Český Vodafone nastartoval mobilní reklamu pro dalších 18 zemí

Český Vodafone nastartoval mobilní reklamu pro dalších 18 zemí

Skupina Vodafone ohlásila, že se jí podařilo rozšířit mobilní reklamní služby během 18 měsíců do 18 zemí. Mobilní reklamu přitom Vodafone začal testovat v České republice a český trh i nyní patří mezi ty, kde se mobilní reklamě daří nejlépe.

Skupina Vodafone v minulém roce realizovala přes 2000 mobilních reklamních kampaní pro stovky světových značek po celém světě. Tyto značky slavíúspěch s mobilními bannerovými kampaněmi, ale zároveň se snaží využívat i nové mobilní reklamní formáty jako je třeba sponzorovaný obsah, sponzorované notifikace, nebo reklama v textových a MMS zprávách.

„V současném ekonomickém klimatu se značky mnohem více soustředí na své rozpočty a na to, jak je utrácejí. Mobilní reklama nabízí kombinaci skvělé odezvy a zároveň příležitosti, jak se mohou inzerenti dostat mnohem blíže ke svým zákazníkům,” říká Rick Frant, vedoucí oddělení Internet Discovery skupiny Vodafone.

„Mobilní reklama konkuruje klasické a internetové zejména tím, že nabízí možnost přesného zacílení kampaně a možnost zprostředkovat přímou interakci mezi zadavatelem a zákazníkem. Lidé totiž mají k mobilnímu telefonu velmi osobní vztah. Jeho displej bývá často první i poslední věcí, kterou denně vidí a proto i informace, které skrz mobil obdrží, vnímají s náležitou pozorností,” říká Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions Vodafone Česká republika.

Vodafone Česká republika inzerentům nabízí následující reklamní kanály:

  • Mobilní portál Vodafone live!
    cílené interaktivní bannery (click to browse, click to call, click to sms)
    sponzorované odkazy
    platební metoda M-peněženka
  • Web SMS brána
    bannery
    620 000 reálných uživatelů měsíčně, přes 26 milionů shlédnutých stránek měsíčně (zdroj NetMonitor)
  • Reklamní SMS
    textová reklama na zákazníky, kteří se přihlásili k jejímu odběru
    60 000 uživatelů
  • SMS Grátis
    Brána pro odesílání až 600 SMS denně zdarma do všech mobilních sítí
    80 000 zaregistrovaných uživatelů

Trendem mobilní reklamy v nastávajícím roce budou kompletní mediální řešení propojená s mobilními platbami. Jako první tuto spolupráci prověřil hudební server i-legalne.cz. Zákazníci tak nyní mohou za jednu cenu stahovat hudbu z tohoto serveru do počítače i do mobilu a platit za ni odečtem z kreditu, či v rámci měsíčního vyúčtování. Součástí této spolupráce je i reklama, kterou Vodafone serveru i-legalne.cz poskytuje na svých serverech Vodafone live!, www.vodafone.cz, www.internetdomobilu.cz, www.cilichili.cz, na svém blogu a v rámci zacílené externí bannerové kampaně.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Mobilní platba, NAS, Reálný uživatel, Mobilní portál, Přesné zacílení, Mobil, Voda

Určitě si přečtěte

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

** Ve zvýhodněné kategorii „pro věrné“ je tento měsíc 13 modelů ** Prosincovou novinkou je nejvybavenější Nokia s „čistým“ Androidem ** Pokud upíšete duši na dvě léta, dostanete slevu 2 000 Kč

4.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

** T-Mobile dá dva mobily za cenu jednoho (při podpisu smlouvy) ** O2 zlevní mobily (při podpisu smlouvy) ** Vodafone umožní streamovat video zdarma (v té správné aplikaci)

26.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

** Operátoři slibují něco nového a fantastického ** Problém je, že to zřejmě odporuje pravidlům ** ...a hlavně to nedává velký smysl pro uživatele

25.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39