej přednost čemu chceš, ale daně tady nikdo nezvyšuje. Nevím, jestli už jseš tak zblblej z těch Klausovskejch keců, ale srovnávat Špidlu a Grebeníčka je pěknej nesmysl. Rač se taky trošku rozhlédnout a uvidíš, že soc. dem. vlády jsou už hezky dlouho v mnoha zemích EU.

Tak se odstěhuj kam chceš, ale já zůstávam tady!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 06. 2002 19:22

Pánové,pořád už ze zvyku plivete na komunisty,ale uvědomte si,
že sám Klaus má ve svém nejbližším kruhu 23 komoušů.Já sám
jsem komunisty nenáviděl,ale posledních deset let zjišťuji,že z
bandy čtyř jsou komouši to nejmenší zlo.A Klaus to největší!
Přemýšlejte sami a nenechte se ovlivňovat propagandou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  11. 06. 2002 23:17

No vidim, ze jsou i taci, kterym se napr. z vylevu soudruha Grebenicka nedela zle, ale dokonce ho povazuji za nejmensi zlo. Bravo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk - tentokrát :-(  |  12. 06. 2002 22:52

Fůůůůůůůůůůj, Grebeníček a Ransdorf, hrůůůůůůza! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  13. 06. 2002 07:23

Nejdřív jsi nenáviděl a pak jsi úplně zblbnul . Je mi tě upřímně líto .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 06. 2002 20:07

Do politiky se neseru, protoze tomu nerozumim. Ale opravdu nechapu, ze nekdo muze srovnavat komunisty ted a za totality. To si opravdu nekteri myslite, ze by se to mohlo vratit??? To je prece kravina.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  14. 06. 2002 22:59

Kdyz nekdy vidim jejich predstavitele, tak tomu klidne i verim, ze by se to mohlo vratit... Myslim ze neni nic jako 2 druhy komunistu - za totality a ted

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  15. 06. 2002 14:26

   Komunismus je holt jednou komunismus a komunismem zustane na veky veku. Pokud ti chytri lide z KSCM placaji neco takovyho, ze jejich komunismus je jinej, tak se pletou, protoze to je bud to samy nebo neco to komunismus nebude. Tak at nekecaj blbosti nebo at si zmeni jmeno strany.

ted me napada, je to ale pekne hnusny slovo, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 06. 2002 16:14

No, tak to zas je jednou fundovanej názor! Jéjej, když něčemu nerozumím tak se do toho nemontuju! Zkus si doma najít ve slovníku(co to je,že?) slovo komunismus potom se někoho zeptej jak to vypadalo od 48 do 89 a jestli mi potom budeš tvrdit, že to co tu bylo před listopadem byl komunismus, tak tě asi přijdu navštívit do Jedličkova ústavu.

Se srdečným pozdravem encyklopedistům se loučím

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  16. 06. 2002 21:01

   Netvrdim ze 48 a 89 bylo to samy a uz vubec ne, ze to byl komunismus(takze do Jedlickova ustavu me jit navstivit nemusis). Stejne ale, pokud mam v nazvu "komunisticka strana", tak uz bych se asi mel snazit o prosazeni komunismu, ne? A ta idea je porad stejna, na tom nic nezmenim ani ja, ani Ty osobne. Takze proc by to nemohlo nastat znova? Jednou uz komunismus sanci dostal(teda, vlastne si ji tak trochu vzal) a jak to skoncilo. A kdyz se tak stalo jednou, proc ne podruhe?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2002 09:00

To, cemu se rika komunismus pochopitelne nemuze nikdy fungovat, soudne smyslejicim lidem to je jasne (proc asi komunisty voli zejmena lide se zakladnim vzdelanim? )... Je priznacne, ze je tu propaguji zrovna ti, kteri se stydi i za svoje jmeno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tompr  |  10. 06. 2002 22:16

A do jakých sraček nás přivedl ten slavý Klausík.....
Jo 20.000Kč měsíčně a další píčoviny co nasliboval....
Komunisty nikdy více to radči kulku do palice.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marinidis  |  12. 06. 2002 21:07

hehe. lepší být neschopnej, nic nedělat a nadávat jak je to špatný a že mi nikdo nic nechce dát zadarmo. češi. (naštěstí je takovejch už čím dál míň)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  14. 06. 2002 08:50

Správně - kdo nejde k volbám a pak nadává, zaslouží kopnout do...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  13. 06. 2002 17:56

A ty chces mit 20 tisic mesicne jen proto, ze ti je nekdo "slibil"?

Ja myslim, ze kdo umi, tak si penize vydela, ostatni si na nekoho stezuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X_men  |  14. 06. 2002 22:23

Aha učitelé sou lemry líný. Nemaj holt 20 tis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marinidis  |  10. 06. 2002 21:11

jaxem napsal. volte komouše nebo socany a za chvíli nebudete mít ani mobilmanii  do jakejch sraček nás přivedou :((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  10. 06. 2002 21:43

Presne tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  11. 06. 2002 08:14

Hele nechci být za levičáka, ale nevznikla náhodou mobilmania až za vlády Socdem?

A není náhodou spam, ať už telefonní či mailový, náhodou zásahem do soukromí a tedy v rozporu se svobodou a demokracií?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toňas  |  11. 06. 2002 09:39

Jestlize sis nechal "svobodne" zapsat telefoni cislo tve pevne linku do zlatych stranek, tak to neni zasah do soukromi, protoze jsi zcela legalne toto sve soukromi nabidli ostatnim.... i SPAMerum

Ne, ze bych chtel tady obhajovat nejakyho Klause, ale protizakone to urcite neni.

Tonda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dlouhán3  |  12. 06. 2002 14:19

Výslovně jsem si nepřál své tel.číslo pevné linky uvést do Zlatých stránek a také tam není. Právě kvůli těmhle otrapům jsem si ho tam nedával. Jestli se ozve, budu to řešit stížností.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mickey  |  14. 06. 2002 12:40

Tak mě se to stalo: ve Zlatých stránkách nemám číslo nikde uvedený, nehledě na to, že nám před časem přečíslovávali stanici. Svý číslo dávám jen nejbližším a dobrým známým.
Tak by mě opravdu zajímalo, kde moje číslo vzali.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  11. 06. 2002 09:47

Jistě, dokonce sám Český Mobil (Oskar) vznikl za ČSSD. Kdyby tady vládl Klaus, tak buď tu máme duopol, nebo třetí nenažranou  (drahou a arogantní) síť. A mimochodem...pokud to skutečně vyhraje Klaus-no potěš. Protože jídlo, telekomunikace, služby atd je zdaněno 5-ti procenty. Klaus chce dát rovnou 18-ti procentní daň na všechno. Tedy i na hovorné v mobilních sítích!!!! Měsíční polatky za tarify, elektřinu, plyn atd...se taky zvýší-prostě hnus. Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  11. 06. 2002 09:49

Chybička se mi vloudila - 15-ti procentní daň - samosebou...Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza138  |  11. 06. 2002 09:59

Aha, ona arogantnost a nenazranost mobilni site zavisi na osobe premiera v dobe jejiho vzniku. Gratuluji k zajimavym myslenkovym pochodum

Ale dobre do teto diskuse zapadate...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  11. 06. 2002 12:50

Víš, ona ta jedna sazba DPH je nařízení EU. Takže pokud chceme do EU (a parlamentní strany tam chtějí), tak ta jedna sazba je nutností. A mě se zdá, že 15% je docela kompromis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  11. 06. 2002 14:23

No je to sice narizeni EU ale je zvlastni, ze zeme EU to dodrzovat nemusi. Treba v Rakousku jsou sazby dve, v Nemecku taky (i kdyz telekomunikace jsou v obou pripadech v te drazsi a tusim (jiste to nevim) ze jeste v Italii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonisko  |  12. 06. 2002 01:06

Pokud dobře čtu své účty za plyn a elektřinu, tak je na nich dávno předávno DPH 22%. V tomhle by mě 18% určitě vyhovovalo )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marinidis  |  12. 06. 2002 21:03

ahoj. tý jo jak můžete říct že mobilmania a oskar (to kdosi dalsi napsal) má nějakej vztah k soc.dem. vládě? mobilní telefony jsou masovou  (konzumní) záležitostí poslední doby kdy dochází k boomu po celým světě a bylo by tomu tak za jakékoliv vlády ne? kde je poptávka, objeví se nabídka. jak jednoduché.

a ještě mě to docela pobavilo ty hlášky, protože takhle docela často argumentují právě soc dem že mají na věcech zásluhy :))) (pravda ale že klaus si taky střihne sem tam ptákovinku, ale na soc.dem nemá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juri  |  16. 06. 2002 21:31

Určitě máš pravdu, ale jen takový můj smělý předpoklad. Myslíš, že by se tady mobily masově rozšířili, kdybychom se těch komunistů nezbavili? Teda, pokud jsme se jich zbavili, aspoň na pár let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vendula  |  11. 06. 2002 10:38

Blbečku ? Nabalil se a stále má málo ??? I s těmi jeho kumpány ??? Máme vše ??? Krámy plné kravin. A co zadluženost ??? Probuď se !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marinidis  |  12. 06. 2002 21:09

veenduulkoooo, ty si tak roztomile blbá!

každopádně si každej volte koho chcete, od toho ty volby jsou. já to tak taky udělám :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marinidis  |  12. 06. 2002 21:13

už jenom k té zadluženosti: kdyby ses podívala do statistik, tak zjistíš, že zadluženost x krát vzrostla za vlády CSSD, která vyhazuje prachy oknem ale nemá na to lowe. :(( ještě 4 roky a budeme platit stěží úroky jak státy v africe :(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  15. 06. 2002 00:47

Nevím jak moc sleduješ politiku, ale když si takovej odborník na dluhy, tak mi řekni kam se ztratilo 450 miliard z fondu národního majetku, který jej získal z privatizace. Klaus "zainvestoval" a 450 mld. prohučelo do neznáma a teď bude tvrdit, že je zadlužená země, se mu to kecá když byl 450 v plusu. A proč, když byl tak skvělej musel naposledy z vlády odstoupit, byla prozatimní vláda atd. jsem mu vděčen, že nás pokopl dopředu, ale teď už neví jak dál jenom kecá. Když, řekne, že chce školný na vysoký, platit si jídlo v nemocnicích 15% rovnou daň, potraviny a služby se tím zdraží o 10%, tak mi o něm nikdo nic neříkejte, ať si ty svoje nápady stčí rovnou do prde*e a širším koncem napřed, aby je nemohl vytáhnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sladek  |  11. 06. 2002 18:28

nechci volit socany ani komouše ale ani KLAUSE protoze nas do sracek dostal v 97-mem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  13. 06. 2002 21:28

No ja si zas myslim ze to byl nekdo uplne jiny, kdo nas kdy dostal do sracek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JOŽO  |  13. 06. 2002 13:45

Záleží co podle tebe znamená sračka ? Tato Klausova  agitace, to je VELKÁ  SRAČKA , ty modrý ptáku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 06. 2002 20:10

Přemlouvací telefonát od Klause považuji za nebetyčnou drzost a ukázku
jeho nezřízené touhy po dobrém korytě a moci.Klause považuji za to nejhorší,
co by tento národ potkalo! On je pravý hrobař národa!To už ostatně předvedl
v letech 92-96.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  10. 06. 2002 20:45

Jasně, a tak zvolme komunisty, oni to napraví, že? Jako už jednou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joe81  |  11. 06. 2002 00:08

Amen  

 

-> uf jsi magor !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  11. 06. 2002 08:08

Ma pravdu, klaus je to nejhorsi, co by nas mohlo potkat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza138  |  11. 06. 2002 08:23

Velmi me tesi, ze to slysim zrovna od tebe...

Skoda ze do parlamentu nekandiduje Oskar, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  11. 06. 2002 08:41

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyx  |  10. 06. 2002 19:12

Klaun už je fakt nemocnej ... a to chce zrušit bezplatný zdravotnictví - kde se pak ale bude léčit  ?!

no třeba ho založí jeho Lívinka, spořka ji na to přece ráda půjčí ...

na chatu klaus.cz sem čet, že jednomu pisateli (který očividně svým jistě páněbohoviklauzovi ani po paty nesahajícím, zcela lživým a opravdu,ale opravdu nefér příspěvkem zvedl žluč...

tak, že mu pak prý neustále domů někdo volal a dokola mu předčítal ten jeho příspěvek

škoda jen, že volá pouze automat ... člověk si pak ani nemůže vychutnat ten jediný přínos tohoto trapnýho telefonátu ... totiž poslat toho, kdo takhle vopruzuje rovnou a od srdce do hajzlu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  10. 06. 2002 23:50

Hele a ty si myslíš, že máš teď to zdravotnictví bezplatně? To ti tedy závidím. Ty neplatíš daně, odvody a podobné věci?

A jestli je neplatíš, tak já rozhodně nemám zájem na tom, aby ses za mý peníze léčil. Protože, jak je vidět, na surfování po internetu máš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  11. 06. 2002 01:16

Já sem student......takže já daně opravdu neplatím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pek  |  11. 06. 2002 08:31

Ale platis - co takhle DPH a spotrebni dan napr. za beer?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charley  |  11. 06. 2002 13:54

Pánové, Vaše případné léčení není placeno z DPH a tak podobně, ale ze zdravotního pojištění. Sice ho takhle musí platit i zdraví lidé, ale zase taková darda to pro nikoho z nás není. Navíc nikdo z nás nemůže vědět, co se mu může v životě stát a zda někdy nenastane situace, že by ho odmítli léčit jen pro to, že na to nema.

U přímých plateb by nejspíš bylo bežné, že mladí, zdraví a třeba i bohatí by neplatili nic a důchodci by hromadně umírali jen pro to, že by neměli na zaplacení léčby. No, to je možná trošku extrém, ale co, když se z té první skupiny stane ta druhá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karlos  |  11. 06. 2002 21:53

Jenže von je ještě student, takže pojištění za něj platí stát. Z DPH a spotřební daně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  12. 06. 2002 08:49

Když má někdo na surfování na internetu, tak asi není bez peněz, že.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyx  |  11. 06. 2002 19:38

No netusil sem, ze nekdo bude tak tupej a nepochopi to zdravotnictvi jako nadsazku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoTL  |  10. 06. 2002 19:11

Tak mně Vašek volal už dvakrát. Prvně jsem hned zavěsil, protože jsem tušil nějakou ptákovinu. Teďka jsem to vydržel do chvíle, kdy říká že jsme v nebezpečí. Zajímalo by mě, jak vybírá čísla a kolikrát se na něj ještě můžu těšit.
Je to vopruz. To jsem zvědav jestli jim tohle spíš neposere preference.
BoTL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  11. 06. 2002 21:47

A uz ses v tom, jelikoz si zavesil, tak te zmercili a ted te budou tak dlouho prudit, dokud si to nevyslechnes cele. ;o) Takto lehce jin skocit na spek ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  10. 06. 2002 18:33

Je to KLAUSPAM!!! Tohohle člověka jsem měl rád zezačátku, když tady nakopnul reformu k volnému trhu, ale od roku 96 se všichni jenom hádaj o to, kdo má pihu na zadku a kdo se kde ožral, ale co se děje s tímhle státem, to už nikoho nezajímá.

Je mi smutno, ale letos nemám koho volit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alšík  |  10. 06. 2002 19:49

JO, já jako prvovolič jsem do toho spadnul rovnejma nohama a přiznávám že je mi z toho na blití  Vidět Klause v diskusních pořadech v TV je opravdu zážitek pro silné nervy .... Holt za těch x let totálně zblbnul . . . a teď ještě tadyklenc to                Nerozhodnutý alšík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  13. 06. 2002 18:57

jestli mně klaus zavolá,tak to zavěsím,aniž by to poslouchal,ale volit ho stejně budu. na blití mi je spíš z podobných alšíků,retardovaných politiků x-koalice, fanatického(jednáním) komouše ,co vede soc-dem. a samozřejmě z rudých.

rozhodnutý

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 06. 2002 15:47

Milane, Milane. Podobní alšíci,retardovaní politici x-koalice, fanatický(jednáním) komouš,co vede soc-dem. - ti všichni jsou o MNOHO lepší než Klaus. Já sleduju situaci kolem koukolem pořád a tak vím, že Klaus je to NEJHORŠÍ co se dalo volit(teda hned za NDS). Nejvíce sem měl strach z "podobných milanů", kteří půjdou k volbám! Naštěstí a chválabohu to dopadlo nejhorší porážkou ODS a doufám že se Klaus už na to vy...e (vybodne)!

S pozdravem KLAUS RAUS se loučím

Já Osobně

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KLASIK  |  10. 06. 2002 18:20

ALESPON VIME KOHO NEMAME VOLIT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Engiel  |  10. 06. 2002 18:19

 Je to fakt desny, mam pocit ze kdyby todle udelal kazdej tak telefon radsi odpojim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  10. 06. 2002 17:07

Nie je to v rozpore so zakonom o reklame ? Spaming ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  10. 06. 2002 18:16

To by me taky zajimalo, holt drzost nekterych politiku je bezmezna. Rozhodne vim, koho nevolit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grepy  |  10. 06. 2002 19:37

No je to hruza, ale porad je to lepsi, nez kdyby mi volal Kremlicka :)))), nebo Grebenicek nebo Zeman nebo Cyril ... :)))))

Aspon by mohl volat osobne :)))))))))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  11. 06. 2002 08:05

No tos tomu dal..... Klaus je ten nejhorsi, kdo by mohl zavolat...... No snad komunisti by byli horsi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  11. 06. 2002 11:45

Tak tobě bych hochu tak ještě přál, aby ti zavolala taková Libuše Benešová

R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  10. 06. 2002 21:44

No jistě, to je přeci jediná věc, podle které se rohoduju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  11. 06. 2002 10:30

Samozrejme, ze to neni vec, podle ktere se rozhoduju. Sleduju politicke deni celkem pozorne a to celou dobu, ne jen pred volbami. Pak neni tak tezke se rozhodnout a rozhodne nepodlehnu Klausovu trapnemu mobilizovani pravice.

Oni se nějak dohodnou, že.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrice  |  11. 06. 2002 14:16

Neviem či je to legalne, ale legalni je to urcite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
le@  |  14. 06. 2002 12:46

Jasnacka ze je to spam jak prase a to se nesmi. Jenze nekteri mezi nami jsou si ponekud rovnejsi a tak muzou vsechno, obzvlast kdyz se jedna o blaho vlasti, zeano.  Taky na to maj, takova vec jiste nebude zadarmmo a zajiste se kona za nadsenerho vrneni naseho velkeho a preslechetneho bratra. Malem. Telecoma. Takze je to spam, ale legalni, Milanku, a neptej se tak blbe, nebo te za to budou, az vyhrajou, popotahovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor