Češi by přivítali reklamu, která by znala jejich polohu

Češi by přivítali reklamu, která by znala jejich polohu

Vodafone to s mobilní reklamou myslí vážně. Pro odvětví je dobré, že se postupně přidávají i ostatní dva operátoři. T-Mobile minulý týden vydal tiskovou zprávu, o tom, že zvažuje nabídnout reklamní prostor na svých portálech a O2 už svůj mobilní portál k reklamě využívá. O tom, že se „u modrých“ chystá více, svědčí i nedávno registrované ochranné známky. Každopádně u Vodafonu jsou s mobilní reklamou nejdále a o dalším vývoji svědčí třeba i následující zpráva.

Podle výzkumu Vodafonu a agentury Millward Brown by více než polovina (63 %) zákazníků mobilních operátorů ve věku 20-40 let chtěla dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy nebo místa bydliště. Zároveň by většina z nich (81 %) ráda přijímala mobilní reklamu pouze z oblastí, které je zajímají. 71 % zakazníků by přitom za příjem mobilní reklamy nepožadovalo další benefity.

Z výzkumu dále vyplynulo:

  • Nejpreferovanějším kanálem mobilní reklamy jsou SMS zprávy, které zasílá inzerent přímo zákazníkům - preferuje je 77 % z nich.
  • Zákazníci by měli největší zájem o příjem mobilní reklamy z oblasti módy (52 %), hudby a filmu (48 %) a mobilních komunikací (45 %).
  • 71 % zákazníků by reklamní SMS přijímalo bez jakéhokoli benefitu, pokud by se jednalo o reklamu, ktera by odpovídala jejich zájmu, nebo by se týkala přímo jejich oblíbené značky.
  • 29 % zákazníků by za příjem reklamních SMS očekávalo benefit v podobě 1-2 SMS zdarma.
  • 61 % zákazníků by chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy.
  • 63 % zákazníků by chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě svého místa bydliště.

Výzkum realizoval Vodafone ve spolupráci s agenturou Millward Brown v průběhu ledna a února 2008 na reprezentativním vzorku 400 zákazníků všech mobilních operátorů v ČR ve věku 20-40 let.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

24 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Ron.Jeremy 31. 3. 2008 20:54:19
    Jestli 71% vzorku je ochotno přijímat reklamu bez jakéhokoliv benefitu,...
  • Zdeněk 29. 3. 2008 8:18:46
    Dobrý den. Nevěřím že by 71% lidí nevyžadovala benefit. Co se týká...
  • Eo 27. 3. 2008 21:04:02
    Ten článek musí být hoax. Větší blbost jsem tento rok ještě nečetl.
Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8


komerční sdělení

Komerční sdělení