Musím se přidat. Také mám opačnou zkušenost.PPL a spol sice nabízí dobré služby, ale nemají u mě žádný respekt. Několikrát jsem je použil, protože jiná volba nebyla, a vždy to bylo stejné.
Vždy o půl osmé ráno zavolají s informací, že mi doručí balík a zeptají se, zda budu dostupný. JASNĚ že budu dostupný, když vím, že dnes čekám balík. Proč se tak blbě ptát. Navíc volat tak brzo ráno je to pro mě obtěžující. Pak druhý hovor, že se blíží. Což je fajn, jen se při tom nesmí ptát, jak se ke mě dostat. Je absolutní drzost požadovat od klienta, aby ho navigoval. To si nemohou koupit GPS navigaci a dát adresu do něj? A to prosím opakovaně a dokonce se stejným řidičem.
Navíc jednou se stalo, že řidič sice doručoval balík, ale ke mě se nevím proč nedostal. Sice byly závěje, ale nebylo problém se ke mě dostat. O to víc mě zarazilo, že lžou. Na internetu jsem zjišťoval, co je s balíkem, a tam napsáno, že adresát nebyl zastižen. Jak jsem nemohl být zastižen, když u mě vůbec nebyl?Tohle se mi u České pošty nikdy nestalo. Ta mi dodá balík do dveří bez nějakých přiblblých otázek. Sice nevolají, ale to mi vyhovuje. Sám přece vím, že mi dnes doručí balík. Ignorací v podobě lístečku nebo nezvonění jsem se nesetkal. Vždy mi to doručili, jak měli. Navíc nevím, proč se kritizuje nemožnost dodat na jinou adresu. Když něco objednávám, tak MUSÍM přece vědět, kde v tu dobu budu. Česká pošta podstatě dodržuje časy, takže jen zjistit, kdy v daném místě bude a přizpůsobit se. Když na tomto místě v daném čase nebudu, tak proč si tam proboha posílat balík. Smysl by to mohlo mít pouze u objednávek s týdenní čekací dobou.