Chystáme crash test odolných mobilů

Diskuze čtenářů k článku

SUK  |  04. 07. 2005 22:10

Co takhle si s mobilem hodit proti autu ktery jede 100 KM/h??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lloyd  |  28. 06. 2004 22:29

vyhodit telefon v 50Km/h z okna jedoucího auta na asfalt, to se mi jednou stalo s 3210, krosnul jsem zatáčku a telefon se poroučel z otevřeného okna, a kupodivu, jen odřený a rozložený,a po složení fungoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubo  |  28. 06. 2004 17:19

Do piva snima. Hodil bych je tam vsechny 3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Průša  |  27. 06. 2004 23:21

V případě Siemensu M65 by mě zajímalo, jak se bude chovat na řidítkách extrémně zatěžovaného horského kola.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  27. 06. 2004 20:38

Navrhoval bych pád zapnutého telefonu do vařící vody. Ségře jednou takhle spadl při vaření do právě vařený polívky a nezvládl to. Tohle je sice jen indoor test, ale bylo by zajímavý vědět jestli to tyhle fakt odolný telefony vydržej.Tak do toho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mafia1  |  27. 06. 2004 20:14

Jen malinka protoze kdyz sem se dival na video prilozene k na CD k mobilitam mel sem vyhradu k testovani protoze aspon z tech sestrihu bylo misty videt jine podminky pro jednotlive mobily nekdy ste mirne nadrzovali tomu a jindy onomu prosil bych v pristim crash testu docilit co nejveci souhry jednotlivych testu aby byly podminky co nejvic stejne


ale to byla jen pripominka jinak se vam tento napad velice povedl tudis dekuji


cuz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nfx  |  27. 06. 2004 16:49

Ty odolné mobily jsou asi něco jako auta typu BMW X5, Nissan Murano, apod. Také si je teoreticky můžete likvidovat někde v lese, na staveništi, apod., ale kdo to bude dělat u něčeho tak hezkého a navíc za tolik peněz? Viděl jsem třeba X5 na kolech s profilem pneumatiky několik málo centimetrů, čili do terénu naprosto k ničemu. Ty mobily bych spíše přirovnal k modelce s postavou miss ve vojenské uniformě a s patřičně obnaženými některými partiemi. Také ji to úžasně sekne, ale poslat ji do války v Iráku by asi mohl jen nějaký sadista, když by ve své anorektické ručce neunesla ani pušku a pod batohem by se přelomila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RodneyM  |  27. 06. 2004 18:08

No,nevím,jak je to s tím Siemensem a Nokií-ty možná takové malé "missky"budou,ale ten Alcashit je celkem dost odolnej-neviděl si minulý crashtest?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]tOplOaDer  |  27. 06. 2004 16:23

nechtěli byste prosím doi toho testu zařadit také 5210?..zajímalo by mě to moc a verim ze nejen me..Takovy srovnání mobilů s outdoorem dva roky starym co? :) předem děkuji za odpověd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RodneyM  |  27. 06. 2004 13:36

Co kdyby jste tam příště dali takovou tu starou Nokii-6250.Siemens M35i,Siemens M45i(myslim-je odolnej) a ten starej Ericsson s anténou uprostřed-TY JSOU ODOLNÝ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juro  |  27. 06. 2004 14:15

Suhlasim, tiez si myslim, ze pokial by sa to dalo technicky zvladnut (t.j. zohnat a zaplatit) aj starsie odolne telefony, tak Nokie 6250, 5210, Ericsson R310 a Siemens M35i a ME45 by mozno tiez bolo zaujimave sledovat. Alebo aspon niektore z nich. Zda sa mi, ze ste kedysi informovali o tom, ze niekde v zahranici (crash)testovali odolne a neodolne telefony spolu a tusim, ze M35i vydrzal najmenej P.S. To predchadzajuce video bolo bez zvuku alebo to len mne neslo? Ak bolo bez zvuku, tak by nebolo odveci nakrutit to nove uz aj so zvukovou kulisou  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Creckx  |  27. 06. 2004 15:00

Každej pomlouvá odolnost M35i...je to kravina, vydrží toho dost, horší je když spadne blbě, třeba šutrem na display...potápěl jsem M35i ve vaně, sprchoval se s tim, zahrabával to do písku a umejval limonádou, házel sní o zeď a ve škole o tabuly, pár krát přeleťěla místnost, jednou mi vyklouzla když jsem si sní házel do vzduchu, z 5-ti metrů na beton přežila. Poslední kapka bylo hození o sádrokartonovou zeď kdy se mi rozložila na kousky, stačilo složit, nechat spájet anténu a byla zas ok, pak jsem s ročním crash testem skončil, telefon fungoval dál, nakonec mi ho ukradly:( Pro mě bude M35i vždycky odolnej telefon, ne-li nejlepší co jsme kdy měl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RodneyM  |  27. 06. 2004 18:04

Ale jediná nevýhoda tohohle testu by bylo to,že telefony se už neprodávají a kupovali by se z bazaru,kde už většinou už "testované"jsou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Klop  |  27. 06. 2004 12:01

trosku skoda, ze jste do testu nezaradili me45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Pumr  |  27. 06. 2004 10:45

budu ke ztažení i video??? nebo bude cd u mobilit??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eiffel  |  27. 06. 2004 11:28

CD? Tak to by bylo za hodně dlouhou dobu... A ke stažení není ani minulý test (možná bude?) , takže video poputuje do soukromé video sbírky pana Lutonského hned za Pamelu Anderson.  Ale těd vážně: Prosíme o video!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nfx  |  27. 06. 2004 10:43

Rozhodně by se také mohlo otestovat zatloukání hřebíků, dále ponechání na dešti jako simulace zapomenutého mobilu venku, rychlost potápění upadnuvšího mobilu do vody jako simulace vypadnuvšího mobilu z kapsy při přecházení či přeskakování hodně hluboké říčky, nechat mobil jako hračku štěněti, jak rychle ho zaujme a případně jak rychle jej rozkouše, možností je opravdu hodně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
otaku  |  27. 06. 2004 10:20

Ste kompletný? Zase chcete nicit telefony, a teraz take drahe? Niekto nema na tie tel. a vy ich rozbijete? Radšej ich dajte do nejakej súťaže ako ceny . . . Nabuduce to bude SX1, P900 a 7610 ? ? ? ... a čo tak crach test notebook-ov !?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nfx  |  27. 06. 2004 10:31

Ono je to určitě teprve začátek. Na Autorevue.cz začne jistě brzy pan Broža dělat crash testy automobilů a to bude teprve čtení. Svět reklamy je neúprosný. Lidem se prostě neštěstí líbí a čtenost těch článků to možná zaplatí. Tak mě napadá, že by se pak mohl jako jeden z crash testů dělat crash test mobilu v autě. Jeden když je upevněný do originální těžké hands-free sady a jeden když je volně položen před řidičem + případné zranění řidiče od takto poletujícího mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borek  |  27. 06. 2004 04:18

"..setkají se i se slaným mořským pískem." je takze vam computer press zaplati dovolenou nekde v karibiku??? ja chci byt taky redaktorem mobilmanieeeeeeee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nfx  |  27. 06. 2004 07:37

No jo, ještě by mohli testovat třeba pobyt ve stavu beztíže, pobyt ve vzduchoprázdnu na oběžné dráze, pobyt v atomové ponorce, pobyt v Antarktitě, pobyt na rozpálených plážích Tahiti, pobyt na Queen Mary 2, atd. Jo takový redaktor, ten se má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DD  |  27. 06. 2004 13:00

Puknete!!! Typicti Cesi, kdyz chcipla mne, at chcipne i sousedovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nfx  |  27. 06. 2004 14:08

Asi nechápete legraci, takže problémy podobného rázu budete mít nejspíše vy. Otázku národnosti bych zde neřešil, ne každý kdo umí česky je nutně Čech a jak to tady v té anonymní diskuzi chcete poznat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wesi  |  27. 06. 2004 01:45

Docela dobrej test na odolnost mobilu, je zahrát si s ním pár koleček místo Hakisu!
A pak ještě jeden testík, kterej sme kdysi zkoušeli se starym Ericssonem (nevim přesně model, ale byla to ta odolná ploutev). Napusťte umyvadlo vodou, dejte tam onen testovaný telefon a zavolejte si na něj! Tenhle Ericsson to vydržel, ale pro většinu mobilů by to asi byl GAME OVER, schvalne to zkuste!
PS: a co takhle ho polejt benzinem a na chvilku zapalit, treba na 15 sekund, hmm?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  28. 06. 2004 07:40

"...Docela dobrej test na odolnost mobilu, je zahrát si s ním pár koleček místo Hakisu!..."


Tohle zvladla i 7650.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom-cz  |  27. 06. 2004 01:29

já bych testoval u outdooru simulovaný pád z kola na silnici při 20/40/60 km/h

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  27. 06. 2004 10:27

Chci videt Marka jak se pozene na kole sedesatkou a jeste bude poustet z ruky mobil... To jsi sem ani nemel psat, pac jak pojede tak rychle tak spadne, rozbije si budku a MobilMania pujde do kytek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom-cz  |  27. 06. 2004 17:52

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CzZet  |  27. 06. 2004 01:23

Jsem hodně zvědavý na výsledek Siemensu M65. Podle kousku, který jsem měl v ruce, bych ho vůbec do telefonů s vyšší odolností nezařadil. Ale uvidíme.

CzZet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  27. 06. 2004 00:39

Co takhle nějakej test pevnosti uchycení krytek konektorů. Sice to není pro ten alkáč a taky to není moc destruktivní, ale když taková krytka jen tak upadne tak už ty mobily asi nejsou tak vodotěsný . Jinak ten první test byl sqělej, už se moc těším.


Stanley

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  27. 06. 2004 00:11

V tom testu budou naměřené nějaké hodnoty,takže je potřeba ustanovit nějakou jednotku odolnosti.Já navrhuji jeden Lutonskej. V praxi bude nejvíc hodnot zřejmě někde v oblasti miliLutonskej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares952  |  28. 06. 2004 06:38

a jakej by to proboha melo mit rozmer? nejlepe kgAcd/m/mol 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor