Češi by přivítali reklamu, která by znala jejich polohu

Vodafone to s mobilní reklamou myslí vážně. Pro odvětví je dobré, že se postupně přidávají i ostatní dva operátoři. T-Mobile minulý týden vydal tiskovou zprávu, o tom, že zvažuje nabídnout reklamní prostor na svých portálech a O2 už svůj mobilní portál k reklamě využívá. O tom, že se „u modrých“ chystá více, svědčí i nedávno registrované ochranné známky. Každopádně u Vodafonu jsou s mobilní reklamou nejdále a o dalším vývoji svědčí třeba i následující zpráva.

Podle výzkumu Vodafonu a agentury Millward Brown by více než polovina (63 %) zákazníků mobilních operátorů ve věku 20-40 let chtěla dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy nebo místa bydliště. Zároveň by většina z nich (81 %) ráda přijímala mobilní reklamu pouze z oblastí, které je zajímají. 71 % zakazníků by přitom za příjem mobilní reklamy nepožadovalo další benefity.

Z výzkumu dále vyplynulo:

  • Nejpreferovanějším kanálem mobilní reklamy jsou SMS zprávy, které zasílá inzerent přímo zákazníkům - preferuje je 77 % z nich.
  • Zákazníci by měli největší zájem o příjem mobilní reklamy z oblasti módy (52 %), hudby a filmu (48 %) a mobilních komunikací (45 %).
  • 71 % zákazníků by reklamní SMS přijímalo bez jakéhokoli benefitu, pokud by se jednalo o reklamu, ktera by odpovídala jejich zájmu, nebo by se týkala přímo jejich oblíbené značky.
  • 29 % zákazníků by za příjem reklamních SMS očekávalo benefit v podobě 1-2 SMS zdarma.
  • 61 % zákazníků by chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy.
  • 63 % zákazníků by chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě svého místa bydliště.

Výzkum realizoval Vodafone ve spolupráci s agenturou Millward Brown v průběhu ledna a února 2008 na reprezentativním vzorku 400 zákazníků všech mobilních operátorů v ČR ve věku 20-40 let.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

Určitě si přečtěte

Vodafone rozsekal internet. Dílky jsou neomezené, první dva stojí po 99 Kč

Vodafone rozsekal internet. Dílky jsou neomezené, první dva stojí po 99 Kč

** Vodafone hlásá revoluci, ale jednoduché to mít nebude ** Pass jsou příplatkové balíčky pro sociální sítě, chatovací aplikace, hudbu a video ** Uživatelé budou zmatení, který provoz se kam počítá

5.  10.  2017 | Kůžel Filip, Posejpal Jan | 81

V říjnu se u Vodafonu urodilo: iPhone 8, nebo nejmenší superphone Xperia XZ1 Compact

V říjnu se u Vodafonu urodilo: iPhone 8, nebo nejmenší superphone Xperia XZ1 Compact

** Nový iPhone 8 startuje na ceně 20 977 Kč, starší modely padly o tisíce ** Další podzimní novinkou je Xperia XZ1 od Sony včetně verze Compact ** Ostatní modely šly s cenou dolů až o tisícovku, třeba Huawei P9 lite

3.  10.  2017 | Pospíšil Aleš | 5

Smart Tab N8: Konkurence spí, Vodafone podřimuje [recenze]

Smart Tab N8: Konkurence spí, Vodafone podřimuje [recenze]

** Nový tablet od Vodafonu má 10palcový displej a podporuje LTE ** Konkurenční výhodou je téměř čistý Android 7.0 Nougat ** Na jedno nabití bez problémů vydrží i celý týden

29.  9.  2017 | Měchura Milan | 27

Vodafone v září: Samsung Galaxy Note 8 a akce na modely S8 a S8+

Vodafone v září: Samsung Galaxy Note 8 a akce na modely S8 a S8+

** Za 8 377 Kč pořídíte solidně vybavený LG Q6 s 13 MPx fotoaparátem ** Za solidních pět a půl tisíce je k mání hliníková Nokia 5 ** Chcete-li slevu, pár měsíců starý LG G6 zlevnil o 3 000 Kč

30.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 3