Druhý inzerát, ve kterém T-Mobile zneužívá Vodafone

Druhý inzerát, ve kterém T-Mobile zneužívá Vodafone

Dnes se v denním tisku objevil už druhý inzerát (ten první je ze včerejších Hospodářských novin), který nesprávně porovnává tarify a T-Mobile v něm zneužívá Vodafone k přesvědčení zákazníků o údajně nižších cenách služeb. T-Mobile srovnává zvýhodněnou nabídku HIT se standardními tarify Vodafonu Naplno.

Není to správné porovnání, jelikož na straně T-Mobilu se jedná o zvýhodněný tarif a v případě Vodafonu jde o tarif bez výhod, základní. Správně by tedy měl T-Mobile uvádět porovnání cen s nabídkou Po Svém operátora Vodafone, jelikož obě tyto nabídky nabízejí zákazníkům slevu 20 % na volání.

V takovém případě by navíc vyšlo najevo, že v rámci programu HIT nemají zákazníci možnost pořídit si dotovaný telefon, a že pro získání zvýhodnění HIT se musí zákazník upsat na dva roky. Vodafone toto nepožaduje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Včerejší inzerát z Hospodářských novin • dnešní z Blesku

Takové srovnání by pak samozřejmě nevyznělo ve prospěch T-Mobilu. Dnešní inzerát je z Blesku a v podstatě jsou v něm jen zaměněny názvy T600 HIT a 500 Naplno za T300 HIT a 300 Naplno spolu s cenami. Je tak otázkou, zda se jedná ještě o přípustnou srovnávací reklamu. Uvidíme, jak se k celé věci postaví Vodafone.

65 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Thom, Thom 26. 4. 2006 23:06:24
    Bodejť by neměl, když má méně volných minut a ještě ty neprovolané...
  • Thom, Thom 26. 4. 2006 22:58:50
    Proč ne? Vždyť to celkem vystihl. Kampaň mají (v tomto případě) podobného...
  • Jejda 26. 4. 2006 21:51:59

komerční sdělení

Komerční sdělení