Bojkot drahého volání? Nic jsme nepostřehli, tvrdí operátoři

Diskuze čtenářů k článku

21. 08. 2011 16:43

Psal sem jim to uz jednou ... kdyz vypnou mobily, nikdo nic nepociti. Lepsi je kdyby vsech 120 000 lidi zacalo volat v jednu chvili na infolinku a ptat se normalne na dotazy. Napred nejaky regulerni, pak treba jestli je pravda ze je operator predrazeny a jestli je CR specifickym trhem. Timto by zaplavili infolinky operatoru.
To ale "Martin Frydek" nechce. Dokonce tak, ze muj prispevek navrhujici mu toto rychle skryl. A pote psal ze by si toho operatori nevsimli. Myslim, ze tohoto by si vsimli vice nez vypnutych telefonu. Proc? Prectete si Lupu :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arsony  |  21. 08. 2011 16:57

Víš co by se stalo kdyby 12 000 lidí zaplavilo linky operátorů? Jednoduše by lidé kteří potřebují opravdu něco důležitého pořešit nevyřešili nic. Vlastníkům těchto společností by to taky nijak neuškodili jediní poškození by byli operátoři (kteří mají už tak těžkou práci, ani zdaleka netušíte kolik trollů jim denně volá) a právě ti lidé kteří by něco potřebovali.
Článek na lupě je nebetyčný žvást (jako všechny ostatní články dotyčného autora) a i kdyby náhodou ty konspirace tam uvedené byly pravdivé no a co? I kdyby MF byl pseudonym neexistující osoby a byl by to nějaký zástupce potencionálního "čtvrtého operátora" tak kdo by z toho profitoval? Jen obyčejný lid, protože k snížení cen by došlo. Jestli natrvalo nebo jen dočasně, než by si urval dost zákazníků z trhu to je už druhá otázka, spíš bych viděl tu druhou možnost a za nějakých 5 let by jsme tu měli stejnou situaci jako je teď, akorát by vás okrádali 4 operátoři místo 3 -> což pro vás není vlastně žádný rozdíl, akorát by jste se měli na těch cca 5 let lépe. Což (dle mého) za to určitě stojí.
V případě zlepšení regulátora by ty ceny mohly být lepší na delší dobu ale to už jsou moc filosofické úvahy, nikdy nevíme co bude za měsíc natož tak za 10 let :)
Jinak jsem zaměstnanec Vodafone a protest podporuji (i přesto, že se mě daná problematika nedotýká -> volám zadarmo), takže na mě nikdo z diskutujících nemusí vytahovat žádného adolescenta, socku ani nic podobného, děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No0  |  20. 08. 2011 13:57

Ja vaším operátorom verím, lebo pochybujem, že by biznis zákazníci vypli mobil, alebo prestali používať mobilné pripojenie.
Akurát im uvoľnili niektorí kapacity sietí.
Napr. ja mám v O2 500MB dát na mesiac zadarmo na predplatenke a volania do SR, ČR,HU, PL, AT, UK, Írska za 0,13€ s tarifikáciou 1+1.
Po 3min. až pod 60min. volania zadarmo do O2
http://www.o2.sk/download/cenniky/Cennik_O... ...
Asi sa musíte brániť inak ako vypinaním mobilu.
Možno by ste tie siete mali naopak preťažiť, aby spadli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No0  |  20. 08. 2011 14:05

Alebo kontaktovať Anonymous, aby im zhodil webové stránky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No0  |  20. 08. 2011 14:08

Samozrejme ide o iróniu, lebo obe riešenia sú trestné. Váš regulátor nefunguje a bombardujte administratívu EK. EK môže ČR pohroziť pokutou a vláda ČR sa zľakne pokuty a uprace bordel v ČTÚ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  20. 08. 2011 15:07

Regulátor funguje, ale nikoli tam, kde potřebuje veřejnost, nýbrž tam, kde je to pohodlné pro úředníky a zajímavé pro ekonomické zájmy vedení státu . Třeba sankcí za nějaký včas neodevzdaný výkaz rozdává operátorům více, než je zdrávo (je to příjem, je to jednoduché a je to "čárka za aktivitu" pro úředníka). A výběr DPH od mobilních operátorů je také velmi zajímavá položka, že... Tak proč jej ohrožovat.
Jinak, pokud se ale týká cen volání z mobilních sítí - okamžikem, kdy EU tento dílčí trh označila v rámci Evropy "za zpravidla dostatečně konkurenční", a zrušila na něm centrální regulaci (ovšem s tím, že pokud jsou ještě na národní úrovni problémy, má být regulace národními úřady ponechána), zrušil ČTÚ mezi prvními radostně regulaci na bývalém trhu č. 15 "přístup a původ volání (originace) ve veřejných mobilních telefonních sítích", aby nyní tvrdil, že nemá dostatečné právní nástroje, jak mobilní operátory ke vstřícnější cenové politice vůči "retailu" přimět. Pravda je, že ČTÚ nyní žádné operativní nástroje skutečně nemá. V tom nelže.
ale je to něco takového, jako když se voják uprostřed boje sám střelí do nohy a zahodí pušku, a pak tvrdí, že nemůže válčit .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikimik  |  21. 08. 2011 17:54
Honzajs  |  20. 08. 2011 11:23

No já bych k tomku řekl, že jsem nařízením naší mateřské centrály přešli od O2 k TMobile. Nabídli nám záměstnanecký tarif,ale když jsem porovnal nabídku českého TMobile a mateřského TMobile, tak jsme na tom podstatně hůř (žádné minuty zdarma, 100MB inet oproti 1GB atd.).
No jo no, volám jenom co musím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonzaK  |  20. 08. 2011 09:36

stejně nechápu smysl této akce... Jak toto může s těmi operátory pohnout, když hned po skončení akce její účastníci začnou žhavit telefony - ahoj stávkoval jsem byl jsem nedostupný.... Takže je jasné že operátoři nic nepocítí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lad  |  20. 08. 2011 10:40

Někdo musí volat za větší peníz, aby my co máme šedivky mohli volat levněji. Šedivý poskytovatel je velký konkurent na rozdíl od běžného zákazníka a to je ta neviditelná ruka trhu. Komu ceny nevadí ať platí, komu ceny vadí ať brečí nebo vypíná mobil. Tohle vaše vypínání je nějaký boj, ale kničemu, naprosto neúčinná zbraň. Účinější je vypnout a zapnout mobil hromadně ve stéjném okamžiku, i několikrát denně (už to tady někdo zmiňoval).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  20. 08. 2011 11:21

