Jistě si všichni pamatujeme, jak před pár měsíci Eurotel spustil akci, kdy se rozhodl, že bude dávat ke každým novým aktivacím paušálních tarifů navíc volné minuty.
Připomeňme, že této nabídky mohli využít zákazníci, kteří si aktivují v síti Eurotel nové číslo s jedním z tarifů Bronz, Silver, Gold, Platinum a Diamant nebo přejdou se svým stávajícím číslem z předplacenky nebo od konkurence.
Zákazník obdrží k aktivaci volné minuty navíc do všech sítí po celý den a také pouze na víkendy podle následujícího rozdělení:
Název tarifu |
volné minuty měsíčně navíc na víkend/na období |
volné minuty měsíčně navíc po celý týden/na období |
Diamant, Diamant MAX |
100/12 měsíců |
400/12 měsíců |
Platinum, Platinum MAX |
100/12 měsíců |
400/12 měsíců |
Gold, Gold MAX |
100/12 měsíců |
100/12 měsíců |
Silver, Silver MAX |
100/6 měsíců |
15/12 měsíců |
Bronz, Bronz MAX |
0/0 |
15/12 měsíců |
Pokud zákazník po zřízení tarifu přejde na tarif nižší, tak ztrácí dále nárok na získané volné minuty navíc, při přechodu na vyšší tarif, zůstává zákazníkovi nabídka aktuální.
Tato akce platila původně do konce května, poté byla již začátkem června prodloužena až do jeho konce. Ale světe div se, okolo 15. června začaly médii kolovat reklamy Eurotelu, že se již blíží konec této nabídky 22. června bude ukončena.
Eurotel zvolil stejně „průhledné“ lákání zákazníků, jako Béda Trávníček v reklamách prodejce zahradní techniky. Zákazníci jsou pochopitelně nejaktivnější těsně před koncem akce a proto je lepší udělat konce hned dva. Že se jedná o falešný poplach bylo celkem jasné. Operátorovi totiž chvilku trvalo, než změnil datum ukončení akce na svých internetových stránkách, ale pozorným zákazníkům jistě neuniklo, že v podrobném ceníku nabízeném ve formátu PDF (ceník je aktualizovaný 1. června) je stále datum ukončení akce až 30. června.
V reklamách nyní koluje, že je akce pro velký úspěch znovu prodloužena až do 30. června. Pokud tedy chcete nabídky využít, ještě týden můžete.