Drby od Oskara: výměna SIM a přestup na nižší tarif zdarma (oživeno)

Diskuze čtenářů k článku

dj-bobr  |  27. 10. 2003 22:56

Moje osobní zkušenost s výměnou SIM karty u Oskara je následující:

Výměna 1, paušál Slyším Vás:
Jednou jsem SIM vyjmul z telefonu a potřeboval ji očistit, tak jsem ji naslinil a lehce drhnul. Nedošlo k žádnému viditelnému poškození, nicméně SIMka už v telefonu nenaběhla, ani neposlala ATR -> 100% dead. V Oskarovi mi ji vyměnili ihned a zdarma, ale aktivní byla až druhý den.

Výměna 2, Oskarta 15Kč/hod:
SIM karta mi začala blbnout (velmi pomalý přístup do seznamu a SMS, občas hlásila chybu karty, nepomohlo očistit kontakty). Chyba se projevila i na prodejně Oskara v jejich A1018 (na prodejně Oskara mají jako test founy Eriky A1018 ).
Jejich reakce: Výměna za litr.
To si líbit nenechám. Copak jsem si to zavinil?
SIM kartu jsem zničil. Nejprve metoda "lžička" dle konference SmartCards (neúčinné), pak metoda 12V na různé piny karty. Spolehlivě odpálená a přitom nebylo vidět, že se s ní dělalo cokoliv nepatřičného.
Další den mi ji na prodejně zdarma vyměnili bez keců, bohužel už za verzi s Comp128v2, takže neklonovatelnou

No jo, něco za něco

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Geor  |  28. 10. 2003 21:53

Ona simka jde zničit i softwarově  a oskar to ví moc dobře!! (bez klonování bych se  už neobešel) to maš teda smůlu. snad někdo vymyslí už konečně jak vyčítat nové simky oskara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georg  |  26. 10. 2003 00:24

Poznámka 3: Při první výměně SIM karty ročně v období od 20.10.2003 není tato výměna zpoplatněna. Druhá a každá další výměna je za uvedený poplatek. Poškozením SIM karty zákazníkem se rozumí její mechanické nebo jiné poškození (poškrábání, zlomení, ohnutí, ...) nebo jakákoli její nepovolená úprava zákazníkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georg  |  26. 10. 2003 00:18

POZOR!!!   POZOR!!!   POZOR!!!
Ztratili jste telefon se Simkou Oskara (paušál).
Ukradli vám mobil se Simkou Oskara (paušál).
Návod jak získat novou simku:
1. Nechte si jí ihned na infolince zablokovat.(800777777)
2. Druhý den požádejte na infolince o zrušení celého paušálu.
3. A právě při tomto požadavku vám nabídnou novou sim se stejným číslem  zadarmo nebo za 200kč.
 
 
(Jen blázen by platil 1000kč.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georg  |  26. 10. 2003 00:16

POZOR!!!   POZOR!!!   POZOR!!!
Ztratili jste telefon se Simkou Oskara (paušál).
Ukradli vám mobil se Simkou Oskara (paušál).
Návod jak získat novou simku:
1. Nechte si jí ihned na infolince zablokovat.(800777777)
2. Druhý den požádejte na infolince o zrušení celého paušálu.
3. A právě při tomto požadavku vám nabídnou novou sim se stejným číslem  zadarmo nebo za 200kč.
 
 
(Jen blázen by platil 1000kč.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sutr  |  23. 10. 2003 19:17

Vlastní blbostí jsem ztratil mobila,u oskara jsem to zkoušel třikrát ukecat přes operátora a vždycky mi tvrdily že musím zaplatit.Tak zaplatil a teď zjišťuju že jsem byl asi málo vytrvalej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  28. 10. 2003 14:45

Jses vůl )))))

Ne delam si srandu.Opravdu jsi byl asi malo vytrvalej.Me ji taky z pocatku nechteli dat.Musis proste zkouset dokud nenarazis na nekoho kdo zna pravidla a vyda ti ji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sutr  |  28. 10. 2003 19:03

Bohužel je už pozdě,ale dík za útěchu že se to povedlo alespoň Tobě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  20. 10. 2003 18:30

Dnes jsem byl v oskarove shopu a sim mi zadaco vymenit nechteli.Poradilo se tam mezi sebou 3 lidi a vsichni tvrdili to same. Je to za 1000. Vyresil jsem to tim zpusobem,ze jsem vysel ven,zavolal na Oskarlinku a tam jim zdelil svuj problem. Dal jsem mobil prodavaci z shopu do ruky,aby mu sam operator rekl co a jak a potom mi teprve sim zadaco vydali. Docela zajimave bylo i to ze hned ve fronte za mnou ji vymenili zadaco dalsi 2 lidi nadseni tim,ze nemusi nic platit.

DIKY OSKARE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  20. 10. 2003 22:15

me to na OskarLince operator nechcel potvrdit. Takze divne protichudne vyhlaseni. Kde je pravda?Docela bych rad usetril 1.050,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  22. 10. 2003 00:12

Pravda je na strane zakazniku,kteri chteji usetrit.SIM je opravdu zadaco,ale chvilku to potrva nez se to rozhlasi mezi oskarovyma zamestnancema. Komunikace v oskaru mezi lidmi asi vazne.Zkusil bych to vickrat zavolat na infolinku.Uvidite co se dozvite priste.

(typ-pokud to zvedne zensa,tak to rovnou pokladejte a volejte tak dlouho nez se dovolate k chlapovi)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  22. 10. 2003 00:12

Pravda je na strane zakazniku,kteri chteji usetrit.SIM je opravdu zadaco,ale chvilku to potrva nez se to rozhlasi mezi oskarovyma zamestnancema. Komunikace v oskaru mezi lidmi asi vazne.Zkusil bych to vickrat zavolat na infolinku.Uvidite co se dozvite priste.

(typ-pokud to zvedne zensa,tak to rovnou pokladejte a volejte tak dlouho nez se dovolate k chlapovi)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  22. 10. 2003 16:10

Je to zadarmo a basta fidli! Je to oficiální informace uvedená v ceníku Oskara na http://www.oskarmobil.cz/price_plans/add_services.php takže kdyby po vás někdo něco chtěl, tak mu řekněte ať se koukne do toho ceníku a blbě nepindá

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 10. 2003 20:03

Dneska jsem menil oskartovou simku za novou, byla tak 1,5 roku stara a zacala blbnout. Byl jsem pripravenej na 1000 K nebo ze si radsi reknu o bankovni za 300. Slecna v obchode mi dala bankovni novou zadara naprosto bez problemu

Ja se samozrejme o platbu nejake tisicovky nehlasil. Aktivace do 24 hodin-to je pravda , rikala mi to, ale v realu byla nova karta aktivni za 45 minut...Asi jsem mel stesti. Podotykam ze tohle jsem menil svoji sestre, svoji simku jsem si za bankovni menil v zari(kdyz spustili bankovnictvi s CSOB) a caloval jsem 300

Honza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  20. 10. 2003 13:15

Pokud stara SIMka zacne blbnout a neni moc odrena, tak vymena byla zdarma VZDY (bez ohledu na stari).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  20. 10. 2003 15:47

Dik, to jsem nevedel. Cekal bych spis ze budou chtit prachy

Zvlast v pripade ze jsem jim zavadu jen predlozil "k vereni", nemohli si ji overit.

Honza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Domond  |  18. 10. 2003 14:24

Zdravím všechny, před pár dny sem požádal na oskar lince o přechod z Povídej na Řekni mi a slična mi sdělila, že tedy budu platit litr za přchod. S tím jsem byl už ale obeznámen a tak jsem souhlasil. Počítal jsem tedy, že budu plati další fakturu asi 2200,-Kč. (630,- paušál + nějaký volání nad to a textovky + pokusy s MMS a ono se to napočítá...) celkově ta faktura vyšla na nějakých 1200,- přibližně. Plus teda ten litr za přechod dolů, takže 2200 asi... Jaké však bylo moje překvapení, když jsem si zjistil (po příchodu faktury) že platím ,,jen,, 1200,-!!!!!!!!! Takže mi litr za přechod neúčtovali. Podotýkám, že zákazníkem Oskara sem asi dva roky a všechny faktury sem měl uhrazeny včas. Jaký to mělo vliv nevím, ale každopádně litr sem neplatil!!!! Mějte se, Domond

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  18. 10. 2003 19:59

Tak si počkej na další fakturu...

Určitě budeš mile překvapen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Domond  |  18. 10. 2003 20:48

Pak se ti ozvu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
René Centrum  |  18. 10. 2003 11:58

Teda já nevím ale cca před dvěma mesíci jsem přecházel na nišší tarif a Oskar po mě nic nechtěl a pokud by mi to přifařil k faktuře tak 1050 Kč bych si určitě všim! Možná jsem to měl jako bonus neboť jsem u Oskyho již od začátku ale vím určitě, že jsem nic za přechod na nišší tarif neplatil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  18. 10. 2003 12:53

A nepřecházel jsi z původních tarifů,které se už nenabízejí na tzv.tarify nové generace??? V tom případě je totiž změna zdarma už od doby,kdy Oskar začal nabízet nové tarify. Můžeš mít klidně Volám Stále a přejdeš na Řekni Mi nebo Odepiš a budeš to mít zadara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PePe  |  18. 10. 2003 09:17

Prisla jsem o mobil asi pred pul rokem a protoze mam pekne cislo chtela jsem ho zpatky a stalo me pekne tisicovku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel vítek  |  17. 10. 2003 18:48

oskar mi kartu vydal zdarma a naprosto bez problemu,tudiž se mi ta diskuse vubec nezda .S oskarem naprosto bez problemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  17. 10. 2003 21:36

Fakt jste nejaci divny.Ja me okradly jednou a klasicka oskarta(15kc/hodina)byla v pytli.nechal jsem si za 400 poslat bankovni.tu mi ukradly taky a ted po me chteli litr. Jak to ze jsou i lide po kterych nic nechce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 10. 2003 23:10

2Tonda: 2x si necháš ukradnout SIMku, to je problém operátora? Né to je tvůj problém a tak si ho zaplať, to aby sis to pro příště pamatoval

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  18. 10. 2003 10:53

Ale nechat si 2x ukrast sim (i s mobilem)zas tak nenormalni neni.Poprve se mi to stalo v MHD(praha-cigosi)a po druhe v obchode(-to uz byla moje vina,nechal jsem si moji starou 7650 na supiku kasy a sel jsem dozadu).Ja myslim ze v praze,kde je vsude plno cigosu a podobne haveti je oskarova nabidka 1x za rok zadaco vic jak fer vuci lidem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Kordač  |  18. 10. 2003 17:28

Pri hustote obyvatel tohoto vyznani (kradu pro rodinu) by byla regulerni nabidka jednou za mesic zdarma.

Ale jinak jsem zvedavy, hned v prvnim mesici mi ukradli mobil, i s kartou a 10 zamesic a zatim bez nabidky, tak se poptam. Ivan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  20. 10. 2003 07:19

2Tonda7650: Nenormální to je. Já sem od roku 1998 zatim neztratil ani jednu SIMku natož mobil. ťuk, ťuk  Nemáš s mobilem machrovat v KFC nebo v metru, kde se to šmejdama jen hemží

dejv

PS. Teď mi řekne, že do KFC nechodí, že je to humus a že metro je pro socky a bude to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  20. 10. 2003 18:26

Možná patříš mezi ty šťastlivce,který ještě nezažily jak cigoši čórujou v metru.Nevybirají si podle toho u koho vidí mobil,ale podle toho kdo je na ráně.Pak jsou jen překvapeni jak to hezky dopadlo.

A jinak maš pravdu, do KFC nechodím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  20. 10. 2003 23:06

2Tonda7650: Vzhledem k tomu, že s cikánama mám až moc zkušeností, tak by historky s nima byly na dlouho, bydlím s nima v ulici, v Praze sem působil přes 2 roky, takže vím jak se mám chovat v metru nebo kdekoliv s mobilem a kde mít mobil schovanej. Nejlépe v náprsní kapse, nebo v přední kapse kalhot.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  22. 10. 2003 00:19

Jen je mi lito,ze nepomaha ani to.Pribeh rok starej. Nedele prave poledne.Karlovo namesti-vestibul metra.Me a meho kamose obstoupila skupina cikanu.Neslo se hnout.Po chvilce mel kamarad nuz pod krkem a me vyskubly tasku z ruky. Co se da delat? Nic. Zavolat benga. A vysledek? stejnej jako by se vubec nic nestalo. Podotykam ze jsme byly obleceni uplne tuctove a mobil,ani volkmena jsme nepouzival,takze je nemelo co nalakat.

Doufam ze se neco takoveho jako me a kamaradovi jen tak nekomu nestava a pro vsechny mam radu. Kdyz se zacne kolem vas "ztmivat" a vsude je cerno, vytahnete peprak a poradne jim vokesrujte hlavy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 10. 2003 15:02

2Tonda7650: Hernajs ty si akční

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 10. 2003 15:03

2Tonda7650: eště mě napadlo, nech si mobil pojistit, Eurotel takovou možnost má. No a nebo si udělej zbroják.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  24. 10. 2003 11:04

Zbrojak by ti moc nepomohl,nebyl by naplnen paragra 13 a tudiz by jsi mel potom smulu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  28. 10. 2003 14:39

no snad az priste potkam nejaky spoluobcany kteri po me budou chtit mobila, radsi jim ho dam.

Uz vydim ty clanky v novinach.

CERNA KRONIKA

Hodny cikan sel po parku, pristoupil k nemu zly agresivni student se zlomenou nohou, vnutil mu svuj mobilni telefon s penezenkou. Pote vzal svou hul a sam sebe zmlatil.Hodny cikan nevedel co si pocit a tak radsi utekl od tohoto studenta.....

 

Jinak nejsem rasista.Mam i spoustu pratel cikanu,kteri jsou v pohode, uspesne podnikaji a rekl bych ze jsou mnohem cestnejisi nez vetsina lidi s bilou barvou kuze.Jen je mi lito ze to jsou jen vyjimky v hejnu "cernejch ovci".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 10. 2003 12:22

S těmi krádežemi bych to neviděl jako rasovou otázku.

Jel jsem v tramvaji mezi Karlákem a I. P. Pavlova. Na jednu tělnatou dámu se odzadu tiskl v poloprázdném voze sympatický blonďáček. Říkal jsem si mám po něm skočit ? Co když se paní hrabe v kabelce. Žel můj výhled na jeho rucen nebyl ideální. A co když má jiné úmysly a já "kazi.uk" jim to překazím... Dáma mu nevěnovala pozornost, asi jí často někdo funí do drdolu.
Na zastávce však vyhrkla plačtivě citoslovce ve smyslu: "Mé portmoné".

Nebyl to zamilovaný student.

Alespoň jsem se dověděl že policejní stanice u Botanické zahrady nedisponovala žádným fotoalbem zločinců. Dobrá zkušenost.

Jezdím na kole, autem a chodím pěšky. Peníze na účtu. Ne v kapse. Data z mobilu jsem zálohoval. Trvalo to tři minuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 10. 2003 15:12

2Pavel: Je to přibližně rok co jsem se na zastávce tram. na Karláku "bavil" skupinkou kapsářů, nešlo je nepoznat. Tří típci kolem 25-30let, kteří zmateně pobíhají po nástupišti a když přijede tramvaj tak se hrnou dovnitř až jako poslední. Na takový hovádka by ale působila jen pistole, dokažte jim to. To je ten problém.

dejv

PS. Pobavil sem se tím, že za tři minuty je foun zazálohovanej, jenže spousta lidí by si ráda zazálohovala celej mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  28. 10. 2003 14:33

Prave s touto policejni stanici ja mam dobre zkusenosti.Policiste tam jsou prijemni a mobila nakonec nasli(i s cikanama co ho vzaly).Jen skoda ze ztatu meho mobila nevysetrovali prave tito policiste,protoze v bohnicich kde mi byl mobil zcizen mi ho nenasli a snad by ho ani nejely hledat po bazarech kdybych tam neprisel podruhe s otazkou jak jsou daleko a s vypisem volanych cisel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helenka  |  18. 10. 2003 09:54

SIM jako taková operátory něco stojí, tak Ti to přeci nemůžou pořád dávat zadarmo...
jen tak mimochodem - SIM Plus stojí 300,- (nikolvek 400,- , jak píšeš...)

záleží taky na opatrnosti... a nechat si ukrást SIM 2x podle mě není normální...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  18. 10. 2003 10:52

Ok 300.Ale nechat si 2x ukrast sim (i s mobilem)zas tak nenormalni neni.Poprve se mi to stalo v MHD(praha-cigosi)a po druhe v obchode(-to uz byla moje vina,nechal jsem si moji starou 7650 na supiku kasy a sel jsem dozadu).Ja myslim ze v praze,kde je vsude plno cigosu a podobne haveti je oskarova nabidka 1x za rok zadaco vic jak fer vuci lidem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  18. 10. 2003 13:25

To by mě vážně zajimalo jak jsi to dokazal. Měl jsem SIM s paušálem. Ukradli mi ji a novou SIMku se stejným číslem mi nenabídli ani když jsem se rozhodl ji radeji zrušit. Nakonec jsem to vyřešil novým číslem. Ale je to na vraždu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  18. 10. 2003 21:54

A nebyl to nektery z "vyhernich" tarifu? pak bych se nedivil ze osvald takoveho zakaznika radeji potrapi ale zbavi se prodelecneho tarifu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  19. 10. 2003 11:24

Výherní tarif? Ani nevím, že něco takového měli. Jedinou výhodou bylo, že v té době nabízeli při aktivaci podrobný výpis zdarma. Ještě, že mi tu SIMku ukradli až po půlroční lhůtě na používání.  To bych se té jejich pokutě, pardon, poplatku za ztrátu už nevyhnul. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dudlik  |  17. 10. 2003 16:28

oskar strácí dech,zlevňovat nemůže(nebyl by v zisku),a zřejmě vyčkavá zda nastane odliv zákazníků nebo ne.Čekal jsem reakci-možná měla přijít,ale ET to zřejmě svou nabídkou posunul,protože to 100% nikdo nečekal.Kde jsou ty časy, kdy Oskar byl Bohem tohoto servru.

PS- Jedině,že by zase začal nabízet DOHODY(Děkujte ET a TMO že je nebude rušit)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares952  |  17. 10. 2003 14:55

To by me potesilo, protoze sem zapomel BPUK a to me stve a za litr si nechavat vmenovat SIMku se mi nechce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uglúk  |  17. 10. 2003 15:51

Ty jsi ale PUK. Kdyby ses kouknul do Samoobsluhy, tak ho budeš zase vědět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uglúk  |  17. 10. 2003 15:58

Eh, sorry. Neumím číst. BPUK tam tedy asi opravdu není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvon  |  17. 10. 2003 16:24

Ale BPUK mas snad napsany na tom zbytku velkeho formatu SIMky, ze ktery jsi to vylamoval, ne?

Nebo to je prave to co jsi potratil?

Pokud bys zapomel jen PIN do bankovni aplikace, tak prave pomoci BPUKu by snad mel jit zmenit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanda  |  17. 10. 2003 14:40

Pokud Oskar neprehodnoti podminky pro zmenu tarifu (sestupne) tak pro me neni i pri stavajici cenove nabidce zajimavy. Zmena u konkurencniho TM nahodu-dolu je zdarma (pokud neuvazujeme dotovany tel.) a ceny jsou v posledni dobe take dosti zajimave - hlavne s prichodem tarifu Student a slevy Vikend+. Samozrejme nezaviram Oskarovi dvere a pockam s cim prijde fanda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zajdee  |  19. 10. 2003 12:20

Ale o tom to je, ze prave SESTUPNE to bude zdarma ;)

Mimochodem -- prave T-M mi neprijde moc vyhodny. Nejnizsi tarif, na ktery budete po roce pouzivani studenta prevedeni (pokud neprodlouzite student smlouvu) je VELMI nevyhodny (nemyslim HIT -- kdo se dneska chce upisovat na dva roky?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří SVoboda  |  17. 10. 2003 14:31

Když mi před měsícem ukradli cigáni mobila, Oskar mě v prodejně okradl podruhé - o výše zmíněných 1000 Kč. A ještě ty nemehla navíc neumí kartu aktivovat dříve, než do 24 hodin (ET i TM aktivují okamžitě). Konečně jsem pochopil, že ten červený čtverec se na mě nesměje, ale že se svým zákazníkům vysmívá.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  17. 10. 2003 14:49

Tak vida.... konečně se Oskar začíná poodhalovat, jaký vlastně je, jenže pozdě, už ho nemám a mít nebudu, ani kdyby mi snesl modré z nebe  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 10. 2003 15:31

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  17. 10. 2003 14:50

Me taky okradly "cerne hadice(cigosi)" a volal jsem na Oskarlinku,ze to chci zrusit a ze si vezmu nove cislo i s dotovanym telefonem na pet mesicu a rekli mi,ze mi poslou novou sim uplne zdarma.A tyky mi do dvou dnu prisla a ma stejne cislo jako predtim a nestalo me to nic,krom toho telefonu co me cigosi ukradli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  17. 10. 2003 17:10

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 10. 2003 23:13

2Jiří Svoboda: No vidíš, to že má Oskar v ceníku výměnu SIM ohodnocenou na 1000,- je fakt. To že si necháš ukradnout SIMku je tvoje blbost, takže si jí zacáluj.

   dejv

PS. To že karta funguje do 24hod je sice nemylé, ovšem zkus si nechat vystavit duplikát TWISTu, kamarád měl TWISTa 3 roky, pak mu vykradli auto a nemá nic. S duplikátem se T-Mobile neobtěžuje. No je blbej, ale ani za prachy mu stejný numero nedaj, bezva ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tim  |  18. 10. 2003 20:53

Inteligent... Že si ale u ostatnich platíš aktivaci se nechlubíš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zajdee  |  19. 10. 2003 12:13

Nechci rypat, ale me ta koruna za aktivaci u Eurotelu nezabila  Tebe ano?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 10. 2003 11:54

Mne zase okradli běloši, sice ne o mobila. Ten mi pro změnu upadl do řeky a jelikož mne stál 17 500 Kč tak jsem jej po dvou hodinách rád vylovil. Technici mi ho za 1 000 Kč vysušili a funguje dodnes. Od 1995. Prostě za chyby se platí. V rizikovém prostředí je třeba si dávat pozor na své věci.
Mimochodem firma www.sf2.cz klonuje SIM karty, takže ztráta mobilu se pak omezí pouze na "železo" a nemusí být tak bolestná. Kromě toho se data dají mnoha způsoby předem zálohovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georg  |  25. 10. 2003 23:58

To se chtělo nejdříve podívat na net (diskusi) mám stejnou zkušenost, po nahlášení ztráty mi sim-ka byla během 1sekundy deaktivována. a druhy den jsem na infolince řekl že ruším i celý paušál a tak mi řekli že mi kartu pošlou do 2 dnů za 200kč. a tak se i stalo a vesele telefonuju dál a aktivovanou simku sem měl během 10min.

kde na ty pomluvy chodíte??? že vy máte nokii a jste věrný erortelu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  17. 10. 2003 13:44

pred par dni mi ukradli oskartu, no tak to si jiste rad pockam do pondeli. Uz jsem si raz nabeh, kdyz jsem koupil Nokiacky 2r. warranty pack a oni to za par dni zrusili (

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 10. 2003 16:44

Tak to jste zjevne zivotni smolar ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  20. 10. 2003 22:11

add: moje smula : hm, co uz

Jinak dnes me OSKARi prodejna na Flore poslala do riti.Ze zadne odpousteni 1.050,- nebude. Nevite mi poradit, jak na to?Podarilo sa Vam nekomu si to zaridit aby jste to meli odpusteno?Akoze SIMkarta mi byla ukradena s penezenkou a myslim si ze OSKAR by mel prehodnotit jak se chova k zakaznikom co mu delaji 2,5x vysi APRU nez je prumer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Máma  |  17. 10. 2003 13:08

Oskar mi nabidnul zdarma nahradu karty za odcizenou jiz pred nekolika mesici. Holt jsem pro ne atraktivni zakaznik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gába  |  17. 10. 2003 13:11

Jsi nic, protoze to dava kazdymu aby neztratil zakazniky.... Moc si never !!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helenka  |  17. 10. 2003 13:22

každýmu?
kdes to viděl???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janinka  |  17. 10. 2003 13:31

A mne zase nic nedali :(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gába  |  17. 10. 2003 13:59

pokud mas tarif, tak ti to daji, kdyz reknes ze to chce zrusit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Máma  |  17. 10. 2003 15:45

Asi jsi nepochopil recesi he he, ty noumo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Kordač  |  18. 10. 2003 17:21

To bych netvrdil Ivan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cinda  |  18. 10. 2003 18:17

Dava kazdymu, protoze ma svy zakazniky rad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 10. 2003 12:05

Gábo:
Neřekl bych že je NIC. Je NĚKDO, protože si Oskar zákazníka předchází. To mi připadá jako dobré znamení.
Každopádně po přechodu od Eurotelu (1995-1999) k Oskarovi, m faktury spadly asi na polovinu. Tomu tleskám a pokud Oskaru vše nefunguje naprosto dokonale, rád si vzpomenu na své sedmitisícové faktury a zklidním hormon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  17. 10. 2003 17:08

seš buzna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor