ČTÚ MobilKomu: „U:fonův úpadek je vaše manažerské selhání“

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 36

Názory k článku

21. 07. 2013 18:50

a po dvou letech stále funguje!!! I vy,co jste mu přáli krach si můžete políbit pr*el,bo prosperuje a nabízí i služby GSM jako virtuální operátor s nejlevnější NEOMEZEN7MI hovory...
U:fon není MRTVÍ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2011 16:20

Hlavnim problemem Ufona je nestandardni frekvence, jedina, na kterou (a jeste dost piratskym zpusobem) mohl ziskat celoplosnou licenci. Z toho vyplyva sortiment provozovanych zarizeni. Tendr na zbyle frekvence se take odklada uz druhy rok.
Frekvence v CZ prideluje kdopak?
Jinak CTU je svym ochranarskym pristupem znamy, viz jeho role v uvolnovani telekomunikacniho trhu, ve zpristupneni mistnich smycek, prenositelnosti cisla atd. atd.
Netvrdim ze Ufon udelal vsechno spatne, ale nejak se snazil plavat v mantinelech, ktere nastavil prave CTU.
Jinak - nekdo snad cekal ze se CTU k vine prihlasi??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2011 14:34

Tedy, já nechápu čemu se rady někteří tak diví. U:fona vybudovala skupina PENTA, která je známá tím, že je to hlavně investorská skupina, už od začátku muselo být i duševně chorému jedinci jasné, že si tu společnost nehodlají dlouhodobě nechat. PENTA funguje na jednoduchém principu za málo to vybudovat a potom to prodat. Bohužel jak se zdá, tak se jim nepovedlo v nějakém rozumném horizontu najít někoho kdo by U:fona koupil, takže se utlumily investice jestli se nakonec někdo nenajde. Asi nenašel, tak to prostě teď pošlou do insolvence.Tady se prostě jen čekalo jestli tu síť někdo nekoupí, ale jestli někdo čekal, že MobilKom bude od začátku fungovat tak jak byl založen, tak to se šeredně spletl. Pokud od začátku víte, že si daný projekt nehodláte ponechat, je naprosto nerentabilní lejt do toho peníze dlouhodobě, navíc s vyhlídkou, že to ani nemáte komu prodat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2011 11:48

Já mám ufona rád, máme ho celá rodina celkem 12 lidí a se slevou platíme za dvě čísla 75 Kč měsíčně, přitom prokecáme každej kolem 6 hodin měsíčně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 11. 2011 09:36

S Ufonem voláme v rodině za Nula, co víc si přát. Podpora na Facebooku je super. Všichni co k němu šli si mohli služby vyzkoušet. Na druhou stranu, jednali jste někdy s ČTU, viděli jste pány v TV a jejich projev? Porovnali jste si svoje služby se zahraničím. Myslím, že ČTU v případě UFONa jako i v jiných, se řídí heslem, kdo nic nedělá nic nepokazí. Ovšem to ten úřad je zbytečný a my ušetříme přes miliardu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2011 08:59

U:Fon to zabil od počátku.Měl jít do klasického CDMA nebo koupit Oskara ,jít do klasického GSM/3G/LTE,místní WiFiny.Stejně tak zaspal UPC.Myslím si že UPC je schopnější a lepší na poli digitální technologie než Telefónica O2.A ČTÚ (Český Telekomunikační Úřad) ? Tak toho se zastávat nebudu.Špína a korupce od komínu až po kanalizaci stejně jako RRTV (Rada Rozhlasu&Televize).Zrušili co se dalo.Už samo udělování,přidělování kmitočtů na 3G.Aukce,prodej analogových televizních kmitočtů je to samý.Kolik kdo dá,ten to bude mít.Prodej kmitočtů byla a je chyba.Měli to dát všem hráčům.Ti ať předvedou co umí.Nesplnili,měli platit pokuty.Ať nám ČTÚ představí zájemce a oni,ať nám představí projekt výstavby.Pokuď do dvou,tří let pokryjou fungující 3G/LTE síť tak není co řešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 11. 2011 07:30

Ufon se zabil sam... nemel srat do site hlas (ten dokonal pravekymi pristroji), mel drzet jen data, poradne rozsirovat pokryti (tech % obyvatelstva, ktere kryje dnes bych vyjadril cislem max 60%, jenze frekvence ktere ma se siri daleko lepe nez nejake UMTS,mel toho patricne vyuzit,nestalo se) a nasel by hafo chtivych, kteri by si vzali 8GB za 4kila mesicne nebo bezFUP o 3kila vic. Celkove propadak, bud nekdo tendle spolek blbu koupi a sakra rychle udela, co se melo udelat uz pred lety a nebo je uplny krach jisty na 110%. Ano, jeste svita nadeje na licenci LTE, ale co pak se starou siti, dyt to bude vhodny max do zeleza. Ale vlastne ne, kdyz na 450Mhz nedokazali pokryt ani drtivou vetsinu CR,tak na 800 a > to nedokazou vlastne taky.
Vystridani technologii nepripada v uvahu, opet kvuli jiz zavedenemu hlasu, ten by musel jit do pryc, modemy lidem vymenit. Nac to delat jednoduse, kdyz to jde slozite. Ufo sedni do talire a zmiz PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2011 06:16

V tomto případě budu souhlasit s ČTÚ, kdo znal Mobilkom trochu líp, tak viděl, že to spíš připomínalo "dobrovolný kroužek mobilního operátora". Technologie CDMA je dostatečná i pro hlasové služby, ale pokud nebudu mít signál jako u GSM prakticky všude, tak je pro mě nepoužitelná. Takže to vypadá, že se pánům velký úspěch Eurotelu nepovedl zopakovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2011 02:01

Základní příčiny Ufonova krachu jsou nedobudované pokrytí a to stávající s mizernou úrovní. Nekvalitní a nespolehlivá funkce služby hovorové i internetové. Ostatní věci jsou už jen poslední hřebíčky do rakve - např. mizerné portfolio přístrojů i úroveň zákaznické péče atd. Kdyby Ufon pořádně pokryl republiku a zajistil kvalitu základních služeb, mohl s přijatelně nízkými cenami fungovat jako nízkonákladový operátor pro zákazníky, co chtějí jen volat a smskovat třeba i s jednoduchými mobily a být tak konkurencí zbývající trojci operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2011 22:34

Nepochopil jsem proč nebyl UFON schopen domluvit s nějakým renomovanějším výrobcem upravu klasického CDMA přístroje (který už dodávají třeba v USA). Technicky by to tak veliký problém nebyl...jenže...něco b to stálo...ale byla to jediná šance na trhu uspět...i za cenu prvotní dotace...ale to by skupina PENTA musela chtít.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2011 22:17

Martin, U:fon, Péče o zákazníky:
Chci jen říct, že normálně fungujeme, poskytujeme všechny služby, síť běží, zákaznická péče funguje. Společnost nic nedluží zaměstnancům ani státu. Návrh na restrukturalizaci a insolvenci podal současný krizový management a byl to promyšlený a připravený krok. Takže nás prosím nepochovávejte zaživa :) Hezký večer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2011 21:44

signál pro internet na kraji prahy příšernek. dál jsem tenhle mobilní omyl v česku neřešil. ať krachne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Kromě asi špatného servisu bude taky na vině jejich marketingové oddělení. U:Fona jsem zaznamenal, když s velkou slávou a řadou reklamních spotů vznikal coby další želízko v ohni, ale pak? Nic. Co vlastně nabízel? Jenom internet? Říkám si, že kdyby se dostala otázka do Nikdo není dokonalý, tak se najde slušná část lidí, kterým to ani nic neřekne. Neuplyne čtvrt roku, aby mě nemasírovali telefonicky 2 ze 3 mobilních operátorů. O U:Founovi jsem slyšel na začátku a teď zase na konci. Chci tím říct, že ve výsledku o reputaci zase nejde tolik jako o propagaci. Zlatým příkladem třeba nejmenovaný, největší pražský, tří-písmenkový autobazar. Kolik znáte lidí s dobrou zkušeností? A jak se jim hezky vede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2011 20:28

Ony by možná nižší ceny oslovili podstatně víc lidí ale problém byl hlavně s přístupem k zákazníkům,ignorováním reklamací,katastrofální servis,též jsem s nimi měl jednu "story" a stačilo,opravdu i kdyby byli půl zdarma nikdy víc!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2011 20:24

Já souhlasím s ČTÚ. Mám velice negativní zkušenost s MobilKom a.s.
1) Objednal jsem mobilní internet,který nefungoval
2) urgoval jsem tel.písemně. Reakce nula
3) Reklamace přes ČTÚ a poté odezva,že prý je vše v pořádku i když internet nefunguje
4) Po 3 měsících jsem vypověděl smlouvu na nesplnění služeb.
5) MobilKom a.s. vůbec nepřiznal ,že služba nefungovala Garantovaný 128 kb/s a praxe 20-30kb/s.
Provozovatel chybu neuznal ale naopak mě osočil,že mám velké přenosy dat.Vzhledem k udané rychlosti to vůbec nešlo i kdybych chtěl.
6) Tímto rozhodnutí ČTÚ kvituji.Provozovatel s uživatelem nesmí jednat a má zkušenost není jediná. Případů nefunkčnosti služby a její popírání je u U:fonu standart

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 11. 2011 18:42

Docela by mě zajímalo, jakou jinou účinnou zbraň si měl Ufon vzít, namísto "problematické technologie CDMA"??? Když tu žádná jiná možnost není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2011 18:36

Ufon je mrtvej,je to již hoodně dlouho,co ho mám a s hoodně slibama,jak se zlepší pokrytí a nikde nic.Nebejt rodičů,kteří volají zadara a jsou spokojeni,už by byl pryč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2011 18:33

CTU jsou potvory, ale ufon je ulet od zacatku. Kdyby to bylo klasicky CDMA, je to pecka, takhle je to nepouzitelny diky HW, ale to je ohrana pisnicka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 11. 2011 18:31

taky jsem pevneho nazoru ze ufon si muze sam za to, a dokonce bych donutil jej pykat, za ty sliby ktere tak za ty leta ani neprinesl, a ufonova existence je stejne tak pro mne pochybnitelna jako ufo tech kteri videli, ja totiz z dvema carkama nepresahnu ani 150kbs.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2011 18:09

Ať mám jakékoli výhrady na hlavu ČTÚ ve spojitosti s nečinností nad drahým mobilním voláním, prohlášení Mobilkomu mě upřimně pobavilo. Pojďme ČTÚ osočovat, že mně v mobilu málo vydrží baterie. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2011 17:55

Je to zajímavé, když se dva neúspěšné spolky navzájem obviňují ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor