Emoji: Bitva o hamburger a pivo popírající zákony fyziky

  • Emoji se stalo nedílnou součástí sociálních sítí a IM
  • Fenomén barevných obrázků rozvášnil i šéfa Googlu
  • Důvodem je špatně nakreslený hamburger

Emoji už dáno není výhradní doménou teenageru. Rozšířená nabídka emotikon pronikla do sociálních sítí a instantních komunikátoru a stal se z ní fenomén. I v nejvyšších patrech Googlu se dnes řeší, jak má být namalované pivo, nebo hamburger.

Diskuze (1) Další článek: Automatické prodloužení smlouvy už se nesmí, operátoři mění podmínky

Témata článku: , , , , Sociální síť, Fyzika, Pop, Bit, Fenomén, Zdražující mobil, Zak, Nejvyšší patro, Barevný obrázek, Rozšířená nabídka, Zákon, EMO, Pivo, F +, Bitva, Instantní komunikátor, Zákon fyziky, Nedílná součást, Hamburger