Český Vodafone hlásí propad zisku a odliv zákazníků

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 132

Názory k článku

avatar
23. 10. 2013 14:13

Můj názor na společnost Vodafone? Od měsíce března 2013 řeším jednu reklamaci, která není do dnešního dne vyřešena. Jedná se o oblast funkčnosti služeb. Když mi někdo volá tak řádově v 70% se mi nedovolá. V telefonu se volajícímu ozve, že jsem nedostupný aby volání opakoval později a mě v zápětí příjde SMS zpráva, že mám zmeškané volání od čísla ..... čas .... tak se ozvěte.
Toto se děje i když jsme na zkoušku několikrát položili telefony vedle sebe a oba měly signál v plné hodnotě. je to velice nepříjemný stav. Bohužel mám problém a to je, že vlastním dotovaný telefon. Jinak bych již byl s celou rodinou od Vodafone pryč. Z Vodafone mi odpověděli na mou reklamaci ve smyslu toho, že si vymýšlím. Naštěstí mám všechny SMS tohoto typu i hovory s operátory nahrané a tak jsem neměl problém vše řádně z dokladovat. Od půlky měsíce srpna 2013 do 16 září 2013 závada ustala. Vše začalo fungovat tak jak mělo. Bohužel k mé smůle od 17.září každý den se tato závada opět projevuje. Včera jsem podal opětně písemnou reklamaci. Nyní očekávám, s čím společnost Vodafone příjde a co mi nabídne. Pokud bude závada i nadále pokračovat, nabídnu společnosti Vodafone smírčí jednání a bez sankcí odejdu k jiné společnosti, kterou mám odzkoušenou a závad ase u této konkurenční společnosti ani jednou v průběhu týdne zkoušení neprojevila. Jen jsem vrátil SIM kartu Vodafone zpět do telefonu, jako by se mávlo proutkem, řekla zaklínací formule a ejhle? Závada je opět zde. Se mnou odejde od Vodafone zároveň také 11 čísel. Pokud na smírčí jednání nepřistoupí, začnu celý problém řešit cestou zákonnou. Dvouletou smlouvu sice na telefon mám, ale jeden z bodů je i plnění služeb ze strany Vodafone což se v mém případě doložitelně neděje. Zatím píši pouze do Mobilmánie.cz. Ale nic netrvá věčně, i trpělivost klidným lidem jednoho dne dojde a to se pak začnou dít podivné věci. To jsem u společnosti více jak 13 let. Původně to byl Oscar.Závěrem: divíte se odlivu zákazníků od společnosti Vodafone? Já z vlastní zkušenosti ne. Dějí se to ale zvláštní věci u toho Vodafone. Že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 21:16

A všimli si už, že se prodává něco jako smartphony nebo tablety? 3G signálem mají pokrytu polovinu území co T-Mobile a ještě horší rychlostí dat a to se bavíme o zastaralém 3G, zatímco teď bychom se chtěli bavit o 4G jako ve vyspělém světě (vím, to není chyby Vodafonu)! Dokáže ještě někdo surfovat na EGPRS a nezemřít nudou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 20:18

popravde jsem odchazel take uz minuly rok s trema cislama. utrata se pohybovala celkove kolem 1000kc mesicne. srazil jsem to diky upisu na dva roky a firmu z cca 1600. po vyprseni uvazku mi nabidli vicemene to same ale opet s dvouletym uvazkem. s tim jsem rozhodne nesouhlasil. momentalne mam neverejny tarif od tmobile a za stejne sluzby platim prumerne 450kc mesicne. pravdou ovsem je, ze na rozdil od vodafone, ktery mi uctoval vse naprosto presne (krome vypadku minule leto) si tmobile nedela vubec starosti a jakykoliv preplatek se proste nekam ztrati. zaplatite o korunu vic, na pristi fakture se to proste neobjevi. udela-li to 10000 zakazniku, je z toho uz docela slusny prijem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 19:01

Co kdo z VDF čekal, já jim to prorokoval, že ta doba se obrátí a zákazník jim to vrátí. Jen jsem vždy od VDF dostal odpověď, že mají nejvýhodnější služby ... Asi je takové nemají, když mají takový propad a je to jen dobře! Jsem u Vodafonu od úplného začátky co byl Oskar, jen jsem si na rok odběhnul T-mobile. Vyloženě mi nevadí, ale jejich cenová politika je mimo mísu už několik let!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 15:02

Hm, není ale z čeho vybrat :( O2 kupuje PPF takže konec, T-Mobile je v krizi, takže zůstává to nejmenší zlo. Virtuálové jsou o ničem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 14:30

Muriel, přivedla žebráka na mizinu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 14:08

Je to celkem pochopitelné. Pokud od Vodafonu neco potřebujete je to dost obtížné. Podařilo se mi řešit 1 problém s jejich linkou i 10 hodin čistého času. Také zrušili závazek 6 měsíců na telefon.
Myslím že toto hodně zákazníků odrazuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 14:08

Vodafone na mě působí jako chudý indický obchodník, který chce se starým hladovým oslem konkurovat dostihovým koním.. Člověk už XY let slyší jen o sdílení sítí a neustálých technických problémech + výpadcích. Je to skutečně ten velký světoznámý VODAFONE??Pokud na to nemáte prostředky a britská matka nehodlá pomoct, tak to zabalte a zbytečně všechny netrapte a netahejte za nos. V takovém případě Vodafonu nepomůže ani David Copperfield..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 13:35

Od Vodafonu jsem odešel po 13 letech. Moje měsíční útrata se pohybovala v průměru něco kolem 700-800 Kč a když jsem odcházel, tak mi nabídli akorát tak 100 Kč slevu z paušálu. Dnes jsem u vitruála Mobil.cz a moje měsíční útrata činí něco málo přes 200 Kč a to volám pořád stejně. Takže je dobře vidět, jak mě Vodafone bral celé ty roky na hůl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 13:28

Tak určitěěě.... Taky taky jsem jim to napsal, že za jejich přístup k zákazníkům jim brzy většina uteče a po deseti letech jsem jim dal kopačky.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 13:27

A čemu se ta úžasná firma diví? Má poslední (a doufám, že definitivně poslední) zkušenost s nimi byla ta, že mi s klidem naúčtovali několik Premium SMS, přičemž ta sim karta mi už pár měsíců leží nepoužívaná v šuplíku (měl jsem tam tarif Odepiš a držel jsem si to jako zálohu - párkrát za rok se mi hodilo mí jeden telefon navíc pro příjem).S reklamací mne poslali někam, že prý to mám reklamovat u provozovatele služby, oni s tím nemají nic společného. Odmítli řešit, že sim karta nemohla být připojena do sítě, prý uchovávají pouze ty údaje, které jsou (cituji) rozhodné pro účely vyúčtování. Tedy z toho vyplývá, že už nebudou uchovávat informace, které jsou rozhodné pro oprávněnost vyúčtování. Pochopil jsem z toho, že cokoli si na fakturu vymyslí, to musí zákazník zaplatit a pokud nechce, Vodafone nic dokazovat nehodlá. Pro mne to bylo veřejné přiznání k tomu, že klidně okradou zákazníka či budou okradení pomáhat. K tomu pak neuvěřitelně arogantní jednání na infolince, nulová ochota pomoci zákazníkovi...Měl jsem s nimi problém už před rokem, kdy jsem od nich přenášel dvě aktivní čísla používaná už od dob Oskara. Z viny Vodafonu se přenos táhl skoro dva měsíce (dvakrát "ztratili" žádost o převedení čísla). To, že jsem za těch několik let u nich utratil několik desítek tisíc a využívání za tu dobu průběžně rostlo, jak jsem potřeboval stále více služeb, to jim bylo jedno. Nějaká ochota udržet si zákazníka byla na bodu mrazu.Fakt příšerná firma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 13:26

Taky jsem jeden z tech, co od Vodafone odesli. Presel jsem k Tesco mobile, volani za 2.50 na minutu sice neni nejlevnejsi z virtualu, ale se 100% bonusem za dobiti to spadne na 1.25 a to uz je slusny. Navic maji pro me nejvyhodnejsi datovy balicky a silu pokryti O2 tam kde se Vodafone nechytal (chalupa).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 13:07

Je Třeba, aby Operátoři Zákazníkům Nakopali Prdel, už z toho důvodu, aby Nebyli Zvykli - jsem tam dlouho a podobné argumenty a Otevřeli jim Oči, že jsou i jiné možnosti s kým volat a nepoužívat ortodoxně ty sprosté a drahé dominantní operátory........Já jsem to už udělal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 11:17

Tako diskuse je jako o Nokii, kde též se všichni Vodafone drží jako ho.vno košule a ne a ne odejít, jen stále remcat. Copak ti dva další jsou o hodně menší zloději? Neřekl bych..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 11:10

Stačí se rozhlédnout kolik je tu operátorů a virtuálů a kdoví čeho ještě, tak se není čemu divit, že od toho dinosaura VF odchází zákazníci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 11:04

A čemu se diví? Nejhorší síť.
Proč bych měl být u Vodafone, když platím stejnou cenu jako u konkurence a dostanu míň? 3G děs, rychlost děs... K čemu mi je tarif s voláním do VF zdarma, když ho nikdo nemá?...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 10:55

Asi to bude chtít ještě víc miliard do reklamy. *sarcasm*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 10:34

Někde jsem teď četl celkem trefné shrnutí: Z lovebrand (Oskara) se stal hatebrand (Vodafone). Bohužel musím souhlasit, je to otřesná banda. To, co předvádějí pro rezidenty, je hrůza. Ať si ten svůj OneNet sežerou i s listím, mi po nich smutno nebude. Nad Oskarem člověk zamáčkne slzu, ale Vodafone je katastrofa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 10:15

Jak tady tak čtu ty názory, tak převažují negativní ohlasy na VDF. Ono to bude tím, že se tak nějak asi zapomnělo na rezidenty a buduje se business segment, i když i zde se dají najít různé úsměvné situace - obchodník nabízí optiku vzduchem (ne, nemyslel laserové pojítko, ale mikrovlnku), nedostatečný signál GSM posílí až po podpisu smlouvy a tak dále ... asi hodně záleží na tom, na koho člověk narazí.Osobně od VDF mám jeden paušál, ale to nestojí za řeč. Zbytek Telefonica (resp. Bonerix kvůli VPN), ale je fakt že cca před 3-4 lety mi nabízeli flat tarify pro 20 sim za směšných 20tis kč měsíčně (bez FUP na volání, ostatní ho měli, asi 10tis minut měsíčně, ale to nám nestačilo) a byl tam i 150MB internet a tehdejší Nokia E52 za 1Kč. Problém je v tom, že se mi nabídka líbila, ale obchodní zástupce se mi již nikdy neozval a já si nezapamatoval jméno (ani neposlal rekapitulaci mailem jak jsme se domlouvali). Tak jsem šli tehdy k T-Mobile, který zajistil velmi podobné ceny (přestože oni mají FUP na neomezené volání, ale zde aplikován nebyl).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 10:14

No to je neštěstí mankote,co je 17 tis. o proti 3,36 mil?
Ja nevěděl,že jsou tak zoufalý lidi třeba taky umírají....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 10:11

No a já jsem jeden z těch, co k VF tento rok přešli, respektive se vrátil po dvou protrpěných letech u TMO. Tak hroznou kvalitu jak datového, tak hovorového pokrytí jsem na Moravě u jiného operátora nezažil a byl jsem už u všech tří. Mapa pokrytí TMO je jedna velká lež, aspoň co se Brna a okolí týká. Zcela běžně jsem 500m od centra v budově neměl data, signál se ztratil metr ode dveří. V bytě na kraji Brna jsem s TMO volal jen u okna, kdekoliv uvnitř bytu už hovor vypadl. Netvrdím, že je to tak všude, ale v Brně a okolí bohužel ano. TMO už nikdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 10:06

Zrovna včera jsem volal na linku VF, kvůli tomu, že při odchodu IHNED při přenesení zruší přístup do samoobsluhy, takže se třeba nemám ani jak dostat k zaplacení faktury za minulý měsíc :).Operátorka opravdu NESKUTEČNĚ AROGANTNÍ. Chtěl jsem po ní vědět jenom nějaké informace a normálně mě vyfuckovala bez toho, aby mi je řekla a pak mi hovor ukončila. Pokud se chtějí chovat takto, pak bych šel ke konkurenci i kdyby to tam stálo 2x tolik a signál byl jenom v přesném geografickém středu české republiky na jednom metru čtverečném vždy za úplňku .Protože opravdu si nenechám líbit, abych někomu platil těžké prachy a za 10 let, co jsem u nich byl to už musely být statisíce a on měl potom problém se se mnou normálně slušně bavit pět minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 09:37

MM stale nezdrojuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 09:28

Ja dostal flat za 524 kc. O2 ani T-mobile kecali kraviny, ze oni niz jak za 749 kc jim nemuzou. Tak hold nemuzou 😃. Jejich minus 😃

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 09:13

tak to se dalo čekat, ceny skoro stejné a signál otřesný.. proto lidé volí signál a radši si 50 korun připlatí..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 09:11

Dneska od našeho milovaného SNOBSKÉHO operátora odhlašuju číslo :) Pěkný den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 09:08

Přitom Oskar na začátku byl takový lákavý a skvělý (teda mimo signál, ale zase si budovali síť od začátku a narychlo, konkurence už jí měla vybudovanou X let). Pak se to prodalo a teď podle různých názorů to není s VF moc růžové..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 09:05

Vodafone pruzne zareaguje nabidkou predplacenky Unfer+ :
Mesicne dobijte 777kc a muzete volat za 7kc kamkoliv. A peti kamosum za 4.90 !Ps: Nemame radi reklamstinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 09:02

Vypadá to, že se ti tři už na nás dost napakovali, tak se zbalí, podnik zase prodají nějakým čecháčkům a odtáhnou do prd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 08:50

mám trochu dojem, že ve vodafonu by měli začít pořádně makat. Poslední dobou se u Vodafonu věci hýbou moc pomalu, a často špatným směrem. Třeba nechápu, že virtuály byl schopen vpustit do sítě až po několika měsíčním zpoždění oproti konkurenci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PM
21. 10. 2013 08:42

Taky jsme od Vodafone zdrhli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 08:38

Jojo. Prostě férová cena 5,-Kč / min dělá u zákazníků divy. Vodafone zaspal vše co šlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 08:20

VDF je v mem okoli nejhorsi z hlediska kryti, i znamej v byte cca. 1,5km od bts ma problem se signalem ! ale tak hlavne ze ma na display napsano Vodafone CZ kdyz je napis prednejsi nez kvalitni spojeni... VDF ma celorepublikove o 600 proti O2 a o 1400 proti TM mene sektoru ! v prekladu, o cca. 200 a 466 BTS mene, nez konkurence uvedena. Zajimave, barvicky na mape pokryti sviti snad uplne nad celym uzemim CR...neco bude spatne. Diky neschopnosti zadna nadeje na technologickou spolupraci / dokryti 2G diky konkurenci. A o sdileni LTE ani nemluve, verim ze reditel ceske pobocky je solidne na jehlach a celkem pravem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 07:52

Pro mne byl dostatecny duvod k odchodu 30 volnych minut, 50 sms zdarma, sit TM 1,50,- ostatni site 2,- volani na cca 2000 tel. cisel zdarma, data 2GB a to vse za 240,-
Vodafone byl pro mne velkym zklamanim a pristup tohoto operatora je asi nejhorsi u nas. Vse se zmenilo zmenou z Oskara na zlodejsky Vodafone. Operatorky ktere nicemu nerozumi je kapitola sama o sobe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 07:41

já sem tak před 2 rokama rušil u founů 2 čísla a to mohli přetrhnůt s nabídkama na lepší podmínky aj founy zadara, letos sem rušil 7 čísel ( dělal sem si pořádek na temto světě - co dyby náhodů...) a světe div sa - nic, ani nepípli, dyž sem sa ozval že esli by nebyla nejaká akční nabídka tož prý né, tak sem zrušil aj svoje osobní číslo a přešel g bráchovi do podnikovej sítě - za 250 kč je v ní 300 min , 300 sms a 400 mb netu, po provolání je cena 70 haléřů za min kamkoli , v síti zadara, aj smsky tak stójijů, anebo alternatíva je za paušál 10 kč si možu platit volání - v síti zadara a do inších je to za 70 haléřů na minutu tosamé aj z smskama a netu 400 mb je za 50 kč, je to v síti té mobajl, Meta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 07:06

Už jsem chtěl od Vodafonu odejít, protože konkurence má lepší nabídky, ale když budou mít toho novýho ředitele, tak jim dám ještě poslední šanci do konce roku.
PS: Tu můru měli vyhodit už dávno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 06:13

Tak, správně! Když furt hází lidem klacky pod nohy s "výhodnýma tarifama"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2013 04:18

Jó, to bych si chtěl taky stěžovat, že mám zisk jen lehce pod miliardu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 02:22

Tak, první co mě napadlo po přečtení bylo: "Ha! A máte to, vy vydřiduši!!"
Ovšem hned vzápětí mi došlo že dohánět to budou nejspíš ještě větším oje*áváním zákazníků..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 01:17

Překvapil by mě opak, protože VF už roky nemá nic v čem by předstihl konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 00:47

Já mám od Vodafonu tarif Red se vším všudy za 555,- místo 999,- a jsem spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2013 00:41

Chápu, že se tady zase objeví shitstorm ohledně toho, jaké má Vodafone ceny, ale mějte něco na na paměti. Měl jsem možnost vyzkoušet si všechny 3 naše operátory. Jsem ale už 4-tým rokem u Vodafonu. Proč? Protože vyjednávat s Vodafonem o podpultovním nabídkách je mnohem snažší než u ostatních operátů. Přestaňte si stěžovat na ceny a nebojte se zvednou telefon a zavolat na podporu nebo si postěžovat na twitteru. Vodafone si zákazníků cení a stačí pouhé vyhrožování odchodem a -50% je Vaše. EDIT: Ještě předtím než se tady objeví otázky typu jaký mám teďka tarif, tak Vám nějakou tu představu dám.
Před rokem jsem měl 100kč měsíčně za 600MB FUP. Nejsem žádná firma a ani jsem se neoháněl právníky. Prostě jsem si postěžoval na twitteru a vydržel se chvilku hádat na lince :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 00:18

A co čekali? Chovaj se jak největší hovada, nevážej si zákazníků a ceny nastřelené tak, aby nevybočovali... Vzkaz pro Vodafone : vemte všechny tarify, zlevněte je o 50% a uvidíte ten mazec... Do půl roku budete mít obrovský nárůst zákazníků a dokonce i spokojených (ne jako teď)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 10. 2013 00:06

A strašně se diví?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor