Když vidím, jak se Jerry snaží....musím se přidat:
nic si z toho nedělej, spousta lidí si myslí jak šetří, ale ta suma za rok je stejná a platí tolik, jakou službu dostávají.
A kvalita ET je jaksi poměrově jinde, že? Prostě 100%.
Někoho na rok chytí, že může volat zdarma, ale to pomine a ta firma chce především vydělat. Je spousta možností, kde se dá v rodinném rozpočtu opravdu ušetřit (např. běžné účty, volba připojení k internetu a pod.,zrušení kreditek,správné nastavení či naplnění ledničky a druhu standby režimů všech serepatiček,zelenina z trhu nebo drogerie mimo supermarkety...etc...to už udělá pěkných pár tisíc ročně, když se staráte o chod domácnosti), a přebije to rádoby ušetřené peníze za volání, ale šetřit na kvalitním spojení - to asi v dnešní době není zrovna potřeba.
Celou rodinu jsem přesvědčil na ET, a nikdo si nestěžuje. Proč ET mají asi záchranné složky a drtivá většina velkých firem, ISO 9001:2000...
Navíc i s ET jak mnozí vědí se dá volat hodně slušně: pro běžného člověka tarif RELAX (200Kč: 30min/30sms) nebo Go original (4.40Kč/min po 1. min. - hodně slušné sazby pro delší hovory na předplacenku kdekoli a kdykoli). Jestli můžeš volat během dne z práce na pevné linky domů nebo tak, není co řešit. Po práci ... s relaxem, odbije 16h a je po špičce. Voláš za 2.70 do pevné a na ET (a tak nemusíš mít ani pevnou).
Podotýkám, že patřím mezi lidi, co šetří svůj čas a čas okolí, takže žvanit hodinu, to mě ani nenapadne, jenom proto, že dostanu slevu. Stačí 1-2min. a dost. na co víc? Kdo se umí jasně vyjadřovat, nepotřebuje více. Když je vám smutno, tak žijte společensky ne virtuálně.
Ale chápu, že mnozí typu "ahoj.....nooo....co jsem to chtěl...mmm....to poslouchej....mohl bys třeba tak nějak...", potřebují čas
Tak pěkný večer