Club Sony Ericsson v provozu

Diskuze čtenářů k článku

Peťánek  |  29. 06. 2002 06:23

Navím, proč tady řešíte, jestli vám dá ten či onen výrobce telefonů něco zadarmo. Ten web je neoficiálním klubem SonyEricsson a pokud vím, tak na ofic stránkách lze stáhnout loga. melodie i pozadí ZADARMO.

Třeba na : wap.sonyericcson.com , nebo wap.esato.com , wap.sonystyle-club.com , wap.christersson.org ......

A tak podobně.....

Ale nepopírám, že "placená" loga od výrobce by byla možná kvalitnější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN82100  |  28. 06. 2002 18:19

Stejne si myslim, ze nejpropracovanejsi klub ma Nokia. Pravidelne mi chodi maily o akcich a nabidkach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  28. 06. 2002 22:15

Tak ty jejich emaily jen tak prelitnu ocima a hned je vymazu. Jsou tam docela nezajimave informace - obzvlaste pro me, ktery ctu pravidelne mobilmanii...... Kdyby je neposilali, tak by se nic nedelo. Vim, ze muzu zrusit zasilani, ale ten jeden email mesicne me zas tak netankuje!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R@Y  |  28. 06. 2002 10:22

Jen by mě zajímalo, co znamená věta dole na stránce:
This page has nothing to do with SonyEricsson. We are allowed to use the SonyEricsson logo and other pictures that belongs to SonyEricsson

Myslím, že na rozdíl od Clubu Nokia, který provozuje Nokia, tento web NEPROVOZUJE Sonyericsson!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepik007  |  27. 06. 2002 22:31

Souhlasím s tím, kdo psal, že v Sony Ericsson Clubu nic není...akorát tak 5 hnusnejch fotek mobilů...teda-si měli radši dát záležet než s tím vstoupili na web.

Práce kvapná, málo platná!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carl  |  28. 06. 2002 00:13

On to sice psal o Clubu Nokia, ale to neva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R@Y  |  28. 06. 2002 10:23

Problém je v tom, že Club neprovozuje SE...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  27. 06. 2002 18:31

Pane Lutonský,

Vaše argumentace není příliš trefná. Benzín, olej, papír či inkoust představují spotřební materiál. Logo je něco jiného, neboť jeho využitím se upraví vzhled telefonu. Jistě je zapotřebí nějaké úsilí k jeho vytvoření, ale pisatel legitimně uvažuje o omezené nabídce log jako bonus v rámci konkurenčního boje. Požadování platby za každou maličkost může zákazníky odrazovat. Viz Česká pošta, Telekom, Česká spořitelna, %Ceská pojišťovna a další monopoly.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erik  |  27. 06. 2002 18:44

Souhlasim s tebou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  27. 06. 2002 19:26

Poslání loga, to jsou náklady - stejně jako benzín, papír či inkoust. Výrobce telefonů nebo prodejce ale může udělat marketingovou akci, v jejímž rámci nabídne loga zdarma. To teď dělá například Alcatel ve svém Clanu a koneckonců i Nokia, protože zaregistrováním do Clubu Nokia získáte kredity zdarma a můžete je použít pro zaslání log.

Netvrdím tedy, že něco takového není možné a vhodné. Nesouhlasím však s tím, že nabízení log a zvonění zdarma by měla být samozřejmost. To je skutečně názor typu "proč není zdarma benzín".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tina  |  27. 06. 2002 20:06

Opravdu ziskam kredity, kdyz se zaregistruji? Ze jsem si toho jeste nevsimla, ze bych nejaky kredit v Nokia Clubu registraci ziskala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  27. 06. 2002 20:12

Teď tam koukám a vidím, že to zřejmě také byla časově omezená akce. Ale vím, že tam byla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.O.  |  28. 06. 2002 09:01

Uprimne mi nepripada, ze by poskytovani drobnych vylepseni vyrobku melo neco spolecneho s "davanim spotrebniho materialu zdarma". Koneckoncu spousta (napr.) softwarovych vyrobcu poskytuje zdarma update (a nekdy i upgrade...) svych produktu, a rozhodne to nikomu nepripada podivne. Spise naopak, meli-li bychom treba za kazdou "pidiopravu" Windows (tm) platit, asi bychom moc nadseni nebyli. Osobne si myslim, samozrejme to nemohu nijak dolozit cisly, ale myslim si, ze naklady na vyvoj napr. zminenych SW update jsou podstatne vyssi, nez (rekneme) na zasilani log náctiletym uzivatelum predrazenych telefonu "nejmenovaneho finskeho vyrobce", o uzitecnosti nemluve... Mozna je to tim, ze se pohybuji v odlisnem segmentu trhu, ale zvykl jsem si, ze technicka i jina podpora je cosi, na co zakaznik opravnene citi narok, ze by mel (pokud mozno zdarma = zakalkulovano v cene vyrobku) dostat... Z toho duvodu mi pripada ponekud zcestne i to, ze za nahrani noveho firmware do mobilniho telefonu si autorizovane servisy uctuji pomerne vysoke popatky, zatimco by jiste nebyl problem, aby prislusne files byly zdarma dostupne na strankach vyrobce a (zdatnejsi a vybavenejsi) uzivatel by si je mohl zcela oficialne preflashovat sam... Ale to uz jsem nekde jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  28. 06. 2002 09:28

Je tam hodně společného: jak spotřební materiál tak "drobná vylepšení" stojí peníze, v nákladech firmy to vypadá úplně stejně.

Abychom ale zůstali u mobilních telefonů, mám jiný příklad: stejně by se mohlo namítat, jak je možné, že výrobce ke svým telefonům neposkytuje kryty zdarma, alespoň jeden za půl roku. Je přece logické, že na takový kryt mám nárok ...

Znovu opakuji, že loga zdarma a podobné věci mohou být velmi vítanou marketingovou výhodou. Není to však podle mého názoru samozřejmost, jak prezentoval čtenář v úvodním příspěvku tohoto threadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 06. 2002 10:34

Souhlasim, ze spotrebni  material i treba loga zdarma je nesmysl. Ovsem jak uz tady nekdo naznacil, upgrade firmware by zdarma byt melo nebot se jedna v podstate o opravu chyb ktere do jiste miry omezuji pouzitelnost a diky nim ma telefon ponekud jine vlastnosti nez jake by mit mel. Uznavam, ze pro zakaznika to v zarucni oprave je ale servisy si za tuto operaci penize uctuji. Dalsi vec je, ze diky chybe a prehrani firmware casto prijde zakaznik o data. Pritom ani tak zakladni sluzbu jako je stazeni dat a zpetne nahrani servisy casto vubec neposkytuji. Situace se da pak prirovnat k zarucni oprave auta u ktereho pri oprave motoru z auta odstrani vse co bylo dodatecne namontovano (poklice, HF, radio, potahy, benzin z nadrze atd.) a uz je nenamontuji zpet a dokonce vam je ani nevrati.

Jinak v klubu Nokia je preci jen neco zadarmo. A to stitek k telefonu. Po zaregistrovani si muzete vybrat jeden zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 06. 2002 20:46

Štítek v Clubu Nokia už není, byla to zřejmě také časově omezená akce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení:  |  28. 06. 2002 12:04

Zapomínáte že máme kapitalismus?

Nabídka je jen odrazem poptávky. Kdyby za loga nikdo nechtěl platit, nikdo by je ani neprodával.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  27. 06. 2002 15:49

Nokia Club je snad ten nejdebilnejsi web co znam!!! Co tam jako je dobryho? Jen chcou love za loga a obrazky. Kdyz uz jsem si koupil jejich vyrobek, tak by je snad logicky meli nabizet zadax, ne??? Aspon v omezenem poctu, treba 5 log mesicne!!! Jsou to ubozaci!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  27. 06. 2002 16:59

Kdyz uz jsem si koupil jejich vyrobek, tak by je snad logicky meli nabizet zadax, ne???

Této logice trochu nerozumím. Copak máte od výrobce automobilů zdarma benzín a pneumatiky, copak výrobce tiskáren k nim zdarma poskytuje papír, výrobce DVD přehrávače dévédéčka? Zřejmě to jsou také ubožáci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 06. 2002 19:36

Benzin zdarma pro auta se da prirovnat k volani zdarma u mobilu a to po Nokii nechci.

Nektere automobilky maji v zarucni dobe zdarma preventivni prohlidky zdarma a to by se dalo prirovnat k poskytovani (aspon omezene) pro zasilani log zdarma....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 06. 2002 19:39

Ted jsem si jeste uvedomil, ze nektere automobilky ty preventivni prohlidky zdarma nedelaji jen v zarucni dobe, ale i napr. na hooodne starym aute.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  27. 06. 2002 15:18

Dobrej zacatek, ale zatim tam toho moc nemaj. Uvidime, jak se to rozjede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor