Český Vodafone nastartoval mobilní reklamu pro dalších 18 zemí

Český Vodafone nastartoval mobilní reklamu pro dalších 18 zemí

Skupina Vodafone ohlásila, že se jí podařilo rozšířit mobilní reklamní služby během 18 měsíců do 18 zemí. Mobilní reklamu přitom Vodafone začal testovat v České republice a český trh i nyní patří mezi ty, kde se mobilní reklamě daří nejlépe.

Skupina Vodafone v minulém roce realizovala přes 2000 mobilních reklamních kampaní pro stovky světových značek po celém světě. Tyto značky slavíúspěch s mobilními bannerovými kampaněmi, ale zároveň se snaží využívat i nové mobilní reklamní formáty jako je třeba sponzorovaný obsah, sponzorované notifikace, nebo reklama v textových a MMS zprávách.

„V současném ekonomickém klimatu se značky mnohem více soustředí na své rozpočty a na to, jak je utrácejí. Mobilní reklama nabízí kombinaci skvělé odezvy a zároveň příležitosti, jak se mohou inzerenti dostat mnohem blíže ke svým zákazníkům,” říká Rick Frant, vedoucí oddělení Internet Discovery skupiny Vodafone.

„Mobilní reklama konkuruje klasické a internetové zejména tím, že nabízí možnost přesného zacílení kampaně a možnost zprostředkovat přímou interakci mezi zadavatelem a zákazníkem. Lidé totiž mají k mobilnímu telefonu velmi osobní vztah. Jeho displej bývá často první i poslední věcí, kterou denně vidí a proto i informace, které skrz mobil obdrží, vnímají s náležitou pozorností,” říká Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions Vodafone Česká republika.

Vodafone Česká republika inzerentům nabízí následující reklamní kanály:

  • Mobilní portál Vodafone live!
    cílené interaktivní bannery (click to browse, click to call, click to sms)
    sponzorované odkazy
    platební metoda M-peněženka
  • Web SMS brána
    bannery
    620 000 reálných uživatelů měsíčně, přes 26 milionů shlédnutých stránek měsíčně (zdroj NetMonitor)
  • Reklamní SMS
    textová reklama na zákazníky, kteří se přihlásili k jejímu odběru
    60 000 uživatelů
  • SMS Grátis
    Brána pro odesílání až 600 SMS denně zdarma do všech mobilních sítí
    80 000 zaregistrovaných uživatelů

Trendem mobilní reklamy v nastávajícím roce budou kompletní mediální řešení propojená s mobilními platbami. Jako první tuto spolupráci prověřil hudební server i-legalne.cz. Zákazníci tak nyní mohou za jednu cenu stahovat hudbu z tohoto serveru do počítače i do mobilu a platit za ni odečtem z kreditu, či v rámci měsíčního vyúčtování. Součástí této spolupráce je i reklama, kterou Vodafone serveru i-legalne.cz poskytuje na svých serverech Vodafone live!, www.vodafone.cz, www.internetdomobilu.cz, www.cilichili.cz, na svém blogu a v rámci zacílené externí bannerové kampaně.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8


komerční sdělení

Komerční sdělení