"Proto jim chceme umožnit bez zbytečných komplikací chatovat nebo komunikovat přes e-mail"
Už vidím, jak jednoduše vysvětluji rodičům (55 a 63 a nejen těm), že musí v telefonu do Vodafone Live!, tam se proklikat k mailu, složitě zadat adresu a tak vůbec než vlastně mail odešlou nebo přijmou.
Jednoduché řešení vidím jedině přes vestavěného mail klienta (třeba T-Mobile Postm@n). Napsat a přijmout mail stejně jednoduše jako SMS zvládne kdejaká babička. Jen místo vytvořit: "Nová SMS" zvolí "E-mail" nebo "MMS". Jak jednoduché. Adresu příjemce si pohodlně vybere v kontaktech telefonu. Tedy pokud ji má dotyčný u kontaktu uloženou.
R.
PS: Postm@n uvádím jen z důvodu toho, že je taky za nízký paušální poplatek. Jinak vestavěného mail klienta může používat kdokoli i bez nutnosti platit nějaký paušální poplatek.
iPhone 5 O2
| Nokia Lumia 925 T-Mobile
| iPad Mini