Bojkot proti zrušení webové brány T-Mobilu má další pokračování

Diskuze čtenářů k článku

kosta  |  12. 02. 2003 20:15

Trochu mě našláplo že už nejde zaplatit účet přímo na prodejně TM,respetivě lze ale stojí to 42 Kč.Prostě člověk je nucen podpořit spolu s TM nějakého dalšího darmožrouta v bance či na poště... Ještě to omezení prezentujou jako úžasnou novinku...Proboha kde je ta výhoda???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Gazda  |  12. 02. 2003 16:00

Asi to tu nepatří, ale přece....
 
Zakoupil jsem na podzim T-Mobile MDA, v zápětí se na něm vyskytla vada - bzučení ve sluchátku při hovoru.
 
Při první reklamaci (bzučení ve sluchátku-po dotyku antény bzučení zmizí) závada nebyla odstraněna, nadále přetrvávala a přibyly závady další (nemožnost instalace CZ lokalizace, nefunkčnost software přístroje)
Předal jsem tedy přístroj k druhé reklamaci, závada byla odstraněna „vyčištěním kontaktů přístroje a přehráním software“
Po 14. dnech od druhé reklamace se závada projevila znovu. Předal jsem přístroj k třetí reklamaci kde stejná závada byla ohodnocena jako „mechanická“ na kterou se záruční oprava nevztahuje.
 
Vyjádření servisu k třetí reklamaci: „Mechanické poškození zadního krytu, poškozený úchyt antény, není možné uznat záruku.“
 
Nejsem si vědom jakéhokoliv mechanického poškození přístroje a ke všem třem reklamacím ve značkové prodejně T-Mobile jsem tento přístroj předával bez jakéhokoliv zjevného mechanického poškození. Prodejní poradce ve značkové prodejně také neshledal při předání žádnou mechanickou závadu, kterou by v tomto případě mohl uvést do reklamačního protokolu (prasklý kryt, anténa, apod)
 
Myslím si že pokud je teď přístroj mechanicky poškozen, stalo se tak vinou neodborné manipulace při převozu, nebo neodborným zásahem v neautorizovaném servisu. První reklamace v jiném servisu, druhá taky v jiném servisu, třetí zatím ani nevím, kde "opravovali"
 
Zatím jsem řekl ať mi MDA vráti bez opravy, pokud na něm budou nějaké prasklé části, tak ho raději ani nepřevezmu, protože jsem jim ho předával v bezvadném stavu (kromě toho bzučení) - pak zajdu k soudnímu znalci, soud, nevím co z toho nakonec bude…
 
Máte někdo nějakou radu ? Dík...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  13. 02. 2003 12:39

Toto je jeden (ne jediný - např. oprava 29 dní apod.) ze způsobů jak neuznat reklamaci v záruční době a aut. servisy TMO nejsou jedinými servisy renomovaných i noname výrobků chovající se podobně.

Proto taky s něma nějaká dvouletá záruka ani nehla

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  11. 02. 2003 21:01

Jakýkoliv bojkot t-zones je úplně zbytečný, zatím se to bojkotuje nadmíru úspěšně úplně samo!  Kdyby to ovšem náhodou začlo zas fungovat, nebylo by špatné v bojkotu pokračovat!

PS: dnes se mi podařilo přihlásit se úspěšně do t-z  - po 6 dnech neůspěšných pokusů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  11. 02. 2003 17:03

Pokud jste vlezli dobrovolně do pekelného operátora, tak se teď pečte a lebeďte si tam, dokud je čas, než Vám T-Mobile zavede i povinné držení SIM karty a nepůjde to už vůbec zrušit! To pak Vám peníze pojedou z účtu jedna radost. Oskar ani Eurotel není ideál, ale to co provedl T-Mobile za poslední dva měsíce nemá skutečně obdoby!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  11. 02. 2003 16:32

Kubíku , a co když smlouva po 2 letech vyprší... máš zkušenost z tahanicemi kvůli odblokování? Já jo a stačilo mi to. Nakonec jsem si raději koupil kablík a odblokoval jsem si to sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chamraď  |  11. 02. 2003 09:15

... na sebe asi nedali dlouho čekat a vyrazili do protiútoku.

Zastrašování žalobou a trestními podáními proti možným pachatelům, kterých se dopustili při vyzývání k bojkotu tím, že vyzývali k přetěžování veřejné mobilní sítě čímž ji chtěli poškodit.

PS: Je totiž pouze logické vyústění všech těch "pokusů" amatérů o bojkoty ve formě nejrůznějšího přetěžování sítě nebo infolinek. Tím se ničeho nedosáhne. Ještě jednou opakuji, zaměřme se spíše na zvýšení konkurečních možností na trhu, donuťme T-Mobile k bezplatnému odblokování všech bezdůvodně zaSIMlockovaných mobilů, zakažme SIM lock do budoucna, vyvíjejme tlak na přenositelnost mobilních čísel, přinuťme ČTÚ, aby nařídilo operátorům vnitrostátní roaming tak, aby měly všechny sítě srovnatelné pokrytí i v horském údolí národního parku, kde zpravidla některá ze tří mobilních sítí může mít pokrytí horší a některá lepší ... pokaždé to lepší pokrytí bude mít jiná síť, než ta kterou zrovna budu používat, atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  11. 02. 2003 09:50

Kdyz sis kupoval zablokovanej telefon, tak jsi o tom vedel. Tak sis ho nemel kupovat. NEchapu lidi co podepsali smlouvu na 2 roky - a pokud nejsou idioti tak si precetli ze je to na dva roky a tedka nadavaj, ze TMO ma smlouvy na dva roky a Osrar ne a podobne.

Taky bys mohl navrhnout, aby stat vratil operatorum prachy co investovaly do site (60-90 mld? - samozrejme z nasich dani) a spojil to vsechno v jednu velkou mobilni sit s smskama uplne zadarmo. To byste si snad konecne prestaly vsichni stezovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chamraď  |  11. 02. 2003 18:10

Milý Jakube,

to přece vůbec není o tom, že bych měl telefon zadotovaný a nechtěl jej nyní splácet svému mobilnímu operátorovi užíváním jeho služeb.

Pokud si koupím "dotovaný" neboli slevněný telefon, tak se tím pouze zavazuji 2 roky splácet minimálně onen dohodnutý smluvní paušální poplatek, který jsem si zvolil. Zároveň bych ale měl mít možnost využívat mobilní telefon naplno a ne s omezením pouze pro jednu síť, ale budiž. Co však nastane po dvou letech? Víš jak komplikovanou procedurou je nutné projít? A u předplacenech je to dokonce téměř nerealizovatelné.

Úplně stejné je to s leasingem. Tam ale vždy vím, že když pronajímaný předmět řádně splatím, tak se stane po určité době mým neomezovaným vlastnictvím. To je jako kdybych si splácel koupenou televizi na 24 měsíčních splátek, ale směl se po tu dobu na ní dívat pouze na program TV Nova. Brrr ...

V tomto případě je to stejné. SIM lock nemá v mobilním telefonu co dělat, je to pouze tiché protitržní spiknutí mezi výrobci mobilních telefonů a provozovateli sítí GSM. Omezí se tím nežádoucí konkurence a sníží se tímto opatřením nepřijemné tržní vlivy spočívající v nežádoucím snižování cen nebo tlaku na zvyšování kvality poskytovaných služeb. V kombinaci s nepovolením přenositelnosti mobilních čísel je to podle mne aktuální problém, kterým by se měl zabývat jak legislativci na Ministerstvu Informatiky, tak ČTÚ a také ÚOHS.

Nemáš pravdu a pokud jsi jenom trochu chápavý, tak to snad pochopíš. Pokud to ovšem nebudeš chtít pochopit, tak to jednoduše nepochopíš. Tak to je, ale budiž ti útěchou, nejsi sám, kdo to jednoduše nechce pochopit. Přínos by z toho totiž měl každý uživatel mobilu. Prospělo by to paradoxně i těm, kteří by chtěli u T-Mobile zůstat, ti by totiž jistě pocítili zlepšenou péči a možná, že bychom se v budoucnu podobných cenových dobrodružství od T-Mobile asi již nedočkali. Jednoduše by si to nedovolil.

Vojtěch Ch.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  11. 02. 2003 20:54

..."Pokud si koupím "dotovaný" neboli zlevněný telefon, tak se tím pouze zavazuji 2 roky splácet minimálně onen dohodnutý smluvní paušální poplatek, který jsem si zvolil."...

Rad bych rekl, ze se nechci zadneho operatora zastavat, kdyz blokuje telefon pouze pro pouziti ve vlastni siti, ale je to snad Vase VOLBA, jestli si ten telefon za danych podminek koupite, ci ne. Pokud ho chcete pouzivat i pro jine site, tak si ho kupte jinde. To mi prijde jako byste si treba koupil reklamni tricko s nejakym napisem a pak jste se rozciloval, ze ten napis z neho nejde odstranit...

 Nicmene uznavam, ze blokovani mobilu je spis detinske a nesouhlasim s tim.

...To je jako kdybych si splácel koupenou televizi na 24 měsíčních splátek, ale směl se po tu dobu na ní dívat pouze na program TV Nova. Brrr ...

Budete se mozna divit, ale proc by to tak nemohlo byt. Pokud by nejaka soukroma televizni stanice nabizela televizor treba za desetinu bezne ceny s tim, ze na ni jde naladit pouze jejich stanice, tak je to sice hodne zvrhle, ale koneckoncu proc ne? Zijeme ve svobodnem state a mame pravo VOLBY...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  12. 02. 2003 09:14

presne tak, at si kazdy vybere...muze si koupit nedotovany pristroj a ma to bez problemu, prece si nekdo nemysli ze treba et bude prodavat manazersky founy za korunu a nebudou blokovany a lidi je budou pouzivat na levnyho oskara :o))

je to neco za neco, dostanes levne dobrej telefon fajn ale musis mi to vratit min.2 roky placenim pausalu..me to prijde fer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  12. 02. 2003 17:01


Blokování telefonů se mi sice vůbec nelíbí, ale v tomto případě jde o víceméně fér hru, protože o tom zákazník ví od samého začátku a může se podle toho zařídit. Já to řeším tak, že si blokované telefony prostě nekupuju - používám různé SIM karty a navíc "hodnota" dotace je často naprosto směšná. Momentálně kupuju telefony buď v autorizovaných velkoobchodech nebo u Oskara.

Možná že by stálo za to operátorům  za blokování trošku vyprášit kožich - třeba nějakým podáním na ÚOHS. To je naprosto legální krok, na který má člověk právo, když si myslí, že někdo hospodářskou soutěž poškozuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj.G  |  11. 02. 2003 08:26

Jen tak dal, jak uz tu nekdo psal sam se TMO odrovna¨

T-Zones je totalne k nicemu.

Skoda jen ze je tolik uzivatelu TMO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  11. 02. 2003 09:30

proc je t-zones k nicemu?
tady je zase nakej chytrak co to neumi pouzivat vid. ty smoulo :o))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  11. 02. 2003 09:40

ja sem s T-zones absolutne spokojenej. Dokonce se mi ani nestalo, ze bych se do nich nemohl prihlasit jak vsichni pisou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  11. 02. 2003 13:26

Jsi holt dítě Štěstěny nebo máš superuživatelské heslo .
Pokud jsi měl 100% úspěšných přihlášení do T-Zones v době, kdy Jiří Hájek vydával tiskovou zprávu, že je ten portál v pr**li, tak se o ničem jiném hovořit nedá. Jak to děláš, člověče ?
Ale vážně, docela Ti závidím Tvojí spokojenost, protože sám se řadím k zákazníkům velmi nespokojeným (ještě z dob clicku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  11. 02. 2003 13:49

T-Zones jsou k ničemu, protože:

1) Nejsou schopny obsloužit odstatečné množství zákazníků. A opravdu to není jen otázka přelomu ledna a února tohoto roku - v této době to jen dosáhlo rozměrů menší apokalypsy. Error 500 jsem viděl na T-Zones ještě před ohlášením "změn k lepšímu" tak 2x do měsíce. Pochopitelně v době, kdy se mi to hodilo úplně nejméně.

2) V sekci profil se objevují naprosté kraviny a celá tato sekce "funguje" nanejvýš problematicky. Příkladem budiž moje partnerská karta - měl jsem jednu jedinou P2 a přes IL (v T-Zones to nejde) jsem z ní udělal P3. Kouknu druhý den do T-Zones a vidím, že "P1 nelze aktivovat, neexistuje mateřský tarif; P2 nelze aktivovat - je již aktivovaná; P3 nelze aktivovat, je již aktivovaná". Slečna na IL mi nesměle potvrdila, že když jsem chtěl udělat z P2 P3 tak mám P3. Zkusil jsem znovu sekci profil T-Zones a ejhle - "P1, P2 i P3 - nelze aktivovat, neexistuje mateřský tarif"). Poté co jsem změnil T80 na T20, občas jsem se to T-Zones podíval i na svůj tarif - postupně se tam vystřídaly snad všechny.

3) Jsou děravé jako necky. Heslo se zadává na otevřené stránce a posílá nešifrovaně. Heslo smí navíc obsahovat pouze číslice, což notně zjednodušuje hádání. "Ochrana" v podobě zamykání účtu je naprosto směšná, stejně jako autorizace pomocí části PUK. Nechápu, proč není autorizace rozšířena například zasláním verifikačního kódu přes SMS.

4) Registraci na T-Zones nejde zrušit. To co nabízí i ty nejjednodušší freemaily, to co nabízejí i ty nejvlezlejší firmy rozesílající možné i nemožné nabídky, to prostě T-Zones neumí, tedy spíše nechtějí umět. Na rozdíl od jiných free služeb, zde může uživatel přijít o nezanedbatelné peníze a měl by proto mít právo se z tohoto portálu kdykoliv odhlásit. Toto právo by měli mít minimálně uživatelé clicku, kteří se přihlašovali do úplně jiného systému s úplně jinými podmínkami (například tam nebyla žádná klauzule, že registraci nelze zrušit) a byli svévolně převedeni do T-Zones.

Je mi jasné, že pro řadu lidí nejsou uvedené výhrady výraznou překážkou v používání T-Zones, řada lidí pak může to co já vidím jako závažné chyby považovat za výhodné vlastosti. Nikomu nechci bránit ve štěstí, jen chci odhlásit službu, která nevyhovuje a připadá mi nebezpečná - je to tak nepochopitelné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  11. 02. 2003 23:48

Úplně k ničemu samozřejmě není, ale je pravda že funkčnost t-zones je ostuda protože tak časté problémy jsem nezažil u žádných jiných služeb na internetu, u placených pak už vůbec ne. Nedovedu si absolutně představit používat jako primární email v t-zones nebo dokonce si ještě aktivovat placený MobileBox, protože by to byly zcela vyhozené peníze za službu která z 50% nefunguje jak má.

Nechat si přeposílat na mobil placený e-mail je finanční sebevražda a zavedená notifikace je o ničem když tam není ani odesílatel. Navíc ta notifikace mě chodí tak s 12hodinovým zpožděním a rekord byl právě před chvílí, kdy mě mobil upozornil na e-mail odeslaný 10.2. ve 12:15hodin a nyní je právě 11.2. 23:05hodin, takže zpoždění cca 35 hodin !!  E-maily mám přesměrované jak na Oskara tak do TMO, Oskar mě upozorní prakticky okamžitě takže zmíněný včerejší e-mail už byl samozřejmě dávno vyřízený, když mě nyní TMO oznámil zprávu o příchozím e-mailu tak jsem vlezl k počítači, otevřel Outlook a stahuju poštu, nikde žádná není tak vlezu do T-Zones abych zjistil že se jedná o něco co už je 1,5dne staré. A tak je to poslední dobou téměř pořád, navíc když jsem zrovna mimo a mám po ruce jenom mobil tak vlezu do T-Zones přes GPRS/WAP ale na e-maily se dostanu jen vzácně, většinou je to pouze samá chyba 500 - vnitřní chyba serveru (přitom stažená data při pokusech se tam dostat samozřejmě zaplatím !).

Problémy s TMO v tom smyslu že bych neměl někde signál, vypadávaly nebo přerušovaly se mě hovory, nechodily by SMS atd. nemám, ovšem jeho další služby stojí za "starou bačkoru". Jednak to jsou zmíněné problémy s e-mailem, občasná nemožnost se do t-zones přihlásit, aktuální nová faktura v sekci PROFIL (ale i formou odeslané SMS z mobilu) se objevuje s čím dál větším zpožděním takže papírová faktura doručená Českou poštou začíná být už téměř rychlejší než ta internetová. Zkoušel jsem pro zajímavost jak funguje služba Navigátor - stojím vedle bankomatu a zadám vyhledat nejbližší bankomat, navigátor mě informuje o bankomatu ve 12km vzdáleném městě !? Zkoušel jsem nejbližší poštu - výsledek ten samý a tak bych mohl pokračovat. Ovšem s tím t-zones versus e-mail mě to fakt štve nejvíc, tu notifikaci zde zruším protože mě akorát upozorňuje na něco co už není dávno aktuální a tedy ztráta času zbytečným zjišťováním o co vlastně jde. Nějaký problém občas dovedu pochopit, ovšem tak jak funguje t-zones si rozhodně placené služby nepředstavuju, to ať se na mě nikdo nezlobí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cheater  |  10. 02. 2003 18:54

Omlouvám se za opakování, nějak se to tam dostalo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cheater  |  10. 02. 2003 18:52

V Lidových novinách dnes (Po, 10. 2.) se objevil zajímavý článek. Jakýsi publicista David Gaydečka se "dostal" na účty T-zones jiných klientů a odeslal několik SMSek. Povedlo se mu to prý docela jednoduše. Jako uživatelské jméno zvolil nějaké známé jméno (politik, zpěvák) a jako heslo nějakou číselnou kombinaci (prý v T-zones lze zadávat jen číslice....). Nevim, co je na tom pravdy, T-zones nepoužívám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cheater  |  10. 02. 2003 18:52

V Lidových novinách dnes (Po, 10. 2.) se objevil zajímavý článek. Jakýsi publicista David Gaydečka se "dostal" na účty T-zones jiných klientů a odeslal několik SMSek. Povedlo se mu to prý docela jednoduše. Jako uživatelské jméno zvolil nějaké známé jméno (politik, zpěvák) a jako heslo nějakou číselnou kombinaci (prý v T-zones lze zadávat jen číslice....). Nevim, co je na tom pravdy, T-zones nepoužívám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cheater  |  10. 02. 2003 18:51

V Lidových novinách dnes (Po, 10. 2.) se objevil zajímavý článek. Jakýsi publicista David Gaydečka se "dostal" na účty T-zones jiných klientů a odeslal několik SMSek. Povedlo se mu to prý docela jednoduše. Jako uživatelské jméno zvolil nějaké známé jméno (politik, zpěvák) a jako heslo nějakou číselnou kombinaci (prý v T-zones lze zadávat jen číslice....). Nevim, co je na tom pravdy, T-zones nepoužívám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slim  |  10. 02. 2003 19:20

Kdyz to stejne zkusis v kterekoliv jine internetove sluzbe, kde voli heslo sami uzivatele bude to podobne. Porad se najde hodne tupcu, kteri si "minimalne sestimistne heslo" nastavi na 123456  . Pokud je uzivatel trostu inteligentni voli si vlastni a ti chytrejsi jeste i delsi. Zabezpeceni taky neni nejhorsi po 5 špatných heslech mas 3 moznosti na 4cisla puku2 a pak 24hodin utrum. (heslo ti nikdo z TM neřekne).

Např mě dostal volny, kdyz jsem jim rek cislo smlouvy bezp. kod a ani me sdelili primo moje zapomenute heslo!!!!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  10. 02. 2003 18:51

Na toto téma si zatím jen telefonuji s operátory, protože mé e-maily jsou vytrvale ignorovány. Myslím, žeš je naprosto pochopitelné, že pokud nechci nějakou internetovou službu používat, tak její používání mohu zrušit. Tuto jednoduchou pravdu v této zemi chápe úplně každý s výjimkou Radiomobilu. Zvláště pikantní je pak tato situace pro zákazníky, kteří se nikdy do žádných T-Zones neregistrovali a jejichž registraci do úplně jiného systému (do Clicku) T-Mobile bez jakéhokoli upozornění převedl právě do T-Zones.

Má někdo zkušenosti jak kompletně zrušit svojí registraci na T-Zones aniž bych musel likvidovat telefonní číslo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edmir Dizdarevič  |  11. 02. 2003 00:27

Já se snažím prohodit jméno v t-zones k jinému číslu a vypadá to na "neřešitelný problém". Jestli kvůli takové blbosti příjdou o dlouholetého zákazníka.....???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lednička  |  11. 02. 2003 11:10

Počkej...oni převedli z Clicku na T-Z??? Tak to je ovšem čára přes rozpočet...Jsem si myslela, že žádnou regisdtraci na tomhle šíleným portálu nemám!! Tak jak to teda je??

Lednička

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  11. 02. 2003 12:51

To víš, že převedli. Zkus se nalogovat do T-Zombies se svými clickovými údaji. Určitě se ti to povede. Mě to taky se*e. Jediný, kdo nechce pochopit, že jsem se do T-Zones nikdy neregistroval a tím pádem tam ani být nechci, je právě T-Mobile. ((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  11. 02. 2003 16:22

A mně ještě převedli Clickové nastavení filtru z "notifikace" na placené přeposílání E-mailů. A to mi ještě den před tím bába na infolince tvrdila, že pokud jsem neměl na Clicku nastavený přeposílání, že se nic neděje, že vše zůstává při starém... Všem raději doporučuju hned zkontrolovat nastavení filtrů!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hp3  |  13. 02. 2003 09:57

V pripade, ze i pres uvedene informace budete chtit ucet zrusit, zaslete, prosim, pisemnou zadost na nize uvedenou adresu nebo faxove cislo 603 604 606. Do zadosti uvedte, prosim, Vase telefonni cislo, heslo pro komunikaci (pokud vyuzivate tarifni program), adresu, kam muzeme zaslat vyjadreni a vlastnorucni podpis.
Olga Duskova

Oddeleni pece o zakazniky
RadioMobil a.s.
Evropska 178, 160 67 Praha 6

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  10. 02. 2003 17:33

Ja myslim ze se TMo odrovna sam. Zatim na  tom pracuje vic nez dobre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  10. 02. 2003 14:11

Už je to fakt trapný........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hp3  |  10. 02. 2003 12:36

Bylo řečeno, že do odvolání bude přeposílání mailů zdarma. Zadné postřehnutelné odvolání neproběhlo. Na stránkách T-mobile ani T-Zones nic . Jen ceník--podle tafifu.. Jak to tedy ted je ?? Kdyby tam bylo aspon napsáno : ad-do to bylo zadarmo kvuli...ale nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dolňajs  |  10. 02. 2003 12:01

Tak se mi chce věřit tomu, že něčeho dosáhnou... HA HA HA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor