Eurotel nabádá k nastavení inkasa na špatný účet

Diskuze čtenářů k článku

Ivory  |  10. 02. 2006 22:25

V životě bych jim nedal možnost stahovat peníze z mého účtu prostřednictvím inkasa. Stáhnou si je co nejdřív, aby je mohli mezitím točit. To tak…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza D.  |  10. 02. 2006 12:35

Nic proti Eurotelu, chybu může udělat každý. Ale v tiskové zprávě je tak akorát omluva. Hezké, ale dochází těm zabedněným tiskovým mluvčím, že když na to číslo dá člověk souhlas s inkasem, a pak ho musí odovolat, tak že to stojí peníze za rušení souhlasu s inkasem. Tím Eurotel zákazníkovi působí škodu. Možná nevýraznou, ale škoda to je. Já říkám: žádná omluva, finanční kompenzace poškozeným, to je cesta, kterou by měli kráčet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laik  |  10. 02. 2006 15:41

To ale musela bejt náhoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  10. 02. 2006 12:28

Heh možná jsem mimo, ale když platím inkasem, tak JÁ neposílám nikam nic, ale naopak daný účet žádá o platbu, ne? Takže ne že by skončily prachy jinde (to by se stalo u trvalého příkazu, což je u platby telefonu - pokaždé jiná částka - nesmysl), ale prostě by ET požádal o platbu na jiný než schválený účet a platba by jednoduše neproběhla. Akorát že ET by pak asi zablokoval číslo a lidi by raději odešli jinam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  10. 02. 2006 19:58

Máte pravdu, inkasní učet bude špatně nastaven a platba neproběhne vzhledem k ověření čísla účtu. Zřejmě to prohlášení vydal ten kdo vymyslel ty letáky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smajlik  |  10. 02. 2006 11:06


Kdo chce platit, tak ať platí, takovým lidem je stejně asi jedno komu. Ostatní volají gratis. ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  10. 02. 2006 09:56

Hlavně, že určitě na tuhle funkci ja 10 manažerů s platem 100 tisíc a dalších 30 nadřízených a podobně a takovou kravinu skoní a to je pořád dokola, u letáků a dalších brožur a nejen v eurotelu. To by snad napsal každej blbec líp a nemusel by na to mít platy jak kráva...vyházel bych to a hned by mohli dostat řádoví zaměstnanci víc, který opravdu makaji  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxxx  |  10. 02. 2006 10:26

ja myslim ze podoben bugy zpusobi nejaka zapomenuta blondyna na(pod) kresle pana generalniho. asi nemela cas se soustredit na takove nesmysle jako je jedno dve cisilka, no boze, hlavne ze mam dolakovane nehty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  10. 02. 2006 16:44

Ty seš borec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  10. 02. 2006 08:53

"Zákazníci si mohou správnost čísla inkasního účtu také kdykoli ověřit na bezplatných zákaznických infolinkách."

No jo, to by ale a priori museli zákazníci Eurotelu předpokládat, že v ET vládne takovej chaos, že neznají ani své správné číslo účtu. Pokud od nich dostanu vytištěnej návod, jak postupovat "krok za krokem", tak opravdu (nejsem-li ichtyl) nevidím důvod, proč se znova na všecho vyptávat na jeich infolince....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  10. 02. 2006 08:55

Zajímavý, stránka MM skončila chybou:


Stránka http://www.mobilmania.cz/mod_Forum/Add/&RFS=1 nebyla nenalezena!
Přejít na titulku


A přesto se příspěvek odeslal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  10. 02. 2006 12:30

to není zajímavé, to je tady klasika... ale pořád lepší než konkurence, kde formuláře sice fungují, ale není tam nic zajímavého ke čtení. Ale už by to mohli opravit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  10. 02. 2006 08:52

"Zákazníci si mohou správnost čísla inkasního účtu také kdykoli ověřit na bezplatných zákaznických infolinkách."

No jo, to by ale a priori museli zákazníci Eurotelu předpokládat, že v ET vládne takovej chaos, že neznají ani své správné číslo účtu. Pokud od nich dostanu vytištěnej návod, jak postupovat "krok za krokem", tak opravdu (nejsem-li ichtyl) nevidím důvod, proč se znova na všecho vyptávat na jeich infolince....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  10. 02. 2006 08:08

... už jenom proto, že aktivace/změna inkasa se může u některých bank docela prodražit. Například u KB to stálo (stojí?) 60 Kč jak za zaloření tak za změnu inkasa. Tento omyl Eurotelu může tedy lidi přijít docela draho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxxx  |  10. 02. 2006 10:24

skoda ze jsem hodil z okna CDMA, mohl bych se postavit do rady co by si sla kopnout do generalniho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikomt  |  10. 02. 2006 01:50

Tak to musí být pro Eurotel docela skandál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Louda  |  10. 02. 2006 07:46

A to proč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  10. 02. 2006 08:38

Jendak to stojí nějaký peníz dál to taky stojí čas a kdyby měl zákazník manko 60 Kč (jak tu někdo zmiňoval), tak by asi nestačilo napsat "pardon" příště už zase platit budu. Další věcí je to, že se může stát, že ač ty peníze nakonec Eurotel dostane, tak se mu system bude tvářit jako by je nedostal a bude psát, že mu ještě pěníze na účet nepřišly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  10. 02. 2006 09:34

Já jsem myslel, že to jde platit přes SIPO? Pokud mám dostatečně nastavený limit maximální částky, tak mě je přeci jedno kolikrát změním účet a kam mají peníze jít, pokud je to účet Eurotelu. Změnu zaplatím jenom v momentě nastavení limitu ne? Problém by byl pokud byto byl účet třetí strany. Je to tak nebo se pletu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  10. 02. 2006 10:51

A co ma sipo spolecny s timhle typem inkasa?
Jinak neni problem v bezpeci, pokud je to taky ucet eurotelu, ale obaval bych se jiny veci. Eurotel si ze spravny uctu posle zadost k inkasovani penez z nejakyho uctu. Ale tam je nastaveno, ze smi inkasovat JINEJ ucet, a k inkasu nedojde (prirozene). A nebude zaplaceno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor