Eurotel Data Nonstop: konec wapu zdarma

Diskuze čtenářů k článku

zajdee (novy)  |  14. 07. 2005 11:49

1) Informacni SMSka byla zaslana formou obchodniho sdeleni (!!), takze ti, co maji OS deaktivovane, se o teto zmene dozvi az z vyuctovani (!!!).
2) reseni zpoplatneni wapu u data nonstopu existuje. Pokud mate telefon, co se pripojuje pres WAP 2.0 TCP stack (tedy v nastavovani datoveho profilu wapu mate polozku Proxy), staci zmenit pristupovy bod pro pouzivany wapovy profil z "wap" na "internet" (gowap->gointernet) a do nastaveni Proxy zapsat adresu 0.0.0.0, tim se telefon bude pripojovat primo na wapove stranky za cenu internetu (v tomto pripade zdarma).
Pokud vas telefon pro pripojeni na wap vyzaduje IP adresu wapove brany, je nutno zacit pouzivat alternativni wap brany (googlujte "waptunnel", pro linuxaky s pc s verejnou IP: googlujte "kannel", ja sam mam jednu alternativni branu v provozu)

Kdo by mel dotazy k rozchozeni kannelu, muze me kontaktovat na icq #66414494 (prosim, jen kannel, verim, ze dotazu bude plno, ale jelikoz neznam vsechny telefony, nemuzu pripravit navody pro zmenu datovych profilu pro pripojeni na wap... ale mozna by stalo za to vytvorit webovou stranku, kde by tyto informace byly...)

Dneska od tri do pulnoci budu v Praze, takze me na icq asi moc nezastihnete, ale pokusim se vsem odpovedet.

Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soki  |  14. 07. 2005 18:19

a jakej port mam nastavit pro ten proxi 0.0.0.0, nějak to nejede

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  14. 07. 2005 18:54

80 nebo 8080

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.Pudr  |  13. 07. 2005 23:36

Muj nazor je, ze pokud si nekdo zridi data nonstop, tak ne proto aby surfoval po wapu, ale pro pristup na internet (intranet) napr. z notebooku, nebo PDA popr. jako doplnek simkarty do smartfounu. Pouzivat v dnesni dobe wap je imho skrabani se levou rukou za pravym uchem.
Kdo na to nema at na wap nechodi, nemusi se tady rozcilovat jako blazen a usetri spoustu penez.

EUROTEL RULEZZZ !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Omega  |  13. 07. 2005 21:39

vyřeším problém jednoduše - místo toho abych se neustále vyptával na infolince proč mi konkrétní wap stránky nejdou (už jsme to vzdal - nemají stejně páru) místo toho si v telefonu smáznu wapový profil, abych náhodou nezapoměl, nezačal si na cestě něco číst a pak se nedivil nad účtem

a k jednomu "rozmrazenému přispěvateli" - uvedl právě ty jobovky u nichž je nejlépe vidět levoty tohoto společenství - řada si již stačila zvyknou, že co se nabízí ne tak úplně platí, ale já něco slyšel o klamavé reklamě... a že se stalo obvyklou marketingovou praxí neuvést všechny údaje, do každé smlouvy dát klauzuli o možnosti průběžně "upravovat" podmínky hry? problém vidím v tom, že žádná konkurence neexistuju - stejné klauzule mají ve smlouvách všichni operátoři

Ale netřeba se děsit, postupně bude hůř a hůř, větší a větší sprosťárny budou akceptovány jako běžné a obvyklé postupy načež může následovat jediná logická reakce - ještě větší podrazy na zákazníka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  13. 07. 2005 21:37

A tady ta akce se vztahuje jen na pausalni Data Nonstop nebo i na Go Data Nonstop ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ukulelembo  |  13. 07. 2005 21:57

Volný kredit k těmto tarifům:
*Data Nonstop
*Go Data Nonstop
*Internet Kombi
*Internet Mobil

Viz stranky ET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  13. 07. 2005 19:47

No tady je to docela mazec.Tohle tady bylo naposledy, když Paegas zdražoval TWIST Já sice pomalu nevím co wap je naposledy jsem používal spíš wapku , ale kdysi dávno co jsem měl ET, tak jsem se díval na idnes na F1 a zprávy tam byli tak cca 1-2 roky staré...mno možná jsem to neuměl používat.Jinak rada je v celku jednoduchá , běžte k TMO.Tuším , že tam bude více pochopení v těchto věcech a pokud TMO dodrží co slíbil, tak u něj budou DATA velice zajímavé.Doufám, že zamaká do konce roku na EDGE....na surf a emaily velice postačující služba a no a pak se uvidí jak se vytáhne s 3G.Doufám ,že se nepletu a že to TMO nepose*e
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chnapka  |  13. 07. 2005 19:45

Me ta sms jeste neprisla, ze by se me to netykalo, nebo je ET kurva maximalni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenky  |  13. 07. 2005 19:12

Wap je užitečná věc, dokud jsem neměl net tak jsem byl jedině na wapu, prohlížel si emaily, wap.idnes, mobilmania a další stránky a hlavně jsem ho měl na chat. To co vymyslel Eurotel je nesmysl, to je další hřebík do rakve wapu. Jěště že tu je TMobile a Oskar a Oskar je nejlepšííí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  13. 07. 2005 18:40

Už jak jsem začal s Go Data Nonstop tak se mi zdálo, že na tom jejich wapu ty dolary nebudou jen tak pro srandu. To s Twistem Unlimited i Oskar Nadlouho jsem na wap chodil úplně klidně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wallosek  |  13. 07. 2005 18:19

Znovu dukaz toho ze ziju v CR!
Kdyz jsem podepsal smlouvu na data NONSTOP (data v cene) tak jsem tusil ze muzou pohybovat s cenou,,,ale netusil jsem ,ze si muzou predelat sluzbu ,kde mam mit data v cene na to,ze budu platit pausal a jeste prenos dat pres wap po 500kb.Coz 500kb presahne brzo kazdy.To meni uz i cely pojem teto sluzby.To ji muzou rovnou prejmenovat.
To se pak muzu dockat toho,ze udelaj limit i u GPRS.
Napsal jsem jim a dosla odpoved.Zajmave je z v odpovedi je zdurazneno hlavne to,ze muzou pohybovat s cenou a ne naprosto menit sluzbu!!
----------------------------

Vážený pane,
děkujeme za stanovisko ke změně cenových podmínek čerpání datové služby
formou připojení na WAP portály, které jste nám zaslal e-mailovou zprávou
ze dne 12.7.2005.

Cenová úprava byla provedena v souladu s dokumentem „Všeobecné podmínky
poskytování základní a volitelných telekomunikačních služeb v systémech NMT
a GSM Eurotel Praha spol. s r.o.“, který spolu s platným Ceníkem služeb
tvoří nedílnou součást smluvního vztahu (viz. zejména články 3.1.3. a
16.4.). V rámci dokumentu „Žádost o poskytování služeb“ pro účastnické
číslo jste svým podpisem stvrdil, že jste se s materiálem „Všeobecné
podmínky“ seznámil, a zavázal se ustanovení tam uvedená (v tom i ustanovení
zakotvující naše oprávnění provádět cenové úpravy) respektovat.

Předpokládáte-li, že v budoucím období budete v rámci připojování na WAP
portály výrazně překračovat zmíněný kredit v objemu 500 kB, přičemž větší
část těchto přenosů bude představovat komunikace s naším portálem Eurotel
Live, doporučuji zvážit změnu Vámi v současné době užívaného tarifu na typ
Eurotel Individual. V jeho rámci lze (viz platný Ceník služeb v příloze/na
naší stránce v síti internet, adresa: www.eurotel.cz) zvolit balíček 1000
volných kB pro WAP připojení na portál Eurotel Live. Změnu tarifu je možné
realizovat telefonicky (bezplatné linky *11 z mobilního telefonu nebo
800330011 z telefonu pevné sítě), faxem (267016733), nebo písemně (adresa
Eurotel Praha, spol. s r.o., Oddělení péče o zákazníky, P.O. Box 70,
Vyskočilova 1442/1B, 140 21, Praha 4).

Jsme přesvědčeni, že přijatá cenová opatření umožňují našim zákazníkům
čerpat datové služby technologií WAP za výhodných, na trhu
telekomunikačních služeb srovnatelných, podmínek. Přesto Vaše negativní
stanovisko respektujeme. Váš podnět jsme předali specializovaným útvarům
naší společnosti, a budeme k němu přihlížet při koncipování případných
dalších úprav cenové politiky v budoucím období.

V případě dalších dotazů můžete kontaktovat naše specialisty na již
zmíněných bezplatných linkách *11 z mobilního telefonu nebo 800330011 z
telefonu pevné sítě.


----------------------------------
Kaslu na EUROTEL a WAP nebudu vubec pouzivat a doufam,ze se stejne zachova hodne lidi !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wallosek  |  13. 07. 2005 18:27

nazorny dukaz toho,ze se neobtezuji ani odepsat jak tu uz bylo podotknuto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sandokan  |  14. 07. 2005 07:41

Jdi se vysrat! I Love EUROTEL !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ilo  |  13. 07. 2005 17:31

http://www.eurotel.cz/jnp/cz/services/service/cz-services-dataContainer-VyberteSiDalsiMoznostiPripoj-WAP-WA P_billing.html
http://www.eurotel.cz/jnp/cz/services/service/cz-services-dataContainer-VyberteSiDalsiMoznostiPripoj-Eurote lDataNonstop-C71_uvod.html
Cituji:

Od 15. 7. 2005 dochází ke změně účtování pohybu po placených WAP stránkách. Abyste mohli surfovat po WAPu a nemuseli se přitom omezovat, přidáváme k vašemu datovému tarifu každý měsíc volný kredit 500 kB pro prohlížení placených stránek v hodnotě až 350 Kč.
Teda já jsem myslel, že jsou seriózní firma. Ale když brutální omezení wapu neomezených paušálů nazvou jako "přidáváme vám kredit", tak už si to teda rozhodně nemyslím. To je prostě lež a pěkně sprostá.  Eurotelu se prostě na webu nedá věřit. Dejte si na to pozor. Na info lince jsem teď pro jistotu ověřil, že skutečně o žádné přidání nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  13. 07. 2005 18:11

Nedávno jsme tu řešili, jak se projeví vliv stupidního managementu ČT v ET. Tohle je po cdma jen jeden z mnoha dalších výsledků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard  |  13. 07. 2005 17:30

Tak toto napsal ET o sve nove povedene zmene na svych stramkach:


"Volný kredit na surfování po WAPu
Od 15. 7. 2005 dochází ke změně účtování pohybu po placených WAP stránkách. Abyste mohli surfovat po WAPu a nemuseli se přitom omezovat, přidáváme k vašemu
datovému tarifu každý měsíc volný kredit 500 kB pro prohlížení placených stránek v hodnotě až 350 Kč."

To se snad neda ani komentovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juan  |  13. 07. 2005 16:42

Bohuzel odpovidaji automaticky, bez ohledu co jim clovek pise (viz puvodni dotaz pod odpovedi)

Vážený pane,
děkujeme za stanovisko ke změně cenových podmínek čerpání datové služby formou připojení na WAP portály, které jste nám zaslal e-mailovou zprávou ze dne 13.7.2005.

Cenová úprava byla provedena v souladu s dokumentem „Všeobecné podmínky poskytování základní a volitelných telekomunikačních služeb v systémech NMT a GSM Eurotel Praha spol. s r.o.“, který spolu s platným Ceníkem služeb tvoří nedílnou součást smluvního vztahu (viz. zejména články 3.1.3. a 16.4.). V rámci dokumentu „Žádost o poskytování služeb“ pro účastnické
číslo jste svým podpisem stvrdil, že jste se s materiálem „Všeobecné
podmínky“ seznámil, a zavázal se ustanovení tam uvedená (v tom i ustanovení zakotvující naše oprávnění provádět cenové úpravy) respektovat.

Předpokládáte-li, že v budoucím období budete v rámci připojování na WAP portály výrazně překračovat zmíněný kredit v objemu 500 kB, přičemž větší část těchto přenosů bude představovat komunikace s naším portálem Eurotel Live, doporučuji zvážit změnu Vámi v současné době užívaného tarifu na typ Eurotel Individual. V jeho rámci lze (viz platný na naší stránce v síti internet, adresa: www.eurotel.cz) zvolit balíček 1000 volných kB pro WAP připojení na portál Eurotel Live. Změnu tarifu je možné realizovat telefonicky (bezplatné linky *11 z mobilního telefonu nebo 800330011 z telefonu pevné sítě), faxem (267016733), nebo písemně (adresa Eurotel Praha, spol. s r.o., Oddělení péče o zákazníky, P.O. Box 70, Vyskočilova 1442/1B, 140 21, Praha 4).

Jsme přesvědčeni, že přijatá cenová opatření umožňují našim zákazníkům
čerpat datové služby technologií WAP za výhodných, na trhu
telekomunikačních služeb srovnatelných, podmínek. Přesto Vaše negativní stanovisko respektujeme. Váš podnět jsme předali specializovaným útvarům naší společnosti, a budeme k němu přihlížet při koncipování případných dalších úprav cenové politiky v budoucím období.

V případě dalších dotazů můžete kontaktovat naše specialisty na již zmíněných bezplatných linkách *11 z mobilního telefonu nebo 800330011 z telefonu pevné sítě.

S přátelským pozdravem

Olga Suchánková, Oddělení péče o zákazníky

------
Zpráva: Dobry den, rad bych vyjadril svou nespokojenost se zpusobem informovani o zmenach v datovych tarifech. Pominu-li skutecnost degradace tarifu Data Nonstop, preferoval bych - jiste stejne jako vasi ostatni zakaznici - pisemnou, drivejsi a podrobnejsi formu informovani o zmenach. Informaci SMS kterou jsem obdrzel byla ZNACNE zavadejici, diplomaticky receno.
S pozdravem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  13. 07. 2005 17:07

Viz "(viz platný na naší stránce v síti internet, adresa: www.eurotel.cz)". Vy jste tam něco našli?
Já tam ještě za dva dny nenašel ani zmínku o té změně, která nás čeká. :-o

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  13. 07. 2005 17:10

Operátor na ho..o = odpověď na ho..o.
Je vidět, že zákazníci jsou jen lůza dobrá na placení a nic jinýho. Byť to neschvaluji, nedivím se tomu, že jeden bývalý prvoliogvý arogantní rádobymanager jistého vlastníka mobilního operátora dostal železnou tyčí po hlavě. Bylo to podobný a taky nečekaný jednání, jako teď s náhlým zpoplatněním služeb, jež byly do této doby zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  13. 07. 2005 17:18

Tohle je taky dobry:
"... čerpání datové služby formou připojení na WAP portály ..."
"Předpokládáte-li, že v budoucím období budete v rámci připojování na WAP portály výrazně překračovat zmíněný kredit v objemu 500 kB"
Já nevím jak vy, ale já se na žádné WAP portály připojovat nepotřebuju. Znamená to tedy, že se na mě ten 500kB limit nevztahuje, když všechny WAP portály obejdu?
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  13. 07. 2005 16:22

Jakým způsobem se u Eurotelu ruší smlouva? Je třeba zajít na jejich pobočku? Jaká je tam výpovědní doba? Potřebuji zrušit smlouvu k 24. 12. 2005, protože to bude datum, kdy mi končí 2-letý úvazek, který jsem podepsal kvůli akci DataNonstop před 2 lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  13. 07. 2005 15:37

Tak a teď mi řekněte, kolik lidí kvůli tomuhle s Eurotelem rozváže smlouvu? 10? 20? 500? Ostatní jen budou nadávat na fórech - to operátora nijak nebolí. Takže pokud se vám u nějaké firmy něco nelíbí, prostě zrušte smlouvu a běžte jinam. Pokud to udělá 1/3 lidí, co má datanonstop, tak teprve potom se bude Eurotel drbat za uchem, že něco asi neudělal úplně správně. Nadávání na fóru ničemu nepomůže..

A to platí všeobecně - zdražila Vám banka poplatky? Kácí Lidl stromy? Klame Carrefour zákazníky v letácích? Vyřizuje Alzasoft blbě reklamace? Prostě přestaňte služeb té firmy využívat, přestaňte u ní utrácet peníze - to je jediný účinný trest, který té firmě můžete dát. Tomu, že nadáváte na fóru a druhej den jdete do té firmy nakoupit, se samozřejmě každej vysměje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  13. 07. 2005 16:31

Já ruším DataNonstop zítra. Smlouvu bohužel úpně nemůžu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  13. 07. 2005 16:52

Tu smlouvu jsem neviděl, ale proč není změna podmínek důvodem k vypovězení smlouvy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  13. 07. 2005 16:51

Mi banka zdražila poplatky, ale kam mám jít, když si nikde jinde výrazně nepomůžu? Tady zrovna konkurence moc nefunguje. A pokud bych neměl nakupovat tam, kde klamou zákazníky, tak bych si všechno jídlo musel pěstovat sám doma a šít si sám oblečení a boty a volat tak z okna. Určitě to je správná rada, ale ne vždy se dá použít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
errortel  |  13. 07. 2005 15:36

itrhfg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
errortel  |  13. 07. 2005 15:21

Dobry den, vcera mi prisla od vas zprava obchodni sdeleni ze bude zmenen internet, a nikde neni napsano ze bude zmenen Data Non Stop a vubec ne ze se bude zpoplatnovat a to vlastne uz od zacatku, 500 kB zdarma mam prej jen do stranek oznacenych dolarech, takze kdyz se budu divat hned od zacatku na jine stranky tak uz platim nehoraznych 0,7 haliru co to ma znamenat, ja pres wap mesicne proserfuju tak 30-50 MB, kdybych to mel pocitat tak se nedoplatim vetsinou surfuju jinde nez na strankach eurotelu takze pocitejte se mnou kdybych se uskrovnil na 30 MB coz opravdu neni hodne icq, prohlizet si noviny, cist si zajimavosti z kultury podivat na na nejake obrazky a ... za ten dem minimalne tech vasich 500 kB stahnu , platil bych 50 000 kB * 0,7 = 35 000 ,-- CO TO MA ZNAMENAT, vy proste chcete pohrbit mobilni wap, doufam ze v budoucnu takhle zavedete placeni internetu, prvich 100 MB zdarma a pak dalsi 1kB za 0,05 haliru, prointernetuju 1 GB tak za mesic prumerne.. tedy co muzu pocitat kdyz sem byl u tmobile u vas sem presel s tim ze nabizite neomezenej internetet na wapu a internetu, a ted uz je vlastne zdarma jen internet, za chvli reknete ne rusime internet a ted budete misto 599 platit 5990 ,-- je to normlani ???????? Nejradsi bych tu vasi smlouvu zrusil nastvali ste me a pokud mi nepodate poradne vysvetleni zacnou proti vam lidi psat petice, co si to dovolujete k zakaznikum, myslite si ze sme nejaky dojny kravy a muj mesicni prijem je milion korun abych jen tak do hajzlu wa wap utratil 35 0000 ???????? Kdybych prijel z dovolene o neco pozdeji a tohle se nedozvedel zadna smska mi neprijde a za ten wap mi skutecne prijde treba dvacet tisic a musel bych vam to uhradit zda se vam to fer????? Dekuji predem moc za vase vyjadreni.
A moznost odstoupeni smlouvy za nedodrzeni podminek, protoze tohle podle me nedodrzeni je, co kdybych opravdu tech 30 MB prowapoval tak se vazne nedopolatim a dalsi deseetitisice lidi co wap pouzivaji take ne, naslibujete v reklamach neomezeny internet pro kazdeho a pak prijdou prazdini lidi si posilaij obrazky serfuji wap a net a vy udela todle, no prominte ....

CHci opravdu jasnou odpoved na me otazky, co vas vedlo k zavedeni plaeni wapu u sluzeb GPRS NON STOP , CO budete delat s lidmi kteri tuhle zpravu nedostanou a pak proserfujuji nekolik MB na wapu, a jestli je tohle poruseni vase ze strany smlouvy??? Urcite reknete ne , ze muzete samovolne menit ceny a sluzby a mi zakaznici si to proste musime nekde najit nebo proste se dat na cestu zlocinu abysme vam tyhle nehoraznz faktury pak mohli platit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  13. 07. 2005 15:50

Odpoved by mozna byla - provozovatele nekterych Wapovych stranek chteji penize za kazdy  preneseny KB podle uzavrenych smluv z doby pred existenci Data Nonstop (ktery jsem vubec zavest nemuseli - nikdo nas k tomu nenutil - a byli jsme prvni) a nehodlaji smlouvy zmenit podle nove situace a  my jiz nehodlame jim neomezene platit za uzivatelem prenesana data a tak jsem tam dali zcela prijatelny limit pro pozuivani wapu zdarma. Data nonstop je pouzivan hlavne pro pripojeni k Internetu  - takze se to vetsine lidi nedotkne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  13. 07. 2005 16:54

To je ale vážně odpověď k smíchu. Už vidím mobilního operátora se ziskem v miliardách korun, jak se baví s nějakým malým českým provozovatelem wapových stránek o tom, jestli on laskavě hodlá nebo nehodlá změnit smlouvu. Teda sorry, ale já se tady fakt řežu smíchy. To je bombasticky legrační představa: "Prosím prosím prosím, změň si tu smlouvy ty zlý diodavateli, prosím prosím prosím ...
Odstřelili by ho bez ptaní jako prase v masokombinátu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  14. 07. 2005 10:45

A tim by zablokovali hlavni aplikace pouzivanou na wapu - WAP.IDOS.CZ a pochybuji, ze z duvodu zrejme prav na data by jim ji mohl dat nekdo jinej !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
d_Hemon  |  13. 07. 2005 14:14

Ale víte, kolik lidí v reálu využije wap nad 500kB měsíčně? u ET je to něco málo přes 200. Takže zas takové množství lidí to neovlivní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee (novy)  |  14. 07. 2005 11:18

Jen "neco malo pres 200"? A ze jen ja mam na strankach wapove verze xchatu (wc.jaw.cz) kolem 50 aktivnich lidi... tech waparu, co prowapuji vic, nez 500kB mesicne, bude mnohem, MNOHEM vic, nez jen 200...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Véna Ř.  |  13. 07. 2005 13:48

Nejlepší je ,že fakturačním zákazníkům doručil milovaný  ET s fakturou plátek PULS ,kde vykřikuje v nadpisu článečku : "Prowapujte až 350 Kč zdrama !" .  Tedy změnu pro uživatele ET Data Nonstop od 15.7.05 líčí jako bůhví jaké terno a úžasnou výhru. Dělá z nouze ctnost. A navíc se odkazuje  na www.eurotel.cz , kde ještě dnes o změně nic  NENAJDETE ! Pravda, článek je doprovázen úžasně pohlednou a spokojenou svlečnou , zálibně hledící na svůj (patrně) wapující mobílek .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrabcak  |  13. 07. 2005 13:01

Doufam, ze mezi tech 500kB zdarma se pocita IDOS. Jak se vlastne pozna stranka, ktera patri pod ET Live?
Na IDOS mi 500kB staci a na ostatni veci budu chodit pres internet, coz bude znamenat vyssi zatez pro sit za stejny prachy - nekdo u Eurotelu opravdu mysli vsim, jen ne hlavou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roxy18  |  13. 07. 2005 11:25

To snad neni mozny fcera sem kvuli tomu dostal infart miokardu, kdyz sem zacal cist stranky mobilmania.cz, Eurotel od patnacteho zpoplatnuje wap, sem si rikal nejaka kravovina prisla mi smska co mi rikala obchodni sdeleni upravuje se tarif , s nim ze mate 500 kB na wap zdarma . Eurotel, no co to ma znamenat, kdyby napsali zpoplatnujeme wap tak z toho nejsem tak rozcilenej , na internetu  Errortelu ani zminka o wap ze bude zpolatnen. Volal sem na infolinku a je to tak, 500 kB je jen na stranky oznacene dolarem, takze by to meli byt ty ktere sou pod portalem eurotel.cz ale jak to poznam, je je dole napsano eurotel live, hmm jinak uz od zacatku platite tech 0,7 haleru, a to minimalni pocet kB je 5 takze zakladni castka je pozor 0,7*5= 3,5 Kč .. za jedno pripojeni mimo Errortelu Deth!!!! Ja prowapuju tak kolem tech 30-50 MB kazdej mesic prepocteno na  x kolikrat se pripojim tak asi 700x takze by to bylo v rozmezi 30 - 60 tisic jen za wap cozeeeeeeeeee no a to si predstavte ze lidi sou na dovolene ,uzivaji si prileti treba za tyden po teto akci, vyuctovani maji az treba za 15 dni a smsku nedostanou a treba taky stahonou tech 10 MB.... takze 7-10 tisic v ... no nevim budete pak psat na reklamacni oddeleni Errortelu ze ste o tom nic nevedeli a oni vam reknou mel ste se podivat do ceniku to neni nase chyba neco podobneho se mi stalo u chatu , sem si vesele chatoval na eurotel live a pak prisla faktura a za sms sluzby ... 2000 zprav sem zacvakal litrik ani sem nefouk a cumele sem jako puk dyt sem zadnou smsku neposlal, jo to byl ten chat, kdy mi ta slecna na infolince 2x sem tam volal rikala ze wap chat je zdarma pokud mam nonstop tarif, koncim s pripojovanim wapu .... jeste ze mam smartfoun Nokii 6670 kde muzu netovat a wapovat pres APN bod internet ... yahhoooo, takze budu dal na wapu, ale co ti ostatni... jo a spoustu stranek jde bohuzel pres APN wap, tedy i tato stranka mobilmania.cz chlapy, udelejte s tim neco a nechte nam mobilmaniii .... jo a to jsem si jeste na wlistu aktivoval sluzbu king.... kdybych mel vazne obicejnej telefon s wapem... tak vlastne o tuhle sluzbu prijdu ... sem si ji u kamose v praci nabil na pul roku jinak bych platil 75 kc :)) a nedejboze kdybych si ji predplatil.. ch jo , za chvili nam reknou net zdarma , prvni 1MB... pak kazdej kB 0,5 haliru :))))))) proste je videt cim v Errortelu mysleji je to jen zanik wapu a jeste vyzdimani chudejch lidi, pac kamos taky nevedel ktery stranky sou zdarma a ktery ne na wapu.. pres gprs a strhlo mu to celej kredit tri stofky......... postupne k... pip Chtelo by to petici pro nas milovany wap,... nejsem fanatik, ale kdyz si kupuju neomezenej internet kdekoliv a kdykoliv tak to myslim vazne.. .jinak bych preci kupoval ADSL NEBO wifi... lepe.... a ne tenhle smejd za nehorazny prachy.. a to je ten vsude reklama na eurotel internet vsude kam se podivas, maji o dost pomalejsi stranky nez u Tmobile kde sem byl doted a asi prejdu jestli to bude mozne.... odstoupit od smlouvy, hmm asi ne.. mi reknou ze sem se upsal na dva roky a tedy muzu pouzivat smsky a telefonovani misto internetu by mi nabidli ch jo ... ale minimalni plneni budu muset platit dal... lidi pojdme napsat petici jinak si tyhle MEGAZROUDI DOVOLI ZA CHVILI NAM ZPOPLATNOVAT TO, ZE DYCHAME...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  13. 07. 2005 12:34

způsob sdělení a vůbec chování Eurotelu už nemá s dobrými mravy co dělat...jinak já mám stařičký foun, o nějakých profilech nikdy neslyšel a jakž takž na něm funguje jen wap (no a používám ho jako HW modem pro připojení GPRS na notebooku), takže to jen urychlí moje rozhodnutí pořídit si novej mobil co zvládá javu a běhá na něm nějakej ten webovej prohlížeč a třeba ICQ.
nicméně musím říct, že když mi ta zavádějící sms přišla, vůbec jsem jí nevěnoval pozornost. kdybych teď nechodil pravidelně na mobilmanii (protože právě uvažuju o novým founu a studuju co je k mání), tak jsem na konci účtovacího období asi na mašli. a to používám jen wap.tjat.com. na současným mobilu nemám šanci jakkoliv zjistit prowapovaný objemy dat, takže končím no...štve mně to (teda sere, ale chtěl jsem bejt za slušnýho) Až budu kupovat novej mobil, tak funkce wap bude úplně to poslední, na co budu koukat. spíš bych byl radši, kdyby tam vůbec nebyla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  13. 07. 2005 14:14

Jojo, jsem na tom úplně stejně, zbývá jedině nové Tréo nebo HP6515.....
oboje s EDGE.
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/aa/en/sm/WF05a/7498257-7498259-7498259-7498259-7498261-12158058.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa z depa  |  13. 07. 2005 11:14

Manazeri z Eurotelu, polibte mi p*del.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj (novy)  |  13. 07. 2005 09:38

tak nam zabili wap zmrdi   jeste ze nemam smlouvu  edge jede jen na      " 5 "mistech.      doted to byla super sluzba,      je to ale prilezitost pro ostatni operatory pokud zlevni oskar " data nonstop "jdu k nemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lopik  |  13. 07. 2005 09:55

Doufam, ze Oskar DN nezlevni, tech 150,- navic neni moc, ale odpudi to spoustu lidi, takze je to celkem pouzitelny....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štěpán  |  13. 07. 2005 08:54

EDGE pokrytí nemají (nechci spustit flame-war, ale asi víte, co myslím...), WAP neomezeně do 500kB/měsíc... Tak se mi v hlavě objevil nový billboard s Robertem Reichlem na Neomezený vysokorychlostní Internet bez mantinelů (za 399 Kč/měsíc) od "matky Eurotelu" - což v překladu znamená 128/64, 2GB limit.
Nemůžu se dočkat, až Eurotel konečně zavede taky nějakou takovou super službu pro GPRS/EDGE - třeba Neomezený výsokorychlostní (max. 2 timesloty - 1UP/1DN) Internet bez mantinelů (500kB WAP a 10 MB Internet zdarma)!!! A to za skvělou nezměněnou cenu 699 Kč/měsíc!!!
Přeji tímto společnosti Telefónica hodně zdaru při cestě do p... (třeba "pekel" )
Tempora mutantur et nos mutamur in illis...
P.S. všechny ceny jsou bez DPH!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  13. 07. 2005 00:07

Dovolím si upozornit, že informace infolinky se liší od textu výše uvedeného článku! Uvedený kredit 500 kB má platit POUZE NA WAP STRÁNKY ET-LIVE OZNAČENÉ DOLAREM! tedy na stránky úplně na ho..o) To v praxi znamená, že jakákoliv jiná stránka wapu od třetí strany (např. wList.cz a pod.) může být dle infolinky od prvního okamžiku oflastrována sazbou např. 70 hal/kB, tedy prvních 500 kB někam jinak než na ET-LIVE může znamenat +350,- Kč k vyúčtování bez diskuzí o nějakém trapném kreditu zdarma....
Možná by se od redaktorů MM hodilo vypátrat nejen bližší podrobnosti, ale i oficiální stanovisko operátora, zejména k tomu, jakým způsobem (po vzoru zavedení oficiálního FUPu u CDMA) mizerným způsobem informují své zákazníky o úskalích nově zpoplatněných služeb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mee  |  13. 07. 2005 08:01

Poradí mi někdo, kde na své N6230 mám změnit APN GPRS WAP  na APN GPRS internet....?Na ET wap live  skoro vudec nelezu, potřebuju to pouze na aplikaci od seznamu na maily a na oskárka(nějakou tu sms)....
Díky moc za pomoc, jinak ICQ 312814720

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.Pudr  |  13. 07. 2005 23:25

Menu-Služby-Nastavení-Nastavení spojení-Upravit nastavení ...-Proxy ukončit-Nastavení nosiče-Přistupový bod změnit z wap na internet HOTOVO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joses  |  12. 07. 2005 23:25

Jsem věrný zákazník Eurotelu od roku 1996 i přes jeho různé přehmaty. Ovšem tento již neunesu. Data Nonstop jsem si pořídil právě kvůli wapu. Běžný internet nemá pro mne smysl, snad občas nějaké maily. Používám kabelovku. Wap jsem využíval a portál Live se mi zdál dost povedený. Zejména Idnes, jízdní řády .... Ale za zhruba za 1200 Kč měsíčně pří mém dosavadním využití je cena přemrštěná. Již jsem se rozloučil s Telecomem, Eurotel bude následovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cagos  |  12. 07. 2005 23:21

Tahle SMS mi prisla taky a tak jsem pred chvili hodil dotaz na infolajnu, jestli uz v tom maji trochu jasneji.
A slecna, ktera se rozhodne nevyjadrovala jako ze si neni jista tim co rika pravila zhruba toto:
ET Live - bezne stranky zadara, placene 500kB zadara, pak 0,35Kc/kB
stranky mimo ET Live jiz od pocatku 0,70 Kc/kB o 500 kB zadara nemuze byt rec.
Trochu mi z clanku plyne, ze by jako tech 500kB slo pouzit kdekoli, ale to mi bylo popreno, no uvidime.... Jestli to vsichni krom mne pochopili spravne tak sorry za prispevek....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nuro  |  12. 07. 2005 22:48

ake protokoly vam spoplatnia nabuduce? ftp? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krupier  |  12. 07. 2005 22:30

Dnes proletěla českými médii zpráva, že díky zvýšení cen paušálů ČTc se zvýšila o 1,8% inflace.
Tomu říkám pozice, když ovlivníte zcela zjevně a přímo ekonomiku státu meziměsíčně!!!

Ono je i od Eurotelu docela nevkusné, že takové změny udělá uživatelům DATA NONSTOP, kteří jsou teď v chorvatsku a surfují na wapu. Přijedou domů a zaplatí si "dovolenou" znova.

Marku, co myslíže, není mobilmania nepřítelem operátorů, když varuje předem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.Pudr  |  12. 07. 2005 22:37

DATA NONSTOP v roamingu nefungoval nikdy, tak klidek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  12. 07. 2005 22:59

Anoano, DataNonstop je záležitost POUZE ČR. Jinak data roaming je taky mazaná záležitost. Příklad? Třeba právě Španělsko. Eurotel versus Telefonica MoviStar (tedy vlastně taková malá domů....?) je hezkých asi 27,-Kč/100 kB. Fakt to není chyba. Možná tak poslat mail. Ale nedejbůh surfovat po NETu. A taky pozor ještě na jednu věc. Ty peníze jsou za KAŽDÉ čuchnutí na server, i když to není 100 kB!!!
To radši hupněte do NETový kavárny za 1EURo/hod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bajda  |  13. 07. 2005 06:46

Ale to je zalezitost VSECH operatoru. Ukazte mi prosim operatora, ktery nebude mit zpoplateny internet v zahranici silenymi castkami, budu jen rad (T-Mobile ma pouze nejaky pausal za 30Euro na maily v sitich T-mobile, ale internet to nezahrnuje, Eurotel ma maximalne Global Access).

Z trochu jineho soudku - take Vam pripada, ze infolinka Eurotelu je posledni dobou ponekud mene informovana, nez byvavala drive?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  13. 07. 2005 13:27

Je to tak, pokud je člověk v zahraničí déle než je běžná dovolená, vyplatí se koupit místní SIMku anebo Public Phone.
Infolinka Eurotelu bohužel upadá podobně jako image. Je to asi jako kdybyste zavolali do Hydrometeorologického ústavu jak bude a oni vám řekli že zítra bude počasí. Kvalitní lidé byli zřejmě také rozehnáni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krivacek  |  12. 07. 2005 21:20

Co třeba Úřad na ochranu hospodářské soutěže nebo Sdružení na ochranu spotřebitelů?? Zasloužili by si další tučnou pokutu, kterou ale nakonec zaplatí zákazníci.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  12. 07. 2005 21:17

Ono stejně není o co stát. mně to nikdy moc nefungovalo. Strašně dlouho se to načítalo. Já mám data  nonstop a před 3mi měsíci mi ve značkové prodejně Eurotelu řekli, že za wap musím platit , takže jsem to přestal používat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quintess  |  12. 07. 2005 21:09

Tohleto mě od eurotelu pěkně nakrklo. Používal jsem T-Mobile, Eurotela jsem začal používat po vánocích, nakoupil jsem pár SIMek a měsíc jsem měl tak jen za půlku obvyklé částky 850,-. Jenže stejně s nimi byly potíže, jelo to pomaleji než T-Mobile, zvlášť 1. měsíc byly nehorázné výpadky každou chvíli. Zrovna zítra mi končí zúčtovací období na poslední SIM kartě Eurotelu, kterou mám a vesele se vracím k T-Mobilu. A těším se k němu. Eurotel jsem vyzkoušel a nezaujatě ho hodnotím negativně, vůbec mi nevyhovují jeho služby, jeho internetová stránka je šílená, způsob účtování mě docela brutálně sere, nejednou jsem na něj dojel, když odpojili Data Nonstop, ale net jede dál, tak se mi to zastavilo podvakrát v mínusu. Jednou v -300, podruhé v -450,- Ještě že ta SIM letěla do koše. Ale - docela mě mrazilo, když jsem si předsavil, že bych měl paušál (!), zjistit to až ve výpisu tak asi umřu. T-mobile Data nonstopovou SIMku blokne a je klid.
A způsob oznámení - místo - zpoplatňujeme po přenesenejch 500 kB wapm napíšou že dávaj 500 kB zdarma. No dohajzlu co to je??? To je hnus, odporné, je mi zle. Furt přemejšlí, jak by to zákazníkům znepříjemnili, ale spoléhají, že Češi jsou ovce. Sice drškujou a nadávaj, jak se jim to nelíbí, ale pak to používají dál a zaplatí víc. Netýká se jen Eurotelu a jeho internetu, týká se to všeho možného. Někde, uznávám (bohužel) nezbývá než zatnout zuby a fakt to přehlídnout.
A sere mě, že stejný způsoby, jak posranej Eurotel/Telecom/telefonica major má i naše vláda, parlament, hold celej posranej stát. Sorry za dlouhý kecání, ale potřeboval jsem si ulevit, alespoň do diskuze.
Na závěr řeknu jen toto: ACH JO!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quintess  |  12. 07. 2005 21:08

Tohleto mě od eurotelu pěkně nakrklo. Používal jsem T-Mobile, Eurotela jsem začal používat po vánocích, nakoupil jsem pár SIMek a měsíc jsem měl tak jen za půlku obvyklé částky 850,-. Jenže stejně s nimi byly potíže, jelo to pomaleji než T-Mobile, zvlášť 1. měsíc byly nehorázné výpadky každou chvíli. Zrovna zítra mi končí zúčtovací období na poslední SIM kartě Eurotelu, kterou mám a vesele se vracím k T-Mobilu. A těším se k němu. Eurotel jsem vyzkoušel a nezaujatě ho hodnotím negativně, vůbec mi nevyhovují jeho služby, jeho internetová stránka je šílená, způsob účtování mě docela brutálně sere, nejednou jsem na něj dojel, když odpojili Data Nonstop, ale net jede dál, tak se mi to zastavilo podvakrát v mínusu. Jednou v -300, podruhé v -450,- Ještě že ta SIM letěla do koše. Ale - docela mě mrazilo, když jsem si předsavil, že bych měl paušál (!), zjistit to až ve výpisu tak asi umřu. T-mobile Data nonstopovou SIMku blokne a je klid.
A způsob oznámení - místo - zpoplatňujeme po přenesenejch 500 kB wapm napíšou že dávaj 500 kB zdarma. No dohajzlu co to je??? To je hnus, odporné, je mi zle. Furt přemejšlí, jak by to zákazníkům znepříjemnili, ale spoléhají, že Češi jsou ovce. Sice drškujou a nadávaj, jak se jim to nelíbí, ale pak to používají dál a zaplatí víc. Netýká se jen Eurotelu a jeho internetu, týká se to všeho možného. Někde, uznávám (bohužel) nezbývá než zatnout zuby a fakt to přehlídnout.
A sere mě, že stejný způsoby, jak posranej Eurotel/Telecom/telefonica major má i naše vláda, parlament, hold celej posranej stát. Sorry za dlouhý kecání, ale potřeboval jsem si ulevit, alespoň do diskuze.
Na závěr řeknu jen toto: ACH JO!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Abrakadabra  |  12. 07. 2005 20:55

Sau, alias Jiří, proč tedy ET jen víc nesnížil to co platí provozovatelům her? Vždycky jsem si říkala, že přijde doba, kdy budem zas hrát za symbolické ceny, ale nikdy mě nenapadlo že nebudeme hrát vůbec. Nemyslím si že je to těma hrama! A pokud jo, tak o tom rozhodl makovec nejmakovatější a blbec k tomu (((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 07. 2005 21:01

Jaks ma poznala :) No to nevím proč to tak uděla... Nadšený z toho rozhodně nejsu,aj když sem tak jak tak počítal že skončím,toto ma v tom enom utvrdilo... Asi chtěl ET udělat rázný konec,a ne pomalu snižovat ceny proplácené za hry,netuším...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wapařka..  |  13. 07. 2005 13:27

jojo sau, abra ma pravdu, neznas duvod, ktery k tomu et vedl, svadet to na hry bez znalosti podhoubi toho rozhodnuti hram moc neprospeje.. osobne bych si tim az tak nebyla jista. tentokrat se ale mrktg makovice vyznamenaly :/ (cus na icq:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ziggiwaine  |  12. 07. 2005 18:43

jojo ak to na světě chodí.ještě že tu je nějaká konkurence a člověk má možnost výběru!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deranda  |  12. 07. 2005 20:09

To je kvůli těm hochům co si přes apn wap stahujou megabajty!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  12. 07. 2005 20:35

Sere tě něco?
Je to "data nonstop" a ne "data 500 KB".
Od seroutelu to je pěkná sviňárna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  12. 07. 2005 20:40

Haha-to je teda ale VELKEJ omyl......
Hlavně že máme viníka, checht!
Zaměňovat pomatenost operátora za využívání technologie......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belch  |  12. 07. 2005 21:11

Jaka pomatenost, probuh? O cem to placate? Eurotel proste provedl to, co je jeho pravem - zmenil politiku poskytovani sluzby. Tim by mohla diskuse skoncit. Myslet si muzeme kazdy, co chceme, vyhovovat toto rozhodnuti Eurotelu take kazdemu nemusi, lec uziti tak silnych slov jako "pomatenost" uz je znakem nevychovanosti, ne -li jednoduse hlouposti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  12. 07. 2005 21:36

Právo mu nikdo neupírá. Avšak v konkurenčním prostředí je i výraz "pomatenost" pro tento druh strategie pouhým eufemismem. Jak vidno, létaly tu na adresu operátora výživnější hodnocení. Buďme rádi že tu konkurenční prostředí je. Kdyby se choval takhle např. ČEZ, svítili bychom brzo loučemi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Voloda  |  13. 07. 2005 00:53

Ty si debil!...jaky pravo na zmenu?
Mam snad podepsanou smlouvu ne?
At to daj do podminek pro novy zakazniky ne???

Nemuzou mi jen tak zmenit smlouvu !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  13. 07. 2005 01:09

Pomatenost je slabé slovo! Tohle by se dalo spíš označit za dětinskou avšak současně vulgární zhovadilost. Dyť výše toho limitu nemá žádné technické ani obchodní opodstatnění. To spíš vypadá, že ten, kdo to zhůry rozhodl, neměl zhůry dáno. Dost možná ještě ani nezaznamenal, co je to vlastně 1 kB. S 500kB uživatel wapu nevystačí, kolik kde a za co přenesl se navíc od ET nikdy nedozví a kdy už mu jeho milý operátor strhává 85 haléřů za víceméně každou stránečku s vypnutými obrázky také ne. Platit přehledně přes vytáčené spojení za minutu ET s velkou slávou zrušil a spojení navíc brutálně zdražil, takže jsme prostě a jednoduše kamarádi dosurfovali. Zkrátka: Milý uživateli, polib nám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  13. 07. 2005 01:32

Kdyby to fakt bylo "kvůli těm hochům co si přes apn wap stahujou megabajty", tak snad dají nějaký rozumný limit a ne 500 kB! Nebo nadhodí nějakou rozumnou FUP a já bych ani necekl. Tohle ale jednoznačně vypadá na úmyslné a definitivní odstřižení celého wapu.
Prostě Telefonica nám tím chce evidentně naznačit, že ji zajímají volající a esemeskující, co jí vydělávají miliardy. O nás "technologicky náročnější" nemá zájem. Je to dost možná krátkozraké, ale svou logiku to má, ne? Prostě změna stylu, z technologického draka přivázaná dojná kráva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin J.  |  12. 07. 2005 18:40

Zprasili CDMA, ted si vzali na musku Data Nonstop. Tak by me zajimalo, co bude priste?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  12. 07. 2005 18:33

Omluvám se za tu řiť, není to sice vulgární slovo zato ale přesně vystihuje, kde ET v mém povědomí v současné době je.
Stále nedokážu pochopit, jak někdo může ze dne na den zpoplatnit službu, která funguje přes 2 roky zdarma v rámci paušálu za DN a nedat o tom seriózním způsobem vědět. Dvaapůl dne před zpoplatněním jsem obdržel nic neříkající a hrubě zavádějící SMS, kde bylo uvedeno:
"Od 15.7.05 dochází ke změně účtování prohlížení placených wap stránek. K vašemu dat. tarifu získáváte nyní každý měsíc zdarma kredit 500 kB. www.eurotel.cz"
O tom, že se jedná o zdražení a zpoplatnění VEŠKERÉHO wapu ani zmínka (500 kB se vztahuje prý jen na ETlive stránky označené dolarem) a na odkazovaných stránkách www.eurotel.cz o zdražení ani nově zavedených cenách za kB wapu ani jediné slovo. Aby toho nebylo málo, eurotelí vyhledávač na nevkusném webu (horší stránky fakt ještě neměli) pravidelně zhavaroval chybou (ERROR 500). Na infolince se divili, že je ještě čas, když změny budou platit až od 15. a do toho dne na jejich stránkách prý už určitě požadovaná změna bude. Když jsem se ptal, jestli nevědí pár dní dopředu, že budou zdražovat a proč každému datanonstopáři nezaslali měsíc dopředu s písemným vyúčtováním i tuto informaci, bylo na infolince najednou hluboké ticho.
Po peripetiích s CDMA toto považuji za další ukázku neseriózního jednání vedení ET, které buď vědomně kašle na své zákazníky a nedbá dobrých mravů, nebo má ve svém managementu takové duševní chudáky a takový nepořádek, že nejsou schopni ani logisticky zvládnout včasné informování části svých zákazníků o chystaných změnách (alespoň těch paušálních, od kterých mají k dispozici veškeré údaje), zvláště pak, když se může jednat o rozdíl ve vyúčtování při ceně 0,70 Kč/kB za wap hladce dosahující řádu tisíců korun....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  12. 07. 2005 19:45

souhlas - on byl sice E. vždy drahý ale člověk si mohl říct, že mám něco co za to stojí. Vím je to hloupé ale napadá mě co bude později a hlavně co je k tomu vedlo. Možná ještě: co si vlastně Ti ňoumové z E. co to teď čtou vlastně myslí - i když to vážně vypadá na totální neschopnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda  |  12. 07. 2005 21:19

Kdybyste měl CDMA od ET a veděl, co ET dělá s jejich uživateli, jak je například "pilně" informuje o změnách FUP, určitě by vás přístup ET k zákazníkům ETDN nepřekvapil. Aspoň mě už teda překvapí máločím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  12. 07. 2005 22:01

Taktak. Takhle blbě by si image nelikvidovalo ani vesnické železářsví. (Nic proti pilným venkovanům!) Kdekdo je manager, kdekdo vystudoval marketing ale to co ploději vyvolává dojem že jsou blbý jak malovaný sáně. To už se líp pojmenovat nedá. Vždyť to už není pár notoricky urejpaných jednotlivců , jen se podívejte na ten řev kolem CDMA...., tady už Titanik škrábe kormidlem o dno a ono se furt nic neděje. A výměna reklamní agentury spolu s úprkem managementu holt nese ovoce. Doufám jen že to Španělům připomene zmítajícího se býka, s kterým si (snad!) brzo poradí. Tohleto MoviStar doma nedělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krupier  |  12. 07. 2005 22:41

Ty woe, tak ta SMS to je teda řekl bych "umění prodat afričanovi bmw"
Ta čeština umí být tak nevtíravá, nenápadná, zavádějící, mírumilovná, a při tom vás oberou jak kuřata.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  12. 07. 2005 18:24

Eurotel nikdy nemohl prodělávat. Zamyslete se nad tím, kolik stojí třeba taková obyčejná SMS. Technicky je to pár kB přenést někam jinam...... Hm? Už vidite KDE se mu líhnou neuvěřitelné peníze?
O to míň pochopitelnější je tenhle tah.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  12. 07. 2005 19:21

Pár kilobajt?? Stovky bajtíků...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr.demolice  |  13. 07. 2005 15:29

Neni zcela pravda, ze cena jedne sms je jen par prenesenych bitu... Do ceny se zapocitava technologie, vyvoj, cena vsech zakladnovek po cele CR, pouzivani siti, frekvenci... nedovedete si predstavit jake palky se plati za licence na bezdratove prenosy...navic vse je pod neustalym dohledem CTU... cele to zavedeni placenych wap stranek je z duvodu, ze lide "zdarma" pouzivali jinak placene wap stranky.. Eurotel pak napriklad musel platit Idosu a ostatnim serverum za pripojeni jejich uzivatelem... Je treba se na to divat objektivne a z obou stran, pak teprve kritizovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  13. 07. 2005 16:56

Mrkněte se do výroční zprávy na hospodářské výsledky a zamyslete se nad tím, jestli Eurotel tohleto vytrhne. Daleko větší paseku nadělá svojí neobratností.
Spíš mi to připadá že někdo chtěl šéfovi přinést na stůl projekt jak "zefektivnit" provoz GPRS. A ono se to panebože povedlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  15. 07. 2005 19:45

co stovky bajtiku? bohate stacej 2b a nato ze to na druhej foun leti i hodinu dost pomaly 2b. (za ty prachy:/

hele lidi proc nepouzivate nikdo mms ? vzdyt to ma az 300kb ,1000 znaku pismenek,obrazky,zvuky atd. z vas asi operetori nemaj radost :))))))

no za ty prachy je to ůůůplne super a von to nikdo nepouziva. hmmm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chnapka  |  12. 07. 2005 18:00

Potreboval bych tedy vedet, a myslim ze nejsem sam, jak docilit toho abych na wap stranky mohl porad zdarma(napr. wap.idos.cz, wap.tjat.com, wc.jaw.net..atd.) i kdyz precerpam ten zkuveny limit 500kB. Mam si poridit novy tel.? Jestli ano, tak jaky napr.? Nyni mam SE T610 a pro pristup k wapu jsem pouzival APN: wap, pro posilani sms pres Oskarka nebo ABS jsem mel nastaveny APN: internet(ten se do limitu 500kB nezapocitava?)  Diky za odpovedi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyCZ  |  12. 07. 2005 22:55

Oskarek i ABS pouzivaji AP internet, takze se do wapu nezapocitavaji, protoze nepouzivaji wap branu operatora, jejiz pouzivani je zpoplatneno. Na to aby jste mel i na dale wap zdarma(pokud mate DN) si musite na netu ajit adresu nejake soukrome wap brany a nastavit jeji pouzivani v telefonu misto brany operatora, kterou pravdepodobne pouzivate ted. Novy telefon kvuli tomu kupovat nemusite, neznam teelfon, ktery by neumoznoval nastaveni adresy wap brany. Jediny problem mohou mit nokie, protoze neumoznuji nastaveni portu brany - ne vsechny brany bezi na standardnim portu 9201.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chnapka  |  13. 07. 2005 09:05

A nemohl byste mi poradit jak presne to nastavit, stacilo by jen odkaz na nejakou tu wap branu na kterou se pripojim pres APN: internet ? Ale mam pocit ze primo na SE T610 to fungovat nebude :(,  to bych asi musel zacit pouzivat nejaky javovy programek treba webviewer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyCZ  |  13. 07. 2005 09:29

Ozvete se mi na email crazycz@gmail.com nebo pokud mate moznost, tak pres ICQ 316299156

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee (novy)  |  14. 07. 2005 11:12

ad wc.jaw.net -- ta adresa je spravne wc.jaw.cz
jinak na xchatu na forech v sekci Uzivatelska fora->xchat->wapchat napisu (kdyz nezapomenu) navod, jak se dostat na wap pres APN internet, tedy porad v cene data nonstopu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  12. 07. 2005 17:41

To jsou tedy pěkný s**ně.Minulý měsíc jsem na WAPu protáhl přes 30 MB.
Takže EDN ruším,a Eurotel už odemně neuvidí ani korunu.
Sbohem seroutele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brouk Pytlik  |  12. 07. 2005 19:06

30MB na WAPu? cos dělal? To si nějak nedovedu představit.
Za minulý měsíc mam 49kB, ale většinou mívám tak kolem 250kB. Za poslední dva roky se mi jen jednou povedlo přiblížit k 1MB. Mi ten 500kB kredit s přehledem stačí, nic se pro mně nezmění, ale $ere mne to tak nějak z principu. Už to není neomezené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin J.  |  12. 07. 2005 19:13

30MB na WAPu za mesic neni problem, to je hned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 07. 2005 21:02

30MB fakt není žádný problém... Já mám kolem 50 MB měsíčně a to zdaleka nemám moc... znám spoustu lidí co majů na wapu kolem 200 MB dat měsíčně..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Budvar  |  12. 07. 2005 21:21

předpokládám že používáš ET NS na net a na wap deš přes mobil zcela náhodně páč jinak by mě fascinoval ten tarif ET DN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brouk Pytlik  |  12. 07. 2005 21:56

Jo, tak nějak. DN mám kvůli internetu. Měsíčně si odkroutím tak 1.3GB na internetu a tak těch 250kB na WAPu. Netuším, co na WAPu smysluplně číst, abych dělal měsíčně řádově megabajty nebo desítky MB. Kouknu na počasí, občas na zpravodajství, když jsem už pár hodin offline ;o), občas nějaký jízdní řád. Párkrát jsem četl nějaké vtipy, ale už byla fakt krize, že jsem ve vlaku netušil co dělat.ICQ v jave už jede přes datový profil a i kdyby ne, tak to jsou stejně jen kB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 07. 2005 22:01

No,najvíc žerů ty wapové hry :) zas sa na nich dá (nebo spíš dalo) slušně vydělat... Klidně 4x tolik,co stojí DN...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Budvar  |  13. 07. 2005 00:59

De o to ze treba ja mam ICQ pres tjat na 6310i nonstop pokud nejsu na notebooku a nesurfuju - dám měsíčně 1GB a na wap valím v hooodně MB - ono se to nezdá ale obnovení každých 15s žere - a teď mě řekni proč když si koupím neomezený připojení na interfernet jakoukoli formou wap a gprs datově, proč by mě měly začít kua u neomezenýho tarifu začít účtovat. Nechápu proč tady někdo hájí ET když třeba wap nepoužívá - nehas co tě nepálí... de o princip... oskar bude mít žně co se týče přestupů od et... škoda psát...zuřím....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  12. 07. 2005 17:41

Prave jsem zkusil na svoji Nokii 6600 zmenit pristupovej bod k wapu-puvodni APN GPRS WAP jsem nahradil APN GPRS INTERNET,kterej pouzivam,kdyz surfuju pres NET FRONT a ono to funguje...
Jak je mozny,ze mi wapovej prohlizec korektne zobrazi stranky,kdyz nepouziju APN WAP,ale APN INTERNET???
Teda ET LIVE mi s timto APN nefunguje:(
Znamena to teda,ze kdyz tam necham APN GPRS INTERNET,tak muzu surfovat dal,aniz bych platil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 07. 2005 17:50

Jo,bo technicky nejsi na wapu ale na internetu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyCZ  |  12. 07. 2005 22:46

Od poved na Vasi otazku viz muj prospevek o neco vyse:
Nove telefony dokazi cist wml stranky i bez wap brany, ale potom se prenasi vetsi mnozstvi dat. WAP protokol byl navrzen specialne pro usporu prenosu dat, to znamena, ze wap brana prevede wml soubor do binarniho formatu, ktery je o dost mensi a teprve data v teto podobe posle Vam do telefonu popripade PDA/MDA atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.Pudr  |  12. 07. 2005 17:00

Uz si ani nepamatuji kdy jsem APN wap pouzil. Ve svem soucasnem (Treo650) i minulem (Nokia 6230) moblu jsem vzdy pristupoval na wap resp. web pres APN internet, takze zadny problem. Na portalu operatora (Eurotel) jsem nikdy nebyl a ani tam nemam potrebu chodit. At si u Eurotelu narvou wap tam kam uz davno patri ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyCZ  |  12. 07. 2005 16:36

Myslim, ze timto krokem si ET moc nepomohl, na internetu je plno Wap bran, ktere jsou zcela zdarma a na ktere se pripojuje pomoci APN internet, to znamena opet nulove poplatky pro lidi s DN a poplatky za internet pri pristupu na wap s ostatnimy tarify.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 07. 2005 16:52

nj,ale jsou wap stránky,ne které se přes jinou než ofiko wap bránu nedostaneš... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyCZ  |  12. 07. 2005 22:43

Ano jsou stranky, na ktere se pres alternativni wap branu nedostanete napr. stranky operatoru a Idos(pravdepodobne ma nejakou dohodu s operatory), ale na strankach operatoru jsem nenasel nic co by me zajimalo a ostatni stranky maji vetsinou alternativu, na kterou se pres jinou branu bez problemu dostanete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  13. 07. 2005 10:29

Na idos bezne chodim pres inetovy apn ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  12. 07. 2005 17:01

jsou to debilové, nechápu jak v době letů do kosmu může jít operátor proti proudu. Jinak se ptám jak je možno se dostat na wap stránky třeba zive, nebo mobilmanie. Jo a ty hry: v tom to asi nebude, je v provozu tak asi pět - za peníze a celkově tak asi za 300000 Kč. Na měsíc mezi dva operátory

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 07. 2005 17:20

Těch her je trošku víc... rozhodně přes deset.. :) ale o to nejde.. Eurotel na nich měl finančně rozhodně najvyšší podíl,a poté co přžed dvěma měsícama za ně celkem brutálně zkrůhl prachy,je toto druhý krok jak je eliminovat z jeho rozpočtu... Myslím že sa mu to dokonale povedlo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  12. 07. 2005 16:07

Tak ted uz je mi jasny, proc ten clovek tak halekal na prodejne ET

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
versicht  |  12. 07. 2005 16:05

To snad není možný, co se v tomhle státu děje. Ať to přejmenujou Z DATA-NONSTOP na INTERNET-NONSTOP - WAP ZA PRENÍZE. Na Eurotel jsem do teď nedal dopustit, teď bych je nakopal do ... Dost by mě zajímalo jejich vyjádření, nechtěl by se jich na to někdo z Mobilmánie podívat trochu blíž?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belch  |  12. 07. 2005 16:36

Zcela s Vami souhlasim - co se v tomto state deje, opravdu snad neni mozne. Nechapu, jak si muze nekdo dovolit (pokud to nemysli zertem) takoveto reci. Mame zde urcite vetsinove schvalene zrizeni, ktere nastesti umoznuje nakladat se svym majetkem i sluzbami volne a neohlizet se nedobrovolne na mineni zajmovych skupin (napr. zakazniku), v pripade, ze tim nikoho neomezuji v jeho zakladnich pravech a branilo by mi to v trzbach. Zaplat panu Bohu za to; a to nejsem "verici".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krivacek  |  12. 07. 2005 15:54

Když mi ráno přišla následující zpráva tak sem tomu nevěnoval pozornost:
OS: Od 15.7. dochazi ke zmene uctovani prohlizeni placenych WAP stranek. K vašemu dat. tarifu ziskavate nyni kazdy mesic zdarma kredit 500 kB.
Není nikde zmínka o zpoplatnění wapu, raději jsem tedy zavolal na infolinku a ejhle!!!! 
Skutečně další důvod proč přejít k T-mobilu. Jede u nás EDGE ikdyž ne všude a i klasické gprs je rychlejší, jak jsem zjistil, když jsem měl půjčený telefon na zkoušku edge. Jediné co mě drželo u Eurotelu bylo 60min.do všech sítí. T-mobile nabízí jenom do své sítě a to do 30.6., ikdyž ještě včera tam byla stále tahle stará informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  12. 07. 2005 16:35

Presne. Prisla mi uplne stejna smska. O zpoplatneni wapu mimo placene stranky ani slovo. Na tom novem webu ET se neda najit vubec nic. To jsou stranky o nicem. Najit tam cenik nebo nastaveni jako to slo najit driv je nemozne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  12. 07. 2005 17:13

Na webu ET nic není, tam nic nehledejte. Slečna z infolinky, která si pletla kromě wapu a apn i bity a byty, mě tam sice taky poslala, ale jiná slečna mi pak řekla, že tam nic není. Tak jsem je tam poslal všechny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brouk Pytlik  |  12. 07. 2005 15:50

Jsem zvědavý, kdy seberou volné minuty k Data Nonstop. Na těch tratí určitě daleko víc, než na nějakém WAPu. :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 07. 2005 15:49

Pravděpodobně je to kvůli wap hrám,za které Eurotel (a další oparátoři tak,takže lze očekávat to samé u ostatních) paltí dost velké prachy.No a to sa mu samozřejmě nelíbí,takže sa snaží jak može,aby ušetřil a omezení wap přes DN je asi nejůčinnější řešení (bo všichni hráči wap her hrají právě přes DN) Hry vznikli ještě než bylo DN a taky částečně kvůli nim stojí připojení k wapu mnohonásobně víc,než k internetu (část peněz z vybraných za připojení na wap jde právě na ty hry) a jelikož ty hry teď už nikdo přes normálně ůčtovaný wap nehrál,jak bylo původně zamýšleno ale hrál přes DN,musel nutně časem tuo možnost zakázat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emil;k  |  12. 07. 2005 15:58

jaky hry?
muzete hodit link, prosim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 07. 2005 16:13

ICQ 307493844 tady by mi to smazali :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ilo  |  12. 07. 2005 16:19

wap hry u Eurotelu
http://games.eurotel.cz/jnp/cz/games/index.html?search=1&category=0&type=4
wap hry u T-Mobile
http://login.client.tmo.cz/um/cs/tgames.jsp#1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 07. 2005 16:25

Jo,anebo takto to jde napsat :) Doporučuju Duel :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deadman  |  12. 07. 2005 16:42

Jo Duel, že jo, Jíří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 07. 2005 16:44

Jo,duel Mr.Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rezerva  |  12. 07. 2005 21:36

Na duel srát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 07. 2005 21:41

Asi nám nic jiného ani nezbude... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
versicht  |  12. 07. 2005 16:12

Tak to mají udělat jako s chatatem, ale né platit za všechno. Sedum stovek za 500 kb wapu... Hmm zajímavá cena...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27  |  12. 07. 2005 15:39

jestli používáte wap se pozná podle APN tedy doporučuji si na telefonu nastavit pro wap APN "internet" 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyCZ  |  12. 07. 2005 16:13

Pokud si pro wap nastavite APN internet, tak se na zadne wap stranky nepodivate, protoze pri pouziti APN internet nejdou data pres operatorovu wap branu, ktera zajistuje prevod wml stranek do binarni podoby, ktere rozumi wap prohlizec v telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackk  |  12. 07. 2005 17:34

Vsechny nove telefony z vyssich trid uz maji internetovy prohlizec primo v sobe a wapbranu neni nutne pouzivat... pak se eurotel muze jit se svym zpoplatnenim bodnout mohli pro nektere apliakce, ktere potrebvoali zpoplatnit, zalozit nove APN: wappay napriklad a mohlo byt. Tahle akce je uplne MIMO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrazyCZ  |  12. 07. 2005 22:32

To je sice pravda, ze nove telefony dokazi cist wml stranky i bez wap brany, ale potom se prenasi vetsi mnozstvi dat. WAP protokol byl navrzen specialne pro usporu prenosu dat, to znamena, ze wap brana prevede wml soubor do binarniho formatu, ktery je o dost mensi teprve data v teto podobe posle Vam do telefonu. Pro uzivatele s DN to asi nema moc velky vyznam, krome zrychleni prenosu, ale pro uzivatele s jakymkoliv jinym tarifem to urcitou hodnotu ma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  12. 07. 2005 18:05

Správně. (To byla rada typu: když nechcete jezdit doleva, utrhněte volant!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  12. 07. 2005 15:26

Mě je jasný, že oni za to tak úplně nemohou, vychází z jiných podmínek, jiných mentalit a z jiné "doby", ale neměl by jim někdo poradit, jakým způsobem se budou telekomunikace ubírat? Takhle má člověk pocit, že našeho největšímo mobilního operátora koupili nějací bělorusové či co.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bubu  |  12. 07. 2005 15:22


Jak podle vás bude ET řešit situaci, kdy se někdo vrátí z dovolené v pondělí, nedojde mu SMS a hned začne wapovat.?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  12. 07. 2005 15:09

Debaty na téma užitečnosti wapu sem vůbec nepatří. Když wap nepoužíváte, tak se prosím nic nepište. Sám používám wap denně a znám spoustu lidí, kteří ho používají stejně. Moje babička taky nechodí psát na téma 6230i vs. 6630 s tím, že foto na mobilu je zbytečnost. A není důležité, jestli je to konstatování nebo osobní názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Budvar  |  12. 07. 2005 15:03

myslím že opravdu nejtrfněji to zde bylo vyjádřeno v podobě žlutýho prasete - Český Telecom - toho čau Španějsky mluvící nám dává naprdel - už dřív byl ErrorTel takovej jakej je, ale když se tihle ti dva dali dohromady tak nás asi čekají ještě krušný časy - už vidím jak lidi hromadně budují vlastní wi-fi sítě páč ti operátoři za chvílu budu dražší než provoz soukromých sítí navzájem spojených...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zigzag  |  12. 07. 2005 14:56

JE TOTO MOZNE POUZIT JAKO DUVOD KE VYPOVEZENI SMLOUVY?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ukulelembo  |  12. 07. 2005 14:44

Koukam, ze Eurotel to s mobilnimi daty mysli uprimne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  12. 07. 2005 14:25

Lidi, nevíte jak bude Eurotel vracet peníze za nabití, když jsem kvůli wapu nabil dneska ráno?
Jarda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mee  |  12. 07. 2005 14:27

Asi malinko nechápu, ale pokud si stahuju postu do tel pomocí klienta od seznamu, popřípadé posílam nějakou SMS skrz oskárka, tak se to počítá jako WAP???Takže limit 500kB??????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  12. 07. 2005 14:42

Poštovního klienta v telefonu je třeba mít nastaveného tak, aby se připojoval přes datový účet s APN: Internet. Pokud ho máš přes "můj wap" vyhoď to a nastav samostatně přes GPRS. (předpokládám že Tvůj telefon má GPRS a má mailového klienta).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mee  |  12. 07. 2005 14:49

No, používám java soft od seznamu.....A jinak jsem si nechal poslat binárku od ET, kde bych to měl nastavit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  12. 07. 2005 15:38

Nevím co máš za telefon ale pro jistotu koukni v menu do nastavení datových přenosů, datových účtů a zjisti, jaký tam máš datový účty a všechno co vypadá jako WAP a nechceš to, vyhoď. Respektive všechno, co nechceš aby se připojovalo přes wapowou bránu, neboli APN: wap. Podívej se, přes jaký datový účet se ti ten mail připojuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belch  |  12. 07. 2005 15:03

Nebude to vracet nijak, domnivam se. Ty penize, ktere jste zaplatil za dobiti Vaseho uctu, muzete totiz bez omezeni pouzit na uhradu jine srovnatelne sluzby. Neni duvod nic vracet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  12. 07. 2005 15:14

Ale já s tou SIM byl za celou dobu jejího provozu jenom na wapu a jen kvůli wapu jsem ji měl. Nejsem milionář, abych za takovýhle peníze s někým mluvil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belch  |  12. 07. 2005 18:02

Na to bohuzel neni co rict.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Budvar  |  12. 07. 2005 14:22

Ku**a to snad ani není možný... nevěřím svým očím... Platím 850.- za neomezený data a oni mě začnou účtovat data přes wap bránu ? Asi končím s EU - žeby sme ho my "vánočkáři" zničili ? Du se uklidnit a ještě budu reagovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  12. 07. 2005 14:04

Cha-s přihlédnutím k posledním interním manévrům v ET obyčejného smrtelníka zřejmě už máloco překvapí. V době kdy se operátoři logicky tahají o zákazníky, Eurotel pilně poslouchá za dveřmi s nápisem "SLONI V PORCELÁNU".
S tichostí směle kvalifikovanou jako plíživou už totiž dávno zpoplatnil uživatelům tarifu Data Nonstop přístup na prachobyčejný CHAT, stejně jako by tam člověk lezl přes SMS..... Kde se to kdo dozvěděl? Všichni-ale až z účtu. V žádném lese ještě nenarostl klacek který by kvalitou odpovídal zákroku na příslušných zabedněných dutohlavách. Ledaže by tam dřepěli figury nastrčené a placené konkurencí. To by v tom byl čert aby někoho nenaštvali. Zvlášť po "úspěchu" s CDMA...... Nemohu se zbavit dojmu že virus neblahé nemoci BSE se už netýká jen skotu. Ble....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mee  |  12. 07. 2005 14:26

Asi malinko nechápu, ale pokud si stahuju postu do tel pomocí klienta od seznamu, popřípadé posílam nějakou SMS skrz oskárka, tak se to počítá jako WAP???Takže limit 500kB??????
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Slider  |  12. 07. 2005 14:59

Počkej, jakej chat zpoplatnili? To slyším prvně? Myslíš ten chat co je na 6230? Ten občas využívám na Eurotel Data Non Stop. Účty platí firma co pro ni něco dělám, myslel jsem, že platí jen paušál a nic navíc. Teď bude WAP zpoplatněn. A chat už tedy je? Tak to je v pytli. Ani to EDGE pořádně namaji. Škoda, že Oskar to má tak drahý. T-Mobile zas má blbej signál. Na jednom místě co to používám je T-Mobile bez signálu, takže ten mi je na nic. Ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  12. 07. 2005 15:27

Ano, CHAT je zpoplatněn EXTRA už dávno, i když máte tarif DataNonstop. Ve vyúčtování se vám to objeví v položce "textová služba". Hnus........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wapařka..  |  13. 07. 2005 13:16

taky - používala jsem a řada známých funkci chatu na wapu et, tzv. šeptání, které umožňovalo zadarmo (pouze se zaplacenými daty) posílat sms na další čísla, registrovaná do chatu, moc pěkná služba to byla. že si to operátor spočítal a zrušil, budiž, ale neuráčil se dát žádné info, takže o této dost zásadní změně se člověk dozvěděl, až když přišla někomu jinému faktura a dal vědět.. pěkná arogance, hlavně že různých OS mi chodí na mobil mraky.. reklamace nepomohla, vždyť to přece vyvěsili ve svém několikadesítekstránkovém ceníku na webu na jednom z desítek řádků věnovaných wap službám. a mimochodem ted nebyt zase nekoho jineho, o zmenach v dn bych se nedozvedela (me sms neprisla, ale na *11 zmenu potvrdili ), nadelala bych si po 15. desetitisícové dluhy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mis  |  12. 07. 2005 13:59

Nerozumím tomu, vždyť ten příjem z placeného wapu musím být v konečném součtu zcela zanedbatelný, jako eventuelní ztráta při používání tarifu data nonstop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  12. 07. 2005 14:25

Nerozumíš, máš pravdu.Kdyby to bylo zanedbatelný, tak to nikdo neřeší.Každej OP chce vydělat a né dávat něco(služby) zadarmo.Proberte se všichni!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 07. 2005 07:23

700 Kč / měs. je docela dost, v tom se jistě pár mega WAPu u některých uživatelů ztratí. Spíš jde o to vyrejžovat maximum.
Pořizoval jsem si DN s tím, že je v tom neomezený WAP a neomezený internet. Tohle je podraz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  12. 07. 2005 13:48

Všechny služby jen pro bohaté, ano.... zrušme jim i za 850 korun měsíčně WAPku, protože jim to NECHCEME DÁT...
Bohatí budou bohatší a mít více služeb (naprosto standardních)
aneb posílejte se do XY banky 15 000 a neplaťte žádné měsíční poplatky!!!! Cudí nás nezajímají !!!!!!!!!!!!!!!!!!

A chudí budou chudší - nebudou mít na žádné služby. (ani ne na SMS časem).
Kapitalisti, kam jse to dobudovali ????????
Co to je za politický a ekonomický systém mrské nelidské lůzy !!! nenecházím slov...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belch  |  12. 07. 2005 13:57

Ano, takhle to proste v tomhle zrizeni chodi. A pokud se Vam to nelibi, nevidim problem - na svete je jeste par "rezervaci", kde by se Vam urcite libilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  12. 07. 2005 14:14

hihi, vas dneska po mnoha a mnoha letech rozmrazili ? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vd  |  12. 07. 2005 21:21

A vy byste pracoval zadarmo? Asi ne, ze, nebot kazdy chce vydelat a jen malo lidí dělá něco nezištně. Ale v bance xy nezaplatite mesicni poplatek kdyz tam poslete 15k, zatimco v bance yx a jim podobnych ano. Uvedomte si, ze i te bance se to musi rentovat. Banka dava lidem praci, ti pracuji pro banku, dostavaji za to penize, ktere lide utraceji v jinych spolecnostech a jejich penize dostanou zase jini lide. To je kolobeh penez. Je to zlo, ale jako jedine muze v dnesni spolecnosti fungovat.

Nicmene jako zakaznici musime byt vzdy kriticti a vzdy pozadovat lepsi sluzby a nizsi ceny, aby tento system "mrske nelidske luzy" mohl fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  13. 07. 2005 09:05

V tom pripade doporucuji si zajet napr do anglie a podivat se jak tam funguji banky. Pokud jde o bezne ucty tak k uctu automaticky zdarma dostanede debetni kartu (tu co u nas nazyvaji kreditni) a vubec neprichazeji v uvahu zadne poplatky za cokoliv. Tam si nikdo nedovede predstavit ze by dal SVE penize do nejake banky, ty jej pouzivaly a nakonec dostal zpet MENE nez tam dal! Ziji pouze z rozdilu uroku vkladu a uveru. Je pravda ze uroky na techto beznych uctech jsou mizive ale ukazte mi jedinou banku u nas kde uroky pokryjou poplatky. Ale taky tam nenajdete zadne mramorovo-chromovane palace a trafiky v podobe spravnich a dozorcich rad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  13. 07. 2005 10:12

"... debetni (tu co u nas nazyvaji kreditni) ..."

To myslim uz ne..
A co si pamatuju anglicky banky, tak pobocky maj podobny.. spis je to o jinym principu podnikani a kulture.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzi  |  12. 07. 2005 13:18

Myslíte, že by šlo vypovědět smlouvu (DN 2 roky) za porušení podmínek ze strany ET?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lopik  |  12. 07. 2005 13:36

A to me taky hooodne zajima - slo by to ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lopik  |  12. 07. 2005 13:37

pred rokem jsem kupoval GPRS modem, ale ne na smlouvu na Data Nonstop, ale na minimalni plneni - takze u me asi ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
registrovaný  |  12. 07. 2005 13:40

Jsem si jistej, ze tohle maj promysleny a zajisteny.. Jinek me to pekne stve taky. Ne ze bych na wapu byl porad, ale kdyz nahodou musim na neco chvili cekat, tak zkontorluju zive nebo mobilmanii a par minut utece jak voda.. Takhle budu asi muset hlidat preneseny objem dat, protoze nemam tucha, jak velky wap stranky jsou..
V kazdym pripade si neodpustim poznamku, ze to jsou kurvy.. Kdyz platim penize za neomezena data, tak je taky chci mit neomezena. No.. skoda slov..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruce  |  12. 07. 2005 13:41

No toto by se asi jako za porušení podminek ze strany ET dalo pokladat ..... neco podobneho prece bylo s CDMA a jeho omezovanim rychlosti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
registrovaný  |  12. 07. 2005 13:42

Ted jsem si po precteni predchoziho prispevku uvedomil, ze ta smlouva na dva roky opravdu asi neni vazana na zadny tarif, takze smula.. Pokud se vam nelibi nove podminky, tak muzete predplatne tarifu ukoncit a to je tak vse..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vpar  |  12. 07. 2005 12:59

Jak víme, WAP je mrtev, tedy aspoň v ČR. Dnes už každý nový telefon umí XHTML a předraženou bránu nepotřebuje. Ovšem wapová brána zde zůstane - jediný účel bude olupování zákazníků za pomoci zavádějící reklamy. Například v letáku k tarifu Praktik od ET bylo uvedeno jako start balíček 1GB zdarma na WAP. Jen dedukcí hodnou slavného Sherloka Holmese bylo možné pochopit, že se jedná pouze o data na portál Eurotel Live!, nehledě na to, že tiskovou chybou se z jednoho MB stalo GB. Člověk je potom na wapu pořád, ovšem jen do okamžiku, než mu přijde faktura na několik tisíc Kč! Těď jsou na řadě uživatelé nonstopu... Žluté prase se nezapře... Prosím, varujte všechny nonstopisty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jejaka  |  12. 07. 2005 13:39

Hele jak to mam nastavit to XHTML, to neznam, mam Nokii 6230

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brumi  |  12. 07. 2005 15:02

Potvrzuji ! Bracha si poridil tarif Pohoda a okamzite zacala projizdet WAP hned potom co se dovedel o Start balicku. Nutno podotknout ze zavolal operatorce aby si overil zda ma WAP opravdu zdarma. Ta mu to potvrdila ale o tom ze jen na ET Live! se nezminila ani slovem. A tak bracha prohlizel a prohlizel az si na konci mesice vyprohlizel 2000 Kc jen za WAP...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  12. 07. 2005 21:38

Vždyť Eurotel jedná pořád takhle... Ničemu se nediv - nychatat zákazníka... Dnes jsem slyšel reklamu na volání o víkendu zdarma - "Aktivujte si víkendová volání zdarma jen za 25Kč"... Někoho by napadlo, že se jedná o jednorázový poplatek, jiného, že jde o poplatek pravidelný - měsíční... Koho ale napadne, že se to platí týdně??? Prostě Eurotel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 07. 2005 07:11

Napadne to podle mě skoro každého. Je naivní myslet si, že od Eurotelu dostane zákazník něco za levno
Myslím, že v tomto případě je dostatečně sdělováno, že jde o poplatek každý týden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  13. 07. 2005 09:01

Myslím, že v tomto případě je dostatečně sdělováno, že jde o poplatek každý týden.
No to asi těžko. Pokud je volání v množném čísle, lze se velmi snadno domnívat, že jde o volání o více víkendech, ne jenom o jednom víkendu. Ale to už tady bylo několikrát, stejně to je s těmi SMS zdarma. Pošlete 5 SMS a další máte zdarma. Nikde ani slovo, že to platí jen ten den (další den je nutné znovu poslat 5 zpoplatněných SMS) nebo že to je jen do vlastní sítě. Vzpomeňme taky na vánoční akci 10 volných SMS na půl roku. Člověk si musel zavolat na infolinku, aby se dozvěděl, že to není 10 SMS měsíčně na půl roku. V klamání zákazníků je Eurotel opravdu mistr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 07. 2005 21:10

Co se týče těch deseti SMS zdarma po dobu půl roku, tak tam jsem si také původně myslel, že jde o 6x10 SMS. Ale v případě volání o víkendu v síti ET zdarma (po zaplacení 25 Kč) a že SMS zdarma v síti ET jsou jen v daný den jsem to chápal od začátku správně. Ovšem asi dlouho nic nebude mít na akci "Melouny se valí". Za to dostal T-Mobile dokonce i pokutu a rozdíl v ceně musel vracet. Nechápu, proč firmy s takovými zisky mají potřebu dělat takovéhle kraviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 07. 2005 21:13

"Nechápu, proč firmy s takovými zisky mají potřebu dělat takovéhle kraviny."

To samé platí o záležitosti o které je psáno v článku ke kterému náleží tato diskuse. Zajímalo by mne, kde to na webu ET píšou a zda mě o tom budou nějak informovat. Když už zasílají ta idiotská obchodní sdělení, tak by mohli napsat i tohle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 07. 2005 21:18

Omlouvám se Eurotelu. Píšou to hned na úvodní stránce v sekci "nepřehlédněte". Jak se to dozví lidé, kteří nekoukají na web ET nebo třeba na MM mi není jasné. Třeba přihodí leták k faktuře...uvidíme. GOčkaři to poznají podle rychle ubývajícho kreditu
Každopádně se mi hodně líbí jak to podávají. Člověk by si skoro myslel, že pro něj připravili nějakou výhodu (Abyste mohli surfovat a nemuseli se přitom omezovat, dáváme vám k vašemu datovému tarifu každý měsíc volný kredit 500 kB pro prohlížení placených stránek v hodnotě až 350 Kč.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 07. 2005 07:16

Tak tohle je fakt svinstvo. Tenhle balíček jsem dostal ke každému novému paušálu, ale že je jen na Eurotel Live! jsem nikdy nezjistil. Ještě že jsem ten balíček nikdy nepoužil. Jestlipak ty další položky byly také tak vypečené...třeba na 1188 bylo těch několik minut zdarma mimo špičku
Na Eurotel jsem nedal dopustit, ale tohle je fakt na blití. Skoro bych řekl pokus o podvod. Škoda, že jsem tohle nečetl v pondělí, to jsem doplňoval odpovědní kartu za 100 Benefit bodů a tam byla otázka čím mě Eurotel nepotěšil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  13. 07. 2005 20:21

Podle me je wap uz davno mrtev. Od te doby co mam N6600 a v ni naistalovanej internetovy prohlizec, tak wap vlastne ani nepotrebuju. Takze pro me je 500kB az az. Ale v jednom mate pravdu, ze nas ET zase ochcal. .Pri koupi tohoto tarifu rikali na veskery gprs prenosy a uz to asi nebude pravda. Zajimalo by me zo to bude za pul roku. To nam napisou, ze mame volnejch 100 MB nebo co. To uz bych je teda opravdu poslal do PRDELE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lopik  |  12. 07. 2005 12:32


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paul  |  12. 07. 2005 13:23

Mno pres wap prohlizim v MHD mobilmanii, ci diskuse na tomto webu :) Sleduji informacni portaly a klasicke zpravodajstvi. Za dva roky jsem si hodne zvyknul pri tarifu Data Nonstop na Wap a docela nesouhlasim s timto postupem od ET. Nevim jak wap "zatezuje" sit, ale zrejme nez kvuli zisku to ET nedelal.

Mam T-Mobile a jedu pres EDGE, takze celkova spokojenost. Nicmene se bojim obdobnych kroku jako u ET. Zbyva hledat alternativu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lopik  |  12. 07. 2005 13:35

ja jsem si na WAP hodne zvyknul, rano projedu zpravy, pocasi apd., sleduju sportovni vysledky (sazkar ), prohlizim i WEB (asi to na stand. prohlizeci v CX70 jede taky pres WAP profil) jizdni rady, sem tam nejaka ta melodie apod. -> pouzivam celkem dost a nikdy se nedostanu pres 5 MB/mesic -> idealni je Pripojeni NaDlouho za 200,- u Oskara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belch  |  12. 07. 2005 12:22

Osobne si myslim, ze vzhledem k prakticke vyuzitelnosti WAPu se nejedna o prilis palcivy problem. Koneckoncu, muzeme i parafrazovat jednoho slavneho pana: "500 kB musi stacit kazdemu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helenka  |  12. 07. 2005 12:26

nemusi a vadi...

ty to asi nepouzivas, kdyz to tvrdis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belch  |  12. 07. 2005 12:28

Pravdu dis, devce, nepouzivam, jelikoz mi to nenabizi zhola zadny uzitek, natoz takovy, ktery by stal za ty penize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackk  |  12. 07. 2005 12:26

Kde berete tu jistotu ze wap je (jinymi slovy) na nic? Na wapu je spousta stranek a sluzeb, ktere pouziva spousta lidi. Mozna tam pro Vas nic neni to je mozne, ale rozhodne to neni dobry zaklad pro Vas zaver

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belch  |  12. 07. 2005 12:36

Vsimnete si, prosim, uvodu meho prispevku: "Osobne si myslim...". Neupiram nikomu zjistovani odjezdu autobusu ci stahovani vyzvanecich melodii z WAPu, chran Buh. Sam jsem si par odjezdu takto take vyhledal, lec to zadny dalsi prinos pro mne tato sluzba nema.

Dovolte mi tedy preformulovat post: "Pro mne je WAP nanic i zadarmo, tecka." Kdo vi, treba mi poradite, ktere sluzby jsou na teto platforme vyuzitelne, otevrete mi tim oci a ja zacnu sypat jistou cast sveho prijmu mobilnimu operatorovi i za tuto sluzbu. Ale i kdyz jsem kdysi prichod WAPu jako technologie vital s obrovskym nadsenim, nenasel jsem prazadny duvod jej vyuzivat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
om  |  12. 07. 2005 12:55

Kdyz nic jineho tak naprosto luxusni ICQ na wapu. wap.tjat.com . To zase pouzivam ja...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belch  |  12. 07. 2005 13:02

Prominte, ale proc pouzivat ICQ na WAPu? I kdyz uvazim, ze by byly jak obycejna GPRS data, tak WAP data zdarma, pak nevidim duvod, proc nepouzit radeji Javovy klient, uz kvuli rychlosti. A ted, kdy budou WAPova data po dosazeni limitu zpoplatnena, je to jednoznacne. Ale abych neplacal do vody, Vami uvedenou adresu vyzkousim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  12. 07. 2005 14:14

Proc ICQ na wapu? Protoze ne kazdy ma telefon s Javou a pokud ma, muze mit tu smulu, ze nema mobil s implementovanymi sockety (drtiva vetsina ICQ kleintu jede pres ne) a i to malo co jede mimo sockety normalne pres http, tak stejne nefunguje vsude - napr. Sicu, nebo Papla - ani jeden nebezi vsude. Takze wap muze byt jedina alternativa. A ne kazdy je konzument, ktery vyhodi penize za novy telefon kvuli jedne sluzbe ... pokud na ni nezavsi financne/pracovne.
 
Pro ostatni - to, ze wap nepouzivate, muze znamenat, ze jste neobjevili jeho vyhody, pripadne kdyz pro VAs zadne vyhody nema, jeste to neznamena, ze zbytek vesmiru se chova a ma nazory jako Vy. Plati i na mne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belch  |  12. 07. 2005 14:58

No, nezlob se, pane kolego (tykam Ti, jelikoz s nejvetsi pravdepodobnosti sedime ve stejne budove ), ale pokud nekdo da osm set mesicne za DN, dost pravdepodobne bude mit na telefon za pet tisic, nemyslis si?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belch  |  12. 07. 2005 14:59

Ouha, omlouvam se, kolegove zrejme nejsme, prehledl jsem se v IP. Ostatni vsak plati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  12. 07. 2005 15:17

Vyjadri se presne, pokud ma telefon, jehoz Java nepodporuce standartni TCP/IP komunikaci. Proste si koupil nejakou srac... nejspise levnou Nokii nebo stareho Erika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emil;k  |  12. 07. 2005 15:53

hmm,
v midp1.0 zadny tcp/ip sokety v api nejsou.
siemens je ma v proprietarnim rozsireni, ale je to tak dabelsky rychly
(zkousel jsem na mt50) az sem se vzdy dockal jedine timeoutu.
o midp2.0 podrobnosti nevim, ale ze je nekde http konexe jeste neznamena, ze mate automaticky k dispozici (api) i vrstvu nizsi :( a nemusite mit zrovna 'sracku' telefon jak dite vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  13. 07. 2005 07:06

Mám SE T610 a javové ICQ jsem na něm nerozběhal. Netuším proč. Na Siemensu, který jsem měl před ním, zcela v pohodě. Wapové ICQ bych tedy využil...ovšem teď, když bude po půl mega zpoplatněný WAP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vxx  |  13. 07. 2005 08:46

Protože SE T610 je shit. Mrkni na http://jimm.sourceforge.net a uvidis jake telefony java icq podporuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chnapka  |  15. 07. 2005 12:10

mam SE T610 a na ICQ pres javu pouziovam programek Colibry IM , a fici dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaC2001  |  13. 07. 2005 09:22

Přesně tak, tahle brána pro ICQ a MSN je skvělá. A nevidím důvod, kdy můj SE T68i nemá Javu, proč bych ji neměl používat pro připojení k ICQ. A mé SE T68i se teda do důchodu ještě nechce.
Spíš mi vadí, že ET mění pravidla během rozehrané hry. Ostatně to vlastně dělají všichni operátoři, že? Akorát by se teď měli objevit bombastické reklamy na tuto "akci", aby široké masy lidí věděli, co jim operátor připravil. Vždyť uživatelů ETDN snad není málo, ne?
Žádám minimálně stejnou reklamu, jako je ta s tím rozdáváním dárků!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  12. 07. 2005 12:55

souhlasim, pro mne osobne je to taky k nicemu. cokoli potrebuju vyridim pres 1188 nebo na internetu.
naposledy jsem wap pouzil... hm, uz ani nevim. je to hodne davno. v mym soucasnym telefonu to nemam uz ani nastaveny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tmx  |  13. 07. 2005 22:20

wap je super mesicne na nem vydelam 3000 Kc a to na zabave, jako jsou stranky wap.marena.cz nebo wap.wapgames.cz nebo NVP, ale ted je vsemu konec pres Eurotel, nebot to jinak nez pres wapovou branu nejede....... skoda, tak me to bavilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackk  |  12. 07. 2005 12:22

Ukazka jak zase pekne ZABIT rozjizdejici se wap v CR. Diky neomezenym tarifum zcali uzivatele wap opet pouzivat a ted tohle. Me by zajimalo cim tento operator mysli, hlavou to asi nebude. Opravdu nechapu rozdil mezi 1kB a 1kB... take ho nevidite? To je proto ze v tom zadny rozdil neni, pouze ve wapbrane ktera je na ceste ale naklady na jeji provoz urcite nejsou 0.70Kc za 1kB... Duvod tohoto omezeni je prosty, zpoplatneni stranek... Doporucuji nakup telefonu s internim webovym browserem a pouzivat WAP stranky ve verzi 2.0, ktere na na takovych telefonech jedou skvele a samozrejme se to uctuje jako Internet. Myslim ze by to to chtelo dalsim MOpa do nasi male zeme, nebot po cerstvem prichodu dvou zahranicnich vlastniku nelze cekat zasdna positiva jenom dojit, dojit a dojit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phone-crash  |  12. 07. 2005 12:55

To je ukazka ako sa zvysuje ARPU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackk  |  12. 07. 2005 13:18

Kratkozrake ekonomicke duvody vlastnika chapu, z posice uzivatele je to pro me neprijatelne z dlouhodobeho pohledu je to i pro operatora nesmysl. Lidi proste prestanou wap pouzivat uplne, ale mozna o to jim jde. Snad se ostatni operatori nepriuci a nebudou delat podobne wapvrazdy Navic wap provoz je urcite v ramci provozu datanonstopu promili, takze ani to neni duvod. Zmena operatora to zatim resi... otazka na jak dlouho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj.G  |  12. 07. 2005 15:01

souhlas, pouzival jsem dost wap, kdyz jsem mel ETDN s ostatnimi hl.tarify totalne predrazene, nepouzitelne a ted je to jeste good :)) Takze to bude konec wapu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  13. 07. 2005 15:21

"Me by zajimalo cim tento operator mysli, hlavou to asi nebude. Opravdu nechapu rozdil mezi 1kB a 1kB... take ho nevidite? To je proto ze v tom zadny rozdil neni, pouze ve wapbrane ktera je na ceste ale naklady na jeji provoz urcite nejsou 0.70Kc za 1kB."
Duvodem je, ze v nektrych pripadech se  operator deli s provozovateli stranek o penize vybrane za data - je to vlastne Wap placeny z platku za data (neco jako eroticke servery pres zvlastni -  draze placene telefonni linky) - verejne to snad nabizi Oskar primo na WapZone. Tyka se to napriklad i wap.idos.cz - jizdni rady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bart  |  13. 07. 2005 23:42

Uaah
No taky mě ta SMSka přišla dneska odpoledne a už od základu byla dost divná, proč by mi dávali nějaký data zdarma na wapu, když mám GO DN?.. tak skočim na net a co nevidím mimochodem ta informace je na stránkach Eurotelu na adrese končící "cz-services-dataContainer-VyberteSiDalsiMoznostiPripoj-WAP-W AP_billing.html" přeložit by se dalo "sluzbavCechach-datovaRakev-JdeteJinam-WAPnamzaplat" AMEN :o)) To jak to sděleli a hlavně KDY mě dost namíchlo. Na wapu jsem se svým stařičkým SET300 denně (používám i na net GPRS svého času 800MB týdně - Mozillku, nějaká mp3, FTPko - Nonstop tak co).
Ale zpět k wapu - portál Eurotelu používám často - semtam IDOS, často idnes na cestě busem, sport, ČTK, semtam nějaká baba na plochu, přes proxy na googlu (bud hledat nebo přímo URL http://wml.google.com/wml?wmlmode=url&hl=cs - sic nepohodlný kvůli stránkování a vypadávání písmen s diakritikou (nevim jestli je to mobilem nebo googlem ale na webech kde funguje vyžádáné kódování Accept-encoding:ISO-8859-1 prima ascii a anglicky stranky OK) je to prostě použitelný) četl jsem tak spoustu stránek (dokonce i kontroloval funčnost vlastních stránek na netu, jestli něco nedělá neplechu), manpage základů k linuxu když jsem šel na pohovor do nový práce, php, mysql atp.. Taky jsem tak našel i pizzerku, kde vlastně leží v které ulici (věděl jsem jen jak se jmenuje a že je někde na Míráku).. takže narovinu často je to dost dobrej nástroj a ani nepotřebuješ zjišťovat další informace, za celou dobu žádná potřeba někam volat na infolinku, zkrátka pohoda a teď tohle, já jsem si prostě WAP zamiloval :o( - Nevím přesně kolik prosurfuju na wapu protože to mám měřený včetně všech přes APN Internet ale myslím že to je víc jak 500kB/měsíc a ještě za to platit navíc ??? Brrr. Mimochodem měřáček mám v současné době přijato -37016467 bajtu odeslano 220MB 548,5 hodin od posledniho mazání počitadla v mobilu (tuším někdy v březnu) :o)) Upozorňuju na to "mínus" hezký přetečení při > 2GB a zpět od mínus 2GB, tady někdo nepředpokládal, že by se SET300 používala pro větší tahání na GPRS :o)) Ale i tak si nemyslím, že bych jim síť přetěžoval a platil málo. Beztak plánuju Wi-Fi, takže pak wapiku Bye Bye, ale tahle mobilní vlastnost mi bude chybět. Za 0,70Kč/kB je to pak fakt terno. O koupení novýho mobilu taky uvažuju asi ze stejné stáje K750i až dorazí a cena spadne k rozumným 8000,-. No nějak jsem se rozepsal tak hezkej večer všem.
Bart - do této doby 10 měsíců spokojený uživatel wapu s GDN vždyť já si kvůli tomu sbastlil i vlastní InfraPort na mou starou Tualatin@1,4Ghz in forever in my mind Intel440BX desku . Eurotele tobě tam někdo fakt nemyslí a to mi tam makaj tři kámoši, musím fakt zvědět co se tam u vás kuci vlastně děje ;-O Čus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bart  |  14. 07. 2005 00:00

PS: No jestli si dobře vzpomínám tak 0,60Kč/kB stál WAP před lety co jsem si kupoval mobila. Pak ho měl Eurotel na GO za 0,60Kč za každou hodinu na GPRS + 0,06Kč/kB kdyby si někdo vzpomněl přesně budu rád... Tak proč takový zpátečnictví a hrabání $$$$$ fakt nechápu. Už vážně jdu spát :o) brou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  14. 07. 2005 10:43

To zarucene nebyla cena za wap ta 0,06Kč/kB  ale za internet data, tedy treba data pro vestaveny mailovy klienet pro pristup k poste !!! Zkratka wap nikdy nebyl takhle levny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart  |  14. 07. 2005 13:45

Jo to mate pravdu, ja si pres to prevazne tahal maily pop3 klientem. Rikam zvykl jsem si na to ze je wap zdarma (predplacen) az po aktivaci sluzby Go DATA NONSTOP a plati(lo) se jen za sluzby jako chat atp.. Taky jsem na to v zacatcich narazil, zkusil to jako drivejsi velky chatar jake to je a pak se divil ze mi prislo SMS s vyuctovanim radove desitek korun. I kdyz jiste je nekde v utrobach te sluzby upozorneni ze je placena, nevzpominam si (tenkrat) ze by me na to nejak upozornili, nyni uz to je nejspis opraveno.. kdyz uz je paticka (Stranka zdarma) na portalu ET nebylo by od veci online zjistovat probrouzdane volne kB pripadne cenu, i kdyz nevim jak je to realizovatelne, stacilo by priblizne - refresh a 5minut.. rozhodne na wapu neprobrouzdate 10tky kB za vterinu. Zas je to nejspis zvyseni nakladu na postupne odrezavanou sluzbu :o/
Mimochodem priklad k datovym tokum vcera jsem zkousel ten ICQ na wapu wap.tjat.com a nekolik minut (10 prispevku) za 35kB to je fakt dost.. a jedna stranka idnes zprav neco kolem 2kB * 4 strany denne - sport, clanky, pocasi myslim tak 50kB denne jen to frkne.. Mimochodem i teletext na wapu je velmi dobra vec.. casto aktualnejsi nez wap.iDnes.cz. zvlast sporty a zpravy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor