Jestli koukám nebo nekoukám? Na reklamu člověk narazí všude,v televizi, v rádiu,v telefonu i na PC ať chce nebo ne.Velkou část reklam se snažím nějak nevnímat,ale reklamy podané vtipnou formou jsou jedny z mála které můžu. V současné době vládne těm vtipným reklamám T-Mobile,to je bez diskuse a kus cesty za ním je Vodafone. Neznám ve svém okolí ani jednoho člověka,který by neměl alespoň jednu oblíbenou reklamu,Ať s Chuckem Norrisem, Bolkem Polívkou (Rodina či Volej zdarma) nebo Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem(Tablety,Motorkáři či Skokani) či reklamy s fotbalovou reprezentací. Nevím od jaké reklamy to režíruje Jakub Kohák ,možná všechny nebo jen pár(to jsem nějak nezjišťoval) ,ale určitě má velký podíl na sledovanosti a oblíbenosti. Nějaké umělecké reklamy mě neberou,ale síla reklamy je v tom,že ještě dneska se mi při ,pohledu na nějaký prací prášek,vybaví "Uděláme uzel...Vy zíráte , my zíráme..."
Jinak Jakubovi držím palce a přeji nejen více skvělých a vtipných reklam,ale i více filmů a ocenění.Né nadarmo byl na festivalu v Cannes prezentován v prestižním světovém výběru Young Directors (nejlepší mladý režisér).Navíc umí i dobře své role jako je bránkář z Okresního přeboru.(citace: "Vod kdy ty vole rozumíš vietnamsky? Já se tak trošku kamarádím z jeho ségrou)
Názor byl 3× upraven, naposled 08. 12. 2012 13:12