Blízká budoucnost Androidu: více reklam přes celý displej

Naučili jste se přehlížet reklamní bannery v mobilu? Google se postará, abyste to už neměli tak jednoduché… Reklamní systém Google AdWords totiž představil čtyři nové formáty pro mobilní zařízení a tři z nich jsou „fullscreen“. Takové reklamy se budou zobrazovat ve „zlomových okamžicích“, tedy v momentech, kdy to v rámci aplikace nenaruší její funkci. Typickým příkladem je závodní hra, kde si vyberete vůz pro příští závod, a při načítání tratě se zobrazí reklama. Nebo mezi jednotlivými levely Angry Birds…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Nové formáty mohou obsahovat video, někdy se přes celou obrazovku zobrazí až po akci uživatele – rozkliknutí znatelně menšího banneru.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Jen tak mimochodem, tento krok Googlu nepřišel jako blesk z čistého nebe, podobný nedávno oznámila také společnost Apple pro svůj reklamní systém iAds.

Zdroj: Google Inside AdWords via Engadget

Témata článku: Android, Blízká budoucnost, Celý displej, Displej, Budoucnost

Určitě si přečtěte