Velký omyl!!! Pokud nemáte nastavené heslo, bude-li Vám někdo chtít cokoli měnit přes operátora na OskarLince, operátor po něm bude chtít jako ověření bližší informace o jeho účtu, tj. 3 nejč. volaná čísla v posledních 2 měsících, jméno a příjmení, na které je to vedené, adresu, která je u účtu vedená, příp. rodné číslo nebo číslo OP, dále, zejména u Oskaret, kolik je tam kreditu, kdy naposledy dobíjel a jakou částkou, apod. Pokud volající zodpoví všechny kladené otázky (musí jich být minimálně 3) správně a přesně, opetáro ho uzná za ověřeného zákazníka, spolu s ním si zvolíte své heslo a nyní můžete již dělat s účtem, co se Vám zlíbí. Pokud u účtu není heslo a nechcete změny dělat přes operátora, již to jinde nepůjde! Přes hlasovou samoobsluhu se změny dělají přes položku číslo 1 (Můj Oskar), poté to po Vás bude chtít zmíněné heslo. Pokud tam nebude, systém Vás požádá o zadání 4-6 místného hesla. Je pravdou, že se to dá obejít, pokud voláte z pevné linky na 800 77 00 77 a zadáte něčí číslo, které nemá heslo, můžete mu na dálku heslo zadat a měnit mu cokoli Vás napadne. Je to však možné jedině, pokud to heslo nemá zadané a tudíž se na 100% jedná o Oskartu, která je ze zákona a z všeobecných podmínek anonymní. Nemůže být tudíž tak 100% chráněna. To je pochopitelné. Paušál má heslo již od aktivace, takže to nehrozí. Další možnost je přes internetovou samoobsluhu, do které se ale dostanete zase jen díky heslu. Pokud tam heslo není, nebo ho 3x zadáte špatně, přijde na tel.č., o které se jedná, jednorázové heslo pro vstup do samoobsluhy na 24 hodin, kde si pak můžete nastavit trvalé své vlastní. Je tedy u toho nutný mít také telefon dotyčného. Pokud ho máte, není to chyba Oskara, ale dotačného, že ho spustil z dohledu. Změny na účtu jsou také možné pomocí SMS samoobsluhy, ale do všech SMSek je vždy nutné heslo! Ze zde vypsaného tudíž vyplývá, že systém chránění je docela dobře udělaný. Jak jinak už ho udělat lépe. Rád se však z Vašich návrhů poučíme. Za soplečnost Oskar...Hony