Další ústupek mobilním surfařům. Před koncem měsíce lze aktivovat menší a levnější balíček

Názory k článku

nevericitomas  |  24. 08. 2016 15:19

Jedine spravne reseni stejne je vykaslat se na balicky a uctovat podle prenesenych data s klesajici sazbou za MB - vyresi to jak nepreneseni/neprenaseni dat do dalsiho mesice tak dokup balicku.
Napr. prvnich 10MB uctuju 1KC za 1MB dalsich 100MB za 0.5KC za 1MB a dalsich 100MB za 0.2 KC. Je to fer pro zakazniky i operatory. Zakaznik se nemusi bat, ze mu data propadnou a operator, ze zakaznik serfuje zadarmo a pritom cena za data je akceptovatelna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
frixus.sk  |  24. 08. 2016 15:56

Skoda, ze Tescomobile na zakaznikov kasle a nebude prevadzat dodatocny balicek a nema ani ziadny maly balicek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
010203  |  24. 08. 2016 16:02

stale oproti něměcku či velké britanii dostáváme drobky a tam za ty peníze mají mnohem vice GB dat než mi zde ...spíse to vypadá že mi dotujeme jejich levný internet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 08. 2016 17:31

proc se prevadi jen balicek navic? tak at prevadej vsem.. Ja treba z toho 1,5GB vycerpam tak 200MB mesicne.. ale aspon bych vedel ze kdyby neco, tak dalsi mesic se nemusim bat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  24. 08. 2016 18:07

Vážně používáme "levnější"?Správně je "méně drahé".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nedos.  |  24. 08. 2016 18:09

Pamatuju jak vodafone převáděl nabitý tarify. Přebytek tarifu z předešlýho měsíce se začal učtovat až po vyčerpání tarifu současnýho měsíce. Tudíž zlodějina. Jak to dělá O2 s převedenýma datama?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrS8500Wave  |  24. 08. 2016 18:26

Vím že můj názor bude mít samý mínusy ale přeci nemůžu nikoho trestat a nikomu hrozit pokutami, když jako podnikatelský subjekt dám nabídku 1,5GB za 750,- a 5GB (původně 3) za 900,- Kč. A když něco vyčerpám tak se budu ještě rozčilovat, že mě to stopli, odstřihly a nedali to zadara - jak jsme my Češi zvyklý. Sám jsem zákazníkem 02 a spokojen. Ostatně všichni rychle zapomněli na poměry před tzv. "O2 revolucí" kdy právě O2 nastavilo úplně jiný směr a ceny. Ruku na srdce. Někdo podá prst.....................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  25. 08. 2016 08:31

Slíbil jsem Vlastě že ji koupím nový telefon.
Vlasto kam jdeš ?
Objednat balíček dat k O2.
Vlasto co to neseš ?
ČVOP....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor