Chcete s Oskarem testovat MMS?

Diskuze čtenářů k článku

Kiko  |  09. 09. 2002 23:07

Neni to nic jen levná reklamní kampan , budou brat stejně jenom 15 lidí takže se moc netěšte ,že byste tam byli lidičky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Špunda  |  09. 09. 2002 12:58

To jsem zvedavy kdy mi ten telefon Oskar doda, prihlasil jsem se taky a uz se tesim.
Doufam, ze prihlednou i ktomu ze jsem uz jednu sluzbu jim testoval.

VIVAT OSKAR       

Jinak jsem celkem normalni jako spousta jinejch pubertalnich pisatelu prispevku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_cl0vek_  |  08. 09. 2002 16:09

Je to normalni ? Ke kazdymu clanku, ve ktere se objevi nazev nejakyho operatora, je vzdycky dlooouha diskuse vo nicem, jestli je lepsi x nebo y. To je snad kazdyho vec, ne ? Nemyslim si, ze tim, ze nekomu nekdo rekne, ze x je nejlepsi, a y nebo z nejhorsi, tak prejde k x. Neni takova diskuse uplne zbytecna ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 09. 2002 23:41

GSM banking u Oskara bude s E-bankou a GE Capital Bank. Bude třeba nové SIM karty za kterou se zaplatí. Kolik to nepovim,ale nejni to moc

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smoula007  |  06. 09. 2002 09:42

Pokud vím, tak nová SIMka bude stát Kč 300,-. A jak jsem četl měla by být k dispozici během záři. Už jsem tam volal a ještě není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  06. 09. 2002 16:49

Ono treba uz jsou, ale operatori to bud nemuzou rict nebo jim to ani nebylo sdeleno...

Proste az vedeni uzna za vhodny je hodit na trh, tak uz to pojede ve velky....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  05. 09. 2002 18:09

No to zas bude! Někteří jedinci se přihlásí 20x! No comment!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  05. 09. 2002 18:39

No a co? Nekteri jini jedinci (napr. ja) se zase neprihlasi pro zmenu ani jednou a tim se to vyrovna, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  05. 09. 2002 19:48

Jasně!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Fibich  |  07. 09. 2002 11:15

Hmm, tak to asi neee...Oskar totiž víc emailových adres poslaných ze stejné IP adresy při vyplňování formuláře VYŘAZUJE! Takže kdo z vás vyplní víc adres najednou (ze stejnýho počítače), tak potom nemá šanci se přihlásit ani jednou z těch email. adres.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  07. 09. 2002 16:24

 No jen aby to nedopadlo jako při testování GPRS????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  07. 09. 2002 18:06

Oskar totiž víc emailových adres poslaných ze stejné IP adresy při vyplňování formuláře VYŘAZUJE!
Zajimava myslenka ... jestli to tak opravdu je (jako ze u Oskara po tech jeho kopancich s bezpecnosti bych tomu i veril), tak tim mohou dost vyznamne diskriminovat uzivatele, kteri se pripojuji pres DialUp a tudiz maji dynamicky pridelovanou adresu (a naopak ti jiz zaregistrovani DialUpisti se po znovupripojeni mohou zaregistrovat bez obav znovu) stejne jako budou diskriminovat skupiny lidi za spolecnou IP apod. ... fakticky rovne podminky pro vsechny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  08. 09. 2002 21:17

Spíše to bude zablokovane pres cookies, zablokování přes IP by byla sebevražda.

Jinak jste tu všichni naprostí zoufalci, když se hádáte který operátor je lepší, nebo když toužíte po takových službách jako je MMS a nadšeně se o to podělujete z ostatními. Jo, určitě ty MMS bude dobrá služba, ale rozhodně kvůli ní nebudu večer spát. Jestli ji operátoři zavedou, fajn. Jestli budu mít mobil s barevným displejem a digi foťáčkem, super. Ale to je hudba budoucnosti, tedy alespoň pro normálního člověka, který si kupuje mobil kvůli potřebám, ne kvůli machrování. Kdysi na to byl pěkný článek na MM. Vysvětlovali to na příkladu dvou pracovníků, ženy a muže ve firmě, kteří oba měli 5110, ženě se porouchala, tak dostala 6110, nezajímalo ji, co to má navíc, hlavně že mohla volat. Když to viděl chlap, tak (ačkoliv mu funkce 5110 stačily) chtěl nový mobil, dostal 6210 a spolupracovnici se chlubil, jaký má nový mobil a že je lepší než ten její, ačkoliv jeho funkce stejně nevyužil. Tak je to i s MMS a podobnými ENTERTAINMENT funkcemi a je jedno u jakého operátora a jedno s jakým mobilem. Tyto služby jsou tu jenm od toho, aby se s nimi mohly hračičkové chlubit.

PS: tímto nechci vyvolat flamewar mezi vyznavači firmy NOKIA a zbytkem světa.

PSS: k absolutní spokojenosti stačí, když bude síť umět vyřizovat hovory, GPRS a občas SMSku (stačíé normální).

PSSS: neberte moje plky vážně ... patřím taky mezi hračičky, kteří se chlubí funkcemi a které tak odsuzuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  08. 09. 2002 22:34

To je ale hloupost. Nezapomente, ze velke mnozstvi uzivatel se pripojuje pres nejakou proxy, nebo je cela podnikova sit schovana za NATem.
Nemluve o tom, ze pokud by nekdo chtel zadat vice emailovych adres, tak pro nej neni problem pred zadanim nove adresy zamaskovat/zmenit svou IP nastavenim nejake verejne proxy. A razem pristupujete terba ze saudske arabie, nebo z tchaiwanu. :)

Kriteria vyberu jsou dozajista zcela jina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  13. 09. 2002 13:54

Zajímavý názor. To podle Vás třeba doma musíme mít každý vlastní počítač s vlatním IP, abychom se mohli přihlásit celá rodina? A když se přihlásíme z jednoho počítače, tak to neprojde ani jednomu? To je pěkná blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Novotný  |  05. 09. 2002 17:15

Dobrý den,

Předem se omlouvám těm kterých se můj názor dotkne, ale nemůžu se ubránit názoru, že jak mobilmania.cz, tak mobil.cz jsou dost anti T-Mobil(ove) a většina, lidí taky..ze začátku byly takové ty názvy jako Error tel, Prasák trochu k smíchu, ale po tolika letech už vážně nechápu jak někoho stále může bavit dělat si legraci z operátorů. Je každého věc jakého operátora si vybere a když si ho vybral, tak pro něj bude asi ten nejlepší. Ale to neustálé odsuzování, služeb T-Mobilu, jako že Click byl na trhu rychle, už mi vážně přijde směšné. Myslím, že tu jisté chyby byly, ale po změně na T-Mobile se Radiomobil stal opravdu nejlepším operátorem v České republice. Ale ať udělá cokoliv, jisté skupině lidí se stejně nezavděčí...

Také bych chtěl požádat redakci, až budu pořádet nějakou anketu, ať prosím zveřejní, jaké operátory Vaši redaktoři využívají.

Děkuji Novotný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  05. 09. 2002 18:15

Pomlouvani T-Mobile je ted mezi pubosi ohromna moda ... ovsem je to natolik profesionalne udelana kampan, ze mam podezreni na to, ze pochazi z PR agentury nektereho z konkurencnich operatoru (a vzhledem k zamereni hlavne na pubose bych osobne typoval tu Oskarovu ).

K tomu druhemu odstavci: Pokud vim, tak vetsina redakce (ne-li vsichni) vyuziva sluzeb prave T-Mobile ... ovsem rekl bych, ze s Oskarem ma MM asi trochu "nadsandardni" vztahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  05. 09. 2002 18:50

BTW hrozne me bije do oci ta Vase veta "po změně na T-Mobile se Radiomobil stal opravdu nejlepším operátorem v České republice" ... takovato kategoricka prohlaseni jsou me osobne silne proti srsti at uz se tykaji kterehokoli operatora, protoze kazdy mame jine priority a tudiz je pro kazdeho z nas nejlepsi neco jineho a navic je volba operatora prakticky vzdy kompromis pomeru mezi cenou a kvalitou. Kazdy z nasich operatoru je nejlepsi v necem jinem - podle meho mineni je nejlepsi v pokryti ET, ve sluzbach TMO a v cenach OS a kazdy at si zvoli toho sveho nejlepsiho operatora podle svych vlastnich priorit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  06. 09. 2002 06:51

Tohle je jedne z nejrozumnějších příspěvků ohledně operátorů, který jsem kdy četl. Doporučuji redakci Mobilmanie, aby ho rozesílala každému, kdo začne bezdůvodně napadat některého z mobilních operátorů.

Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  06. 09. 2002 10:10

Dik za uznani a to je ke vsemu pro me osobne ta nejlepsi volba (resp. muj kompromis ) prave T-Mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phailo  |  05. 09. 2002 20:21

Myslim ze byste si mel svuj prispevek precist a jiste by Vam doslo ze ac opacne, delate v podstate to same co tu tak hrozne kritizujete. Ale uprimne - Vase veta ze T-mobile se stal nejlepsim operatorem... me po precteni prispevku VELMI pobavila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 09. 2002 21:24

Není žádný důvod, proč bychom měli zveřejňovat, jaké používáme operátory nebo mobilní telefony. Vůbec na tom nezáleží, ke všem musíme přistupovat úplně stejně. (A kromě toho používáme všechny tři a všechny telefony, které se nám dostanou do ruky )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  06. 09. 2002 10:32

No ono to ma docela realny zaklad aspon v Praze. Me doma Paegas, nyni T-mobile stale nefunguje. Stejna situace je napr. na Karlove namesti a spouste dalsich mist ktera nema cenu vyjmenovavat. Situace trva uz nekolik let a nikdo nema zajem s tim cokoliv udelat. Jedine ceho se od operatora dockam je informace, ze mam spatny telefon (ne jeden a vsechny se zazracne samy opravi pri pouziti ET nebo Oskara). Podobna situace je i v HK. Signalu je dost a hovorum neni rozumet, padaji atd. Prenost dat je prakticky nepouzitelny.

Tohle neni pomluva ale realne dlouhodobe pozorovani. Samozrejme je rada mist (mimo Prahu) kde funguje naprosto perfektne ale zanedbavani Prahy a nekolika dalsich mest a nekolikaleta neochota cokoliv resit jim rozhodne neprospiva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  06. 09. 2002 12:23

Jestli se nepletu, tak všichni používáme všechny tři operátory. Pár jedinců (viď Petře ) pak má ještě Eurotel T!P. Já osobně používám jen GSM, a to tedy u Eurotelu, Oskara i T-Mobilu... Mohu tedy s jistotu říci, že využívám služeb nejlepšího operátora v ČR, přičemž se mnou budou asi zastánci všech operátorů souhlasit 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Pešek  |  06. 09. 2002 12:36

Já se ani moc některým invencím vůči ''Paegasu'' nedivím. Mám s nimi taky svoji zkušenost: Byl jsem jedním z prvních, kteří k Paegasu v HK vstoupil. Koupil jsem si dotovaný telefon a ztrávil u něj celkem 3 roky. Po dvou letech smlouvy jsem byl ujištěn, že mohu kdykoliv od původní smlouvy ustoupit a stačí jen to nahlásit operátorovi a přestat číslo používat !! Po dalším roce jsem zjistil, že částky na fakturách přestávají být adekvátní tomu, co jsem viděl v síti za novinky a tedy tato služba pro mne přestala být výhodná. Tak jsem si řekl, že odejdu k nastupujícímu Oskarovi. Zavolal jsem do Paegasu a požádal o zrušení mého telefonního čísla. Nešlo to - ''Musíte napsat žádost a po třech měsících ukončíte smlouvu.'' Vzhledem k tomu, že jsem měl tarif, naskákalo to takovým způsobem.... než mi to potvrdili to kromě jiného přeběhlo do dalšího měsíce. To je zajímavé - výpovědní doba běží nikoliv od datumu obdržení výpovědi smlouvy, ale od datumu, kdy Vám na to odpovědí oficiálním dopisem, že ji dostali. Nakonec jsem se dlouho cukal (cca 2roky) jim ten rozdíl postupu při výpovědi zaplatit. Byly to sice asi 2tisíce, ale říkal jsem si, že snad dostanou rozum. Když to začali vymáhat způsobem, který dnes vím, že jim je vlastní - ztratil jsem nervy a zaplatil. Co se budu hádat s blbcem. Proti kolosu a jejich právníkům nemám stejně nárok, nemluvě o tom, že si neschovávám všechny papíry, abych to vyhrál. Takže tohle mám proti Paegasům. Jsou opravdu ostudou v chování k zákazníkovi !!!!!   A dost mne to mrzí, v první fázi jsem byl rád, že jsem mohl pomoci rozvoji dobré firmy za dobrou cenu proti tenkrát mocnému Eurotelu. Dneska doufám, že tak pomohu zrovna Oskarovi a modlím se, aby jeho vedení nezačalo časem dělat stejné chyby na trhu. Zatím to tak nevypadá, právě naopak a to je dobře.

Zdravím Vás a přeji všem uživatelům ať jsou u jakéhokoliv operátora příjemná spojení mezi lidmi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ubu  |  06. 09. 2002 13:56

Bať, bať a holubům je to jedno! Myslíš, že Tě jinde budou mít rádi, že se s nimi loučíš. Jak se někde objevíš už Tě mají a nepustí.  A podojí jako kravičku. Bať, bať a holubům je to jedno!
ubu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  06. 09. 2002 14:06

Souhlasim, ze Praha a Hradecko (vc. Pardubic a Chrudimi) je (nebo bylo) asi nejslabsi misto Paegasu minimalne z hlediska interferenci ... nastesti nase republika nejsou jen tyto lokality ... ovsem asi i to zalezi na konkretnim miste (ci telefonu - u me je to S45ka) anebo uz se zlepsili, protoze ja jsem v Praze nikdy vetsi potize nemel az na obcasne mistni problemy s prizemnimi indoory a pres Hradec, Pardubice a Chrudim jsem nedavno jel na/z dovolene a celou dobu jsem bez problemu v aute komunikoval pomoci GPRS T-Mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  06. 09. 2002 15:07

Okoli Chrudimi je fakt doooooost spatny Otec s matinkou maj porad jeste T-mobile a nadavaj porad... Jednou byl otec nekde makat, po dvore nahanel signal a mistni chlapek se mu smal a rikal: "Copak, copak, snad nemate Paegas!!!!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurio  |  08. 09. 2002 11:29

Názory v diskuzích jsou poslední dobou hodně proti TMO (možná jde opravdu o kampaň konkurence). Redakce MM má podle mě na operátory poměrně vyrovnaný názor, ale občas se nějaký ten úlet objeví. Štvou mě hlavně tím, že vydávájí články (nebo bleskovky), keré obsahují informace přímo od Oskara, tedy typu "S Oskarem ušetríte 50% za volání" "Oskar je nejvýhodnější" apod. Čekám až na rovinu napíšou "Vy kreténí co máte SIMky TMO a ET, okamžitě je zahoďte a přejděte k Oskarovi"

Redakce Mobilit a MM používá firemní síť TMO, ale jinak jsou to blázni co mají po kapsách 5 mobilů a 7 SIM karet

Po změně Paegasu na TMO jsem žádné zlepšení nezaznamenal, jenom se začala zhoršovat spolehlivost sítě a zvyšovat ceny. Kdyby Oskar nechal v platnosti 1500 kupóny s bonusem, už k němu možná přejdu. Ale zatím má smůlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  05. 09. 2002 16:33

kdyby radsi misto pitomych mms spustil banking, ktery vyuzijou normalni lidi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  05. 09. 2002 16:52

Vsak ten uz za par tydnu bude, ne? - Pravdepodobne behem zari... Bude ale zalezet na tom, u ktere banky jsi... Teprve potom se bude testovat MMS, pac je teprve vyberove rizeni na technologii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  05. 09. 2002 17:28

jsem u ebanky, ta by mela byt prvni na rade

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  05. 09. 2002 18:47

Toť otázka, která bude ta první.... Někde jsem zaslechl, že snad G.E. bude spuštěna nejdříve, hned za ní (na druhém místě) Ebanka.

Páč jsem u G.E., držím si palce    Jinak za tu dobu bez bankingu, kterou jsem musel u Oskara (s Twistem v kapse) přežít, mě drobná změna v pořadí snad už nerozhodí....

@ljosha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  05. 09. 2002 14:42

Já bych moc chtěl, škoda, že se na mně neusměje štěstí. Stejně jsem se ale radši zaregistroval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fydo  |  05. 09. 2002 14:56

He he :))
to jsme na tom stejne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  05. 09. 2002 14:07

tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  05. 09. 2002 15:25

Eurotel (proc ho ve svem vypadu vynechavas?) a T-Mobile to nejspis pred spustenim testovali svymi zamestnanci jako kazda normalni firma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Agassi  |  05. 09. 2002 15:47

Jestli to neni proto, ze ET to nejmin mesic zkousel i na vybranych zakaznicich, zatimco TMO to spustil najednou a ted to doladuje (viz problemy s odesilanim MMS na e-mail atd.)

Andre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  05. 09. 2002 16:56

JoJo, T-Mobile i za doby Paegase vzdy s necim vylezl, nemel to otestovany, blblo mu to pak hrooooozne dlouho..., ale hlavne, ze byl prvni!!!!!!!

To Oskar to dela spravne - vyzkousi na vybranych zakaznicich, pac Ti jsou vzdy nejvetsi kritici, a pak sluzbu teprve vypusti do normalniho provozu...

Eurotel to dela podobne, i kdyz si myslim, ze ne tak "okate" jako Oskarek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurio  |  08. 09. 2002 09:40

Až na to že Oskar začne testovat na lidech až když oba operátoři mají službu v provozu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  09. 09. 2002 03:46

Musím se Paegasu trochu zastat - když začínali se SMS službami (tehdy se to jmenovalo Super SMS), tak se na "dobrovolnících" nejen testovala funkčnost, ale testeři byli vyzváni k návrhům na praktické aplikace přístupu k internetu via. SMS. Bylo nás tehdy asi stovka, dostávali jsme několikrát denně e-mailový bulletin. Výsledky tohoto "brainstromingu" pak Paegas zhmotnil ve službě Paegas Info.

Leč musím souhlasit, dobré je zapomenuto. To co Paegas předvedl s Clickem byla fakt ostuda ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  05. 09. 2002 18:08

To si fakt myslis, ze neco takoveho jako je MMS lze spustit bez testovani?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  05. 09. 2002 21:00

Samozřejmě, že ne bez testování, ale T-Mobile se tomu testování zrovna hodně nevěnuje, tak z 20% min jak u Eurotelu a Oskara. Ti dva to zkouší o dost dýl, ale T-Mobile je chvíli pak to vypustí na trh a chvástá se jak je to super!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  05. 09. 2002 21:17

A ze zrovna ty mas najednou takhle interni skoro bych rekl tajne informace a dokonce od vsech tri operatoru ... to jsou mi veci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  05. 09. 2002 21:00

Samozřejmě, že ne bez testování, ale T-Mobile se tomu testování zrovna hodně nevěnuje, tak z 20% min jak u Eurotelu a Oskara. Ti dva to zkouší o dost dýl, ale T-Mobile je chvíli pak to vypustí na trh a chvástá se jak je to super a má to první...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 09. 2002 23:39

Normální firma testuje svoje nové produkty (služby) na zaměstnancích? Tý jo....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  06. 09. 2002 09:41

A ne? Testovaci provoz maji delat k tomu urceni zamestnanci driv nez se to pusti mezi platici zakazniky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 09. 2002 00:00

2 Ivos C. : Hmm to sem netušil,že každá firma má zaměstnance na testování novejch produktů

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  07. 09. 2002 08:18

To opravdu myslis vazne? Jako ze jsou firmy, ktere svoje vyrobky netestuji a rovnou je pousteji mezi lidi? Ja vim, Oskar to dela a "testuje to na lidech" a Ty to evidentne povazujes za klad, ale ja naopak za velke minus ... skoro mi to pripada, ze Oskar asi nema na zaplaceni vlastnich testeru, tak to "za hubicku" nechava testovat sve zakazniky ... ovsem vzhledem k tomu, ze jeho zakaznikum nevadi nekvalitni sit a nekvalitni sluzby a evidentne davaji prednost nizsi cene, asi jim nevadi ani tohle. Me by to vadilo. Ja jsem (dnes uz spise byvaly) strojni konstrukter a delal jsem mj. i ve vyvoji pro automobilovy prumysl a bez dlouhodobeho testovani to samozrejme neslo (ani tam, ani jinde), dokonce jsme na to meli specialni zkusebni oddeleni, kde se simulovaly vsecny mozne extremni podminky a teprve kdyz to v laboratornich podminkach vyhovovalo, jeste hodne dlouho se to testovalo v beznem provozu, ale samozrejme to delali nasi zamestnanci a ne ze se ten vyrobek pustil mezi zakazniky a teprve podle ohlasu se upravoval - to je pro mne temer nepredstavitelne a to snad ve vsech oborech ... kdyz to dovedu do extremu, co bys rikal na to, ze by sis koupil "zkusebni" limonadu a v ni by byla "zkusebne" pro vetsi kyselost namichana koncentrovana kyselina citronova a teprve podle ohlasu lidi s vypalenym hrtanem by ji vyrobce zacal "trochu" vic redit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 09. 2002 12:10

2Ivos C. Pocohpitelně to považuji za klad, na co je mu vyjádření zaměstnanců když to pak pustí na trh a drtivá většina lidí to odmítne,nebo budou mít velký námitky a to třeba z důvodu,že zaměstanec je s oním produktem (a třeba s mobilem když už jsme u toho) v kontaktu každý den, každou minutu a přijde mu to úplně normální, sou lidé kteří ale mají od těch služeb (produktů) odstup a tak logický jim to třeba nepřijde.... Samozřejmě že Oskar testoval GPRS i mezi zaměstnanci,(dříve než na lidech) né všech, zajisté lze pochopit že člověk třeba v call centru nemá moc času si hrát s mobilem.... a tak bych mohl pokračovat dále...

dejv 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  07. 09. 2002 17:58

A ja snad nekde nekdy tvrdil, ze to maji testovat na vsech zamestnancich? A od toho aby se vzili do mysleni BFU jsou prave ti urceni profesionalni testeri z rad zamestnancu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  08. 09. 2002 10:26

Promin, Ivosi, doposud jsem si myslel, ze pises solidne, ale tvoje prirovnani k zirave limonade je trochu pritazene za vlasy. Proste a jednoduse proto, ze v testovani mobilnich siti v terenu se vyskytuje mnohem vic kombinaci ruznych podminek. Me testovani kritickejma lidma "zvenku" prijde dobry.

...jeho zakaznikum nevadi nekvalitni sit a nekvalitni sluzby a evidentne davaji prednost nizsi cene...

Jestli najdes jedinou nekvalitni sluzbu, krome obcas pretizene GPRS, kterou KONKRETNE JA  u Oskara pouzivam, tak budes dobrej. Ja si opravdu nedelam srandu. Pokryti je mozna o malinko horsi - ale ja se pohybuju bud v mistech s nejlepsim (Praha) nebo naopak nejhorsim signalem VSECH operatoru (Sumava, Labske piskovce).

A cena Dohody je PRO ME bezkonkurencne nejlepsi, to mi nikdo nedokaze vyvratit.

Az budou konkurencni operatori nabizet GPRS roaming za mene nehorazne ceny (minimalni objem dat 250 KB, pricemz ja se obykle pohybuju kolem 2-5 KB !), tak mozna

GSM Banking nepotrebuju, mam domaci Linku 24 zcela zadarmo a mezinarodne se na sit vzdycky dostanu, a kdyz uz potrebuju provadet prikazy, tak mam vlastni pocitac s cipovou kartou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  08. 09. 2002 11:34

... ale tvoje prirovnani k zirave limonade je trochu pritazene za vlasy

Ale ja jsem chtel aby to prirovnani bylo pritazene za vlasy a aby bylo opravdu hodne extremni a take jsem to ovsem prave proto aby to bylo jasne uvodil vetickou ... kdyz to dovedu do extremu ...

Jestli najdes jedinou nekvalitni sluzbu, krome obcas pretizene GPRS, kterou KONKRETNE JA u Oskara pouzivam, tak budes dobrej. Ja si opravdu nedelam srandu. Pokryti je mozna o malinko horsi - ale ja se pohybuju bud v mistech s nejlepsim (Praha) nebo naopak nejhorsim signalem VSECH operatoru (Sumava, Labske piskovce).

Tak zrovna s GPRS Oskara mam zase ja jen ty nejlepsi zkusenosti (subjektivne se mi u nas zda byt rychlejsi nez GPRS TMO ... ovsem to uz zde na MM opakuji po nekolikate), ale na rozdil od Tebe je v mem okoli to pokryti slabsi (no slabsi ... spis zadne ) v mistech, kde se ja pohybuji hodne casto, ve meste je sice pokryti nadherne, ale hrozny zvuk, prerusovani hovoru, obcas nemoznost vytocit cislo na poprve, nikdo se na Oskara nedovola prestoze ma dotycny plny signal atd. (vzhledem k tomu, ze treba Petr K. ma obdobne zkusenosti a je take za severnich Cech, je mozne, ze Oskar proste jen zanedbava nas kraj ... kdyz jsem ted byl na dovolene ve vesnicce u Znojma, tak tam na tom byl Oskar naopak nejlepe - ostatne to jsem sem na MM do nektere z diskusi uz psal), ale jestli jsi z Prahy (jak jsem pochopil z Tveho prispevku), tak se Ti nedivim, ze mas s Oskarem dobre zkusenosti. A to radeji nemluvim treba o katastrofalni urovni infolinky a jeji "optimalni" pracovni dobe

A cena Dohody je PRO ME bezkonkurencne nejlepsi, to mi nikdo nedokaze vyvratit

Ale vzdyt pisu, ze zakaznici Oskara IMHO spise davaji prednost cene ... vzdy je to o volacim schematu a o pomeru priorit resp. jejich kompromisu.

GSM Banking nepotrebuju ...

Od zitrka uz ho budes mit i u Oskara (i kdyz CSOB zatim jeste ne ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  08. 09. 2002 12:32

Hmm, tak to vas ze severnich Cech lituju  To jenom dokresluje, ze volba operatora je silne SUBJEKTIVNI. Ke me se vzdycky operatori na infolince chovali slusne az hodne slusne a dovolal jsem se temer vzdycky (akorat  jak jim nekdo presek kabel bagrem primo k hi-tech centru) do minuty. Jako zakaznik Twistu jsem na tom byl kdysi o neco hur - mel jsem obcas pocit, ze me povazujou za socku (prebiram zde hodne pouzivany vyraz, protoze me nic lepsiho nenapada), ktera si vymejsli nesmysly. Pracovni dobe je dost katastroficka.

Ohledne detailnich technicky dotazu to bylo horsi (chtel jsem specifickaci citelnych formatu mailu na Oskarove slavne pretizenem e-mailovem portalu), to jsem si pripadal zase jak blbecek. Ale nastesti jsem objevil MNOHEM lepsi

Ovsem, priznejme si, infolinka Telecomu mi kdysi sdelovala pul roku stare ceny hovoru, az jsem ji na to jemne musel upozornit , ale stejne to chudinka mala motala s minimalni dobou hovoru  Ted me ovsem dostali, ze presmerovat hovor si clovek musi z vlastni "ucastnicke stanice", i kdyz jsem si poridil ten jejich slavny kod. Takze clovek ceka dulezitej hovor, ma treba zpozdeni nebo totalne zmeni program, ale aby se mu onen dovolal, tak se jeste musi stavit doma, aby si ten hovor presmeroval treba na mobil

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 13:06

2Tito: To přesněrování u Telecomu je koukám bezva věc.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  08. 09. 2002 13:37

Hmm, tak to vas ze severnich Cech lituju

K tomu zas tolik duvodu neni ... nam tady jde zase bezproblemove TMO ... a samozrejme nemohu opomenout ET se kterym podle mych zkusenosti je tech problemu vubec nejmene ...

To jenom dokresluje, ze volba operatora je silne SUBJEKTIVNI.

To ja prece tvrdim neustale ...

Ohledne detailnich technicky dotazu to bylo horsi ...

Co se tyce te urovne Oskarlinky (zajimaji mne pausaly), ta je IMHO zhruba stejne katastrofalni jak ta Twistova (ta je ovsem na rozdil od Oskarlinky katastrofalni 24 hodin denne ). TMO ma krome Twistove jeste infolinku pro pausaly, datovou infolinku a infolinku pro VIP zakazniky (razeno dle kvalitativni urovne). Na infolinku samozrejme vetsinou volam prave dotazy technickeho razu a proto zrovna Oskarlince nedokazi prijit na jmeno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  08. 09. 2002 13:53

K tomu zas tolik duvodu neni ... nam tady jde zase bezproblemove TMO ... a samozrejme nemohu opomenout ET se kterym podle mych zkusenosti je tech problemu vubec nejmene ...

Kdyz on clovek po nekolika letech neustaleho meneni karet zjisti, ze by se z toho taky mohl zblaznit  A tak chce jenom jednoho operatora

Mimochodem, ty nove stranky Eurotelu jsou strasne chudy na informace (aniz bych tusil, co bylo v tech starych). Hledal jsem ceny a podminky GPRS v roamingu beznadejne, stejne jako bezplatnou infolinku z ciziny. Kamaradce prestal chodit roaming na Go - resp. nechodi ji SMS od romingovaneho Oskara, nemuze odesilat SMS, ale dostava zpravy z webu ! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  08. 09. 2002 14:48

Kdyz on clovek po nekolika letech neustaleho meneni karet zjisti, ze by se z toho taky mohl zblaznit

Souhlasim a proto pro mne je nejlepsi volba TMO, pro Vas Oskar, pro jineho Eurotel atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 15:44

K zešílení fakt nejni daleko, já sice měním karty pořád,ale TMO jen kvůli bankingu (tak 2-3 do týdne) a limitovano Oskartu podle potřeby,ale taky párkrát do týdne. Už je to lepší než kdysi, kdy to byla z dnešního pohledu katastrofa,v jednu chvíli sem měl taky 3 telefony,ale dneska bych se na to vy****

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  08. 09. 2002 16:05

To chce klid, na hlavu led a nohy v teple  Nejhorsi, kdyz vam nekdo kvuli par halirum posila SMS z jinyho cisla, nez na kterym je k zastizeni   Tak bacha na to  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  08. 09. 2002 17:30

Ve svem bezne pouzivanem telefonu take zasadne odmitam menit SIM, pak mam jeste jeden telefon (ktery uz zas tak bezne nenosim) se servisnim menu na sledovani siti a v nem opravdu menim SIM TMO, OS a ET (ovsem v nejblizsich dnech si vsechny tri necham naklonovat no jedne jedine a pak mezi nimi budu prepinat uz jen v SimToolkitovem menu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bh5  |  09. 09. 2002 09:20

Ivoši, fakt konečně rozumnej příspěvek do jakékoli diskuze. Navrhuji ho na cenu příspěvek roku 2002 do kterékoli diskuze, kde si uživatelé jednotlivých sití vyčítají chyby sítí možné i nemožné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 13:59

Vím, že má TMO VIP linku, Oskar má např. Oskarlinku,BusinessKontakt, GPRS linku, VIP linku....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  08. 09. 2002 14:49

Dejvidku, ja take vim, ze i Oskar ma jine infolinky, ja tim "seznamem" infolinek TMO chtel ukazat, ze Twistova infolinka je jina nez pausalni a ta pausalni Oskarlinka (resp. Oskar ma myslim pro bezne postpaidy stejnou infolinku jako pro prepaidy) bohuzel urovni odpovida te Twistove a jeste to proti ni u Oskara zhorsuji tou "otviraci" dobou
O VIP infolinkach nemam prehled, ale na GPRS infolinku Oskara jsem volal dvakrat a pokazde ze me udelali blba (jednou chtel jsem vedet, proc me to hlasi error, kdyz chci jit ze samoobsluhy primo do GPRS fora jako "zakaznik" a ne jen "registrovany" a dozvedel jsem se, ze je to tak spravne a ze jemu to tak take dela ... ovsem na uctu znameho jsem si overil, ze mi ten dotycny Oskar bezostysne lhal a podruhe jsem chtel vedet, jak je mozne, ze mi bez upozorneni smazali me (technicke) prispevky v GPRS foru, prestoze jsem tam byl zaregistrovany pod svym e-mailem ... ja vim proc to udelali ... ja se diky te chybe popsane vyse musel zaregistrovat jako "registrovany" a pouzil jsem jmeno Ivoš C. a to jim tam nejak rozhodilo ikonu uzivatele a ti chytraci misto aby to resili to jen sproste smazali ...). Takze ani ta Oskarova GPRS infolinka neni zadny zazrak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fico  |  10. 09. 2002 09:30

Jasne, ze to Oskar testuje na svych zamestnancich, ale taky je zjevne, ze testovani na skutecnych zakaznikach je lepsi a realnejsi testovani. To snad da rozum. A proto je jenom dobre, ze nove sluzby Oskar testuje na skutecnych lidech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  09. 09. 2002 03:34

Mno, nechtěl bych pracovat třeba ve farmaceutické firmě nebo ve zbrojovce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  09. 09. 2002 07:29

Proc? Pokud nejsi zrovna pohyblivy terc, tak to muze byt docela sranda, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor