Chcete fotku pod displej mobilu?

Diskuze čtenářů k článku

Jatik  |  21. 05. 2002 11:37

Celkem by mě zajímalo, jak to ten Jihoafrický obchodník dělá?
Slyšel jsem že nesmazatelně nahrává barevnou fotografii.
Jak ji může nahrát, když telefon nemá barevný displej?
Pokud dává fotku pod displej musí ji jít odstranit, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seth  |  21. 05. 2002 12:01

Bohužel doměnka že je něco nesmazatelné je milná. Smazat jde úplně vše ať je to v hardwaru či softwaru.

S pozdravy Seth Mobilnet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jatik  |  21. 05. 2002 12:13

Díky, to jsem si myslel.
Opakoval jsem jen to, co jsem slyšel.
Jak to ale dělá, to nikdo neví?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SASA  |  21. 05. 2002 13:29

docela by me zajimalo jak se to praktickly dela?To se vlozi nejka folie pod display,nebo se to n atu plochu pod sklickem nejak natiskne?Reknete k tomu vice.

SASA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seth autor  |  21. 05. 2002 13:44

Doporučuji si počkat, nechci zde propagovat konkurenční server, ale v pondělí vyjde na www.mobil.cz o tom reportáž. Redakce se za mnou přišla podívat a udělaly si fotečky celého postupu. Stejně bych, ale doporučoval nechat si to udělat u nás protože třeba u 33xx hrozí poškození diplayových kontaktů. A doma vám nikdo nový nedá. My poskytujeme samozřejmou
S pozdravy autor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  22. 05. 2002 09:18

samozrejmou ....... zaruku. Nevypadlo ti to tam? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  26. 05. 2002 13:04

Konkurenci si tu klidně propagujte, když chcete. Koho to ale opravdu zajímá, tak si to může přečíst již dnes a na MobilManii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vLada  |  21. 05. 2002 16:33

mne by spis zajimalo jak to ze se to zaclo sirit zrovna z afriky - dyt ty cernosi vypada vsichni stejne ))))
...dokonce myslim ze v tomhle pripade barevna fotka=cernobila )))
no flamez, pls, only joke...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  22. 05. 2002 09:18

Skorujes ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEG4  |  20. 05. 2002 16:26

...že podobnou úpravu si můžete nechat provést také v Česku.

To poslední slovo mi nahání husí kůži... Už se začínáte podobat jedné nejmeNOVAné tv společnosti, kde tenhle odpornej výraz taky používaj.. Je to hrůza.

Jinak úprava je to zajímavá, leč nepraktická.

NEGA

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  20. 05. 2002 20:53

Ad Česko: musím vás jen odkázat na doporučení názvoslovné normy, která výraz Česko doporučuje jako zkrácené označení České republiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Good  |  21. 05. 2002 09:02

Ano, "Česko" je doporučené, používané a ospravedlňované analogiemi jako Irsko, Německo, Slovensko, atd. a já k tomu s oblibou přidávám analogie jako Anglicko, Čínsko, Dominikánsko, Americko - to je podle mě stejný hnus jako Česko. Ale nemá smysl to řešit, prostě to tak je a nic s tím neudělám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  21. 05. 2002 10:19

Zapomněl jste na Moravsko..... zase ta diskriminace!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  21. 05. 2002 10:32

Klidne pouzivej Cechie - jako analogii od Anglie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Good  |  21. 05. 2002 11:12

Ne, nebudu, jen jsem chtěl upozornit na nesmyslnost takových analogií.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  21. 05. 2002 15:43

Česko je uznávané i jazykem pro ústav český, i vysokoškolskými profesory. Nevím, co proti tomu stále máte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  22. 05. 2002 09:00

No prostě se nám to nelíbí.... no. Je to tak těžké pochopit? Klause taky někteří uznávají a někteří mu nemohou přijít na jméno. A to, že "Česko" uznává nějaký "jazyk pro ústav český" jak píšete - to ještě neznamená, že musíme sednout na zadek a bez připomínek to akceptovat.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  22. 05. 2002 09:13

"Nam" ?? A to mluvite jako za koho? Mluvte radeji sam za sebe a ne za jakousi pofiderni skupinu lidi, ktera kdovi jestli vubec existuje. Me je treba uplne jedno, jestli pisou Cechy nebo Cesko ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  22. 05. 2002 12:29

Hele Satane, mluvil jsem za sebe a GOODa. A neříkej, že v Brně "Česko" již zdomácnělo.... tomu nevěřím. Tvůj traveler :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEG4  |  22. 05. 2002 09:43

Hele já nechtěl tady hanit něčí práci. Mobilmanii mám rád a čtu jí denně. Články jsou pěkný, fotky taky....  atd.

Já jenom chtěl vyjádřit svůj názor slovo "Česko"- vy jste si ho obhájili a tim to hasne..

čauves..

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEG4  |  21. 05. 2002 12:11

No jasně - v německu je zase doporučená rychlost na dálnicích 130 a jeďte se tam někdy mrknout, kolik lidí tu "doporučenou" rychlost dodržuje....

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  22. 05. 2002 09:15

Jenze ono kdyz je neco doporucene, tak je to nezavazne vis ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEG4  |  22. 05. 2002 09:37

Ty seš ňákej chytrej ... Prostě se mi (mě, já - 1. o.s., jedn. čísla ) to vůbec nelíbí a je to fakt hnus.. Nevim jakej uchylák todle mohl schválit... To je "muj" názor a ty si tady můžeš prudit, jak chceš....

 

Nazdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo  |  22. 05. 2002 14:20

 s tou 130-kou... maximalne doporucena rychlost = je samozrejme pravidlo

A pravidla su (hlavne na Slovensku) od toho, aby sa porusovali... takze nad tym by som nezasol,

ved sa pozri trebars na D1-ku, kolki tu rychlost dodrzuju...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  20. 05. 2002 16:10

Hele, na obrázek na pozadí kašlu, podle mě je to ta nejpitomější pitomost jakou jsem viděl - spíš mě ale se**e to, že je to opět VIDITELNĚ Nokia - proč sakra neuřežete aspoň to logo, copak je celej mobilní svět jen o Nokiích? Jděte do hajz... háje! A kecy o tom, že Nokiu má nejvíc lidí a proto Nokia aby si to Nokiáři uměli představit si strčte do pr... za ucho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  20. 05. 2002 20:53

Vás dokáže rozčílit taková prkotina?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  20. 05. 2002 21:06

No ale právě to... Nokie nejsou vůbec nejvychytanější telefony a začínají mi lézt na nervy, protože se stávají příliš protěžovanými - a to mi vadí. Praktickej dopad je v tom, že všichni vyrábí příslušenství jen pro Nokie (no a Siemensy, ty jsou na druhým místě)... A kromě toho je to skrytá reklama, i když se to na Internetu tak nestíhá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  20. 05. 2002 21:18

Skrytá reklama? Máte nějaký jiný nápad, jak prezentovat obrázek na displej mobilu jinak než na displeji mobilu? Aha! Kdyby to bylo na Ericssonu, tak by to skrytá reklama nebyla, důvod je v Nokii. Je mi to naprosto jasné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipoid  |  21. 05. 2002 09:02

to me pripomelo kdysi byla v ceske televizi takova miniaferka,ze ve zpravach,kdy mluvil zpravodaj v zahranici a nebyl jeho obraz,tak tam dali klasicky jeho staticky obrazek a telefon,jako ze prave telefonuje a dali tam primo nokiu,hned se zvedla vlna kritiky televize tusim dostala pokutu a ted musi vzdy zobrazit uplne standartni televon bez oznaceni bez identifikacnich znaku.me treba ten obrazek tady nevadil,ale uznavam ze je to spravne ze by tam nemelo byt logo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rostman  |  21. 05. 2002 09:47

Žádný neutrální mobil bez identifikačních znaků neexistuje a když se podíváte na nedávný test znalosti čtenářů MobilManie (Mobilní maturita...), tak zjistíte, že se dá poznat téměř jakýkoliv mobil (a přesně o to se výrobci snaží).

Neutrální mobil je stejná blbost jako neutrální auto nebo i pevný telefon (proč nedostávají televize pokuty za to, když volají na kameru ze svých Panasoniců?)

Mimochodem, ty fotky poslal do redakcí autor těch úprav a když se rozhodl, že to nafotí na Nokii, tak ho přece nikdo nemůže nutit, aby to nafotil ještě na Alcatelech, Ericssonech, Siemensech a třeba Benefonech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  21. 05. 2002 10:00

Samozřejmě pravdu nemáš, například televize může dostat citelnou pokutu za to, když někdo ten který výrobek pozná, a minimálně odstraňuje loga. Ale hádat se s tebou nebudu. Nečekal jsem ani takovej ohlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 05. 2002 10:08

Jenže MobilMania není veřejnoprávní televize, kterou si platíte ze svých daní. A pořád tady ještě nikdo nenavrhl, jak bychom měli postupovat. Máme retušovat loga z telefonů, když každý na první pohled podle displeje nebo kousíčku tlačítka pozná, o co jde? To je přece nesmysl.

Žádná skrytá reklama na MobilManii neexistuje, nic takového nemáme v ceníku inzerce. A pokud někomu skutečně tolik vadí, že se někde objeví fotka jeho neoblíbeného mobilu, nedá se nic dělat, bude to muset překousnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
keywitch  |  21. 05. 2002 20:29

Pro me je naprostou samozrejmosti, ze na obrazku je Nokia. Vzdyt Vladislav Janeček psal ze to zkouseli na vadnem kusu. No a jakej jinej telefon se muze rozbit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  22. 05. 2002 09:12

Rozbit se muze jakejkoliv mobil, ty chytroline ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  22. 05. 2002 10:05

No to víš že jo... Akorát že Nokie se "rozbíjejí" nějak často

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hock  |  23. 05. 2002 00:23

Stejně jako nejčastěji z oblohy padaji Boeingy? Protože jsou nejčastější, nejpoužívanější, nejlepší?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seth  |  21. 05. 2002 12:04

Docela hodně sohlasím, jako autor jsem vybral tento telefon i když jsem příznivce Ericsson, siemens a ostatních, z pozice technika mě moc neberou značky telefonů.

S pozdravy Seth Mobilnet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gimik  |  20. 05. 2002 15:55

Jak se to provadi??? A zajimalo by mne, zda nestratim zaruku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tralaláček  |  20. 05. 2002 14:00

Většinu času mám debila v kapse a když volám, tak je display na uchu, takže budu nosit kliďánko i kradenej mobil a ještě se budu moct dívat na toho blba, kterej si ho nechal ukrást

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
albi  |  20. 05. 2002 13:47

to neni problem udelat si to doma na kolene alespon u 6210.Ale ten kontrast stoji za 2 veci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vic  |  20. 05. 2002 13:32

No jestli by mi mel vypadnout uprostred displeje jeden radek pixelu, taxi myslim ze ta fotka na pozadi fakt stoji za to;))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TombStone  |  20. 05. 2002 13:37

To by me taky zajimalo, jestli ten chybejici radek je dan za ten luxus mit na displey garfielda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  20. 05. 2002 13:39

Ne, podle autoru se jedna o vyrazeny testovaci telefon, ktary mel mrtvy radek jiz pred touto upravou. Nic takoveho se nestane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Dareba  |  20. 05. 2002 16:07

Jo žeprý!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kalián  |  20. 05. 2002 13:03

Operaci, kterou popisujete, zvládne každý  servis (tedy ten, který chce) na počkání. I my: www.magictel.cz

Nepíšete ale o nepříliš velké vhodnosti řešení.

Předchozí pisatel horlí o rozdílu v řešení, může to přiblížit? Zajímalo by mě to.

MatKal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  20. 05. 2002 13:05

Vhodnosti řešení? Máte na mysli například ztrátu záruky či něco jiného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vesuv  |  20. 05. 2002 12:53

tahle služba je tomu co provádí ten jihoafričan na hony vzdálena.....je to o něčem jiném tak neblbněte lidem hlavy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  20. 05. 2002 13:01

Muzete tedy ty rozdily popsat? Diky, nerad bych mel poblblou hlavu.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  20. 05. 2002 13:05

Můžete nám tedy vysvětlit rozdíly obou řešení? Rádi se dozvíme něco nového

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seth  |  20. 05. 2002 18:35

Problém máte v tom že milý afričan ukazoval barevnou fotografii na nokii 3110. Mám to nahrané na videu. Žádnám nokie ať je to 3XXX nebo 3XYY nedokazě zobrazit barevný obrázek ani omylem, a o nevymazatelnosti ani nemluvě. Navíc Nokie ani nemá žádnou OTP oblast jako Ericsson, z které by nebylo nic smazatelné. OTP znamená One Time Programable.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pista  |  20. 05. 2002 12:34

Tak to je v pohode, kde je ten obchudek, hned tam se svym dancallem letiiiiim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seth autor  |  21. 05. 2002 13:55

Doporučuji si počkat, nechci zde propagovat konkurenční server, ale v pondělí vyjde na www.mobil.cz o tom reportáž. Redakce se za mnou přišla podívat a udělaly si fotečky celého postupu. Stejně bych, ale doporučoval nechat si to udělat u nás protože třeba u 33xx hrozí poškození diplayových kontaktů. A doma vám nikdo nový nedá. My poskytujeme samozřejmou
S pozdravy autor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jonatán  |  21. 05. 2002 15:09

A k cemu mi takovy navod bude? Me docela staci to, co je napsano tady - ze to nekdo dela. Stejne to doma delat nebudu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor