Diskuse: jak se vám líbí Oskarovy reklamy?

Oživeno Oskarovy reklamy znají snad všichni. První série spotů pod názvy Masér, Instalatér, Stopařka či Zmýlená jej vystřelila na vrchol veřejného povědomí. Co říkáte posledním kouskům třeba na Moji jedničku?

Začalo to naprosto nevídanými a originálními nápady. Z těch nejpopulárnějších uveďme spoty Masér, Pošťák, Instalatér, Plavec či Stopařka a podobně. Zmýlená byla jen třešničkou na dortu, pobrukovali jsme si ji snad všichni. Bezhlavé reklamy měla na svědomí reklamní agentura Young & Rubicam. Právě svým pojetím, kdy jste hercům neviděli do tváře, dokázaly vyjádřit daleko účinnějším, citlivějším a vtipnějším způsobem podstatu propagovaného produktu, resp. služby. Přehled všech těchto reklam naleznete zde.

Poté, co otěže převzala agentura McCann-Erickson, se objevily více tradiční kousky. Reklamy dostaly osobnější ráz, začaly se v nich objevovat celé osoby. Přáním Oskara však bylo, aby v nich účinkovali neherci, tedy naprosto obyčejní lidé z ulice. Konkurzu na tyto reklamy se opravdu mohl a může zúčastnit naprosto každý. Oskar se tak prezentuje jako lidový operátor, distancuje se od "image" spotů konkurence, jež nás zahlcují úžasnými lokacemi a krásnými lidmi většinou z řad profesionálních modelek a herců.

Poslední série reklam propaguje služby Moje jednička a Moje rodina. Jak jistě víte, jsou postaveny na mnohokrát opakovaném statickém záběru na neherce, kteří se snaží předříkávat připravený slogan. Reakce veřejnosti jsou různé, někomu nové reklamy připadají extrémně vtipné, ostatní je považují za trapné.

Diskuse: jak vidíte Oskarovy reklamy vy? Porovnejte první "bezhlavé" spoty s těmi současnými. Myslíte si, že jsou pořád tak originální a kreativní? Líbí se vám některé spoty konkurence v podobě Eurotelu, T-Mobilu či Českého Telecomu?

Diskuze (195) Další článek: Textovky zdarma do všech tří sítí

Témata článku: , , , Jak, Reklamní agentura, Diskuse, Oskar, Disk, McCann Erickson,