"Tato cisla jsou zajimava. Mozna by autori MM preci jenom mohli oslovit vsechny vyznamne sluzby v tomhle oboru, aby vsichni meli moznost statistiky porovnat."
Souhlas, ale otázkou zůstává jak jsou ostatní ochotni tato čísla uveřejňovat a jestli existuje skutečný přehled o všech provozovatelích a těch je určitě velká spousta. Myslím, že zde hraje velkou úlohu faktor novináře - časový stres, finanční ohodnocení, snaha tomu věnovat více času a priorita tohoto článku. Myslím si, že priorita je mizivá, spíše bych tento článek zařadil mezi zajímavosti někam (obrazně) do rohu středu novin a profesně-odborně jej neřešil. Někdy stačí říct "Hmm.." a myslet si svý, ostatně každá čísla statistik jsou značně zkreslená, včetně těch vašich, navíc čísla se přece dají vymyslet a stát se tak navenek lepšími.. a hlavně o moc věcí - těch skutečných - ve skutečnosti v reálu nevypovídají.
---------------------- mimo soutěž -----------------
S tou reklamou dělám narážky jen a pouze na to, že mi vadí, když někteří se snaží prezentovat sami sebe za každou cenu. Ano, pokud by to psal někdo jiný - např. spokojený návštěvník, nebo pokud by šlo o reklamu (např. placenou), tak to beru - není připomínek, ale tento styl prezentace zřejmě odpovídá o vaší duševní a morální vyspělosti (bez urážky). Asi jen prostě nesnáším tento způsob prezentace, a docela se divím Mobilmanii, že toto tolerují... i cenzůra někdy může být k věci.. a krapet mi to připomíná SPAM.
Stačilo to napsat jednoduše:
"SMOBIL patri k nejmene pouzivanejsim sluzbach tohoto druhu, tak proc si nerici o statistiky jinym sluzbam. My mame napr. denne zadosti zruba 10.000 ! a stejne urovne dostahuji i jine sluzby. Navic cernobila loga jsou uz minulosti.
At zije barva a polyfonie!!
Mejte se
Jakub Mach"
Hold asi na to nemáte, a je mi vás upřímě líto...