Eurotel: vánoční SMS hra o 3 BMW, 100 mobilů a další ceny

Diskuze čtenářů k článku

Prodejce  |  18. 11. 2004 14:30

Tohle mě fakt už štve. Skoro všichni ať to jsou třeba časopisy nebo operátoři všichni dávají výhody jen novým opakuji NOVÝM předplatitelům či uživatelům!!! Měli by si vážit taky nás a né jako tohle : 100 mobilních telefonů Nokia 7260 a 30 CD přehrávačů Sony mohou vyhrát další noví zákazníci Eurotelu. Fakt hrůza, vždycky mám chuť se na ně vysra*. To máte jako s tou nabídkou od eurotelu že od ledna 2005 můžou mít (NOVÝ zákazníci) 6 měsíců snad 60 min/měs za 1 Kč. Ach jo. No co se dá dělat, asi budu pořád chodit od operátora k operátorovi abych stíhal ty akce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kodl  |  18. 11. 2004 14:44

PRODEJCE: Naprosto souhlasim. Ale neni to jen pripad mobilu. Mam predplaceny Mobil, AutoTIP, Ekonoma a MF Dnes. V kazdym vydani jsou inzeraty co vsechno dostanou novi predplatitele za darecky. Novym predplatitelem se rozumi ten, kdo min pul roku predtim nemel predplatne. nejradeji bych se jim na to taky vybod, ale jsem linej chodit do stanku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 18. 11. 2004 15:03

No dobře, ale vy jste při svém prvním předplacení také určitě využil nějakou akční nabídku ne? Výhodou předplatného je hlavně nižší cena vůči stánku, pravidelné a jisté doručování. U nás třeba máte navíc v ceně cédéčka a Katalog mobilů, za které si stánkař musí připlatit. Jenže na tyto výhody se často zapomíná.

Asi nikdo si nemůže dovolit nabídnout stejnou výhodu v podobě dárku jak novým, tak stávajícím předplatitelům - to prostě finančně nevyjde (nebo jde jen o nějaký nesmysl za minimální cenu). U nového předplatitele se náklady rozpočítají na dobu, po kterou bude odebírat časopis, a to už potom nějak vyjde.

U operátorů je to naprosto stejné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prodejce  |  18. 11. 2004 15:51

Cože??? Výhodu? Žadnou. To bylo před třemi roky a nic sem nedostal, maximálně sms že mi odečítají many. Bohužel to tak je ale mohli by se více snažit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prodejce  |  18. 11. 2004 15:49

No jistě, taky sem byl předplatitel časáku no a teď. Chodím si to kupovat do stánku, někdy mám výhody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr_Novak  |  18. 11. 2004 18:27

Jim jde jen o NOVÝ zákazníky - protože pak mají větší zisky! Dají jim třeba těch 10SMSek zadarmo (to sem dostal loni od Oskara - stejně jsem od něj za měsíc odešel :o) a pak s nima dál voláte a jim tečou velký peníze. Kdyby měli dávat dárky všem, tak přijdou o peníze!
Pokud jde o výhody ohledně časopisů (prosím, pane Lutonský, dále nečtěte ): Po vypršení zvýhodněného předplatného, které bylo objednané třeba na mě, si ho objednám znova (zvýhodněné), ale napíšu ho, třeba na ségru. Ale výhodu máte, protože to není napsané na Vás!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedTop  |  19. 11. 2004 17:56

Tkže jestli jsem to dobře pochopil tak se to vztahuje jen na GSM, možná i na T!P, když píšou telekomunikační služby. Takže, když si pořídím CDMA, tak se nemůžu zůčastnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedTop  |  19. 11. 2004 17:59

Takže jestli jsem dobře pochopil, tak se to týká jen GSM, možná i T!P, když píšou telekomunikační služby. Pokud si pořídím CDMA, tak se nemůžu zůčastnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  20. 11. 2004 20:36

Jojo, klasika našich operátorů. Urvat nového zákazníka, naslibovat hory doly, za cenu např. i 2 BMW se vždycky dost blbců najde co na to skočí. Na stávající se zákazníky se klasicky kašle, během roku se jim hodí nějaká ta ohlodaná kost, aby se neřeklo. "Ty už máme, chcem jen nový duše, vy starý zákazníci mlčte a plaťte",  řečeno hodně nespisovnými českými slovy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  21. 11. 2004 14:54

Už se těším na přenositelnost čísel, to pak budu novej zákazník každou chvíli. Teda pokud ty k... nezavedou nějakej šílenej aktivační poplatek i pro předpalcený služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor