Britský Orange dělí své zákazníky podle zvířat

Britský Orange dělí své zákazníky podle zvířat

Také vám připadají názvy tarifů našich operátorů nudné a nepřehledné? Britský Orange používá názvy, které nejsou jednotvárné a konvenční, dají se dokonce považovat za originální. Operátor dělí tarify podle zvířat a jeho představy, jak moc je které z nich zapáleným uživatelem mobilních služeb, jsou docela zajímavé. Své uživatele tak Orange nepřímo rozděluje na delfíny, mývaly, kanáry nebo pantery.

Nejvíce upovídaní jsou podle Orange kanárci, pro které tarif obsahuje volné minuty navíc. Pro textovkáře jsou určeny tarify Dolphin se spoustou volných SMS. Úplně neomezené hovory v rámci Velké Británie naleznou zákazníci pod tarifem mývala, u nejvýše postaveného pantera si mohou svůj benefit zvolit z neomezeného počtu volných minut, SMS nebo 250 MB přenesných dat měsíčně. To je za měsíční paušál v přepočtu necelých 1 200 Kč opravdu lákavá nabídka. Kompletní seznam zvířecích tarifů britského Orange najdete zde. Jak se vám značení podle zvířat líbí a který z uvedených tarifů byste si vybrali? Měli by k podobně koncipované nabídce služeb přistoupit i čeští operátoři?

Témata článku: Orange, Operátoři, Ostatní

11 komentářů

Nejnovější komentáře

  • soul 19. 3. 2008 22:38:49
    :-D:-D:-D
  • legnaw 19. 3. 2008 20:28:27
    orange nielen tarify nazyva zvlastne ale uz aj customizovane telefony.......
  • rip_it_up 19. 3. 2008 20:09:55
    to je nový název pro Girls Talk? :-D

komerční sdělení

Komerční sdělení