"Účinější je vypnout a zapnout mobil hromadně ve stéjném okamžiku, i několikrát denně"
pouc neznaleho, v cem je to ucinejsi a lepsi...ze by par fantastu delajic OFF/ON jakoze narusilo chod nejake BTSky ? A to ze pokud jses v rozume pokryte oblasti a mobil vidi na 2-4BTSky a dovede te prehlasit ke kterekoliv z nich, kdyz nahodou 1-2 vypadnou to uz ti nikdo moc nerek ze...tady se ocividne nemysli hlavou, tydle halooo huraaa honeeem akce nevedou a nepovedou ale vubec nikam...
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lad  |  20. 08. 2011 11:43

Jistě, když to udělá jenom pár fantastů je to o ničem. Ještě je tady dlouhá cesta než se podaří nahromadit potřebný počet fantastů. Mobil na dvě nebo víc hodin dneska skoro nikdo nevypne. Co je to platný, když stejně provolá stejný peníz později až jakoby akce ukončí. Výsledek - na chvíli ulevíte síť a mluví se píše pouze o tom, že je nějaká akce, která nikam nevede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  20. 08. 2011 11:04

Další, co nečetl článek nebo neudrží přečtenou informaci v hlavě do začátku následující věty. OMG!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lad  |  20. 08. 2011 11:31

S akcí pochopitelně souhlasím a vím co se tam píše, podporuji to. Potíž je, že je tato forma úplně vedle. Po této cestě se nikam dál nedostanete, opové nejsou blbí a vědí, že ceny mají takové jaké jim dovolíme. Ceny nejsou regulované a ČTÚ si nebude dělat potíže. o oligopolu a ČTÚ v tomto víme a nemá cenu to rozvádět. Nejsem na ceny opů naštvaný, mobil jsem nevypnul, potřebuji být v dosahu, mám totiž šedivku a volám mnohem levněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Captain Morgan  |  20. 08. 2011 08:42

Proc by mel CTU neco regulovat? Ja myslel, ze zijeme v trzni ekonomice, kde funguje pouze neviditelna ruka trhu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oggy  |  20. 08. 2011 08:23

117 tis. zucastnenych a 152 tis. vypnutych telefonu? To by me zajimalo, jakej matros to ten Frydek huli Byl jsem na strance FB v den, kdy se mela akce konat, protoze mi pozvanku poslal jeden z mych pratel a 17. 8. cca v 16:00 byl pocet "Zucastni se" 25 140 osob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  19. 08. 2011 22:46

Nový operátor je nesmysl.,Oskar přišel v poslední chvíli,udělal tady cenovou revoluci.,nevím proč bych ho bojkotoval.,musel bych se jedině zbláznit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 08. 2011 22:02

Ale to se vi ze je prostor pro dalsiho operatora. A ne jen pro jednoho. Na Slovensku s polovinou obyvatel jsou 3, v ostatnich zemich je to podobne a k tomu rada virtualnich. Proc by tedy u nas nebyl prostor? A Ufona s jeho atypickou siti bych do toho netahal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hammerfallxyz  |  19. 08. 2011 21:50

ja si myslim ze u nas je misto pro ctvrteho operatora. rok a pul jsem zil v irsku a na tamnim trhu jsou take 4 plnohodnotni gsm operatori a to ma irsko jen asi 3 miliony obyvatel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek_I  |  19. 08. 2011 19:02

Chtělo by to jinou věc.
1.používat mobil co nejméně
2. k akci "vypnout mobil" přidat akci "pošli ze svého účtu operátorovi desetník"
3. neustále dokola si stěžovat na ČTÚ - asertivita dělá divy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lad  |  20. 08. 2011 13:12

1. mobil je od toho aby se používal a sloužil pokud možno bez omezení.
2. nikdo nikomu nic posílat stejně nebude a na dvě hoďky vypnout mobil je stejé jako dvě hodiny netankovat předražený benzín.
3. své požadavky můžete směrovat na ČTÚ, pokud víte, že s cenami porušují zákon. Tyto ceny nikdo neurčuje ani nereguluje, to by museli zasáhnout naši zákonodárci. Požádejte o pomoc svého poslance.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  20. 08. 2011 13:24

Operátor ten desetník s díky přijme, protože velké firmy bankám zpravidla neplatí při peněžních transakcích z jednotlivé položky, ale paušálem. A vše ostatní, tedy zaúčtování atd. řeší více méně automatické systémy. Jinak ano, stížnosti (jak na operátory u ČTÚ, tak na ČTÚ třeba u MPO) nejsou úplně špatná taktika... Někdo je musí alespoň formálně evidovat a řešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek_I  |  20. 08. 2011 19:00

To o tom paušálu za příchozí platby jsem nevěděl. Škoda, jinak by to byla věc, kterou by už pocítili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiras_  |  20. 08. 2011 18:57

S prvním a třetím bodem se dá souhlasit. Každý si stěžuje, ale když jsem v autobuse nebo metru slyšel některé hovory typu "ahoj, tak už jedu, hm, hm, čau" nebo ještě lepší "za pět minut jsem tam", tak nechápu. Co je tak nutného na tom, sdělit někomu, že tam budu za pět minut. To snad čekají manžela s milenkou a chtějí mu dát šanci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  21. 08. 2011 09:35

První možnost je, že si ten telefon neplatí dotyčný sám. Druhá, že za tím stojí ona operátorská lumpárnička "výhodných" balíčků volných minut, notabene propadajících, pokud se nespotřebují, protože normální člověk jich má zpravidla jednou moc a jindy málo. A když mu náhodou přebývají tak zbytečně volá, protože je "přece nenechá propadnout"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
twain  |  19. 08. 2011 17:44

Rad bych taky prispel se svou trochou do mlyna. U jednoho mobilniho operatora pracuju uz skoro tri roky, delam na prodejne takze se se zakazniky setkavam opravdu hodne. Chtel bych rict, ze volani se sice muze zdat drahe, ale to jen na papire. Nejvic si na drahe volani stezuji lide, kteri utrati do tri set mesicne. Jakmile ale pouzivate telefon hodne a jste dobrym zakaznikem operatora, po nejake dobe si vas zacne opravdu vazit a s cenami se da vzdycky neco udelat. Vcera jsem nabizel zakaznikovi 400 volnych minut a 120 sms, mobil za korunu a to vse za tri sta mesicne vc DPH. Stejne tvrdil ze se mu to nelibi. A takovych lidi je spousta, proste maji svoje nazory a neovlivnite je. Takze jakmile se mluvi o drahem volani, lidem se to vstepi do hlavy a je vymalovano. Hodne lidi jsou skutecne ovce, ale nejhorsi jsou ti co jn pomlouvaji a nadavaji. Opravdu se da volat levne, staci vedet co presne chcete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mandus  |  19. 08. 2011 19:04

Kdyby byl takovýto paušál standard, tak myslím nikdo neremcá :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
twain  |  19. 08. 2011 20:59

Dobry zakaznik je uz tak u utraty 800 mesicne bez problemu. Ale chce to taky platit vcas a plus je mit treba jeste druhou sluzbu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek_I  |  19. 08. 2011 19:06

Takže musím utratit dva tisíce měsíčně, abych dostal slevu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hammerfallxyz  |  19. 08. 2011 21:55

a kde prosim takovy pausal sezenu? to mam operatorovi pohrozit ze odejdu pokud mi neda vyhody? mesicni utraty mam zhruba 800-1200 kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
twain  |  20. 08. 2011 01:09

nejlepsi je dojit na prodejnu, narazit na rozumneho cloveka, rict, ze premyslite o prechodu ke konkurenci a nechat si nabidnout maximum co pro Vas operator muze udelat. vzdycky chce mit nejakou konkretni predstavu co chcete dostat, co nejlevnejsi telefon, volne sms, hovory... a taky se nechovat namyslene, ale uprimne rict, ze chcete napriklad volat co nejlevneji. kdyz ke me prijde zakaznik, ktery vyhrozuje a nadava jak je draho a ze odejde a ze jsou vsichni operatori na nic, tak je jasne ze moc sympatii nevzbudi a nabidka nemusi byt tak dobra. aspon u me to tak funguje...
Realne jsem chtel jen ukazat, ze volani nemusi byt drahe (to se mi to mluvi, kdyz za volani neplatim nic), ale chce to vedet jak na to. Dostavam se do styku s nekolika desitkami zakazniku denne a musim rict, ze nekdy lidem opravdu nerozumim. Prijdou, tvrdi, ze chteji smlouvu zrusit, protoze se jim to zdsa drahe, ale kdyz jim nabidnu napriklad volani do vsech siti za 2kc za minutu, stejne nejsou spokojeni. Proste typicka ceska vlastnost, pesimismus a negativita. Nerikam, ze neni co zlepsovat, sam jsem stravil rok v Anglii a vim, ze tam je to o nicem jinem, ale tamejsi operatori zivori... Stejne tak bysme u nas nechteli najmy a ceny za potraviny jako tam...
A kdyz uz se tedy nekomu nelibi ceny, tak at proste nevola... kdyz vas budou statisice, operatori si vsimnou, ale takhle? Jen si priznejte, vic jak par hodin behem dne vetsina z vas telefon nevydrzi mit vypnuty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teplice  |  20. 08. 2011 13:04

Nechci tě shazovat, ale jako prodavač na prodejně toho moc nemůžeš udělat. Kdo chce pořádnou nabídku, musí volat na infolinku, tam mají více možností. A než se do mě pustíš, že nevím o čem mluvím, tak vím - jelikož dělám na lince jednoho operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  20. 08. 2011 13:12

A tak to záleží také trochu na lidech . Svého času mi právě prodavač u Oskara zprostředkoval kontakt na business linku, s níž jsem se za jeho asistence přímo z prodejny dohodl na velmi slušných podmínkách (v té době). Čili i prodavač leccos může, pokud chce a ví jak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teplice  |  20. 08. 2011 17:34

Tak to zase neříkám, že ne ale sám si to napsal - business linka ti nabídla ty podmínky, ne on :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
twain  |  21. 08. 2011 00:44

No u nas na prodejnach dostanes docela slusny nabidky, je mozny ze jinde se to lisi, treba u vodafonu ti na prodejne nedaji ani vypoved smlouvy a musis sivolat na operatora. Na prodejnach nemaji zadny pravomoci skoro...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  20. 08. 2011 13:06

Jen na okraj - volání DO VŠECH sítí za 2 Kč/min. (uvažuji vč. DPH), při minutové tarifikaci, se rozhodně nedá považovat za nějak levné... Je tam pořád nějakých 31% navýšení oproti tarifikaci sekundové (tak si účtují mezi sebou operátoři) nějakých 52 % marže proti nákupní ceně minuty na volání do ostatních mobilních sítí a 550 % marže (respektive 1100 %) proti nákupní ceně při volání do sítí pevných. Volání do vlastní mobilní sítě sice samozřejmě není zadarmo, ale jde o více méně konstantní náklad (tj. stejný, ať se volá, nebo ne). Samozřejmě, při současné situaci na trhu je to ale jak pro účastníka tak pro operátora dobrá cena....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 08. 2011 16:58

Nutno podotknout, že U:fon má technoligii u které mu stačí minimální počet zákazníků aby se uživil a taky, že má zcela jinou strategii než ostatní. Který jiný operátor než U:fon byl po 4 letech provozu v zisku, že... a že není prostor pro dalšího? Pokud by pustil do své sítě virtualní operátory vydělal by ohromné množství peněz na pronájmu sítě a zahýbal by tak s cenovou politikou těch současných.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  19. 08. 2011 17:12

To neni tak uplne pravda. Kdyby to bylo tak jednoduchy, pak by kazdy mel virtuala. Vzdy je to neco za neco. Byt u virtualniho operatora s sebo prinasi i jiste zapory. Neni ro tak cernobily jak se domnivas. Napriklad hned aktivace. U nekterych cvaknes hned 50€ a jeste jsi ani nezvedl telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  20. 08. 2011 10:25

Ufon primarne sere na pokryvani hluchych mist, ofrnuje se na to, ze by mel mejt BTS kazdych 5-8km a ne jak ted stezi po 15-20km. Jedna vec je teorie pokryti z jeho BTSky, druha je praxe a ver, ze jsem od jeho BTSky 5km a signal misty zadna slava, to u meho GSM operatora mam signal vsude na urovni 60-100% ale taky to asi bude i tim, ze me "sviraji" 3 BTSky na 900Mhz. Proste dokud ufon nepochopi, ze tech jeho 4xx Mhz neni vsechno a nezacne poradne dokryvat, tak nema nadeji na to mit aspon uspokojive pokryti. A tim si vyresi 1 problem z mnoha. V dnesni dobe lidi ofrnuji nos i nad nekterymi vybavenymi komunikatory, jak by teprv ofrnovali nad pravekymi telefony ufona ??? Ty jeho telefony se muzou rovnat GSM volatkum tak z toku 2001 mozna.Ja blbec mel naivni myslenku, ze pokrok ma jit vpred a ne do zadku, jak nam ufon predvadi. To ze ma nestandartni sit, to je ale sakra jen jeho problem, tak at do haje se konecne dohodne s nejakou GSM lamou, prehodi hlas tam a sit necha (jako O2) ciste datovou...jenze panove z ufona chtej mejt vsecko a slovo ustupek ci kompromis to neznaj, ale pak to tak vypada...hlas bude u Ufona vzdy smesnou parodii at nasadi ceny jaky chce...ze muzu volat v siti zdarma a jinam za 2,50 ? A k cemu mi to je,kdyz v pulce republiky nemam singal ?
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  19. 08. 2011 16:11

Problemov je viacero..
1. operatori nemožu znižit ceny lebo by ich to tie chabé siete nezvladli. Museli by investovat do realneho nie iba papieroveho budovania siete čo by im znižilo zisky = nemyslitelné
2. mentalne retardovany politici si myslia že by sa znižili primy štátu. teda z nižšich faktur by bolo menej daní... Kto by si nechcel platil 500-700 kc za skoro neobmedzene volania data a nejaky 15000 telefon. teda faktury by neklestli ale zvyšilo by sa množstvo služieb ktore by sme za svoje peniaze dostali
3. Operatori maju svoju dohodu ktoru nemožu porušiť
4. ČTU - zrušiť tento naničhodny urad a zaviesť regulaciu cien pre predplatene karty. povedzme 3kč za hovor a 1kč za SMS 50kč/100MB. Operatori by boli prinutení znižiť ceny paušalov aby si udržali zakaznikov
5. nech povedia operatori že nie su drahý že si ich možeme kludne porovnat s rakuskom, že ceny ktore požadujeme su iba iluziou. Namiesto tých kecov že sme im nesposobili žiadnu škodu.
6. množstvo (...) diskuterov a ludi tvrdi že ceny nie su vysoke len aby ukazali koľko maju penazi a ukazali že pre nich nie je problem, zaplatiti 10x viac, ved oni na to maju prachy tak co?
7. možno ma ešte niečo napadne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Švarc  |  19. 08. 2011 15:16

Dobrý den,
příchod 4 GSM sítě bych uvítal, jsem spokojený jen u jednoho operátora, ale musím využívat 2 sítě. Líbilo by se mi, snížení ceny za minutu pokud volám v rámci sítě. Také je dost drsná jiná tarifikace než 60+1. 1+1 se mi líbí, ale k této virtuální síti se nepřidám. Síť CDMA je pro hlas i data otevřená, ale zájem není a ani se moc nedivím. Operátor tady funguje od května 2007 a má stále jen jednu předvolbu a nějakých 250.000 zákazníků. Operátoři GSM zase nechtějí svou síť pustit, ale dělají velkou chybu. Jen jedna GSM síť ví snad moc dobře co dělá. Dost firem totiž nabízí své tarify pod jejich názvem je, ale potřeba se poohlédnout více. Operátor našich snů asi tady nikdy nebude. Každý jsme jiný a každý chceme něco jiného. Doopravdy nejlepší je mít dvě sítě a nebo se přizpůsobit. Čtvrtý operátor, ale není řešení. Snad se telekomunikační úřad s operátory dohodne. Taky už Evropa o nás ví a chce to řešit. Uvítal bych spojení českých a slovenských operátorů s možností výhodného volání do zahraničí a do těchto zemí: Velká Británie, Irsko, USA, Kanada, Německo, Polsko, Rakousko, Slovensko, Maďarsko, Ukrajina, Rusko, Bělorusko, Finsko, Vietnam, Čína, Austrálie, Itálie, Francie, Španělsko, Portugalsko, Řecko, Chorvatsko, Slovinsko, Srbsko, Černá Hora volání max. 4,50 Kč/min. bez dalších poplatků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skeptik  |  19. 08. 2011 15:02

Myslím,že účelem této akce je minimálně sjednotit,stmelit nespokojené zákazníky.A v jednotě je síla.A jedině silou lze něco změnit.Ten vámi opěvovaný Oskar-VF byl vlastně první,který zavedl účtování 60+1.Nevím jak ostatní,ale Twist do té doby účtoval 30+30.Potom všichni přešli na 60+1(po vzoru Oskara)a vydíte kam to až dospělo.Myslím,že by se někdo(SOS...)měl tímto zabývat,protože takové účtování naplňuje podstatu trestného činu o neopravněném obohacování na úkor zákazníků.Howgh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 16:06

Možná se pletu, ale ono je toho víc, co by se dalo chápat jako porušování zákonů ze strany operátorů. Například podmiňování jedné služby nutností využívání jiné služby je v rozporu s Obchodním zákoníkem zcela určitě. Operátoři to ale praktikují jako na běžícím pásu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  19. 08. 2011 14:02

Máš výhrady k chování mobilních operátorů a postoji ČTÚ?
Stačí kliknout na:
http://www.stopdrahemuvolani.cz...
nebo tady:
http://www.facebook.com/pages/Pridej-se-k-Petici-... ...
a přidej se k nám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k zamysleni  |  19. 08. 2011 13:52
19. 08. 2011 13:45

Mile lamy a superlamy, uz si prosim uvedomte, ze pokud nekdo nesouhlasi s touto mimoradne amatersky organizovanou akci (na facebooku muze vykrikovat opravdu kazdy a nemusi pro to vyvinout ani nejake velke usili), nemusi nutne "hakovat u nejakeho opa".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipo  |  20. 08. 2011 19:35

Přesně tak, tam se vyžaduje aspoň minimum inteligence...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 08. 2011 13:44

já umím neomezené volání, nemoezené SMSv ČR za 1500 Kč s DPH. Komu to připadá drahé ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  19. 08. 2011 15:08

Třeba mně, protože z toho mobilu potřebuji tak 200 minut měsíčně. čili jedna je za 7,50 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mrav  |  19. 08. 2011 13:37

Jenže třeba vodafone k in kartě pro každého má levný tarif ze 75% slevou rozdíl o proti o2 úspora minimálně 500 korun ,protože za 88 korun je třeba 70 minut a poctivé účtování ,nebo tarif Odepiš co mám za 12 korun 40 minut od vodafone měsíčně tak do sto korun a volám si nad poměry celkem mám 110 minut a to může mít každý ,t-mobile je drahý a o2 dává alespon něco internet v mobilu za 40 bez FUP ,je hodně cest jak volat a mít internet za facku ,ale chce to si něco pročíst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom ostrava  |  19. 08. 2011 13:19

Tak jsem si přečetl článek a příspěvky a napadá mně jen jedno:
Všichni nebo hodně lidí si stěžuje jak je u nás draho, jsou tady více nebo méně úspěšné pokusy jak na to upozornit a při tom je v republice cca 10 miliónů obyvatel a cca 13,5 miliónů aktivních čísel (pokud nejsem přesný, tak snad budete ke mně tolerantní) a přece jsou naši operátoři "happy" nad svými příjmy.
A upřímně: Myslím si že taková akce vypnout mobil ve stanovený čas je jen "Hurá akce" jen proto aby bylo o čem mluvit.
Tedy to vidím takto: Buď začít tlačit na to aby trh začal fungovat konkurenčně, třeba tím že příjde čtvrtý pnohodnotný operátor který nabídne takové ceny aby ostatní zlevnili nebo aby aspoň přišli vituání operátoři kteří by to dokázali případně také nebo prostě aby lidi přestali utrácet tolik.
Já už jsem u sebe začal, stlačil jsem z nějakých 500 až 700 korun na nějakých 300 korun za měsíc a jsem přesvědčen že jinak to nepůjde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  19. 08. 2011 13:29

Souhlasím. Co třeby více využívat VOIP. Lepší telefony už to umí a mít VOIP linku doma není problém. Téměř všude je WiFi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  19. 08. 2011 21:55

nejlepsi je pokud volate na operatora,a ten se vám snaží prodat nejake hlasove sluzby,jim zdelit ze jste ho pasovali do role internet providera a na hlasove sluzby pouzivate alternativni operatory např:Voxofon ,Odorik ,Fajn,jako byvaly zamestnanec vim ze kazdy takovy zaznam se musel do dotazniku vyplnit.takovato akce boli operatora vic nez by se zdalo,ponevadz je to trvalejsiho razu.Na techto udajich se potom delaji analyzy a cenova politika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 13:33

Nějak se začít musí a postupně to na to tlačení přejít může. Organizátorům nejde o nějaké poškozování operátorů, ale jde jim o to aby o protestu vědělo co nejvíc lidí. Já osobně bych byl pro to aby organizátoři dali do hromady cenový přehled tarifů i předplacenek z celé EU a ten aby řádně okomentovaný předali médiím a poslali na Evropskou komisi. Na tu EK by ho měli ale poslat už ve formě žaloby na náš nefungující a zřejmě operátory štědře dotovaný ČTÚ. Tam totiž hledejme počátek toho proč je možné aby operátoři u nás tvořili kartel nebo oligopol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tones  |  19. 08. 2011 13:41

No já myslím, že jsem poselství pochopil. Spousta příbuzných a kamarádů teď viděla v televizi, že jejich účty za telefon nejsou normální, takže jim my znalí doporučíme šedé operátory, retenční nabídky, VOIP... a oni tím spíš se k tomu rozhoupají a to bude teprve operátory bolet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arvo  |  19. 08. 2011 13:14

To je naše česká vlastnost hnát všechno do extrémů. (Jedním z hnacích motorů je naše lakota.) Stačí se podívat na Eurostat, jak často tam obsazujeme krajní pozice žebŕíčků. Toto chování není trvale udržitelné, jen bude muset být ješté o mnoho hůř, než si ho lidé uvědomí. A k tomu - dnes už velkou rychlostí - směřují všechny události v našem časoprostorovém kontinuu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  19. 08. 2011 12:13

...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
awacs  |  19. 08. 2011 12:13

Nevidím důvod operátora blokovat, když mi cena za volání, SMS a internet naprosto vyhovuje. Proto jsem neměnil operátora a tarif více, než 9 let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  19. 08. 2011 12:28

Ja mam operátora stejného sic jen 5let, ale abych si stěžoval na předražené volání, které je jen výplod fantazie lidí kteří nemají na zaplacení účtu, nevím kde je chyba jestli na moji straně že jsem si zvolil co sem si zvolil a sem spokojený, anebo jsou lidi kteří jsou pořád s něčím nespokojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 08. 2011 13:18

no myslím , že to není ani tak o tom že by lidé na to předražené volání neměli...nezbývá nic jiného než to platit..ale proč by jsme měli platit tolik , když ve většině zemí jde platit méně za více služeb?!?! řekni nebyl by si spokojenej mit ten tarif 5let a za těch 5let platit o polovinu míň tak jak všude jinde?...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tones  |  19. 08. 2011 13:35

Musím ironicky poznamenat - Za komunismu chtěli teroristi demokracii, teď chtějí socky na trhu konkurenci a nové virtuální operátory, tak se s tím smiřte a nedělejte flame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  19. 08. 2011 17:02

Urcita skupina lidi bude rvat vzdy. I kdyby to bylo zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FF  |  19. 08. 2011 12:34

Přesně kuli takovejm ocasům jako jsi ty máme takové ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 12:51

Ono ho to přejde až mu táta s mámou přestanou telefony platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  19. 08. 2011 12:55

aa 15ti letej promluvil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 13:08

Ne, ale promluvil ten kdo platí telefon pubošovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  19. 08. 2011 12:56

přesně takoví ocasové mluví o "drahém volání"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  19. 08. 2011 13:02

Narozdíl od Vás co tady sténají, vím jake to je vydělávat peníze a znám cenu všech prostředků, proto mi přijde drahe volaní jako pěkná čovinaPi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tones  |  19. 08. 2011 14:17

...k dokonalosti mi tam chybí jen podpis manažer O2/TM nebo VF Přesně to sedí. Jenže ten by se tu neobtěžoval diskutovat. Ledaže... by se bál, že mu protesty kazí image a přinesou novou konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  19. 08. 2011 17:07

Dovedes pochopit, ze kazdej nemusi byt jen nespokojenej jako ty? Navic to volani tady neni nijak drahy, to jen mm si vzdy vybere neco medialne zajimavyho a vy tady potom strikate vzteky. Clanek o Tom jak v zemi xy je volani nekolikanasobne drazsi a jak se tedy mate vlastne dobre, by te totiz nezaujal. A to neni v zajmu zurnalu z MM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arsony  |  21. 08. 2011 11:28

Ahoj, jsem zaměstnanec Vodafone (tudíž žádné ceny volání nemusím řešit, můj firemní tarif mi vystačí a volám defakto zdarma) a k tomu protestu se připojuji, protože vidím jak volají všichni mí známí, přátelé a rodina.
Oháníš se tady kravinama stylu "jinde volají ještě dráž". No a? To jako přijdeš za doktorem řekneš mu, že máš migrény, on ti řekne "jiní lidé mají AIDS, běž domů a nestěžuj si". To ti přijde v pořádku?
Říkáš, že ceny za volání jsou únosné. Ano jsou unosné ale proč je platit? Myslíš, že by nebylo pohodlnější platit za volání dejme tomu 3* méně? Spočítej si kolik za rok provoláš a kolik bys tak ušetřil. No a teď si vem modelovou situaci rodiny o 4ech členech, která dohromady provolá třeba 4000 měsíčně. Kdyby provolávala třeba 1000 měsíčně (což není až tak zcestná představa), za 2 roky je ušetřeno na pěknou dovolenou pro všechny 4. To ti přijde jako malé peníze? Mě to přijde jako něco za co se oplatí hnout prstem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arsony  |  21. 08. 2011 16:42

Zase na druhou stranu chápu, že nějaký smrad s studentským tarifem, který provolá 200 korun měsíčně a to mu ještě dotuje maminka, nebo někdo s firemním tarifem na který příspívá 10 korun měsíčně to neřeší a hraje si tu na největšího frajera, který na to "má" aby platil takové ceny..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 08. 2011 12:47

možná ne všem ta cena vyhovuje, že....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  19. 08. 2011 13:18

Nebudu se hádat. Byl sem označen za ocase a tím padem tuto disku pokládám za souboj socek vs platících...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  19. 08. 2011 14:44

..říká někdo kdo má vypláchnutej mozek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  20. 08. 2011 10:51

Myslím, že nejen tímto příspěvkem jste to označení potvrdil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arsony  |  21. 08. 2011 16:48

Já bych to pojmenoval jinak. Socky versus platící to rozhodně nejsou.
Protože ty z tvojeho úhlu pohledu "socky" platí úplně stejně jako ty (v mnoha případech nepochybně i víc) akorát myslí ekonomicky (čímž ukazují, že mají mozek), zatímco ti z tvého úhlu pohledu "platící" jsou akorát nemyslící ovce, kteří platí za něco z čeho vlastně nic nemají a odmítají tento fakt přijmout aby nemuseli sobě přiznat, něco co jejich podvědomí už dávno tuší a to že si na nich někdo beztrestně pumpuje peněženku.
Pokud myslíš, že je projevem bohatství, že někdo vyhazuje peníze do vzduchu tak to nechápu jak si toho bohatství nabyl. Buď jsi podědil, vyhrál nebo si měl strašné štěstí :) Ve všech třech případech ti přeji hodně štěstí a užij si to svoje "bohatsví" dokud ho máš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2011 12:05

" O problému předraženého volání v Česku a chování mobilních operátorů k zákazníkům se mnohem více mluví a píše. Po celý měsíc,"
Uprimne, jedine misto, kde se o tom mluvi, je vase FB stranka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FF  |  19. 08. 2011 12:32

TV Nova, idnes, novinky, mobilmania ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2011 13:13

Tam se o tom mluvi a pise cely mesic? nevsiml jsem si

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pseudop3s  |  19. 08. 2011 13:59

twitter? nedělej ze sebe debílka :) u tebe je to zbytečné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2011 14:32

Twitter? ROFL Tam se o tom mozna pise i cely mesic, ale zase to nikdo necte
Ostatne, proc by nekdo mel cist 160 znakove statusy, ktere jen vyjimecne davaji smysl i nekomu jinemu krome samotneho autora..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  20. 08. 2011 10:46

Jestli tyhle zdroje ignorujete vy, je to vaše volba. Pokud ale na základě vlastní volby stavíte zobecňující tvrzení, je to vaše hloupost....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2011 15:13

Kiss Hády

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 12:39

U kterýho opa hákuješ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2011 13:13

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipo  |  20. 08. 2011 19:33

Tipuju skladník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  19. 08. 2011 13:10

Takže opravdu už můžete chodit na počítač, je to potvrzené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2011 13:13

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  20. 08. 2011 12:52

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2011 12:03

ROFL.
"Vypínacího protestu se aktivně zúčastnilo 117 tisíc lidí, kteří vypnuli 152 tisíc mobilních telefonů,"
Toto je NAPROSTY BLABOL. Zaprve to nemohou vedet, zadruhe ta jejich amaterska FB stranka ma kolem 19 tisic priznivcu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duck Bill  |  19. 08. 2011 12:46

Vidis a ja jsem zrovna vypinal i kdyz jako fanousek tyhle FB stranky nejsem, takze pokud vyplo vsech 19k lidi, bylo to minimalne i se mnou 19001

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 13:06

My jsme doma vypnuli 4 telefony. Na FB nejsme ani jeden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2011 13:12

A nebyly spise vybite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tones  |  19. 08. 2011 13:17

Já FB nepoužívám a vypl jsem to taky a další lidi v okolí taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  19. 08. 2011 13:11

Taky nejsem na fb a mobilů jsem vypla šest....chce to informace z více stran než zacneš kritizovat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Velky Marvin  |  19. 08. 2011 12:02

Proc bych mel vypinat mobil? Vzdyt ja ho potrebuju, to ze luza nema par korun na volani neni muj problem, vzdyt operatori zamestnavaj cesky obcany, nebudu jim preci kazit kseft, ti lidi taky potrebujou platit hyposky, elektriku, atd... Budte solidarni a nekazte kseft firmam, ok?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoBody  |  19. 08. 2011 13:00

Protoze z nas rejzujou prachy jak svina a potom je ani zpatky neinvestujou, naopak je vraci do materskych korporaci ktere z nasich penez vylepsuji sluzby a pokryti signalem v zapadni Evrope...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cerwpaja  |  20. 08. 2011 10:24

Investujou, do manegmentu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  20. 08. 2011 10:40

...a zřejmě i do ČTÚ a politickej pokladen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lolz  |  19. 08. 2011 22:41

A tak promluvil velký marvin s malým ocasem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harny  |  19. 08. 2011 23:23

Ty budes velkej leda tak telem. V hlavne toho moc nemas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipo  |  20. 08. 2011 19:31

Aaa, šáša se opět ozval:) Za chvíli začíná škola, to naštve, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MB  |  19. 08. 2011 11:57

Ufona bych do toho vůbec netahal. Pokud se nedá v jejich síti použít mobilní telefon klasických značek tak je to pro většinu lidí pasé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  19. 08. 2011 16:58

Ale neni, chce to jen odvahu ke zmene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MB  |  19. 08. 2011 17:11

Co to meleš o odvaze... Ukaž mi u ufona adekvátní náhradu za ip4 či S2 ? Ufon prostě není 4tý mobilní operátor. Je to takovej vysílačkovej král

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Guy Fawkes  |  19. 08. 2011 11:56

no ja nevim co jste chteli tim nevolanim dosahnout, to je jasne, ze to operatori nijak nepociti, ba co vic to privitaji, zkuste priste neco vic "citliveho" jako treba volani ;) treba na bezplatne linky... to uz asi citit bude ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 12:34

Mluví se o tom ještě pár dnů po protestní akci? Mluví. Tak to je přesně to co asi organizátoři chtěli dosáhnout. Rozhodně to je lepší než nedělat nic a nebo blbě žvanit jako třeba žvaníš Ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  19. 08. 2011 15:56

Mluvi? A kde? V diskusi na MM. To taky nikdo nepostrehne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tygy  |  19. 08. 2011 11:53

Mě někteří lidi přijdou jak pitomci. Čtete ty články vůbec? Pokud ano tak tu nemelte co operátor postřehnul, nebo ne. Organizátorům přeci nejde o to, aby operátor ztratil zisky, ale o to, aby se o tom mluvilo a to si myslím se právě děje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  19. 08. 2011 11:55

Řekl bych že ty budeš ale pěknej pitomeček

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tygy  |  19. 08. 2011 12:08

Důvod?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  19. 08. 2011 12:31

Tvůj špinavej zadek od hoven

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  19. 08. 2011 13:09

Co ty jsi za debila? To máte v léčebně už možnost chodit na počítač?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  19. 08. 2011 13:34

Jasně, za chvilu jde po mě na kompl tvoje máma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  20. 08. 2011 11:26

:D Tvoje máma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipo  |  20. 08. 2011 19:27

To je fakt, tvoje máma to být nemůže, ta si hodila mašli, když jsi poprvé promluvi. Táta je samozřejmě neznámý, údajně rovníková Afrika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yeez  |  19. 08. 2011 22:38

Z tohohle řetězce komentářů umírám smíchy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  20. 08. 2011 10:35

Požehnán buď slabý duchem...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čeští operátoři  |  19. 08. 2011 11:52

Další český operátor není nutný, ale povolení virtuálních operátorů ano. Ale říkat, že by se další operátor neuživil, je nehorázná lež. V dnešní době máme tři skutečné operátory a Ufona. Ti tři operátoři inkasují za své ne zrovna ideální služby tak vysoké finanční prostředky, že jejich zisky jsou snad nejvyšší v rámci koncernů (alespoň co se zisku na zákazníka týče).
Když na trh vstupoval poslední operátor Oskar, byl to nejúspěšnější nástup operátora v Evropě. Půjčky byly splaceny za pár let a pak draze prodán Vodafonu GB, který na něm dnes rejžuje jako sviňa.
Pokud by přišel nový operátor, který by nabídl jen z třetiny tak dobré podmínky jaké jsou třeba u našich jižních sousedů. Stalo by se to samé, jako u Oskaru. Jen s tím rozdílem, že dneska lidé mohou na jiného operátora přecházet mnohem jednodušeji, bez zbytečné změny čísla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  19. 08. 2011 15:44

Je videt, ze jsi u nasich jiznich sousedu nikdy nebyl a malujes si to hodne na ruzovo. Ne vse co je na papire, taky ve skutecnosti plati a funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MB  |  19. 08. 2011 11:51

I kdyby měli bůh ví jak velký procentní propad, tak už z principu to stejně novinám nepřiznají. Zbytečné se jich pořád dotazovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 12:31

Taky je ale pravda že těch pár lidí kteří vypnuli mobily nemůžou operátoři ani pocítit. V podstatě je to jako kdyby lidi vypadli ze signálu. Taky to síť neohrozí. Ty protesty by to chtělo přitvrdit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 08. 2011 11:51

Podle Alžběty Weinfurtové z Vodafonu by mohl příchod nového konkurenta dokonce zvýšit náklady všech operátorů, protože by bylo nutné vybudovat další síť. - Toto ma jakou logiku? Nerozumim......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Menethor  |  19. 08. 2011 12:01

Logika je jasná. Vodafone, O2 ani T-mobile nechtějí další konkurenci. Jejich oligopol jim více než vyhovuje. Podle čísel jediný Vodafone získává v průměru nové zákazníky. Od O2 i T-mobile postupně odcházejí právě k Vodafone, který přeci jenom není až tak velká sv*ně. Nemají tolik skrytých podmínek a nutné plnění dva/tři roky jinak vám ukradneme i boty, apod.
Tyto posuvy jsou ale velice malé, protože to jejich slavné pokrývání skončilo a je zde halda míst, kde se pořád ani na pitomém GSMku nezavoláte. Navíc ceny jsou relativně stejné. Dotované mobily jsou nevýhodné až to bolí u každého. Tak není tlak utíkat ke konkurenci. A tak se náš trh zakonzervoval a teď si tak správně tleje a páchne. A prospěch z toho mají operátoři a možná pár úředníků z Českého telekomunikačního úřadu či Antimonopolního úřadu.
Pokud by přišel někdo jiný. Mohl by být svěží, vody by se pohnuly a zatuchlost by šla do háje. A toho se bojí, jak čert kříže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.  |  19. 08. 2011 14:29

Není to pravda. Jediný, kdo ztrácí, za to celkem dost, je T-Mobile. O2 je také v plusu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  19. 08. 2011 15:39

To si tedy nemyslim. Tohle se tvrdilo s nastupem Paegasu, pak Oskara a nestalo se temer nic. Nebo dopadne jako Ufon. Ceny jsou vzdy takovy, co jsou lidi ochotni platit. Plati to pro cokoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Menethor  |  20. 08. 2011 21:58

Ufon je pseudooperátor. Toho nemůžeš počítat. Pokud nedokáže nabídnout rozumné telefony pro svou síť nemůže čekat, že někdo zvyklý na smartfona přejde na převlečenou kalkulačku.
Když přišel Paegas, tak se ceny za volání posunuly dramaticky dolů. A v té době si mnoho lidí koupilo svůj první mobilní telefon. Když přišel Oskar byla situace naprosto stejná. Tehdy nabídl podmínky takové, že i dnes jsou mnohdy až absurdní. Škoda, že jsem nestihl koupit jejich slavný tarif s voláním 10kč za hodinu. Nebo třeba Odepiš. Tisíce studentů měli tento tarif. I já jeden mám ve skříni. Platím tu pětku jenom z nostalgie - mám jej hozenej doma ve starým mobilu a občas jej i použiji na volání na Vodafone. Ale udržuji jej spíše z nostalgie a proto, že mě ta pětka nezabije.
I tak šli ceny dolů. Viz třeba vytvoření Twist karty s voláním do všech sítí 6,60kč a SMS za 1,70kč. Dnes to samé u chlapců s barvou magenta na prsou - volání za 6,90kč a SMS 2,90kč. Toto se ti zdá, že jsou dnešní ceny výhodné. Vše zabilo to, že u nás není konkurenční boj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skopkova  |  19. 08. 2011 11:51

Bodejt byste neco postrehli, ja jsem vypnuti ostatnich kompenzoval extra porci hovoru navic, pri moji cene cca 10hal/ minutu jsem sice tomu svemu zadne penize neprinesl, ale kompenzoval jsem nizsi trafic v siti.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  19. 08. 2011 12:21

Volám za podobný ceny jako ty, ale vysmívat se ostatním "běžným uživatelům" mě přijde dost primitivní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 12:27

No a co kdybys místo výsměchu těm ostatním poradil, jak mají volat za těch 1O halířů? To bys byl potom teprve frajer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  19. 08. 2011 13:51

Tak se proste optej ve svem okoli, kdo ma moznost te prevest pod firemni sit. Ja to tak udelal pro svou rodinu a rodinu kamaradky, vsichni mame za 208 Kc mesicne 100 minut a 100 sms do vsech siti a internet v mobilu k tomu. Sla i varianta 300 minut a 100 sms za 200 Kc bez internetu, ale nevim, co bych s tolika minutama delal, kdyz si navic mezi sebou vsichni volame gratis. Takhle to jde u spousty firem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2011 14:33

Za 1O haleru opravdu nejde volat. Ale za 10 haleru uz jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skopkova  |  19. 08. 2011 14:37

Promin ale snazim se o to uz roky, kdo neumi aplikovat stokrat popsane navody v beznem zivote, tak si proste ceny, jake ma ted, zaslouzi.... www.googleforidiots.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hacik  |  19. 08. 2011 15:37

Co keby si miesto urazok aspon nabuduce napisal/a dalsie parametre svojho pausalu? Kecy Tebou vedene tak akurat mozu sluzit na flame. Okrem toho, nikto Ti ten Tvoj pausal ani nemusi verit. Mozno mas prave taky realny pausal ako maju ludia na fotkach zoznamky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  19. 08. 2011 15:25

Evidentne jsi nepochopil ironii a ze si chtel jen rypnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
._.  |  19. 08. 2011 17:17

No vidíte. Já volám za ceny ještě nižší a k protestu jsem se přidal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ahurmen  |  19. 08. 2011 11:48

Kdy všem dojde že by telefon musela vypnout půlka republiky aby to operátorům začalo vadit? Vypínáním telefonu opravdu nic nezmůžou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  19. 08. 2011 12:06

i tak, k čemu by jim to bylo....operátoři by dostávali peníze zdarma?
samozřejmě firmy vinit moc nemůžeme....celý systém se zkorumpovaným státem je viníkem, a přitom je to tak snadné vyřešit, jen kdyby lidi nebyli líní a rezignovaní:
https://sites.google.com/site/takejavladnusvemustatu/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  19. 08. 2011 12:07

navíc to nebyl účel....účel byl upozornit, ale co z upozornění, když z nás i zkorumpovaný stát ma srandu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 12:23

My to víme. Důležíté ale je že se o tom protestu píše v novinách i na internetu, mluví se o tom v rádiích i v TV. Třeba ten zájem médií organizátory posune k jiným formám protestů. Třeba sepíšou své požadavky a podloží je analýzou cen u nás a v dalších zemích a celé to pošlou na EK společně se stížností na náš nefungující ČTÚ, který trh nereguluje a místo své práce naopak podporuje kartel našich zlodějských operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josee  |  19. 08. 2011 13:50

To by byl ten správný protest.Poslat to EK,ale kdo se toho ujme!!! Ale na zloděje CTU asi nikdo v této republice nemá.Taky proč,když si stěžují jen obyčejní lidé.Vrchnost má služební paušál a těm je to fuk...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 14:26

Jestli se někdo ujme stížnosti na EK netuším. Ale psal jsem to sem už v minulosti několikrát, že by to bylo nejlepší a věřím že by se tady našel třeba student práv, který by byl schopný v tom nějak organizátorům protestu pomoci. Jde jenom o to aby tomu někdo dal právnickou formu. Organizátoři by to podložili nějakou analýzou tarifů a předplacenek v jednotlivých zemích EU postavených proti těm našim hrůzám a to celé postavené proti platům v jednotlivých státech. Až by to komise četla, muselo by to s nima zákonitě praštit o zem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  19. 08. 2011 14:34

Proste jako vzdy. Ja budu mlejt na foru, ale at to udela jinej a ja se jen svezu vid. Skucite hezky, ale jako vzdy na ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  19. 08. 2011 15:32

P. S. Nic ti nebrani zajit k pravnikovi a nechat si to sepsat a odeslat to. Navic budes jeste slavnej. Pokud na to nemas, tak se staci slozit s kumpanama. Redakce MM by na to mohla mohla taky prispet, bude to zasluznejs nez skucet jak je v Rakousku blaze a pak psat stejny medy do diskusi. Tim se nic nezmeni. Stejne jako nejakym pripitomelym vypinanim mobilu. Na to se vam operatori zvysoka vykaslou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 08. 2011 15:33

Nejsem organizátorem protestu. Nejsem ani právníkem nebo studentem práv. Můžu to celé podporovat jinak. Bude-li potřeba, tak klidně i finančně. Jasně že ne sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  19. 08. 2011 15:51

Ale muzes jim byt. Setri si dech v diskusi a neco delej. Tady to skutecne nevyresis. Maximalne si ulevis, ale to je tak vse. Proto ti taky radim si za tim pravnikem zajit, vim, ze jim nejsi, pak by ti bylo jasny, ze s tim nic nezmuzes. Stejne jako s jinymi cenami. Je tady i mnohem vyssi cena potravin, obleceni, pohonych hmot, ........ Tohle permanentni mleti pantem je jen mlaceni ptazdny slamy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a co se přidat?  |  19. 08. 2011 15:57

http://www.stopdrahemuvolani.cz/petice.php...
http://www.podnety.cz/podnet-cislo-20110724115550...
http://napistejim.cz/list...
dle chuti stači vybírat z možností co komu více vyhovuje, místo tlachání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tarif  |  24. 08. 2011 15:46

Neomezené SMS za 200 Kč. Neomezené volání za 1700 Kč. 400 minut za 500 Kč a pak 2 Kč/min. Další tarify na dotaz.
Zřizovací poplatek 1200 Kč (první rok, zahrnuje kompletní servis), udržovací 600 Kč (další roky).
Průběžný přehled nad výdaji, bez úvazku, volacích záloh, ani Solus nevadí!
Nevolejte draze, když to jde i levně. tarif@stream.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor