ČTÚ varuje před šmejdy. Neprodávají jen hrnce a vysavače...

ČTÚ varuje před šmejdy. Neprodávají jen hrnce a vysavače...

Nejen prodejci hrnců a vysavačů, ale i podomní prodejci telekomunikačních služeb nezřídka využívají nekalé prodejní praktiky. Pro tyto prodejce se vžilo označení šmejdi a zejména dříve narozené nyní na tyto prodejce upozorňuje Český telekomunikační úřad:

Pojem šmejdi je většinou spojen s předváděcími akcemi, se zázračnými hrnci a extra odolnými zavazadly, bohužel i v...

Posted by Český telekomunikační úřad on 31. srpen 2015

Můžeme si klást otázku, do jaké míry budou právě senioři schopní zaznamenat toto poselství na sociálních sítích, nicméně pokud patříte mezi ty mladší a internetově zdarnější, určitě „své seniory upozorněte, aby se nenechali zahnat do kouta a nepodepsali vše, co jim někdo strčí pod nos.

Návod dává i ČTÚ – ověřit si, že prodejce je skutečně zástupcem firmy, jejímž jménem jedná (vizitka, logo na smlouvě,…). V případě pochybností se poradit s někým známým a hlavně nepodepisovat nic okamžitě. Stále také platí, že pokud uzavřete smlouvu mimo prostory k podnikání určené, máte právo od ní do 14 dní bez sankcí odstoupit. Srozumitelný návod najdete například na webu dTestu.

Jaké máte zkušenosti s terénními prodejci telekomunikačních služeb?

Témata článku: Operátoři, ČTÚ, Kauzy, Hospodaření a finance, Podomní prodej, Poselství

Určitě si přečtěte

ÚOHS naznal, že se operátoři nedomlouvají. Zpráva budí rozpaky

ÚOHS naznal, že se operátoři nedomlouvají. Zpráva budí rozpaky

** Úřad, který má potírat nekalou soutěž, hledal opatrně a nic nenašel ** Závěr: operátoři v minulosti měli stejné ceny, ale kartel to nebyl ** Čtyři strany opatrné úředničiny překládáme do srozumitelného jazyka

16.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 41

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

** ČTÚ naznal, že na trhu je něco shnilého, síťoví operátoři ale nesouhlasí ** Naopak virtuálové tvrdí, že stav je ještě mnohem horší ** Pozadí telco byznysu v ČR není tak líbivé, jako reklamy v televizi

14.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 26