Eurotel přivítal nového marketingového ředitele

Management Eurotelu posílí marketingový expert Garrison Macri s  rozsáhlými zkušenostmi z  rozvinutých telekomunikačních trhů v  USA a v  Evropě

Praha, 17. září 2002 – Na pozici výkonného ředitele marketingu společnosti Eurotel Praha, spol.  s  r.  o. nastoupil dne 16. září Garrison Macri. K vedoucímu operátorovi v České republice přichází z  mobilní divize British Telecom, odkud si přináší zkušenosti z rebrandingu a fúzování. Jako bývalý ředitel v  různých společnostech přináší do Eurotelu své patnáctileté zkušenosti z marketingu.

Jako výkonný ředitel divize marketingu Eurotelu bude Garrison Macri odpovědný především za marketing v  okamžiku, kdy se penetrace mobilních služeb v České republice blíží 80  %. Zvýšený konkurenční tlak vyžaduje integraci mnoha tradičních oblastí činnosti telekomunikačního operátora. Garrison Macri bude odpovědný nejen za tradiční marketing, ale také za péči o zákazníky, vývoj nových služeb a produktů a spolupráci s  dodavateli informačního a zábavného obsahu pro WAP, WEB, SMS a MMS.

„Mým úkolem je využít talent zaměstnanců Eurotelu a všechny zdroje tak, abychom pro naše zákazníky vytvořili skutečné nové hodnoty,“ říká Garrison Macri. „Mobilní operátoři na vysoce rozvinutých trzích se musí snažit porozumět novým potřebám zákazníků.“

Macriho zkušenosti se ideálně slučují s úkoly na vysoce rozvinutém trhu. V mobilní divizi společnosti British Telecom byl zodpovědný za transformaci značky mobilní divize BT – Cellnet na značku O2, která je k zákazníkům přátelštější. Také stál v čele přípravy nových tarifů a balíčků služeb, díky kterým se výnosy zvýšily na více než 2  miliardy britských liber a počet zákazníků překročil 9,6  milionu.

Před prací v mobilní divizi společnosti British Telecom/O2 působil Macri ve vedoucích pozicích mnoha společností poskytujících mobilní služby v Kalifornii. Ve funkci ředitele pro marketing a prodej společnosti Mobex Comunications našel pro tuto firmu zcela nový trh mobilních telefonů, čímž pomohl zvýšit její výnosy o více než 70  %. Jako výkonný ředitel pro marketing ve společnosti Southwestern Bell odpovídal za marketingovou komunikaci obchodních divizí včetně divize pro e-commerce, divize pro business-to-business řešení a divize pro mobilní služby, a pomohl jí tak dosáhnout výnosů přesahujících 6  miliard amerických dolarů. Ve společnosti Pacific Bell Corporation měl na starosti spuštění mobilních služeb.

Než začal pracovat v telekomunikacích, získával Macri zkušenosti v řídících pozicích reklamních agentur, jako jsou Saatchi & Saatchi a Young & Rubicam. Měl na starosti vztahy se zákazníky, koordinoval kampaně zaměřené na nové trhy a dohlížel na mezinárodní a národní reklamu různých značek, mimo jiné Hewlett Packard, Broderbund Software a Apple Computer.

Práce pro Eurotel je úkol, který mi všichni mohou závidět,“ říká Macri. „Nejenže tato společnost má nejlepší síť a infrastrukturu v České republice a je zdravá i po organizační a finanční stránce, ale také pro ni pracují někteří z nejlepších technických a marketingových expertů v Evropě, možná na světě. Těším se na společnou práci s nimi.“

Diskuze (10) Další článek: Překvapení jménem Motorola C300 – určena všem

Témata článku: , , Euro &, Ředitel, Saatchi & amp, Nov, Nejlepší síť, Euro, Market, Nový trh, Mark, Saatchi