Pravdu díš, bohužel. Jenže jde o to, že oni se ani nesnaží tu nevýhodu, že tomu nerozumějí, eliminovat. Mám přece známé nebo jiné zdroje, kteří tomu rozumějí a poradí. Tak jsem to udělal já, když jsem kupoval auto v bazaru (slouží k plné spokojenosti). Kdyby si můj známý, který mobilům nerozumí, koupil Go s T65, řekl bych mu „Ty úchyle (v případě, že by to byl dobrý známý ), proč se nezeptáš, než investuješ do něčeho, čemu nerozumíš!“ To je mi taky jasné, že všude, kde platím, se mě snaží natáhnout, nejsem dnešní. Proto se ale musím snažit tomu zabránit. A kdo se nesnaží nebo to neumí, je úchyl. Takovým kampeličkářům bych například místo vrácení peněz nakopal do ř..i. Kdyby se zeptali někoho, kdo tomu rozumí, „Mám tam ty prachy dát?“, tak by tam nikdo neinvestoval. Eurotel ale může držet takové ceny a rýžovat právě proto, že takových úchylů je pořád dost, kteří vyhazují peníze oknem.