Eurotel už nezpoplatňuje zjištění kreditu u Go

Diskuze čtenářů k článku

M.  |  06. 05. 2004 16:42

Kdyz je to teda zdarma, tak proc na strankach maji tohle:


Poznámka:
Aktuální stav Go kreditu také snadno zjistíte zadáním kódu *104*# a odesláním jako hovor. Tuto službu můžete využít jdnou denně zdarma. Pokud ji použijete vícekrát za den, za každé další použití zaplatíte 2 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milovník Oskara  |  03. 05. 2004 22:22

to je ale ET hodný, ještě slevní volání pod 10 kč /minuta a možná půjdu k něm

[ www.xcars.cz ]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  03. 05. 2004 17:30

Tak kdy opravíte tu chybu z nadpisu, to úplně bije do očí. Nebo si snad myslíte že je to správně? Tohle by se Vám osobně nemělo stávat, příště dvakrát číst

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnidopich  |  03. 05. 2004 17:52

Nebo si snad myslíte čárka že je to správně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CzZet  |  03. 05. 2004 13:29

Dobrá zpráva pro majitele Go karet.
Eurotel: už bylo na čase

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ME2D  |  03. 05. 2004 13:04

To jsou Lamy cim dal tim vic se ujistuji,ze Eurotel a Telecom maji hodne spolecneho............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonyx  |  03. 05. 2004 12:02

Pokud vím, tak se nepíše zjišťění, ale zjištění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovička  |  03. 05. 2004 12:11

No každej nemůže bejt dokonalej jako ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufoonek  |  03. 05. 2004 12:25

no fakt je tam chyba

Měkké souhlásky ď, ť, ň se označují
1. háčkem: ď, ť, ň (hoď, ťal, vraťte, tloušťka, voňavý);
2. ve spojeních di, ti, ni, dí, tí, ní psaním i, í (na rozdíl od dy, ty, ny, dý, tý, ný) (viz § 3 a 4);
3. ve spojeních dě, tě, ně psaním ě (na rozdíl od de, te, ne) (viz § 21).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Č.  |  03. 05. 2004 11:57

...to víckrát jak 8 krát. Tuto službu jsem ani nepotřeboval, takže to vypadá, že jsem nebyl sám, a že z toho vlastně neměli žádnej velkej zisk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Svoboda  |  03. 05. 2004 11:49

Zřejmě příprava na změnu tarifikace, kdy vypnou AoC a lidé si budou zjišťovat kredit jako u Twistu a Oskarty přes kód.

Holt, Nokia donutila Eurotel přejít z AoC na IN platformu a USSD přenos kreditu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous  |  03. 05. 2004 12:33

Tak, tak... Bohuzel PUK2 je uz tak jako tak na starejch kartach bloklej a nepujde tudiz vyuzit PIN2. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tongariro  |  03. 05. 2004 13:24

Tim bych si nebyl tak jistej. Jinak vase druha veta nedava prilis smysl - GO je s IN tesne spjato uz od sveho vzniku, TMO a Oskar proste jen vyuzivaji jinak resene systemy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  03. 05. 2004 11:45

Bylo na čase, aby tenhle nesmyslný poplatek zrušil.

Ještě by Et mohl udělat GO data nonstop...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  03. 05. 2004 16:47

Možnost zkontrolovat si, kolik jsem za konkrétní službu zaplatil, patří k základním právům spotřebitele v civilizovaných zemích. Jenom v ČR u Eurotelu (pod "hvězdným" manažerským vedením) tohle nefungovalo. Že by "přizpůsobování se EU" ?
Pročpak ET je v této věci (platit samostatnou částku za každou "ptákovinu") tak podobný svému majiteli - Českému Telecomu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  03. 05. 2004 17:00

To právo jste samozřejmě měl.  V menu telefonu se ukazuje zbývající kredit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  03. 05. 2004 18:12

O tom, že jsem měl právo, nepochybuji.

Že jsem kontrolu neměl, nepochybuji také. Po skončení hovoru mi jen krátce problikne na displeji údaj o ceně, to, co se ukládá do mobilu jako "zbytek kreditu" moc vypovídací hodnotu nemá.
Viz diskusní téma o účtování ET...
Mimochodem - pořád mi není jasné, za co mi tu SMS účtovali. Možná za potvrzení zrušení hlasové schránky (SMS od ET ). Teď to testuji na jiné kartě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  03. 05. 2004 18:18

Já třeba občas používám GPRS a kredit na displeji se mi od skutečného už o dost rozešel a nevím jak ho dostat na skutečný stav. (Jednou jsem se na to ptal na prodejně ET a kartu mi vyměnili. Ta nová to dělá také)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Mirtes  |  03. 05. 2004 19:17

Staci zavolat na Go linku a rict operatorovi/operatorce... Sice bude mlit neco o tom, ze to standardne nedelaj, ale kdyz jim reknes ze mas mezi tim uz docela velkej rozdil, povolej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  04. 05. 2004 08:25

Pokud vím, je možné si kredit na kartě srovnat tzv. vyrovnávací textovkou, zavolej na *88, někde to tam je. Živý operátor ti ji ale taky pošle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor