dTest: Při reklamaci nabíječky je nezákonné požadovat i telefon

dTest: Při reklamaci nabíječky je nezákonné požadovat i telefon

Mnohé servisy a prodejci při reklamaci nabíječky vyžadují odevzdat také telefon, ke kterému nabíječka patří. dTest ve svém článku upozorňuje, že tato praktika není podložená zákonem a slouží pouze k odrazení zákazníka od reklamace nabíječky. Také u této nenápadné položky v ceně několika stokorun platí lhůta pro vyřízení objednávky 30 dní a prodejci spoléhají na to, že zákazník nebude chtít zůstat měsíc bez telefonu a radši si koupí novou nabíječku.

dTest bohužel nenabízí konkrétní řešení situace, takže nezbývá než trvat na svém a ohánět se podporou v zákoně.

Zkoušeli jste reklamovat nabíječku? Setkali jste se s podobným požadavkem?

Témata článku: Příslušenství, Bezpečnost, Reklama, dTest, Telefon

Určitě si přečtěte

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39

S falešnou aplikací kryptoměnové směnárny kradli peníze a nabourávali se do e-mailů

S falešnou aplikací kryptoměnové směnárny kradli peníze a nabourávali se do e-mailů

** Bitcoin a jiné kryptoměny jsou na vzestupu ** Uživatelé kryptoměnových směnáren jsou oblíbeným cílem útočníků ** S falešnou aplikací vás okradou a nabourají e-mail u Gmailu

10.  11.  2017 | Miksa Martin | 3