Ekonom.cz: Zákazníci prohrají drtivou většinu sporů s operátory

Týdeník Ekonom se ve svém pondělním článku zaměřil na spory operátorů se svými klienty, přesněji řečeno na statistiku výsledků těchto sporů. A čísla jsou to opravdu zajímavá. Stížnosti tohoto typu řeší Český telekomunikační úřad, v drtivé většině případů se týkají vyúčtování za poskytnuté služby a v roce 2008 jich bylo 78 032. Na každý pracovní den tak připadlo průměrně 308 stížností. Mluvčí ČTÚ Dana Makrlíková pro Ekonom řekla: „Z celkového počtu rozhodovaných účastnických sporů připadá 98,4 procent sporů na stížnosti podané operátorem a tyto spory byly v 93 procentech případů rozhodnuty ve prospěch telekomunikačního operátora“. Je tedy vidět, že si stěžují hlavně operátoři na své zákazníky a ČTÚ téměř vždy stojí na straně firmy. Když už stížnost podá zákazník na svého operátora (a v minulém roce se tak stalo 465krát), je úspěšný ve dvou z pěti případů.

Jak se dále dočteme v článku Radana Dolejše, v devadesátých letech pocházela většina stížností k ČTÚ od konzumentů mobilních služeb, postupně se však situace začala obracet a dnes jako stěžovatelé zcela jasně dominují operátoři.

Zdroj: Ekonom.cz

Diskuze (17) Další článek: LTE je standard, roztočte kolotoče

Témata článku: Operátoři, Ostatní, Zákazníci, Zákaz, Spor, Operátor


Určitě si přečtěte

RECENZE: Xiaomi Redmi Note 5 je téměř bez chyby a má skvělou cenu

RECENZE: Xiaomi Redmi Note 5 je téměř bez chyby a má skvělou cenu

** Kvalitně zpracovaný telefon, na kterém se obtížně hledají chyby ** NFC je zejména v ČR klíčovým parametrem, který zde bohužel chybí ** Povedený mix funkcí si může držet přijatelnou cenovku

Martin Herodek | 80

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

** Redmi 5 Plus nabízí velký 6palcový FullHD+ displej i dostatečný výkon ** Oproti minulé generaci dokázalo Xiaomi zapracovat na fotoaparátu ** Celková vyváženost vč. rozumné ceny ho předurčuje k úspěchu

Milan Měchura | 34