Uprimne mi nepripada, ze by poskytovani drobnych vylepseni vyrobku melo neco spolecneho s "davanim spotrebniho materialu zdarma". Koneckoncu spousta (napr.) softwarovych vyrobcu poskytuje zdarma update (a nekdy i upgrade...) svych produktu, a rozhodne to nikomu nepripada podivne. Spise naopak, meli-li bychom treba za kazdou "pidiopravu" Windows (tm) platit, asi bychom moc nadseni nebyli. Osobne si myslim, samozrejme to nemohu nijak dolozit cisly, ale myslim si, ze naklady na vyvoj napr. zminenych SW update jsou podstatne vyssi, nez (rekneme) na zasilani log náctiletym uzivatelum predrazenych telefonu "nejmenovaneho finskeho vyrobce", o uzitecnosti nemluve... Mozna je to tim, ze se pohybuji v odlisnem segmentu trhu, ale zvykl jsem si, ze technicka i jina podpora je cosi, na co zakaznik opravnene citi narok, ze by mel (pokud mozno zdarma = zakalkulovano v cene vyrobku) dostat... Z toho duvodu mi pripada ponekud zcestne i to, ze za nahrani noveho firmware do mobilniho telefonu si autorizovane servisy uctuji pomerne vysoke popatky, zatimco by jiste nebyl problem, aby prislusne files byly zdarma dostupne na strankach vyrobce a (zdatnejsi a vybavenejsi) uzivatel by si je mohl zcela oficialne preflashovat sam... Ale to uz jsem nekde jinde.