Češi nemají rádi změny. Třetina nikdy nepřešla k jinému operátorovi

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 21

Názory k článku

08. 06. 2016 07:09

Na zacatku jsem mel Peagas a pak Oskar a Vodafone. Na cene mi zalezi, takze mam firemni tarif, je za tim Vodafone. Nechci se o nic starat a chci platit malo, mam neomezenku s 1,5gb daty za 420,-. To mi staci a jsem spokojen. Nesleduji volani, data ani sms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2016 14:36

Já sám jsem nikdy nepřecházel, jelikož nemám s čím Mám vždy pouze firemní tarif (flat) zdarma, vlastní číslo jsem nikdy neměl a za mobil nikdy nic neplatil. Ovšem rodičúm a pár známým jsem protáhl jejich čísla za posledních 5 let už přes 3-4 operátory každého (vždy virtuály). A že třetina nikdy nepřešla. Ano, Češi jsou ovce, hloupé nebo líné, případně oboje a proto to tu vypadá, jak to vypadá a Evropa si z nás dělá srandu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

A vzdyt koho by vecne bavilo prenaset cislo nekolikrat do roka, vsichni maji ve finale stejne nabidky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2016 14:22

Takový průzkum spíš ukazuje, že velká většina už změnila, takže název článku říká opak reality. Já osobně jsem chtěl změnit, ale operátor šel nakonec bez dohadování tak nízko s cenou, že jsem zůstal. Rozhodně to nevypovídá o tom, zda někdo má rád nebo nemá rád změny. Jde tu o prachy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2016 08:15

Nevim, jestli bych ty, co přešli 3x a více, označil za "chronické přeběhlíky", pokud nevím, o jaké době se bavíme.
Mobil mám cca 15 let, za tu dobu jsem přešel 3x, tzn. v průměru jsem u jednoho operátora vydržel 5 let. Z tohoto pohledu si myslím, že jsem dost konzerva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2016 07:51

u TM tusim 14 let, aktualne 4 cisla. Bububu jdu pryc funguje jen velmi minimalne, sleva 10-15% na paufál neni kdovijak velka, casy kdy se davalo i 50% jsou zrejme tytam. Kokurence zatim pokrytim TM nedohnala kde se hejbu, takze to jeste nejaky ten patek vydrzim, pak se uvidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
31. 05. 2016 11:38

A proč bych měnil. Je s tím moc práce a těch pár šprlíků, co bych ušetřil, jsem nakonec ze stávajícího operátora vydyndal. Už u něj mám tolik výhod, že bych je z nového operátora těžko páčil. Nejdražší je Internet, ale ten mi v naší vesnici nikdo jiný pořádně nenabízí. Navíc: Vodafon má blbý pokrytí třeba v horách, O2 jsou zmetci a cokoliv s nima dohodnout je jako jet vlakem s ČD. Hádejte, kdo zbývá? Mám u nich 6 služeb, tak se chlapci snaží...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 05. 2016 21:18

Ono taky odejít z paušálu je kolikrát zábava pro otrlé jedince. A to i bez nějakých závazků. Triky z kategorie „ukončení smlouvy až měsíc po přespříštím zúčtovacím období“, platby posledního období, který trvá třeba jeden den. Dohadování se s retenčním oddělením, „jestli třeba náhodou bysme to nějak nevymysleli“.Zlatá předplacenka. Tam když mě operátor nas­ere, tak hodím simku do koše a jsem za tři dny u konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 05. 2016 20:57

Češi nemají rádi změny. Třetina nikdy nepřešla k jinému operátorovi....................Někdo tady na Mobilmánii psal, že Češi jsou konzervy. Musím stím souhlasit. Hodně jich neumí počítat, nebo se nezajímají o lepší tarif. Já už prolezl snad všechny předplacenky, něco i přenesl - lepší nabídky. Nejvíc mi vyhovují : 4ka.sk, UkrCall a Korunamobil. Poslední Koruna má drobnou nevýhodu 25kč. za vedení Sim, pokud se méně volá, klesají minuty na volání. První 4ka kredit na 16měsíců, druhý UkrCall kredit na 24měsíců (co dva měsíce 1.odchozí hovor). Vše bez balíčků a nesmyslů, co nutí dobíjet kredit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 05. 2016 20:53

Ono moc není kam, ceny u všech virtuálů jsou podobné, ceny u velkých operátorů stejné. U neveřejných nabídek nevím - ty neznám. Že by byl nějaký konkurenční tlak se v ČR vážně říct nedá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 05. 2016 20:25

Jsem u T-Mobile, resp. tehdy Paegasu od roku 97 nebo 98. Jako druhou kartu jsem si kdysi pořídil od Oskara tarif za 10 Kč, ale ten už je v pánu. A důvod? Dobré pokrytí, služby. Jedním dechem musím dodat, že už možná 10 let nevolám za ceníkové ceny, ale vždy se nějak dohodneme. Pokaždé to bylo za úvazek, ale řekl bych, že se to vyplatilo. Neumět vyjednávat, tak jsem možná už jinde, to je fakt.Jinak dnes je to více než kdy jindy dost podobné a rozdíly moc velké mezi operátory nejsou. Tedy pokud se bavíme o standardní ceníkové nabídce.Abych ale jen nechválil, tak mi rozhodně vadí data. Náročnost internetu stoupá, nárok na objem také, ale FUP jaksi stagnuje, ačkoliv díky LTE, které je dnes skoro všude, lze stáhnout i větší objem dat v řádu desítek MB za několik málo desítek vteřin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 05. 2016 19:51

900 respondentů je moc malý vzorek aby to mělo nějakou vypovídající hodnotu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 05. 2016 19:29

A nebo to bylo protože nebylo či není kam při zachování nějaké ceny a kvality?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 05. 2016 19:17

Kdo chce kam, pomozme mu tam. Jednoduchý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor