Computer Press: Skvělé čtenosti tištěných titulů v roce 2005

Brno, 8. února 2006 – Podle aktuálních výsledků čtenosti tisku posílily časopisy Computer a Mobility svoji vedoucí pozici na trhu. Velmi dobrého výsledku dosáhly časopisy Jak na počítač a Osobní finance. Poprvé jsou známy výsledky čtenosti exkluzivního magazínu DIGIfoto.

Podle oficiálního průzkumu čtenosti MediaProjekt – SKMO, realizace GfK Praha-Median za třetí a čtvrté čtvrtletí roku 2005 (od 1. 7. do 17. 12. 2005), v kterém bylo dotazováno celkem 14 819 náhodných respondentů je čtrnáctideník Computer nejčtenějším titulem v oblasti informačních a komunikačních technologií, měsíčník Mobility je nejčtenější titul o mobilech.

Časopis Computer četlo 121 000 čtenářů na vydání. Opět tak potvrdil čtenářskou oblibu nad konkurenčními tituly, které jsou publikovány nejen na českém, ale i zahraničních trzích, jako jsou Svět počítačů, CHIP nebo PC World. Oproti stejnému období roku 2004 posílil Computer o 28 000 čtenářů, což je nárůst +30 %!

Klepněte pro větší obrázek

Jedničkou mezi tituly o mobilních telefonech je měsíčník Mobility, který je se čteností 78 000 čtenářů nejčtenějším titulem o mobilech. Oproti stejnému období roku 2004 posílily Mobility o 23 000 čtenářů, což je nárůst +41 %!

Posílil i titul Jak na počítač, který je určen všem, kteří se chtějí naučit s počítačem pracovat efektivněji. Jak na počítač si získal 68 000 čtenářů.

Historicky první výsledky exkluzivního titulu DIGIfoto, 26 000 čtenářů, jej ihned katapultovaly na druhé místo mezi fotografickými tituly.

Osobní finance dosáhly čtenosti 27 000 čtenářů. Mezi dalšími ekonomickými časopisy na českém trhu jde o naprosto unikátní typ média, které vyšší příjmové skupině čtenářů dává konkrétní tipy, jak investovat, zhodnotit úspory a vydělat.

„Děkuji všem kolegům za jejich úsilí v roce 2005. Děkuji za důvěru všem našim čtenářům a zadavatelům inzerce. Mimořádné čtenosti v kvalitních cílových skupinách nás utvrzují v přesvědčení, že naše média poskytují inzerentům vysokou přidanou hodnotu oproti jiným inzertním možnostem,říká Pavel Pospíšil, ředitel divize médií Computer Press, a. s.

Diskuze (3) Další článek: Jak fotí dvoumegapixelová Nokia 6280

Témata článku: Časopis Computer, Titul, Computer, Konkurenční titul


Určitě si přečtěte