Dnešní změny u T-Mobilu: konec SMS z internetu zdarma

Diskuze čtenářů k článku

KRIVACEK  |  27. 02. 2003 14:50

Nestává se vám, že vám z dvaceti volných smsk neubývá?? Sem nyní asi na 12, ale vím jistě že už asi v pěti případech po odeslání se počet volných zpráv nesnížil. Nevím zda jásat, že jsem ušetřil, či se zlobit, že nevím kolik je přesný stav.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PT  |  15. 02. 2003 18:28

Si budte jisty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  06. 02. 2003 05:47

Od 5.2. večer se snažím zaregistrovat v T-Zones do 6.2. 5,45hod. Párkrát mě to ani nepustilo na stránky, párkrát to v půlce spadlo a 5x jsem se dostal až na konec registrace, kde mi to napsalo, že si musím změnit uživat. jméno. Přihlásil jsem se nyní v 5,45, zadávám tel. číslo a PUK 2 a po 5min. mi přišla odpověď, že toto tel. číslo je již zaregistrované. Tak zřejmě pro mě tato služba skončila.  Na ET a OS nedám dopustit. T-M přišel jsi o dalšího klienta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík :-)  |  06. 02. 2003 02:25

... doba HÁJKOVÁNÍ je na místě !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  06. 02. 2003 01:15

Jako velky příznivec paegasu musim uznat, ze v ruku v ruce s novym nazvem sli radikalne dolu sluzby i uroven tohoto operatora (obcas me prijde, ze paegas a tm nejsou ani stejni operatori :) Navic ta arogance a neuveritelny lzi pana Hajka. Rika se, ze vybudovat dobrou povest stoji vic nez rocni obrat, tudiz za posledni dobu tm vyhodil miliardy oknem... Nadruhou stranu nasi firmu donutil prejit na oskara a najednou neplatime 12 tis. mesicne ale jen 6. Docela neuveritelne.Tech firem, co se chystaji odejit (ne jen kvuli penezum, ale kvuli pristupu tm) znam mnoho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xsoft  |  05. 02. 2003 14:57

Ta nedostupnost T-Mobilu mě už štve, ale on není jediný na světě, takže jsem se trochu prohledl a našel jsem stránky, odtud můžete posílat SMS zdarma na všechny naše (i ostatní) operátory.
Seznam i pár obrázků jsem dal na www.pocitac.com, jestli chcete, tak se podívejte (nebo se dále zkoušejte dostat na přetížené stránky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neuron  |  05. 02. 2003 13:24

myslím, že hodnotit služby se klidně může již dnes. nejsem si totiž přesvědčen, že registrace uživatelů je víc náročná  než běžný provoz serveru. po mé včerejší registraci (která trvala asi 2 hodiny) jsem si myslel, zřejmě naivně, že přihlášení už nebude žádný problém. ale ouha ani na třetí pokus mě to do mé „nové“ mailové schránky nepustí pro její přetížení uživateli. a to se mě nezdá normální. t-mobile se na toto měl lépe připravit. takhle se nemůžu zbavit dojmu, že dělá vše proto, aby se zbavil svých zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  05. 02. 2003 16:02

Neuron? Sympaticke jmeno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lenina  |  05. 02. 2003 12:10

urcite to nakonec rozchodej (otazka je kdy) ale kdovi co maj este v zaloze ;) takze: t-mobile je mrtev, at zije oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roy  |  05. 02. 2003 11:21

Takže ani dnes jsem se nedostal na portálu T-zones ke svému účtu a nemohl jsem poslat sms-ku, a to ani zdarma, ani za peníze. T-mobile by se měl stydět za to co předvádí !!! Je to hnus a mé znechucení se nedá ani vyjádřit slovy. Věděli o tom s jakým předstihem a absolutně se na nápor zákazníků nepřipravili. Jsou to ubožáci. Zasloužili by nakopat do pr......le a ne jenom je bojkotovat. T-mobile fůůůůůůůůůůůůůj !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meda  |  05. 02. 2003 11:16

 To nemohli nechat bránu v provozu a třeba zkrátit sms na 300 znaku a zbytek doplnit placenou reklamou? Nebo odeslání sms podmínit klikáním na bannery a tak...

Tohle je naprosto hnusný..

zkuste www.sms.ac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eLzyx  |  04. 02. 2003 23:33

Je 23:30 ... a prave se mi hned na podruhy zaregistrovat na t-zones(primo pres www.t-zones.cz ne, ale pres t-mobile.cz naprosto v poho).... a dokonce odeslat i smsku...kupodivu i prisla (za cca 2vteriny), prisla i dorucenka. Ale t-mobile je stejne nah*vn* (to za ty emaily), takze pouzivam jiz dva roky jako 1st SIM kartu  od oskara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  04. 02. 2003 22:35

a výsledek posuďte...
Vážený uživateli,
litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:


  • V tomto okamžiku zpracováváme požadavky uživatelů, kteří se na portál t-zones přihlásili před Vámi. Prosíme Vás, abyste se o přihlášení či registraci pokusil později. Dále si dovolujeme upozornit, že pro úvodní registraci do t-zones potřebujete znát své telefonní číslo T-mobile a bezpečnostní kód PUK2, který získáte v dokumentaci k Vaší SIM kartě.
  • V případě přetrvávajících potíží pošlete, prosím, e-mail na adresu info@t-mobile.cz.
     
     
    Vždy o důvod víc proč být s  Vámi
    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jake  |  04. 02. 2003 22:10

    Tak ted uz je to dojebane uplne... t-zones nefunguji, ani se nenactou... proc to spousteli kdyz ani nevedeli, jestli to vydrzi napor uzivatelu? Z tohohle se uz asi nevymluvi ani se nebudou moci omluvit...nebo spis KOMU omluvit Jdem pryc...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Hombre  |  04. 02. 2003 20:10

    No přátelé, myslím že doba hájení je na místě. Chvíli to ještě bude trvat, než se vtipálkové z T-Mobile ten web naučí konfigurovat. Mně to dneska také vypisovalo lecjaké chytré hlášky o nekonečně velkém množství emailu chtivých uživatelů, ovšem výpis adresáře mně pobavil. Vyčkejme ještě chviličku, jistě se časem naučí kromě výpisu adresářů také nastavovat spouštění skriptů. No a za chvíli se jistě můžeme těšit i na první skriptíky J. A snad časem  i smsky ...
     
    Index of /
     Name                    Last modified       Size  Description
    --------------------------------------------------------------------------------
     Parent Directory        31-Jan-2003 13:22      - 
     enews/                  21-Jan-2003 13:42      - 
     errors/                 27-Jun-2002 22:27      - 
     index.SAVED.html        03-Feb-2003 11:47     1k 
     index.html                                     - 
     login.SAVED.html        31-Jan-2003 17:18    13k 
     login.html.30Jan        24-Jan-2003 17:42    13k 
     login.old.html          30-Jan-2003 12:34    13k 
     mms/                    19-Nov-2002 16:03      - 
     mms_en/                 19-Nov-2002 16:03      - 
     mojeinfo/               19-Nov-2002 16:03      - 
     pda/                    30-Aug-2002 08:30      - 
     pics/                   24-Jan-2003 14:53      - 
     styl4.css               20-Jun-2002 14:53     7k 
     zmeny/                  23-Jan-2003 08:28      - 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Spokojenej student  |  04. 02. 2003 22:33

    Error: 500
    Location: /um/cs/clickError.jspInternal Servlet Error:
    javax.servlet.ServletException: String index out of range: -1
    at org.apache.jasper.runtime.PageContextImpl.handlePageException(Unknown Source)
    at um.cs.clickError_2._jspService(clickError_2.java:331)
    at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(Unknown Source)
    at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.doService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.invoke(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.internalService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.modules.server.Ajp12Interceptor.processConnection(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(Unknown Source)
    at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)
    Root cause:
    java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -1
    at java.lang.String.substring(String.java:1519)
    at um.cs.clickError_2._jspService(clickError_2.java:235)
    at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(Unknown Source)
    at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.doService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.invoke(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.internalService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.modules.server.Ajp12Interceptor.processConnection(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(Unknown Source)
    at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Peter  |  04. 02. 2003 18:03

    Kdyz se vam nelibi, ze T-zones nefunguji, nepouzivejte je. Ja je pouzivat nebudu ani omylem. Jelikoz mam tarif, tak si pockam jeste pul roku az mi vyprsi a prejdu na oskara. Precejenom jsem se stal zakaznikem Paegasu a ne nejakeho T-mobilu, s temi cizaky uz nechci nic mit. Beztak jde vsechen zisk do zahranici a ja je rozhodne podporovat nebudu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Gazda  |  04. 02. 2003 17:09

    Po dnešním skoro celodením přehledu neustále se opakujících asi čtyř chybových hlášek jsem se konečně dostal do svého profilu a odeslal jsem SMS !!!!!!! - akorát mi za 1 SM o délce koel 500 znaků ubyly z kreditu celkem 3 SMSky  - Na Siemens S45 však dorazila jako jedna celá...  Doufám že z těch ukradených SMS alespoň část peněz T-Mobile dává na charitu... 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pavlis  |  04. 02. 2003 16:55

    Nevim jak vy ale me posledni udalosti okolo T-Mobile donutili ke zmene operatora. Zdrazovani, ruseni sms brany, nehorazne zpracovanej web atd. proste jen tak dal T-Mobile a myslim ze me bude nasledovat vic lidi, pokud se tak uz nedeje. proste T-Mobile je mrtvý

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mustafa Ibrahim  |  04. 02. 2003 20:55

    Chces se vsadit, ze neni?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Eraser  |  04. 02. 2003 16:17

    Pche, kdyz uz ma mobilni operator takovy zisky a neumi udelat poradnej web, to je ale ostuda, ja nemam slov... Preci ma zisk (nevim presne) nekolik desitek milionu denne, takze pro ne nebude ZADNY problem nechat specializovanou softwarovou firmu na rychlou predelavku webu (i kdyz takovy shit by museli udelat cely znova). Sice se cena kvuli "rychlosti" muze pohybovat mozna i v radu milionu, ale kdyz uz ti blby zdrazili, tak si aspon zakaznik rekne, ti tmobile nejsou takovi parchanti, protoze spravili tzones, tak si muzu odhlasit odber emailu... ALE JE VIDET, JAK TMOBILE NA SVE ZAKAZNIKY KASLE, PROTOZE ANI TEN BLBEJ WEB NEUDELA.

    P.S.: tzones web vypada, jak kdyby ho nekdo ze zamestnancu spichnul na kolene, aby ti arogantni hovada usterili...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jarda  |  04. 02. 2003 16:17

    i ja dokazu pochopit pokud bude mit operator problemy par hodin nebo i jeden den, ale u T-ZONES tyto problemy pretrvavaji jiz nejmene mesic, od dob "ochutnavky"  a pokud se jedna, a mne se jedna o placenou sluzbu, tak tezko dokazu stravit nejakou dobu hajeni. Pane Lutonsky nechcete si u mne objednat nejakou placenou sluzbu a dat mi par mesicu "hajeni"?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lednička  |  04. 02. 2003 16:02

    Ahojte!

    Už dva roky používám Oskara. Nejdříve Slyším vás, dnes Odepiš. Pegase jsem měla půl roku před tim. Byla jsem velmi spokojena, ze moji spolužáci mají sms za 3,30 a já jen za kačku. Super. Ale když jsem měla z oskara za průměrně 0,40 Kč, tak šel pegas ke kytkám.

    Jednou jsem se zaregistrovala na Click. Asi dvě hodiny (mám kabel - RYCHLEJ!) mi trvalo, než jsem se tam prokousala  k tomu, co jsem chtěla vědět: paegas bonus a click box easy. Pak jsem zjistila, že přesměrování přímo z mejlu je spolehlivější. Od té doby jsem to nepoužila.

    Asi se na T-Zones nezaregistruju. Těch pár sms na TMO pošlu z oskara za 1,58. Stejně maj skoro všichni kamarádi oskara, pár E-T a ti, co maj TMO, maj i ICQ, tak si s nima povídám takhle. A nebo hodlaj co nejdřív odejít.

    Simka paegase mi leží ve vypnutym mobilu (už 2 měsíce) někde hozená za postelí a nevidim důvod, proč telefon nabíjet. Stejně nevolám. Přijde mi, že 10Kč z oskara za hovor je pořád míň než z TMO...

    Mno, koukám, že to, co jsem napsala, je dost nepřehledný, ale asi z toho pochopíte, co jsem chtěla říct.

    S T-Z je to asi jako u nás ve škole: Informatiku vyučuje učitelka, který jsem vysvětlovala, že odkazy na webu nejsou vždy podtržené a modré, a po navštívení zfialoví... Hodně amatérských webů jede daleko líp... A to za to nemaj prachy, programátoři od TMO (teda jestli vůbec nějaký maj) by se měli stydět!

    Lednička

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    vaka tepe  |  04. 02. 2003 15:49

    Správně, jak jsem se už dočetl - "Tý Debajl". Jsou to pěkný šunky takový hnusní Debílci. Tohle jsem si o nich opravdu dřív nemyslel, ale teď jsem pochopil, jakej to je zkurvenej operátor.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nuny  |  04. 02. 2003 15:23

    Právě jsem poslal 3 sms ze zahraníčních web, nevýhoda je ale registrace ale je zdarma kdo umíte trochu anglicky aspoň minimum tak hledejte a určitě  nebudete litovat. Mně stačilo 20minut.Moji stránku určitě neprásknu ale je ji spousta. Hlavně USA a Finsko. SMS chodí do minuty.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ambro  |  04. 02. 2003 15:20

    No... přežil bych asi i to zpoplatnění SMS... jen je mi divné, že to musí stát tolik (kdyby to stálo řekněme 0,20 za 160 znaků - 1,- za dlouhou 5ti SMSku), tak by to podle mého bylo tak akorát, aby to normální český uživatel snesl.... Mezi námi, pochybuji, že rabat na 1 SMS u nás Twistařů je menší, než 2,50 CZK.

    Co bych ale uvítal, kdyby v notifikaci na MB Easy přišlo aspoň od koho ta zpráva je. Uživatel se pak aspoň může rozhodnout, jestli má cenu se připojovat a číst si e-mail...

    Osobně si ještě počkám, jestli náhodou ti aroganťáci v Praze nedostanou rozum. Ale pokud ne, tak od něj neodejdu jenom já, ale celá rodina (což je dohromady 13 uživatelů s celkovým provolaným kreditem kolem 15.000 měsíčně)....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    taflik  |  04. 02. 2003 15:18

    Rada pro T-mobile!!

    Byt vama tak to zas otevru, nebo mate hrube po ziskach, mluvime o miliardach a ne o me vyplate!!!!!

    Vzdyt kazdy kdo pohodlne psal nekolik smsek z brany skoro vzdy vyprovokoval nekoho s mobilem T-mobile v ruce, aby mu odepisoval.... cili zpatky jste to meli placene.... takze vlastne jakoby 50% prijem..... aby jste se neposrali, vsichni slevnuji a vy zdrazujete, vzpamatujte se!!!!!!

    Smsky vubec nechodi hovorovymi kanaly, vzdyt je to nejvetsi vejvar za nic!!!!!!!!

    Budicek!!!!!!! Vstavat a prestat jen okradat!!!!

    Rada pro zakazniky!!

    Za prve...... odjebat se odtud, tedy kdo z T-mobile

    Lidi nebudte blazni...... komousi nas mohli ovladat, ale ted je snad svoboda tak se nemusite zdrzovat volit nekoho jineho a myslim, ze jsou v pohode.

    a prosim vas neregistrujte se tam, znam reseni......... jiny operator!!!!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Hanuš Vavrčík  |  04. 02. 2003 15:14

    V sekci Otázky a odpovědi na T-zones:
    https://login.client.tmo.cz/um/cs/otazky/1.html#9

    1.9. Je možné zrušit MB/MBE a přestat využívat služby t-zones?

    Vaši registraci zrušit nelze. Standardní hlasovou schránku můžete využívat v rámci MBE. Pro jednoduché přeposílání e-mailů na mobilní telefon formou SMS si můžete aktivovat službu MobilePager. Z e-mailu odeslaného na Vaši adresu abcd@t-email.cz bude na Váš telefon přeposláno prvních 160 znaků a poté bude e-mail vymazán. Služba je poskytována zdarma a zbavuje uživatele potřeby správy schránky a nutnosti nastavování filtrů.

    A mám to zadarmo!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jura  |  04. 02. 2003 21:32

    Nemáš to zadarmo - ten text tam určitě zůstal ještě z dob, kdy to zadarmo bylo.

    http://www.t-mobile.cz/cms/c.asp?z=1193&w=1 :

    Přeposílání e-mailových zpráv z MobileBoxu, MobileBoxu Easy a MobilePageru formou SMS na mobilní telefon bude od 4. února zpoplatněno sazbou za odeslání SMS dle tarifu zákazníka (upozornění o doručení nové e-mailové zprávy – notifikace na mobilní telefon – bude i nadále zdarma). Služba MobilePager bude také nabízet rozšířené možnosti filtrování pro přeposílání e-mailových zpráv a uživatel bude mít přednastaven jiný typ filtru, než jaký dosud používal. Pro náležité přeposílání e-mailových zpráv by si měl uživatel po 4. únoru ověřit, resp. upravit nastavení svého MobilePageru.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    DaVENok6610x--ray  |  04. 02. 2003 14:45

    T-Mobile byl DŘÍV moje nejoblíbenější síť, ale tohle!!!!! Ze zákazníků dělaj blbce - tvrdí, že změny jsou na přání zákazníků... Kdo si přeje zdražování? No a když už za to chtěj prachy, tak by to mohlo fungovat. Prostě, Tý Debajl u mě skončil. Koupil sem si radši SIMku EuroTel.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pluton  |  04. 02. 2003 14:23

    Ten titulek mel znit takto: Dnešní změny u T-Mobilu: konec SMS z internetu

    To 'zdarma' je zbytecny, z inetu dneska ani zdarma ani za penize...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomas  |  04. 02. 2003 14:59

    Úsměvné a bohužel pravdivé     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MK  |  04. 02. 2003 14:20

    Taky uz me s**e. , ten T-Debile ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    netwoR  |  04. 02. 2003 14:13

    Tak takle hosi ne!

    Traceroute to www.t-zones.cz
    traceroute to www.t-zones.cz (62.141.3.86), 30 hops max, 38 byte packets
    (zkraceno)
    16 nb20a01-fe1-0-0.nb.telenor.net (217.70.227.250) 239.918 ms 239.610 ms 239.440 ms
    17 217.70.230.34 (217.70.230.34) 239.592 ms 239.545 ms 241.000 ms
    18 172.29.248.34 (172.29.248.34) 241.535 ms 240.392 ms 241.021 ms
    19 tinfo.t-mobile.cz (62.141.0.124) 240.350 ms !H 240.693 ms !H 240.331 ms !H

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jakub  |  04. 02. 2003 14:10

    S T-zones se asi nedelo DLOUHO nic, kdyz je na strance dole (c) 2002, jestli se nemylim, uz mame rok 2003, ne?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Milan  |  04. 02. 2003 14:02

    Ja blb se na Click zaregistroval asi dva mesice po tom co byl spusten.A vlastne cala ta doba je dobou hajeni.Hlasky typu vnitrni chyba servru, pri zmene nastaveni filtru chyba SQL stare nastaveni v pr.. a nove se neulozi upozorneni na mail za 12 i vice hodin .Firma, ktera  celou dobu provozuje zmetek a jeste si sama na sebe usije dnesni stav patri nakopat a ne hajit.Hajit muzu partu studentu, kteri provozuji neco zdarma, ale ne firmu ktera ma 4 miliony zakazniku.Protoze delam do pocitacu a internetu pouzivam spoutu ruznych sluzeb at jiz placenych ci zdarma ovsem katovej bazmek jako click alias t-zones jsem za svou 10 letou praxi jeste nepotkal.Kdyz uz nic tak je slusnost se alespon omluvit (dela to i vetsina provozovatelu sluzeb zdarma).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Evžen  |  04. 02. 2003 14:19

    Naprostej, úplnej souhlas.

    Ale třeba je "doba hájení" jánevímkolik let pro MobilManii vcelku přijatelná.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Gumídek  |  04. 02. 2003 14:01

    Vždycky jsem si myslel, že jen jedna věc na světě nejde, a to dělit nulou. A teď jsem přesvědčen, že nejdou dvě věci: dělení nulou a T-Zones.CZ

       

    Gumídek

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nuny  |  04. 02. 2003 14:20

    Tak to jsi na omylu,ještě nejde se vys*** se  v kulaté mistnosti do kouta.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pluton  |  04. 02. 2003 14:27

    kulaty mistnosti nejsou...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    VEEK  |  04. 02. 2003 13:58

    Četl jsem všechny příspěvky a jsem rád, že nemusím trpět jako zákazníci T-Mobile, neboť u něho nejsem, nehledě na to, že to je nesolidní firma s arogantním vedením, které bezpochyby s ledovým klidem vymyslí další podobné akce bez ohledu na svého zákazníka. K tomu co jsem přečetl není co dodat, všichni jsou nespokojení a z toho plyne pouze jedno: JEDINÁ MOŽNÁ OBRANA ZÁKAZNÍKA JE ODCHOD KE KONKURENCI. Jen doufám, že to všem dochází, protože toto je skutečný protest proti jejich počínání a také ho finančně pocítí, pokud bude v dostatečném počtu. Na západě od našich hranic se zákazníci tímto způsobem brání - a to úspěšně.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    GIGI  |  04. 02. 2003 13:54

    Chtel jsem si poslat posledni SMS ve 23:57 a vono hovno  ZASRANEJ T-MOBIL

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mm  |  04. 02. 2003 13:42

    velice me zklamal obsah clanku a diskuse, hovorite o objektivite, nicmene z textu je patrne, ze objektivni neni

    velice si vazim prace, kterou delaji lide v t-mobile (at priprava webu, administratori, vyvojari) a nechapu lidi, kteri mohou tupe vypoustet z ust takova slova a hanet cizi praci. obvykle totiz lide, kteri takto nesmyslne vypousteji slova, umi maximalne tak polovinu toho, co clovek, na nehoz nadavaji.

    kritizovat je snadne, ale ukazat, ze to umite lepe, uz je horsi; nema cenu, abych se vic na techto strankach rozepisoval, zbytecna ztrata casu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SHribek  |  04. 02. 2003 13:56

    Abysem to pochopil.

    Važme si toho, že to nefunguje i   když za to teď platíme a že to vlastně nikdy ani nefungovalo  a nemysleme na to, že u ostatních operátorů např. samoobsluha funguje.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pluton  |  04. 02. 2003 14:26

    no, kdyz si koupim auto a ono se mi cestou z prodejny rozsype tak budu taky nadavat, prestoze sam si auto vyrobit neumim. To co rikate ma vyznam u neceho co je zdarma. pokud za neco mam platit, tak proste ocekavam adekvatni protihodnotu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  04. 02. 2003 14:52

    Nezlobte se na mě, ale práce lidí v T-Mobile (alespoň co se týče T-Zones) je patlalská a nezaslouží si žádné úcty. Máte dokonce pravdu, že já osobně bych T-Zones nikdy nenaprogramoval, protože to prostě neumím. Možná právě proto se tím neživím a nikdy mě to ani nenapadlo - stejně jako si třeba videorekordér, discmana nebo splachovadlo nechávám opravovat od těch co to umějí a tím pádem se tím živí.

    Jako zákazník právem předpokládám, že lidé, kteří se živí poskytováním podobných služeb to umějí. Jako zákazníka mě totiž ani za mák nezajímá jestli na portálu pracovalo x lidí několik měsíců 24 hodin denně. Způsob zpoplatnění, autorizační postup i nemožnost zrušení portálu jsem si já nevymyslel a ten kdo tak učinil to má mít vychytané tak aby to fungovalo.

    Vzpomínám si na testování služeb ještě u Paegasu - tehdy se to jmenovalo SuperSMS (předchůdce SMS Info - nemá to nic společného se stejnojmenným webem jistého pana Cendry). Tehdy se dělaly zátěžové testy s uzavřenou skupinou reálných uživatelů (byl jsem jedním z nich) zejména proto, aby to pak v okamžiku zpoplatnění fungovalo.

     

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Gogo  |  04. 02. 2003 15:39

    Neříkám, že toho umím víc jak oni, ale když se tím někdo živí (administrátor), nebo si za to nechává platit (T-Mobile), tak by to mělo fungovat v odpovídající kvalitě. Ne že zpoplatní služby a na inovaci serverů se vykašlou a ono to snad nějak utáhne a když náhodou ne, napíšem tam nějaký kecy a všechny setřem

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mojmír  |  04. 02. 2003 13:06

    Jako správná socka mám 2 telefony, jeden s Twistem a druhý s Oskar Odepiš.

    Minulý týden se mi podařilo dokonce na t-zones nastavit notifikaci místo přeposílání mailu. Dnes mi došlo oznámení, ale stejně nevím, co mi přišlo, protože t-zones jsou od rána nedostupné.

    Oprášil jsem adresu na atlasu, z ní si nechávám posílat maily na Oskara (přijde jako 2 zprávy, takže i pochopím o co jde).

    Tyto 2 operátory mám proto, že většina mých zákazníků je na nich, ty 3 hovory měsíčně na Eurotel přežiji, ze 40 minut do Oskara za 10,50 Kč vyčerpám 30-40 minut a do T-mobile provolám nějakých 20 minut. SMS za 2,80 Kč jsem neposlal  od té doby co funguje Oskar, míval jsem Oskartu, z Odepiš jich pošlu tak 40 za měsíc asi za 40 Kč.

    Ať si huknou, konkurence funguje. Otcův Twist jsem zrušil a má také Oskara, za 10,50 se daly udělat necelé 4 hovory na nejčíslo, z Oskara do Oskara se za ty peníze dá klidně denně udělat 1 hovor.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mata  |  04. 02. 2003 12:42

    Tak jsem se na sedmy pokus (cca po 30 minutach snazeni) prihlasil do t-zones. Uz chapu proc to nemuze byt nadale pegas - pegas je prece okridleny kun, a se k rychlosti s jakou funguji sluzby t-mobilu nehodi!!!!

    Poslal jsem si prvni SMSku (uz jich mam jen 19 :(( - asi si zacnu delat zarezy do monitoru abych nahodou neprosvihnul limit a nezacal platit. A taky by me zajimalo jak dlouho bude trvat nez jim to nekdo hackne a zacne posilat SMSky na muj ucet.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Wizard_01  |  04. 02. 2003 12:54

    Ja se o to snazim 8 dni a porad nic . Meli by to delat na poradniky

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kamilek  |  04. 02. 2003 12:23

    Spis bych rekl, ze se tam versina lidi prihlasuje kvuli tomu, aby zrusili preposilani mailu, nez se jim stane nejakej pruser.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Wizard_01  |  04. 02. 2003 12:10

    Dovolte, abych se zasmál  a zároveň byl šokován  

    Jediná věc, která může toto omluvit, že u telefonu seděla debilní nána, která nic chápe a neumí (maximálně kecat nesmysly !).

    Nechápu ty adminy, co dělaj v TMO ! kdyz maji 3 miliony zakazniku - tak snad chapou, ze ty necely 3 mil si bude chtit zaregistrovat .Co na to, jestli to bezi na unixu ci windows. Bezi to na IIS5.0 . A stacilo by tak malo, jen tam dat dalsi pocitace za par litru a par veci nastavit .

    A netvrdte mi, ze http://developers.t-mobile.cz/ je take pretizena  a ze se tam loguje moc lidi

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    hp3  |  04. 02. 2003 14:12







    Stránku nelze zobrazit

    Požadovaná stránka není dočasně k dispozici. Na serveru WWW jsou pravděpodobně technické potíže nebo je třeba změnit nastavení prohlížeče.



  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dj.G  |  04. 02. 2003 11:59

    tohle je taky husty, koho to vlastne zajma ,

    "V tomto okamžiku zpracováváme požadavky uživatelů, kteří se na portál t-zones přihlásili před Vámi. Prosíme Vás, abyste se o přihlášení či registraci pokusil později"

     

    Dj.G

    proste debilni T-mobile

    Zlatej Oskar

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    --  |  04. 02. 2003 15:09

    Mno jo, ale maj tam chybu. Sparvne tam ma byt:

    V tomto okamžiku zpracováváme požadavky uživatelů, kteří se na portál t-zones přihlásili před Vánocemi.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Krupa  |  04. 02. 2003 17:39

    LOL

    Honza

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jura  |  04. 02. 2003 19:30

    "V tomto okamžiku zpracováváme požadavky uživatelů, kteří se na portál t-zones přihlásili před Vámi. Prosíme Vás, abyste se o přihlášení či registraci pokusil později" -

    - Ne koho to zajímá, ale jak si vůbec může někdo dovolit takovou hlášku u INTERNETOVÉ SLUŽBY vypustit z huby!!! Když jsem to viděl, tak mi zůstal rozum stát... Tohle oznámení chápu na operátorovi, kde je jakási fronta volajících. Ale na mailové službě - TO JE VRCHOL! T-Mobile měl na přípravu na tento nápor určitě dost času, ale neudělali asi nic - takže i hláška z jejich oznámení, že "Technické oddělení společnosti průběžně pracuje na dalším posílení kapacity a optimalizaci systému" mě taky dost rozesmála

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka  |  04. 02. 2003 11:58

    Mohli nechat alespon volnou branu na poslani SMS jen o delce 160 znaku, tak mohli usetrit asi 5x . Prece slo posilat zpravu rozdelenou az na 5 SMS

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Adam  |  04. 02. 2003 11:43

    Teda dovolim si nesouhlasit s tim doplnenim z 9:07. Prave v takovych krizovych situacich se pozna kvalitni operator. Pokud funguje jen kdyz je v siti maly provoz, tak je to operator na nic. Kvalitni operator telefonich sluzeb se snad pozna podle toho, ze ho nerozhodi zadna situace (nahromadeni telefonujicich lidi na jedno misto, zajem o novou sluzbu, atd.). Uznavam, ze od urcitych chvili to ta sit nemusi ustat uz ze svyho principu. A to plati i pro ten server - vzdy je jen pro urcity pocet zadosti a uzivatelu. Ale proboha to, ze t-zone soustavne pretizenej snad tmo vi a ma s tim neco delat. Z reakci v ruznych diskuzich vidim, ze nic nedela.

    A za druhe - to si snad meli spocitat uz nekdy toho 27.12. 2002, kdyz to oznamili. Proc uz nebyl t-zone uz tehdy posilen? ZADNA DOBA HAJENI - tmo je naprosto neschopny operator. Tot muj nazor.

    Spolecnost, ktera ma statisicove zisky denne a je neschopna udelat si poradnej server, tak aby nebyl denodene pretizenej, je banda tupcu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  04. 02. 2003 11:54

    Ano, t-zones je soustavně přetížený a také jsme o tom už na MobilManii psali. Nové služby t-zones ale budeme hodnotit až při standardním provozu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zap  |  04. 02. 2003 13:04

    Pane Lutonský, já to osobně vidím tak, že "standardní" se u t-zones rovná "přetížený"


    PS: zajimavá je fonetická podoba slovíčka t-zones [tÝzOUns] s windows[vIndOUs] - nejenom že stejně zní, jsou taky stejně nespolehlivé (píšu o windows čistě stvořených MS - tedy 95 a 98)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jeňýk Pupík :-)  |  06. 02. 2003 02:07

    ... tak jsem si počkal ... jsou 2 hodiny v noci ...
    ... a oni jsou stále ještě přetížení ?

    NEFUNGUJE TO ANI TEĎ !!!!!!!!!!!!!!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza  |  04. 02. 2003 11:22

    Jen jedna rada pro nespokojence: Operátor, kterého jste si vybrali není schopen již měsíc zajistit spolehlivý a plně funkční webový portál a to se nedá omluvit ani větší zátěží. Vzhledem k svým ziskům může mít serverů desítky a diskových polí stovky, takže by ten portál prostě fungovat měl a pokud tomu tak není, tak to omlouvat nebudu! Operátor, co zpoplatní služby a ještě jsou nedostupné si nezaslouží omluvu!

    Jako jediné řešení pro opravdové nespokojence je: ukončení smlouvy a odchod od T-Mobile! Lepší radu Vám bohužel nedám!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  04. 02. 2003 11:45

    Každý kdo odejde k jinému operátorovi, bude uvězněn a následně popraven podle platných všeobecných podmínek.

    Admin
    světové skupiny
    Franta Máslo

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mobi  |  04. 02. 2003 12:12

    Naprostý souhlas, Honzo! Těch sviňáren provedli už hodně.... a lidi si to budou pamatovat. Mobi

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marian Matys, ComTEL  |  04. 02. 2003 11:20

    Chtel bych kazdeho nespokojeneho uzivatele t-zones poprosit, at napise svou stiznost (ma-li jiny email ovsem, kdyz t-z nejde) na info@t-mobile.cz a stezuje si, jak je mozne ze PLACENA SLUZBA nefunguje... Ja to tak delam... Take nebude na skodu upozornit COI a SoS...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    TRAVEX  |  04. 02. 2003 11:15

    Nesouhlasim s vasim tvrzenim ze:

    Podobně jako kvalitu mobilních sítí nehodnotíme o Štědrém dnu nebo Silvestru, ačkoli se na tyto dny mohli operátoři dlouho připravovat, nebudeme t-zones ani jiné služby posuzovat zrovna v den, kdy lze předpokládat největší zatížení. Nepřipadá nám to správné ani objektivní. To je stanovisko redakce.

    Toto je podle meho velmi neobjektivni srovnani. Nesrovnavejte volani a sms z mobilu s pretizenim na internetu. Behem vanoc ci silvestra je priliv zakazniku jasne dan poctem zakazniku kteri maji mobilni telefon a zrovna v dany den ho take pouziji coz muze byt tak 70% uzivatelu (strilim od boku). Ale kolik uzivatelu T- mobile co maji mobilni telefon a zaroven pristup na I-net a zajem se prihlasit na T-zones zrovna dnes asi tak je ??? 10-15% uzivatelu. A taky stalo se Vam nekdy ze jste se 14dni pred vanocema nikam nedovolali a nebo tyden pred vanocema. Me osobne ne a na T-zones sem se nedostal ani pred 14dny ani 7dny ani dnes.

    Muj subjektivni nazor je takovy ze to proste T-mobile nezvladl a to HODNE!

    TRAVEX

    PS: neni to prece zivnostnik nekde na rohu ulice ktery si muze dovolit takovoudle chybu nebo ano?!?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  04. 02. 2003 11:26

    No bohužel je to, myslím, právě naopak: Živnostník na rohu by si tohle zrovna dovolit nemohl - skončil by velmi rychle.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    TRAVEX  |  04. 02. 2003 14:04

    Ja jsme to tak samozrejmne myslel. Jen jsem koukal na pomer. Zivnostnik "ja osobne jsem" dene jednoho zakaznika neuspokoji nebo dokonce i nastve tomu se nevyhnete. Ale kdyz neuspokojite 30% zakazniku za den tak se s nejakou zivnosti muzete roloucit. A tak je to u T-mobile on kdyby neuspokojil 1, 10, 100 nebo 1000 zakazniku tak je mu to jedno ale ja bych rek ze to cislo pujde nekam k hranici 30% zakazniku T-mobile a to je to co si i takle velka firma nemuze dovolit.

    TRAVEX

    PS. V predeslem clanku jsem tu vetu stilizoval ponekud spatne.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  04. 02. 2003 11:34

    Právě dnes se bude nejvíc uživatelů registrovat na t-zones, dnes je na webu extrémní zátěž a proto mi nepřipadá vhodné podle současného stavu hodnotit celý portál. Srovnání se Štědrým dnem mi připadá přiléhavé, t-zones je také oproti běžnému stavu velmi přetížen a také se to vědělo.

    Podobně jako bychom napsali o výpadku čtrnáct dnů před Vánocemi, napsali jsme minulý týden na MobilManii i o problémech s t-zones.

    Netvrdím, že současný stav na t-zones je v pořádku a souhlasím, že je to ostuda. Nové služby, které portál přinesl, ale budeme hodnotit, až se provoz ustálí na standardní úrovni. To je vše.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    TRAVEX  |  04. 02. 2003 13:10

    Dobra tedy, pockam na hodnoceni az se situace ustali. Ale stale trvam na tom ze by se neco takoveho nemelo T-mobilu stavat. Mimochodem za jak dlouho si mysli redakce MM ze se situace T-zones uklidni?

    TRAVEX

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    hp3  |  04. 02. 2003 14:01

    Ja si asi na par dnu nastavim tu zoufalou notifikaci a počkám, co se vyvrbí ze www.levnesms.cz pripadne dalších portálů, které by něco takového nebízely. HOWGH.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  04. 02. 2003 11:11

    Tak jsem kliknul na "pošli SMS" a na jejich e-mail pod textem zaslal následující e-mail:
    Dobrý den,
     
    S pozdravem a děkuji
    Cervený Oskar
     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tom  |  04. 02. 2003 10:54

    Vážený zákazníku,

    odpovídáme na Váš e-mail ze dne 1.února 2003.

    V posledních dnech registrujeme zvýšený zájem o služby portálu t-zones, který převýšil naše očekávání. Proto může dočasně docházet k naplnění maximální kapacity portálu. Litujeme, že Vám nemůžeme poskytnout příznivější informace. V případě, že se Vám objeví chybové hlášení, zkuste prosím akci opakovat později.
    Omlouváme se za potíže, které Vám byly nedostupností portálu t-zones způsobeny.

    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den

    Kdy později? 4 dny se snažím zaregistrovat a už je to k zoufalství!!!


    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Evžen  |  04. 02. 2003 11:05

    Nemůžu souhlasit s hájením.

    A tenhle mail mě v tom jen utvrdil - co to sakra je  "zvýšený zájem o služby portálu t-zones, který převýšil naše očekávání"?

    Jsou debilní? Oni neví, kolik mají zákazníků, a nedokážou si spočítat, jak se asi bude poptávka po službách vyvíjet?

    Prosímvás, milá redakce, tady nemluvíme o firmičce, která má šest zákazníků a je na trhu půl roku - mluvíme o jednom z největším telekomunikačních operátorů na světě! Takže jakékoliv hájení je nesmysl - a zákononitě musí vzbuzovat otázky ohledně vaší nezaujatosti, nemyslíte?

    Když si koupíte auto s ABS a zjistíte, že to nefunguje, taky dáte výrobci "několik dní" hájení? Asi těžko, že jo?

    Nemůžete omlouvat lemply - a tohle nic jiného než lemplovství nejhrubšího zrna je.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  04. 02. 2003 11:34

    Už mě tu všichni S*E*R***E*?:T Mám tu přetaktovatnou 386 DX/40, 1 GB EDO paměti, 4 0000x zrcadlené disky Kyocera 85 Mb s 800 Mb bad blocky + disketové pole o 8 000 disketách????!!!! Víte kolik dá práce, všechno přenastavit???? Toto nejmodernější vybavení Pentagonu, které bylo zakoupeno na počátku 90tých let nestíhá zpracovat požadavky našich klientů z jednoho prostého důvodu > je vás srašně hodněěěěěě ééééééé aúúúúúúú teď jsem dostal 220. Zkusim zapojit záložní server 286/12 Mhz a zapnout TURBO OVERCLOCK MODE, kdy do CPU na pin 1 a 2 zapojím přídavné napětí 220 V a vytvořím tak turbulentní fázové pulsní obloukový napěťový most, který by, při troše štěstí, měl umožnit vstup do jiné dimenze a vedlejší účinek > o 0.00012 zvednout výkon CPU. Právě dovezli nový dřevěný CASE z leštěného hliníku, protože mi ten minulej shořel ve firemním krbu, když jsme slavili Den nezávislosti. Věřím, že víte, že lepší firmu byjste jen těžko hledali, a že tak schopné a obdivuhodné zaměstnance má jen naše světová firma!!!! Omlouvám se za hrubki, protože mě čeština moc nešla. Studoval jsem jadernou fizyku!!!!!!! Podílel jsem se také na výrobě chemických zbraní v Iráku, ale to je tajný, takže to nikomu prosím neříkejte!

    Admin světové skupiny
    X-mobile

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  04. 02. 2003 11:38

    Ještě mi poslal Admin tuhle zprávu:

    Ještě bych chtěl doplnit, že prodávám coprocesor 387 z našeho firemního serveru. Už mě nejde ani ten blbej DOOMII, takže na nějakej coprocesor kašlu.....

    Admin světové skupiny
    Franta Máslo

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zap  |  04. 02. 2003 12:51

    Nesnaz se registrovat a prejdi na jinyho operatora. Mesic sice budes nosit 2 mobily, ale levnejsi a kvalitnejsi sluzby za to stoji...
    PS: I ostatni operatori nabizi pekny cisla

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    cenebris  |  04. 02. 2003 10:44

    Blbost! Zadne hajeni! Maji Eurotel nebo Oskar podobne problemy? Vetsinou prave T-Mobil byl UPLNE nepripraveny se sluzbami ktere zavadel!!! GPRS, MMS, T-Zones, Germanske tydny atd... Proc je hajit? Kdyz mi prijede sanitka po tydnu, tak asi taky nebudu mit radost, ne? Leda ze stanovisko redakce se zmenilo pote co vsichni dostali nove drahe mobily blokovane na sit T-Mobile...

    PS "To je stanovisko redakce" znamena ze jste vsichni nejak moc konformisticti, ne?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Davep  |  04. 02. 2003 10:32

    Zastaval jsem se T-M kdyz se blizilo zpoplatneni sms, prekousl jsem ten pruser s Melounama (nastesti sem se nezucastnil ) a smaval jsem se tem idiotum, kteri prestupovali k Oskarovi (protoze to co jsem u Oskara zazil ... ) Bohuzel T-M me fakt hodne zklamal tim co se ted deje na T-Z a jestli to tak pujde dal, tak v zari az mi skonci smlouva taxe mozna pridam opet k tem idiotum anebo nezbyde nez rozbit prasatko a prejit na predrazenej ale ?kvalitni? Eurotel. Na aroganci, drzost a nevazeni si zakaznika mivaji asi u T-Mobile pravidelny skoleni, to snad ani jinak neni mozny, aby si mohli neco takovyho dovolit  Za placenou sluzbu bych ocekaval aspon to, ze bude fungovat!!! A taxi rikam, starej dobrej Paegas, co se do toho zaclo srat Tcko tak je to vsechno o velkym hnedym smrdutym!  

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomas  |  04. 02. 2003 10:23

    Právě je 10:17 a stránky T-zones mě po dlouhé době naběhly. ALE pouze v nějaké šílené textové podobě. No a po zadání jména a hesla se mi zjevila hláška, kterou už jste tu mnohokrát viděli... Jsem zvědavý jak dlouho bude trvat než to bude alespoň trochu fungovat....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nuny  |  04. 02. 2003 14:16

    Fungovat to nebude a proč? Co kdyby sis chtěl poslat ty sms co máš zdarma. To by přišli na buben.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    --  |  04. 02. 2003 10:22

    (Příspěvek zrušen. Redakce)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Evžen  |  04. 02. 2003 10:18

    Já si už někdy v sobotu večer přehodil na MobilBoxu Easy přeposílání na notifikaci; cvičně jsem zkusil, jak taková notifikace vypadá. Když pominu, že přišla asi po devíti hodinách v neděli ráno (to je teď úplně normální), tak její znění mě fakt dostalo:

    MobileBox Easy - mate novou emailovou zpravui. Pro vyzvednuti zprav pouzijte WAP nebo www.t-zones.cz.

    Čili mám dvě možnosti - buďto platit KUREVSKY drahý wapový připojení (oni už neví, čím by tuhle mrtvolu vzkřísili) nebo se podívat na t-zones - který ovšem nefungujou, že.

    A vlastně ještě třetí - to přeposílání si po koruně sedmdesáti (ano, mám tarif) platit - což je při devítihodinový doručovací době FAKT terno.

    Já je vždycky obhajoval - ale AŤ JDOU DO PRDELE! Kreténi. Nejhorší je, že odpoledne vyleze Hájek a vybleje ze sebe: "Objevily se DROBOULINKÉ technické nedostatečky, ale jinak jsme ta nejbožejší firma na světě" - vsaďte se!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomas  |  04. 02. 2003 10:26

     Ten poslední odstavec je fakt bomba

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kubisek  |  04. 02. 2003 12:44

    Třetí možnost - přes POP3. Funguje naprosto skvěle!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr K.  |  04. 02. 2003 18:05

    Čili mám dvě možnosti - buďto platit KUREVSKY drahý wapový připojení (oni už neví, čím by tuhle mrtvolu vzkřísili) nebo se podívat na t-zones - který ovšem nefungujou, že.
    Bohužel ta první možnost nejenom že je drahá, ale zpravidla jsou to i vyhozené peníze oknem, aspoň mě to tedy nefunguje ani přes wap. Potřeboval jsem se nutně podívat na jeden mail a tak jsem to zkoušel přes wap, pokusy mě stály asi 30Kč a žádný mail jsem si nepřečetl. Neustále to hlásilo "server nespolupracuje" a nebo "500 - vnitřní chyba serveru". Úvodní stránka t-zones se třeba otevřela ale do mail boxu jsem se nedostal.  A nemyslím tím zrovna dnešek, takhle mě to přes ten wap zlobí už od začátku roku

    Přeposílání mailů mám nyní vyřešené pouze díky tomu, že v druhém mobilu mám Oskartu, ta nic neříkající notifikace od T-Mobile je totiž fakt úžasná a navíc zpoždění i 12 hodin není žádnou zvláštností.  Vždycky jsem se T-Mobilu spíše zastával ale poslední dobou mě už fakt začínají štvát protože ho mám jako hlavního operátora, na dost vysoký paušál ale když potřebuju využít nějakou službu tak musím stále vymýšlet nějaká náhradní řešení protože můj operátor prostě není schopen zajistit normální provoz. Za nefunkčnost pak ještě navíc samozřejmě zaplatím (viz. nedostupný mail box z wapu kdy pokusy se do něj dostat nejsou zadarmo) .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jura  |  04. 02. 2003 21:40

    Na notifikaci je taky hrůza to, že (aspoň na mobilech Siemens to tak je) Když dojde víc notifikací současně, tak to na mobilu sice pípne třeba 5x, jako že došlo 5 notifikací, ale když se pak podívám do seznamu zpráv, tak je v mobilu notifikace jen jedna!!!
    Rád bych věděl, jestli to dělá i vám ostatním - tak totiž člověk ani neví, kolik mu těch zasraných mailů došlo!

    Přístup přes wap do Mobileboxu se mi někdy choval stejně (error 500) - na technické podpoře mi 2x řekli, že to je tím, že v mailboxu je mnoho zpráv. Dobrý, ne? Žádný náznak toho, že by se nad tím zamysleli... Podle mě 100 zpráv není tak moc, když člověk dostává 10-20 mailů denně, ne?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ctirad  |  04. 02. 2003 10:13

    (Příspěvek zrušen. Redakce)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vilda  |  04. 02. 2003 10:03

    Patřím k těm "šťastlivcům", kteří si zavčas (včera a v pátek) nastavili svůj účet u T-M a tak přes menší komplikace ( i muži z T-M mají své týdny) jsem téměř v pohodě. Proč jen téměř?

    Ve filtrech MBox Easy mi chybí spousta funkčností běžných na jiných freemailových stránkách: automatická odpověď, přepošli&smaž (nutno u T-M zdvojit filtr: 1 pro přeposlání + 1 stejný pro výmaz). Dále stupidní systém, že každá zpráva prochází všemi filtry (sebelépe filtrovaný SPAM odsouzený ke smazání prochází i dalšími filtry pro přeposílání) ((

    Poslední věc co T-M vytýkám je, že balíček volných SMS lze využít pouze pro posílání zpráv z SMS portálu, raději bych je využil pro těch pár pečlivě filtrovaných zpráv, co si nechávám přeposílat na svůj Mobil.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kuba  |  04. 02. 2003 10:02

    Víte, že:

    "RadioMobil je prvním a zatím jediným domácím operátorem v České republice, který svým zákazníkům přináší výhody vyplývající z členství v globální telekomunikační skupině."

    "V říjnu 2002 získala skupina T-Mobile prestižní ocenění World Communication Awards 2002 v kategorii Nejlepší mobilní operátor pro Evropu, Střední východ a Afriku."

    Tak na co si všichni stěžujete? T-mobile je prostě nejlepší!!!!  (Sami to o sobě říkají, tak to musí být pravda!)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zap  |  04. 02. 2003 12:43

    A co bys cekal od spolecnosti se 160 mld EURO dluhu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  04. 02. 2003 13:58

    Uvažuj, než něco napíšeš. V eurech to je asi „jen“ 64 mld (bylo před měsícem dvěma), teď jsem někde viděl 160 mld Kč (což ale moc nesedí, 64*30 je zhruba 1920 mld Kč, skoro dva bilióny).

    T-Mobile: Víme, za co platíte!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Gorecki  |  04. 02. 2003 10:00

    Od dnešního dne také největší web zaměřující se na sms komunikaci SMS.cz spustil ostrou verzi své brány umožňující zasílat zprávy na T-mobile za částku 1.20Kč, což je pro drtivou většinu uživatelů velmi příznivá částka. Rovněž máte možnost sledovat pohyb zprávy tzv. doručenky, které jsou ke každé registraci automaticky a zadarmo. Více informací a možnost převodu peněz, včetně okamžitého převodu zavoláním na tel. linku získáte přímo na stránce SMS.cz

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Krupa  |  04. 02. 2003 17:36

    Rekl bych, ze 1,15Kc je jeste lepsi cena  - http://www.levnesms.cz/ .

    Honza

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Brufen  |  04. 02. 2003 09:36

    Je to jiz tradice, CLICK ala T-zones opet nefunkcni, nevim kdo dela u t-debile engine, ale vzhledem k tomu, ze potize trvaji jiz 2 roky, asi porad stejne lamy... takze t-debilu platit za neco, co ani nikdy nefungovalo, parada, ale tomu se rika PODVOD!!!! dekuji nechci, sbohem ... radsi ne, radsi jdi do PR...E i se svym tiskovym mluvcim Hajkem!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MFlash  |  04. 02. 2003 09:32

    Paegas.... diky bohu za tu zmenu na T-Mobile, protoze hyzdit dal jmeno toho stvoreni, ktere pomoci svych kridel hlavne volnost a svobodu, by bylo jiz kvuli radoby moderni komunikacni site dost odporne! Jiste se mnou budete souhlasit, ze v nasem state jde hlavne o to, udrzet, popripade nabirat nove zakazniky a hlavne se starat o jejich pokud mozno spokojenost. T-"mobil" (?)... se sice snazi, ale o uplny opak. Jen by mne zajimalo, jak dlouho se u nas s timhle pristupem udrzi. Proto Vas timto zadam, snazte se o dalsi bojkotovani a to prejit k jinym mobilnim operatorum. Mame tu jeste dva a porovnanim zjistite ze o dost lepsi! Pak snad zazobancum z vedeni splecnosti "T" dojde, ze na to proste nemaj!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Rolf  |  04. 02. 2003 09:24

    Dobrý den, již třetí den se mi při pokusu o přihlášení do portálu T-zones objevuje následující hláška (nebo nějaká podobná):

    V tomto okamžiku zpracováváme požadavky uživatelů, kteří se na portál t-zones přihlásili před Vámi. Prosíme Vás, abyste se o přihlášení či registraci pokusil později. Dále si dovolujeme upozornit, že pro uvodní registraci do t-zones potřebujete znát své telefonní číslo T-mobile a bezpečnostní kód PUK2, který získáte v dokumentaci k Vaší SIM kartě.

    Prosím proto o info, jakým způsobem a kdy budete vracet poměrnou část měsíčního poplatku za dobu, kdy není možné službu využívat a také bych rád věděl, jestli bude v budoucnu fungovat tak jak má - tedy abych se mohl spolehnout na to, že se kdykoliv dostanu ke svým mailům, podobně jako u ostatních služeb, které jsou zpoplatněné...

    Děkuji,....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    pivko  |  04. 02. 2003 09:22

    no podle me si tedy t-mobile rozhodne zadne hajeni nezaslouzi. ten slavny portal - nejdriv click a pak t-zones vlastne poradne nefungoval nikdy. v dobach spousteni clicku to padalo uplne stejne, jako ted, a i potom, kdyz uz to jakztakz chodilo, to bylo tak pomale, ze se na ty stranky treba neslo vubec nejak rozumne dostat s prumernym modemovym pripojenim.

    jakozto tarifni zakaznik TMO bych ocekaval, ze kdyz uz si dovolili zpoplatnit nejakou sluzbu, tato sluzba bude bezvadne fungovat. a vubec me nezajima, ze maji pretizene servery, nebo ze je cela ta technologie od zakladu spatna, pricemz vzhledem k historii celeho toho portalu se spise priklanim k tomu posleze uvedenemu. za celou dobu existence portalu to nebyli schopni nijak slusne rozbehat. a s tim, ze se tam ted bude hlasit spousta lidi museli pocitat.

     

     

     

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SHribek  |  04. 02. 2003 09:21

    Já bych řekl, že když do teď měli zajišťovat free bránu tak jim to každý odpustil , ale tohle je placená brána, která má fungovat ať je den první nebo desátý . Měli si na nějakou dobu zaplatit lepší server, tak jak to dělaji lepší společnosti, alá CNN cca. již půl dne po neplánovaném útoku. Vždyť t-zones nejelo dobře snad nikdy.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Stipa  |  04. 02. 2003 09:07

    Proc hajeni, proste nejmenovana firma co dela pro T-mobile to trosku po... Meli by si holt najmout kvalifikovane lidi, nebot ten jejich SW asi neni staven na 4 M zakaniku! No a proc hajeni, vzdyt T-mobile ohlasil tuto sluzbu jiz pred Vanocemi, kdyztak si meli marketingovy pracovnici promluvit s lidmi co tu aplikaci pisou, nebot zde je videt ze preci jen nezvlada!

    Podle mne bych do toho tvrde sel, je zde chyba a ne mala. T-mobile to mel testovat a pak za to chtit platit! Proste amateri

    Stipa

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    BIS  |  04. 02. 2003 09:05

    Zdravicko,

    docela by me zajimalo jak to vlastne je s mobilnim e-mailem,tak ja fungoval doposud (do tlf. ne nekam na jejich portal). Sice jsem to moc nevyuzival (jsme totiz kompletne v rodine u Oskara a Twist dobijime z nostalgie :o) ,ale zajimalo by me jak to vlastne je. Drive byl mobilni email ve stylu +42060xxxxxxx@sms.paegas.cz Nikdy jsem se do zadneho Clicku ani MobileBox Easy nehlasil. Co teda Paegas s touto "schrankou" udela? Zrusi. Ponecha (a zpoplatni). Nebo automaticky prevede na MobileBox Easy (a zpoplatni).

    Diky

    BIS

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dyn  |  04. 02. 2003 09:29

    Zrusi - chodily od nich SMS zpravy s informaci o zruseni 'ciselneho' e-mailu. Pokud bude zakaznich chtit nadale vyuzivat sluzbu sms-email, MUSI se zaregistrovat na T-zones.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    CIJOML  |  04. 02. 2003 09:03

    Brana chcipla ve 23:20 - ani neumej dodrzet slovo :(((

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dolnajs  |  04. 02. 2003 15:29

    Taky sem si vsiml, ze uz zhruba od 23:30 nebyla funkcni...  Holt Nemecka preciznost se pozna...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    CIJOML  |  04. 02. 2003 17:11

    vic nez preciznost NENAZRANOST

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Opat  |  04. 02. 2003 08:58

    Nevíte někdo, jestli se volné neposlané SMS převedou do dalšího měsíce. Diky za info.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomas  |  04. 02. 2003 10:08

    Tak ten se ti povedl

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jori  |  04. 02. 2003 08:32

    Přicházím se svou troškou do mlýna:

    T- Zones mi fungovaly (je 8:26) - sice pomalu, ale přece. Hned jsem se tedy podívala na nastavení e-mailu - někde na webových stránkách T-Mobilu se psalo, že 4. února budou filtry pro došlou poštu všech uživatelů nastaveny tak, aby uživatelům smsky informující o došlé poště nechodily (a tudíž za to nemuseli platit). Asi správně tušíte, jak to vypadá - i nadále jsem měla ve svém filtru "Odeslat upozornění jako sms na číslo ..." - na tu notifikaci (jo, už tam je - někdo se na to ptal jsem si to musela přehodit sama. Mám prostě kliku, že dnes ráno nenapadlo nějakého spammera mi obohatit mailovou schránku.

    NO COMMENT!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pdb  |  04. 02. 2003 08:28

    tmobile sice zrusil zasilani sms z netu zdarma, ale  dotkne se to vsech telefonistu, protoze nemusim mit t-mobile ale musim stejne platit za sms, takze jestli od t-mobilu odejdu, tak porad budu platit kdyz budu posilat, to by museli odejit vsichni k eurotelu nebo oskarovi abych ja nemusel platit :o) takze  je to vlastne jedno, za chvili si vsichni zvyknou a budou platit :o)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Roman Durdis  |  04. 02. 2003 13:03

    Mně jde taky hodně o to, abych hlavně dostával smsky!  Protože takhle by se mi každej vykašlal nebo nemohl(a), poslat mi dlouhou za 5 x cena jedný z mobilu... T-mobile tim vlastně (ne)přímo zvyšuje zisky těm druhým dvěma, který budou muset teď psát z mobilu. A když spousta lidí (jakož i já) odešli nebo odejdou od těch podvodníků, tim víc vydělají Oskar nebo Eurotel 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dundiel  |  04. 02. 2003 08:25

    Kdyžjsem tak poslouchal moc pěkné ohlasy na fungování T-zones, nedalo mi to a rozhodl jsem se to taky zkusit. Zaplaťpánbůh jen tak cvičně, twista už mám drahnou dobu jen jako záložní simku. Tohle byl výsledek (včetně té diakritiky):

    Vážený uživateli,
    litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:


  • V tomto okamľiku zpracováváme poľadavky uľivatelů, kteří se na portál t-zones přihlásili před Vámi. Prosíme Vás, abyste se o přihláąení či registraci pokusil později. Dále si Vás dovolujeme upozornit, ľe pro úvodní registraci do t-zones potřebujete znát své telefonní číslo T-Mobile a bezpečnostní kód PUK2, který získáte v dokumentaci k Vaąí SIM kartě.

  • V případě přetrvávajících potíží pošlete, prosím, e-mail na adresu info@t-mobile.cz.

    Jenom by mě zajímala jedna věc: kolik z těch, co tady pláčou, v sobě najde dost hrdosti a přejde ke konkurenci. Nebo jestli si sem chodí jen poplakat a po hospodsku zanadávat a pak jako poslušné české ovečky platí a platí a platí...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Siris  |  04. 02. 2003 13:15

    Ja nevim kolik ostatnich prejde, nebo preslo k jinemu operatorovi, ale sleduju tohle vsechno deni z povzdali jako Oskaruv klient, i kdyz jsem cele me rodine poridil Twist sady, ted bohuzel budu muset misto pohodlneho posilani SMS pres inet napsat SMS na mobilu, ale bude mne stat "jen" 1,05 Kc, takze pohoda, ne?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Liška  |  04. 02. 2003 08:16

    Portál T-ZONES se s politování chová jako T-Mobile brána o Štědrém dnu - jako nedobytná panna. Tiskový mluvčí T-Mobile v diskuzích argumentoval vysokými náklady na posílení ještě tehdejší brány zdarma. Cena hardwaru je oproti softwaru relativně nízká. Silně doufám, že posílení technického zázemí placených služeb T-ZONES bude realizováno, upozornění na mejly mi bude chodit včas a placené služby budu mít dostupné opravdu, kdy budu chtít.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Siris  |  04. 02. 2003 08:02

    Rozhodne je chovani T-mobile neuveritelne, neschopnost aktualizovat server s t-zones a dat tam masinu, ev masiny tak aby se na nich rozdelovala zatez pomoci loadbalance (jeden server pripojeny pres firewall k inetu je napojen na pole serveru s aplikaci a rozdeluje zatez, tak ze je prepina, z venku se to tvari jako jeden server) to je opravdu neschopnost. Nehlede na to, ze casu bylo urcite vice jak od 1.1.2003, odhadem tak 3 mesice dopredu, tipoval bych. Pane Lutonsky, musim s Vami nesouhlasit, uz dnes by t-zones mely vydrzet napor uzivatelu a prezit a nejen prezit, ale i spolehlive fungovat, nebot, pokud T-mobile setril na necem, za co chce platit, tak je to opravdovy duvod k zamysleni! Siris.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    A501  |  04. 02. 2003 09:18

    Musím jen souhlasit.Kdyby se jednalo o službu zdarma tak nějaké hájení a tolerance uživatelů je namístě. Ale v případě placené služby (a dost draze 3Kč/Sms) tohle jako uživatel nejsem ochoten tolerovat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kubisek  |  04. 02. 2003 12:39

    A nejlepší na tom je, že to tak geniálně načasovali, že minulých 14 dní ještě do toho běžely gurmánské týdny.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Balů  |  04. 02. 2003 14:48

    A potrvá to. Pokud se nepletu, tak jsou gurmánské týdny prodlouženy do 16.2. ...

    Většinou jsem s T-Zones problém neměl, ale co se začlo dít během gurmánský týdnů je hrůza... Webovskou bránu jsem většinou nepoužíval. Jsme shovaní za firewallem, takže jsem při pokusu o odeslání SMS četl pořád dokola, že jsem překročil limit a že další SMSku budu moci odeslat za 1-120 sekund a T-Mobile nebyl schopen či ochoten ( je to prakticky jedno výsledek ) své dvouminutové omezení na IP adresu změnit na něco jiného. Teď mi přihlášení k T-Zones prakticky nefunguje vůbec. 20 volných SMSek měsíčně z netu je ale jen slabá náplast na to, co provedli. Vzhledem k tomu, že mám paušál a za SMSku platím "jen" 1 korunu, tak mě to zase až tak nebolí a při cca 50-ti SMSkách měsíčně to není tak hrozný, co mě ale nejvíc s...e je to, že ani příchozí email si na VLASTNÍM ÚČTU nemůžu poslat na VLASTNÍ ČÍSLO ... To jejich upozornění na email je fakt úžasný. Pro zajímavost, kdo ho ještě nečetl, tak přijde jako SMS z čísla 3322 a tady je :

    MobileBox Easy - mate novou emailovou zpravu. Pro vyzvednuti zprav pouzijte WAP nebo www.t-zones.cz.

    Aby se alespoň zmínili z jaké adresy ten mail přišel, to ne.

    S pozdravem.

    Balů

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martulatko  |  04. 02. 2003 07:45

    Hlášky jako "Server je dočasně nedostupný", nebo "Server nelze najít" jsou naprosto běžné!!!! Já jsem to zkoušel celý včerejšek i dnes a prostě neúspěšně ! ! ! ! Já to už však neřeším, vyřešil mi to EUROTEL ! ! ! ! !

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    George_L  |  04. 02. 2003 07:30

    Souhlasím s tím, že T-mobile nemá na žádné hájení nárok. Stránky T-zones "fungují" už minimálně měsíc a to je snad dost dlouhá doba na to, aby si vychytali všechny mouchy a byli připraveni na nával (i když o něm pochybuji) "nadšených" zákazníků. Nebo je T-mobilu zatěžko investovat pár korun ze svých miliardových zisků? Nejspíš ano.

    Pokud se nepletu, tak stále není možnost registraci zrušit, a proto se do T-zones nezaregistruji - podobné jednosměrky jsou pěkný podraz.

    Docela mě pobavila možnost zasílat z T-zones (po shlédnutí obrázku u tohoto čkánku) SMSky i do jiných sítí. Vážně síla, tak já místo www.eurotel.cz nebo www.oskarmobil.cz budu otevírat nějaké T-zones a platit za to, co mohu mít zadarmo. V T-mobilu si asi vážně myslí, že zákazníci jsou banda tupců, která je bude ještě více finančně podporovat.

    Kdyby byla cena SMS z T-zones oproti odeslané SMS z mobilu alespoň trochu zvýhodněna, dalo by se o tom uvažovat, ale takhle... Jedinou výhodou je možná trochu pohodlnější psaní SMS na klávesnici počítače. V dnešní době datových kabelů však nemá moc velký význam a ostatní už určitě umí psát na klávesnici mobilu velice zručně.

    Pro mě je (za současného stavu věci) služba T-zones nezajímavá!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    George_L  |  04. 02. 2003 07:36

    Omlouvám se za pravopisnou chybu "vychytaly mouchy", stane se .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Radek  |  04. 02. 2003 10:28

    Z toho si nic nedělej, těch lidí je tady daleko víc, co jsou najivní a k něčemu vizívají! Přestože s mnoha názory souhlasím, dělám si pomalu obrázek o tom, kdo ti lidé jsou. Pravděpodobně teenageři s podprůměrnou inteligencí. Když někdo pýše jako prase, tak musí být T-mobilu akorát pro smích, protože tito inteligenti ho opravdu nevytrhnou. Nebo snad nevitrhnou???

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  04. 02. 2003 07:59

    Máš pravdu, registrace zrušit nejde. Já to mám o to pikantnější, že jsem se do žádných T-Zombies nikdy neregistroval. Kdysi jsem se registroval do Clicku - nabizeli to pod heslem "Vyzkoušejte služby Click". Vyzkoušel jsem a služby mi vůbec nevyhovovaly. Chtěl jsem to dát zpátky a řekli mi, že by to šlo, ale že už nebudu mít svojí e-mailovou adresu, tak jsem si holt nechal ten Click.

    Jinými slovy - z Clicku šlo za určitých okolností vycouvat, po rebrandingu mě zcela svévolně click zrušili a jsem nucen trpět službu, kterou prostě nechci. Čísla se z mnoha důvodů zbavit nemůžu.

    Fakt mě nenapadá způsob jak se "služeb" tohoto portálu zbavit. Mám psát na reklamační oddělení? Mám zkusit ÚOHS nebo ČTÚ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    olda  |  04. 02. 2003 18:44

    Zkusili jste už napsat na infolinku T-mobil o špatných zkušenostech s T-zones než tady jen kecat? Zkusme je zasypat svými dotazy a nespokojenými otázkami aby se zamysleli.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Roy  |  04. 02. 2003 07:27

    To by mě zajímalo, proč bychom jim měli poskytnout několik dní hájení ???   Pokud vím, tak o tom, že bude zvýšený nápor zákazníků na T-zones věděli jak dlouho dopředu a mohli se na to náležitě připravit !!! Jsou to diletanti a odpovědní pracovníci by měli okamžitě odejít ze svých funkcí ! To je opravdu ze strany T-mobile vrchol arogance !!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    xman  |  04. 02. 2003 08:01

    Presne tak! Nechapu jake hajeni potrebuje firma s tak obrovskym obratem! Z toho je videt, ze chce akorat vydelat. Zadne zlepseni sluzeb, jen to nejak jakztakz nastavit, aby to jelo a hrabat a hrabat!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    netwoR  |  04. 02. 2003 09:19

    Kdyz vedeli, ze jim t-zones nefunguje, tak to mohli odlozit nez jim to pojede. I kdyz, v tom pripade by to museli odlozit tak o 100 let :)))
    ntw

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    cherry  |  04. 02. 2003 09:45

    Souhlas, pořád si sami nabíhají....Začíná mi jich být fakt líto 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Murdock  |  04. 02. 2003 07:09

    Dival jsem se v sobotu, ale Oznameni o prichozim e-mailu, ktere ma byt zadarmo ve filtrech vubec nebylo, nevite jestli to tam uz je?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomas jelinek  |  04. 02. 2003 09:26

    Jo uz to tam je, a to ohlaseni prichoziho mailu je fakt nadherny

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr K.  |  04. 02. 2003 03:54

    Tak jsem se potřeboval do t-zones ale úvodní stránka hlásí :






    Změny na t-zones od 4. února 2003





    Vážený zákazníku,

    právě pro Vás připravujeme ohlášené změny, především novou SMS bránu pro registrované uživatele t-zones, proto je portál t-zones dočasně nedostupný.
    Přístup ke všem službám t-zones bude v krátké době obnoven.

    Děkujeme za pochopení

    Váš T-Mobile

     

    Takže zase nic, no ale už si poslední dobou pomalu zvykám .

    PS: Ten nápad s  "dobou hájení" se Vám pane Lutonský opravdu povedl, akorát že v případě T-Zones je nějaká dlouhá. Funguje to značně nespolehlivě asi měsíc takže bychom ještě další měsíc počkali ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kubisek  |  04. 02. 2003 12:36

    PS: Ten nápad s  "dobou hájení" se Vám pane Lutonský opravdu povedl, akorát že v případě T-Zones je nějaká dlouhá. Funguje to značně nespolehlivě asi měsíc takže bychom ještě další měsíc počkali ?

    Jak jste proboha přišel na měsíc??? T-zones fungujou víceméně obdobně už někdy od svého vzniku (tuším rok 1999, tehdy to ještě byl click). Ale fakt je, že teď v poslední době opět asi dostávaj svoje pravidelné periodicky se opakující dny hysterie a nervozity

    T-Mobile, když to neumíš, tak se do toho ne*er.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr K.  |  04. 02. 2003 16:35

    Sem tam byl s Clickem a nyní s T-Zones nějaký problém ale mě to vcelku fungovalo, ne sice vždy na 100% ale většinou jo. Poslední dobou je to ale děs a hrůza. No dneska jsem se tam ještě nedostal vůbec, před chvílí jsem to zrovna zkoušel a nic .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  04. 02. 2003 03:49

    Tak a teď už vůbec nic - ani ta stránka, že připravují ... Udělal jsem si takový amatérský pokus - zkusil jsem ping ... a: Pakety odeslané = 4,  přijaté = 0, ztracené = 4 (ztráta 100%). Nemám mobile pager, mám Mobilebox easy. Již skoro týden se snažím přihlásit, abych zrušil přeposílání e-mailů .... Volal jsem na (dez)infolinku - tam mi prý pomoct nemůžou (prý si mám nechat zaplnit kartu a počkat na uplynutí doby platnosti SMS v SMS centru - pak mi je prý účtovat nebudou). Fuckt bomba

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  04. 02. 2003 07:26

    Presne tak, uz tyden se tam snazim prihlasit, abych zmenil presmerovani na jiny email a vypnul na mobil a zaboha me to nejde ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    otto  |  04. 02. 2003 03:45

    Maji zatazenou rucni brzdu!A sami jsou brzdy!Maras!Nechapu!

    Skutek utek,jako vsechno!

    Kdyz uz zdrazuji,tak proc takove problemy kolem vseho,nezvladnuti...

    V Usa se za SMS branu v siti T-Mobile vubec neplati!

    Ale to je o necem jinem,je to asi jiny T-Mobile!

    Proc se mi ten T-Mobile tak zprotivil?Mrzi me to!

    Ach jo!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    vrabcak  |  04. 02. 2003 03:35

    Pane Lutonsky, jak je mozne, ze vam T-zones vzdycky funguji? Ja se tam snazim zaregistrovat uz od stredy a zatim marne. Nemate nejake VIP T-zony? Poradte adresu
    P.S.:Nechtel bych slyset, co na vase "dny hajeni" reknou zakaznici, kteri si plati Mobile box.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    hp3  |  04. 02. 2003 09:47

    Mám tentýž názor. Pokud za něco chci peníze, musí to fungovat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Roman Durdis  |  04. 02. 2003 02:46

    Kdo chce dál posílat (a nedostávat, že jo...) smsky od t-mobile, raději to bude psát z mobilu - ten na rozdíl od jejich stránek naběhne vždycky, má funkční doručenku, jde z něj napsat odkudkoliv a smska se ještě pěkně v mobilu uloží.  Fakt nevidim důvod, proč posílat z tý jejich stránky za stejnou cenu... Mam kablík (=psaní přes klávesnici) a přecházim definitivně na Oskara, takže mnohem levnější a ještě pohodlnější, a že mi všichni budou moct dál psát z netu ani nemluvě

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  04. 02. 2003 02:37

    Nezaslouží si pár dnů hájení. O nových T-zones vědí jistě déle než zákazníci a čtenáři všech možných internetových časopisů a tak mají být připraveni. Chápu, že změnit celý portál není věc několika sekund, ale když se na to podívám z druhé strany, loňské přečíslování telefonů se zmáklo za necelé tři hodiny. Jistě by bylo fér dát Radiomobilu stejný limit. Pokud to nezvládnou, ať tu síť radši prodají někomu, kdo to umí.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vasek Honetschlager  |  04. 02. 2003 07:33

    Naprosty souhlas!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MiŠ  |  04. 02. 2003 02:17

    ne ze bych chtel vrtat, ale pokud uz vic jak mesic hlasi predem, ze budou mit zmeny, tak se na ne mohli pripravit a ne aby vsude byly ruzny odkazy na jiz neexistujici stranky.
    T-zones pro jistotu odpojili..
    neumi nastavit cron nebo u nich nejakej widloidni planovac aby se to o pulnoci prevedlo a vsechno slapalo?? nebo jen umi odpichnout webovou sms branu..

    amateri

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Xsoft  |  04. 02. 2003 00:37

    Je 0:36 a http://www.t-mobile.cz/cms/default.asp?menu nejde otevrit (resp se otevre jen bile okno). Ach jo

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  04. 02. 2003 00:58

    No v jednu v noci je to fakt k naštvání

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kacer  |  04. 02. 2003 01:08

    No tak úvodní stránka T-Mobile sice najede téměř okamžitě, ale t-zones hlásí dočasnou nedostupnost z důvodu přípravy SMS brány pro registrované uživatele...

    kacer

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dave  |  04. 02. 2003 01:59

    At si naserou blbeckove, uz to meli mit davno upravene tak, aby to ten napor "zakazniku" zvladlo. A ne, ze uz mesic pred spustenim "sluzby" placenych sms nic na webu T-Mobile poradne nefunguje...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mobi  |  04. 02. 2003 08:56

    Tak Vážení, toto jsou jejich kvalitní služby a efektivní zkvalitňování vlastních (placených) služeb společnosti

     T-MOBILE:
    Vážený uživateli,
    litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:


  • Přístup do t-zones byl zamítnut, momentálně je v něm přihlášeno příliš mnoho uživatelů. Zkuste prosím akci opakovat později.
  • V případě přetrvávajících potíží pošlete, prosím, e-mail na adresu info@t-mobile.cz.
     
    Lidi, pořád jem to žerete, že je to inovativní společnost? Jste najivní.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nuny  |  04. 02. 2003 15:39

    Bílé okno taky okno.Bude hůř.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Gorbačov  |  04. 02. 2003 22:42

    Čus,když někdo píše,že kroky týmobajlu zase nejsou tak špatný.....ale..

    Já sem jen student a spoustu smsek posílám z netu.Měl sem týmobajla a smska mě vyšla na 2.80,- a co si budeme říkat je to málo?A za ty ceny co měly volat do jinejch sítí?Nic moc,ale to nic,měl sem net a tak sem dost ušetřil,ale teď?To bych si nedovedl představit,třeba jen za 10 smsek teď už kolem 30,- no to je votřes!

    Teď mám tarif na Oskaroj,platím kolem 260,- měsíčně volání o víkendu zdarma,vždycky mě zbyde tak 5 minut a teď mě přišel dluh na smsky 31,- to je krásný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!U týmobajlu by mě ty smsky stály 93,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a to je kurva rozdíl

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor