ČTÚ k novým datovým tarifům Vodafonu. Kauza nekončí!

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 35

Názory k článku

09. 11. 2015 19:26

Já jsem u Odorika a jsem maximálně spokojený. Nad účtem mám 100% kontrolu. Platím jen to co provolám za opravdu směšné částky, internetu mám kolik potřebuji. Když žádný, tak jej prostě neplatím a když potřebuji, zaplatím si balík, jaký zrovna potřebuji. Neplatím zkrátka nic, co bych měl jakoby "v ceně", ale ve skutečnosti k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 11. 2015 17:35

Jako firemní zákazník OneNet si nemohu stěžovat. A pokud jde o LTE, tak v porovnání s O2 a TMO jsem moc, moc, moc spokojený. #neplacenareklama Soukromě jsem u TMO v rámci sítě ČBK, což je cenově velmi příjemné. Ale smlouvu sám na RČ/IČ bych už nepodepsal, ne za stávajících "standardních" cen, a to ani u VF, ani u TMO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 11. 2015 15:41

Docela obdivuji ty 'dobrodruhy', kteří jsou ještě u Vodafonu.. Tento mobilní operátor má nejhorší absolutně všechno:- přístup k zákazníkům
- proškolený personál s amatérským vystupováním
- kvalita a úroveň služeb + celé sítě
- v neposlední řadě nejděravější pokrytí 2G / 3G / 4G
- indické obchodní praktiky ve střední EvropěKdyby k tomu měli alespoň adekvátní ceny (flat za 149,-Kč), ale ceny jsou téměř stejné se zbylými operátory, ještě zákazníky OKRÁDAJÍ se službami které se samovolně aktivují .. a v den možné deaktivace naplánují odstávku systémů. Tohle je humus a krádež za bílého dne!
ČTÚ to dělá dobře, ale nemá respekt. Příště by tu pokutu měli dát MNOHONÁSOBNĚ vyšší!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor